home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 81332 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #150: 19 Jul 2019, 20:24 »

Stærke resultater Smiley Spændende om der ikke snart er en ny og bedre klub som er klar til at prøve dig Smiley

Super sjov reserve liga i øvrigt Opstemt
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #151: 22 Jul 2019, 12:13 »

(Jeg er ved den 24. december 2025 i spillet, så gennemgang af de første sæsoner bliver på hukommelsen)

Den 21. august 2018 blev Robert Caj, den norske/serbiske manager ansat i amatør klubben Taarup-Paarup Idrætsforening(TPI), som lå i den danske 2. division.
I den første sæson førte Robert TPI til en flot 4.plads, og i den 2. sæson blev de nr.2, og det endte med en oprykning til 1. division, her var Robert i en halv sæson, før Roskilde(Fuldtids forhold) tilbød Robert jobbet. Og Robert takket ja.
I løbet af tiden i TPI fik Robert følgende trænerkruser, både National C og B.

I Roskilde førte Robert dem til en 3. plads i den første halve sæson, og i den efterfølgende efterlod han dem på en 6. plads, da Nitra fra Slovenien tilbød ham et nyt job. Robert skifede til Nitra den 12/12-2021
I løbet af tiden i Roskilde fik Robert både National A, og Kontineltal C trænerlicenser.

I  den 1. sæson i Nitra, endte de på 10. pladsen(Lå til nedrykning ved overtagelse), men de vandt pokal turneringen.
I sæsonen 2022/23, vandt Nitra både ligaen og cuppen igen, de kom ikke i Europa League, da man rød ud i 3. kvalifikations runde til Strømgodset fra Norge.
I sæsonen 2023/24 blev Robert tilbudt jobbet i den tjekkiske klub Mladá Boleslav den 19/11-2023, og ved skiftet lå Nitra sikkert på en 1. plads(Og de endte med at vinde ligaen efterfølgende).
Robert fik i løbet af tiden i Nitra sit Kontineltal B træner licens.

Robert Caj fik Mladá Boleslav ført til den 4. plads i den første sæson, og i den efterføgende endte de på en 3. plads, og i 2.sæson kom holdet i Europa League gruppespil, men desværre ingen sejr, og en sikker 4.plads, men masser af penge. Så klubben har nu et kæmpe plus.
I sæsonen 2025/26 kom holdet direkte i Europa League, og snævre nederlag, og en uafgjort og en sejr, at klubben kunne nå at gå videre indtil sidste kamp, men den kamp nåede Robert ikke at stå i spidsen for, fordi Stade Reims fra Frankrig, som lå sidst, tilbød Robert jobbet, og Robert slog til.
Mladá Boleslav lå nr.1, da Robert skiftede fra klubben.
Robert er igang med Kontinental Prolicens træner uddannelsen.

Robert blev i 2024 manager for Rumænien ved siden af jobbet i Mladá Boleslav, og har kvalifikaceret dem til VM, desværre kun som nr.2 i gruppen(Dog bedste 2er samlet af alle), men Frankrig havde scoret 2 mål mere end Rumænien.
Nu venter VM, hvor Rumænien er i pulje med Peru og Nigeria.

Nu er vi nået frem til 24. december 2025, og hvor Robert er nået til i sin karriere, og nu vil jeg begynde at ligge updates op hver halve sæson Smiley

Roberts stats da han startede:


Roberts stats nu:
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #152: 22 Jul 2019, 12:27 »

Fedt at du også er igang B0nb0n! Opstemt Og fin karriere indtil nu! Glæder mig til at følge med hos dig også! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #153: 01 Aug 2019, 15:49 »

August, 2032
Frankrig, Paris, Neymar Park

Så er der liv hos Oscar Lapointe igen (Skud ud til DeBuur!).Han overtaget fra Carlo Ancelotti, som var ved roret i 4 år og tre dage, inden han denne sommer gik på pension. Trods de fire år i klubben lykkes det kun Ancelotti at vinde titler i Frankrig, hvor det blev til to af hver Cup Turneringer (6 i alt) samt fire liga titler. Største succes i CHL kom i hans første år som træner, hvor klubben nåede semifinalen, inden de tabte til City. Faktisk skal vi helt tilbage til 23/24, hvor Mourinho vandt Europa League for at finde en finaleplads og en titel. Året inden havde han vundet Champions League. Men selvom Lapointe er ankommet til verdens næststørste klub, kun overgået af Real Madrid lige nu, så er der massere af luksusproblemer at tage fat i.

Lønninger:
De 202 millioner euro klubben bruger om året er ikke fordelt fornuftigt nok. Godt nok er det 76 millioner euro mindre end City, som er nummer ét på den liste (Vi er nummer 5), men klubbens to legender (Foruden en pensioneret Neymar), Sancho og Mbappe tjener henholdsvis 26.275.000 og 26.052.000 om året. De er med afstand de bedst betalte fodboldspillere i verden, men alderen trykker efterhånden, nu hvor de er blevet 32 og 33. Tilmed er de ikke engang de bedste på deres positioner længere, også selvom de har rollen som "First Team Player". Et eller andet sted ville jeg gerne hente de 52 millioner euro til lønningerne som ligger og venter, da de begge har kontraktudløb næste sommer, men samtidig virker det voldsomt at sende to af klubbens tre legender ud i kulden, som første managergerning. Sancho er villig til at blive "Rotation", men kun gå et par millioner ned i løn, mens Mbappe stadig vil have mere og være "First Team Player". Det giver lidt hovedpine..

