home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #50 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: #50 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams  (Læst 37563 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #47 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #75: 07 Jan 2020, 19:51 »

Fedt med Bundesliga! Jeg har fulgt med i smug siden begyndelsen, så måtte lige frem fra skjul med en lykønskning. Smiley

Logged

Arsenal <3

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#48 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #76: 07 Jan 2020, 20:59 »


          18.07.2025 - Spændende køb til Weiche.

Transfer Ind
Denys Popov (34mio fra FC Mariupol)
Gianluca Busio (Fri fra Sporting Kansas City)
Kun Temenuzhkov (87.5mio fra Leeds)
Arthur Zagré (29mio fra FC Nürnberg)
Richard Neudecker (19mio fra Alavés)

Transfer Ud
Thomas Gundelund (Lejet ud til Hobro IK)
Péter Beke (12mio til Puskás Akadémia)
Luka Racic (38mio til FC København)
Jens Martin Gammelby (22mio til Esbjerg fB)
Frank Onyeka (15mio til FC Nordsjælland)


Efter en sindssyg sæson i 2. Bundesliga, hvor det gik lidt over forventningerne er det tid til køb af nye spillere.
Weiche har kigget frem mod det nye liv i Bundesligaen.
Littbarski og Rosen har snakket sammen og har til næste sæson forstærket truppen med bla. Temenuzhkov, Zagré og Neudecker.
Samtidig er der også blevet skåret fra af de spillere som var i overskud i 2. Bundesligaen.
Grundet af oprykningen blev lønbudgettet en del større. Derfor blev der også penge til at forlænge nogle kontrakter. En af kontrakterne klubben er meget glad for at forlænge med er klubbens anfører, Lukas Mai.

- De nye spillere vi har fået er kommet godt ind på holdet og har præsteret godt. De virker til at være glade for at være her, og vi er også glade for dem. Det er sultne spillere, der også er i en god periode rent aldersmæssigt og karrieremæssigt. Det virker til at være nogle gode spillere, så det skal nok blive godt, siger Pierre Littbarski til bundesliga.com.



Der skete også noget på jobfronten. FC Köln og Arminia Bielefeld og FC Heidenheim 1846 ville alle 3 gerne have Pierre Littbarski til jobinterview, Littbarski var dog på ingen måde interesseret. Istedet har Littbarski og Weiche blevet enige om at fortsætte samarbejdet til 2027.

- Det er gået godt, så det var i alles interesse, at vi forsætter samarbejdet og bibeholder den konstellation, vi har, siger Pierre Littbarski til klubbens hjemmeside.




Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #47 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #77: 07 Jan 2020, 21:00 »

Fedt med Bundesliga! Jeg har fulgt med i smug siden begyndelsen, så måtte lige frem fra skjul med en lykønskning. Smiley
Mange tak! Jeg glæder mig også til at se om jeg kan overleve 1. sæson i Bundesligaen.
Jeg er åbenbart den klub med mindst økonomi så skal tænke mig om med transfers osv. Smiley
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#49 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #78: 09 Jan 2020, 00:56 »


           22.12.2025 - Hvem vil Weiche købe?

Transfer Ind
Mohamed Daramy (220mio fra FC København)
Jannik Vestergaard (55 mio fra Southampton)
Marin Pongracic (190mio fra Borussia Dortmund)

Transfer Ud
Joshua Zirkzee (560mio til Shanghai SIPG)


Der er gang i svingdøren i Weiche for tiden.
Det kommer dog næppe som en særlig god nyhed for Weiche-fansene, at klubbens helt store offensive stjerne Joshua Zirkzee tilsyneladende forlader klubben.
Det kommer dog ikke som det helt store chok, at Zirkzee er på vej videre. Hollænderen er på udkig efter en ny udfordring i karrieren - og altså også til en større liga.


Joshua Zirkzee skiftede til Weiche fra de 7-dobbelte Tyske mestre Bayern München i 2023. Dengang erfarede MoinMoin, at prisen lå på 90 millioner kroner, og dermed har Weiche tjent ganske fint på Zirkzee, nu hvor Shanghai ender med at betale 560 millioner kroner for ham.

- Jeg er meget glad for at det er faldet sådan ud. Weiche er en fantastisk klub og spiller en stor rolle i tysk fodbold. Jeg vil gerne takke Weiche og klubbens sportsdirektør for at lade mig gå, ligesom jeg også er taknemmelig over for klubben som helhed. Takket være min tid i Weiche er jeg kommet på det hollandske landshold, siger Zirkzee til bundesliga.com.



Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#50 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #79: 09 Jan 2020, 01:33 »


           16.05.2026 - Weiche overlever Bundesligaen.

