|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Oversigt over deltager:
Fynbo: Fase 1 - Stirling Albion Fase 2 - ??
Kenitho: Fase 1 - Cove Rangers Fase 2 - Arbroath Fase 3 - Motherwell - Hibernian
|
|
« Seneste Redigering: 21 Jan 2020, 16:45 af Fynbo »
|
|
|
|
|
|
Broen13
|
|
Jeg følger som altid med i denne challenge - glæder mig til at gøre hvordan din fremgang går - det har jo vist sig at være en vanskellig udfordring for de fleste! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Jeg følger som altid med i denne challenge - glæder mig til at gøre hvordan din fremgang går - det har jo vist sig at være en vanskellig udfordring for de fleste!  Det har det været, ja. Jeg har også prøvet de sidste par på, men er aldrig kommet videre fra fase 3, men håber det lykkes i år.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
De 100 dage ved Stirling Albion er netop overstået. Det blev til 14 kampe, og jeg efterlader klubben på en 2.plads. Jeg vandt undervejs en månedens manager. Jeg slog undervejs 2 hold ud af pokalen fra den næst bedste række. Fase 2 er sat igang, nu skal der findes en klub i den næst bedste række.
|
|
|
|
|
|
|
|
Kenitho
|
|
Kenitho - Fase 1 - Cove Rangers 
|
|
|
|
|
|
|
|
Kenitho
|
|
100 dage ved Cove Rangers - efterlader dem på 1. pladsen 5 point foran nr. 2. Jagten på en ny klub går nu ind - Fase 2 påbegyndt 
|
|
|
|
|
|
|
|
Kenitho
|
|
Fase 2 gennemført med Arbroath - nu til fase 3, går stærkt efter at få chancen for et andet hold med større perspektiv..
|
|
|
|
|
|
|
|
Kenitho
|
|
Det går stærkt - har fået chancen i Motherwell der lige nu befinder sig på 10. pladsen med 8 point op til de europæiske pladser.
Resten af sæsonen skal der ryddes op i truppen og sikres plads europæisk så vi holder trit med Rangers og Celtic..
|
|
|
|
|
|
|
|
Kenitho
|
|
Der er gået lidt tid siden sidste update. Kort historie, så er jeg i Hibernian da opholdet i Motherwell ikke gik så godt som håbet. Med Hibernian er det blevet til 3 mesterskaber samt en semifinale i Champions League - mangler stadigvæk den europæiske titel, så det bliver der arbejdet benhårdt for nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
Kenitho
|
|
Fase 3 gennemført med en CL titel i seneste sæson samt 3 mesterskaber på 4 sæsoner. Nu ventes der på at de store klubber i Premier League fucker lidt op 
|
|
|
|
|
|
|
|
Kenitho
|
|
Wolves er klubben som var muligheden. Overtog dem i 2027 på 18. pladsen - endte på 7. pladsen. Indtil videre er der vundet en Carabao Cup titel - det betyder Europæisk i sæsonen 28/29 
|
|
|
|
|
|
|
|
Broen13
|
|
Fedt du kæmper videre, og Wolves er da en fin klub at overtage!  Jeg håber det er det rette match for dig, og tillykke med de fine resultater indtil videre!
|
|
|
|
|
|
|
|
Kenitho
|
|
Fedt du kæmper videre, og Wolves er da en fin klub at overtage!  Jeg håber det er det rette match for dig, og tillykke med de fine resultater indtil videre! Tak  Indtil videre holder det mig godt i gang - et lille ellement i at min bestyrelse gerne ser en overvægt af portugisiske spillere, dårlig økonomi kombineret med maks 17 udlandske spillere gør jeg må fokusere på ungdommen...
|
|
|
|
|
|
|
|
Kenitho
|
|
Status efter 30/31 sæsonen:
Titler Premier League - 1 (29/30) FA Cup - 2 (28/29+30/31) Carabao Cup - 2 (27/28+30/31) Europa League - 1 (28/29) Champions League - 0
Saldo: 613.973,455,-
|
|
« Seneste Redigering: 14 Feb 2020, 13:19 af Kenitho »
|
|
|
|
|
|