Transfers:
Klubbens høje lønninger gør også, at det er svært at sælge de spillere der er i overskud. I år er det blevet til nogle anderledes løsninger i forhold til at tjene penge på spillerne. Således har jeg lejet tre spillere ud til Serie A (2 til Milan og 1 til Juventus), og de har alle indvilliget i at betale købssummen næste år - Således at jeg tjener 229 millioner euro næste sommer. De penge, som jeg så ikke har, har jeg brugt på to spillere, Ivan Kozak og Igor Simutenkov. Min højtelskede hollænder, Jason Martina, som jeg først havde i Feyenoord og sidenhen i Dortmund er også dukket op i PSG, efter Ancelotti købte ham sidste år for 100 millioner euro. Det er top lækkert! Derudover har klubben hele otte spillere under 20 med 5 stjernet potentiale og stadigvæk 140 millioner euro til at handle for, skulle det blive nødvendigt de sidste 17 dage af transfervinduet. Jeg er for alvor kommet til en rigmandsklub.

Desuden vandt jeg første titel i Frankrig, da jeg, mere lidt overbevisende, vandt Trophée des champions i straffesparkskonkur rence over Monaco, efter at have været bagud 2-0. Min debut i Ligue 1 har budt på to 2-0 sejre, så en anelse bedre, men stadig langt fra det niveau jeg forhåbentligt ender ud med!
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #154: 04 Aug 2019, 15:46 »

« Seneste Redigering: 04 Aug 2019, 15:51 af Gilly » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #155: 05 Aug 2019, 09:52 »

Vanvittigt hvor godt det går dig Gilly, flot flot Smiley
Vilde lønninger!!!!

Jeg spiller selv i Frankrig, og de har nogle vilde talenter! Jeg har selv mit hold, og det er fyldt med unge franskmænd, og til min kommende sæson har jeg ventet på en ung blev 16 år, så jeg kunne bruge ham i ligaen, han bliver nok fast spiller fra næste sæson.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #156: 05 Aug 2019, 09:58 »

Så fik jeg spillet min første hele sæson i Stade Reims, og hvilken en det endte med at blive.

Det endte nemlig såsledes:


Jeg lå hele sæsonen og kæmpede, og indtil sidste runde, kunne 3 hold vinde titlen, og jeg skulle møde nr.3, Masseille, men dem bankede jeg 4-1, og mesterskabet blev Stade Reims for første gang siden 1962, og jeg brød PSGs monopol på titlen. Fantastisk.

Ligaen endte således:


Efter sæsonen blev Carlo Ancelotti fyret, og jeg står som favorit til jobbet - Så jeg er spændt på om de vil have mig til samtale, og endnu mere spændt på om jeg vil have jobbet Smiley Jeg har virkelig et fedt ungt hold i Stade Reims, men har ingen penge, og er nødt til at sælge spillere for at få det til at løbe rundt, så er meget i tvivl om vi kan klare os i både CL og ligaen.
Men hvis jeg får tilbuddet, kunne jeg godt overveje at skifte.

En sjov rekord blev slået i klubben, og læg mærke til den tidligere indehaver:


Min profil ser således ud nu:


Sig til hvis folk vil se noget mere, eller har spørgsmål Smiley
« Seneste Redigering: 05 Aug 2019, 10:00 af b0nb0n » Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #157: 05 Aug 2019, 10:31 »

Vanvittigt hvor godt det går dig Gilly, flot flot Smiley
Vilde lønninger!!!!

Jeg spiller selv i Frankrig, og de har nogle vilde talenter! Jeg har selv mit hold, og det er fyldt med unge franskmænd, og til min kommende sæson har jeg ventet på en ung blev 16 år, så jeg kunne bruge ham i ligaen, han bliver nok fast spiller fra næste sæson.
Både priserne og lønningerne stikker helt af, synes jeg. Jeg har solgt for 364.000.000 euro denne sommer, og ingen af de fem spillere havde udsigt til at spille fast den kommende sæson. Og Chelsea startede transfervinduet ud, med at købe verdens næstdyreste fodboldspiller i Barcelona, for 183 millioner euro. Meanwhile prøver jeg så, at hente et fransk "Home-Grown" talent hjem fra Juventus, som de forlanger 200 millioner euro for. Det stikker helt af..

Men du gør det da også super flot. Alt andet lige er det en større præstation at vinde Ligue 1 med Reims end det er at vinde med PSG.. Jeg skulle bare fortsætte med dét som de gjorde i forvejen! Hvis du kan holde på talenterne og de trup er så ung, så er der jo intet i vejen for, at du bliver det næste storhold i Frankrig - Udover, at man selvfølgelig stort set ingen penge tjener i Frankrig..