Weiche har sikret sig deres plads i næste sæsons Bundesliga efter officielt at have undgået nedrykning.
Weiche vil helt sikkert se tilbage på nogle fremragende sejre undervejs, hvor de måske mest bemærkelsesværdige inkluderede en meget imponerende 6-0-nedsabling af VfL Wolfsburg, en 4-2-sejr mod RB Leipzig, deres 3-2-sejr mod SC Freiburg og en 2-0-triumf mod TSG Hoffenheim. Med 30 points i 34 kampe var Weiche sjældent rigtigt i den nedrykningsfare, de fleste havde forudset, og kunne istedet nyde en meget mere succesfuld sæson.

Weiche sluttede sæsonen på en 15.-plads i Bundesligaen. Weiche har vundet tre ud af deres sidste fem udekampe i ligaen. Weiches sæson startede meget skidt, hvor de lå sidst i løbet af en forfærdelig 28 kamps stime, der gav dem problemer, men i sidste ende var de i stand til at komme tilbage på scoret og blive oppe.

         Daramy slog igennem.


Den Danske stjerneangriber Mohamed Daramy ender på 11 mål i 17 kampe for Weiche.

Mohamed Daramy skiftede til Weiche efter ni sæsoner hos sin barndomsklub FC København.
Weiche måtte smide 220 mio kroner for Daramy og de penge har været det hele værd, siden Daramy slutter sæsonen som Weiches topcorer.
Daramy kan på samme tid skrive sig ind i historie bøgerne med to hattricks i sin første sæson i en ny klub.

- Jeg er faldet virkelig godt til i Weiche, jeg kan godt lide byen og er glad for den måde klubben, fans og omgivelser har modtaget mig.

- Klubben har ambitioner om at skabe bedre resultater, og jeg har ambitioner om, at være en del af det, fortæller Daramy til bundesliga.com 

Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #50 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #80: 09 Jan 2020, 11:37 »

tillykke med at have overlevet :0) hvad er ambitionerne for den kommende sæson?  Thumbs Up
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #50 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #81: 09 Jan 2020, 18:47 »

tillykke med at have overlevet :0) hvad er ambitionerne for den kommende sæson?  Thumbs Up

Jeg vil mene jeg kan købe 2-3 gode spillere til 300-400mio hvis økonomien er til det og så slutte i midten af tabellen. Smiley
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #50 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #82: 10 Jan 2020, 19:30 »

Fedt og se en blog der bare kører derud af! Skal lige have læst op fra starten her i weekenden, det jeg har læst, ser sgu godt ud Opstemt
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #50 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #83: 14 Jan 2020, 18:37 »

Ser frem til den næste update  Thumbs Up
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #50 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #84: 15 Jan 2020, 20:01 »

MIN BLOG ER GÅET LIDT I STÅ DA MIT MAIN GAME ER TILBAGE!
SÅ SPILLER OG STREAMER DET PT.

Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #50 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #85: 15 Jan 2020, 20:13 »

MIN BLOG ER GÅET LIDT I STÅ DA MIT MAIN GAME ER TILBAGE!
SÅ SPILLER OG STREAMER DET PT.


Hvad hedder du på twitch?
Logged


Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #50 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #86: 16 Jan 2020, 00:53 »

Hvad hedder du på twitch?
www.twitch.tv/r0tteNburq
Smiley
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #50 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #87: 16 Feb 2020, 12:00 »

Hold da op en vild rejse du er på med Weiche!

Nu er det mange år siden jeg har været aktiv på FMF også ser jeg denne blog WAUW

At du får hentet sådan nogle spiller er jo vildt godt gået

ELSKER disse rejser i FMF fra de mindre rækker!
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #50 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #88: 16 Feb 2020, 18:46 »

Hold da op en vild rejse du er på med Weiche!

Nu er det mange år siden jeg har været aktiv på FMF også ser jeg denne blog WAUW

At du får hentet sådan nogle spiller er jo vildt godt gået

ELSKER disse rejser i FMF fra de mindre rækker!

Ja, det var sku hårdt i starten.. Men efter 3-4 sæson gik det super godt.
Var heldig at min nye ejer smed penge i klubben (40-100mio) og så fik jeg ny igen og han stoppede.
Men ellers så kunne jeg leje spillere som er potential gode, men ikke gode nok til Bundesligaen eller 2. Bundesligaen Opstemt
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #50 - SC Weiche Flensburg 08 | Small town - Big dreams
« Svar #89: 16 Feb 2020, 19:53 »

Nu ved jeg ikke, hvordan andre har det, men for min skyld må du gerne lige skrive et opslag enten herinde eller på forsiden af fmfreaks, når du streamer FM. Følger for få, der spiller det mere end bare en gang om måneden Opstemt
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010