Til gengæld er jeg fan af, at Ingen respekterer din manager Opstemt Opstemt
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #158: 05 Aug 2019, 11:06 »

Til gengæld er jeg fan af, at Ingen respekterer din manager Opstemt Opstemt

Er det disciplin du mener? Smiley

Jeg er spændt på om jeg kan holde på de unge, det bliver svært.

Jeg spiller jo JFTM, så skal ikke skifte hvis PSG tilbyder mig jobbet, da det er i samme liga, men de kan helt sikkert give mere i løn, så den bliver svær Opstemt
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #159: 05 Aug 2019, 11:23 »

Er det disciplin du mener? Smiley

Jeg er spændt på om jeg kan holde på de unge, det bliver svært.

Jeg spiller jo JFTM, så skal ikke skifte hvis PSG tilbyder mig jobbet, da det er i samme liga, men de kan helt sikkert give mere i løn, så den bliver svær Opstemt
Nej, ude til venstre. Respekteret af: Ingen. Ikke Respekteret af: Managers Smiley

PSG er meget fedtet med deres lønninger til mig. 4.2 millioner euro om året er under halvdelen af, hvad Henry tjener i Arsenal - Og de blev vel og mærke kun nummer 7 i PL
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #160: 05 Aug 2019, 11:43 »

Haha! Ja, det kan jeg godt se Smiley Jeg skaber ikke mange venner de steder jeg har været indtil videre Opstemt
Men jeg har jo heller ikke været i klubberne så længe indtil videre, spændende om det vil hjælpe at være der længere tid Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #161: 05 Aug 2019, 15:11 »

Joshua Blaese fra Salomonøerne og Jordan prøver kræfter med et Journeyman spil. Da han kommer fra Salomonøerne, har jeg godt spillet lidt mere realistisk, så jeg er kun startet med lande fra Asien. Og efter hans inkomst samt omdømme stiger, så vil han kunne søge jobs i andre dele af verden.



Der er 6 kampe tilbage af sæsonen og vi finder klubben på en 6.plads, i den bedste række i Indonesien.

Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #162: 06 Aug 2019, 07:06 »

Ikke nogen stor update, men jeg fik et tilbudt interview ved PSG, jeg valgte dog at sige nej - Selvom det havde været en større klub, nu vil jeg lige prøve at spille i CL med Remus, og så håber jeg det går!

Marseille spurgte også til et interview, de fik også nej.

Nu må vi se om jeg fortrydder Smiley Fordi jeg har virkelig en ung trup, og ikke mange penge - Men skal bare lige have en skarp angriber, så tror jeg det hele nok skal gå!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #163: 06 Aug 2019, 11:06 »

Nåh! Så fandt jeg igen tid til at opdatere lidt omkring MIT save, som efterhånden har ligget stille - rent skrivemæssigt - et stykke tid!

Jeg antydede sidst at jeg nok ville se mig om efter en ny klub efter en solid oprykning med min nye yndlingsklub, Troyes, og det har jeg altså gjort. Jeg vurderer mit skifte er et skridt op - både ligamæssigt og klubmæssigt, på trods af at jeg er kommet til en klub der har haft det lidt svært de seneste sæsoner, med en enkelt nedrykning som følge heraf. De er nu tilbage i den bedste række, så jeg byder hermed velkommen til Torino:



Det var en af de kortere ture i min karriere, men hold da op en masse vejarbejde!






Klubben har formået at holde på flere af deres spillere fra start, heriblandt Vanja Milinkovic-Savic, Armando Izzo og Kevin Bonifazi, så mit forsvar er indtakt! Herudover render der flere sjove talenter rundt, som helt sikkert kan klare sig på den absolut bedste scene i Italiensk fodbold!


Som nævnt i introen har klubben lige været et smut i Serie B i den seneste sæson, så jeg håber jeg nu kan være med til at vende den seneste nedadgående tendens i klubben. Jeg starter i øvrigt i klubben i sommerpausen, så jeg får lov til at være med til at forme truppen til den kommende sæson.


Faciliteterne er rigtig gode, men jeg havde nu heller ikke forventet mindre. Dette var en af hovedårsagerne til at det netop blev Torino jeg endte i.


Det kommer ligeledes til udtryk i at klubben er enig med mig i at vi skal arbejde på at købe, udvikle og spille med unge spillere så vidt det er muligt, hvilket jeg er meget tilfreds med - det er stort set altid således jeg spiller mine saves. derudover er der jo en tydelig lønforhøjelse i det for mig, og 735.000 kr. om måneden er en god start i Italien! Jeg forventer jeg kan få klubben fri af nedrykning, og få forlænget min kontrakt, med en lønstigning som følge heraf.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #164: 06 Aug 2019, 16:38 »

Joshua Blaese er færdig med sin første del sæson i Mitra Kutai Kertanegara FC





Nu skal det så bare blive Marts, så sæsonen kan komme igang igen. Næste update ved sæson afslutning, eller andre spændende ting  Peace


Tak for inspiration Broen13
« Seneste Redigering: 06 Aug 2019, 16:45 af Fynbo » Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010