home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 348 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 81468 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #165: 06 Aug 2019, 18:26 »

Fedt du også er igang Fynbo og flot start! - jeg må hellere sende inspirationen videre til Makoto Nakamura på Sigames' community-site. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #166: 06 Aug 2019, 19:46 »

Hvor er det nu jeg ser hvilke managers der har den højeste løn..? Jeg kan ikke finde det nemlig.....
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #167: 07 Aug 2019, 07:24 »

Skal du ikke søge på personale, og derinde kan du se det?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #168: 07 Aug 2019, 08:25 »

Skal du ikke søge på personale, og derinde kan du se det?

Det troede jeg også men der kom ikke noget frem. Og jeg ledte efter det flueben hvor min assistent sorterer urealistiske personer fra, men det kneb for mig.. .. Måske jeg var træt men det lykkedes ikke for mig..
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #169: 07 Aug 2019, 09:20 »

Det troede jeg også men der kom ikke noget frem. Og jeg ledte efter det flueben hvor min assistent sorterer urealistiske personer fra, men det kneb for mig.. .. Måske jeg var træt men det lykkedes ikke for mig..
Jeg bruger denne søgning, og så er der ikke flueben i nogle af boksene under "Include". Jeg har dog oplevet, at den åbenbart ikke tager alle med, men når man kommer højt nok op i de store klubber, så burde den være ret præcis Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #170: 07 Aug 2019, 10:22 »

Jeg bruger denne søgning, og så er der ikke flueben i nogle af boksene under "Include". Jeg har dog oplevet, at den åbenbart ikke tager alle med, men når man kommer højt nok op i de store klubber, så burde den være ret præcis Smiley

Tak det prøver jeg når jeg kommer hjem i aften! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #171: 07 Aug 2019, 14:41 »

Det er tæt på, at jeg bare genbruger min opdatering fra sidst, for der var ikke meget der ændrede sig i PSG. Nuvel, jeg skiftede min skæve 4-2-3-1 ud med en 4-4-2 (Smal diamant) og med wingbacks, og det krævede lige lidt tilvænningstid, men i sidste ende blev vi også ganske suverænt franske mestre med 95 point; Et forspring på 15 point til Monaco. Så var der lige Champions League - Sværeste kamp kom i 1/8sfinalen, hvor Bayern vandt 1:0 i Tyskland, og vi måtte bruge forlænget spilletid til at vinde 3:0 i Frankrig. Herefter savede vi United over 5-1 over to kampe og Leverkusen med 7-2 over to kampe. Mbpo lagde op til den helt store finale, med denne geniale udtalelse, og den holdt også delvis vand, da han selv bragte os i front 1:0. City var dog heldige, for jeg dominerede kampen, men tabte med 1:2, og måtte se CHL-Titlen gå til England. Jeg kan dog trøste mig med, at det blev til yderligere fire titler i år (UEFA SuperCup, VM for klubhold, Coupe de France og Coupe de la Ligue BKT). Jeg tabte den Franske SuperCup til Monaco efter straffespark. Den kære Mbop går desværre på pension efter denne sæson, men han kan bestemt være sæsonen bekendt, trods sine 35 år.

Økonomisk betyder det en hel del. Sanchos gigantløn på 26.2 millioner forsvinder, og Mbop's løn på 18 millioner skal ej hellere betales længere. Det er 44.2 millioner ekstra at lege med. Mbop's karrierestop kommer dog ganske ubelejligt, da jeg havde planlagt at gå tilbage til en 4-2-3-1, og udset mig denne græker som højrekant. Og efter at have spenderet to år i PSG uden at springe banken i indkøb, følte jeg ærlig talt det var tid til at kaste hele budgettet efter ham Peace Men nu skal jeg pludselig ud og finde to spillere til højrekanten, ligesom min højreback også mener, at han har oplevet alt hvad der er at opleve i PSG.. Det ødelagde lige planerne en smule..

Talentmassen er stadig enorm. 25 spillere med 4½ eller 5 stjerner i potentiale - 11 af dem bliver kaldt Wonderkid.. Så spørgsmålet er egentlig bare, hvornår jeg gennemfører det helt store generationsskifte på holdet - Eller om jeg tager til England inden da, for at få lidt mere modstand i ligaen Smiley

...

Det ser ikke rigtig ud som om, at United vil lade mig få min græker..
« Seneste Redigering: 07 Aug 2019, 15:39 af Gilly » Logged

turbo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #172: 07 Aug 2019, 16:33 »

11 wonderkids, wauww Smiley. Ja har 3 i mit journeyman save hvor jeg er nået til 2023, og efter successen i Gyor, har jeg overgået alle forventninger i Rijeka!!!  3 gange i cl league gruppespil , en gang til 1/8 finalen, og her sidste sæson til semifinalen, som jeg dog klart tabte over 2 kampe Skuffet. Har er vildt talentfuld ungt hold, køber kun spillere under 19, og med minimum 18 i determination!!
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #173: 07 Aug 2019, 19:11 »

Jeg bruger denne søgning, og så er der ikke flueben i nogle af boksene under "Include". Jeg har dog oplevet, at den åbenbart ikke tager alle med, men når man kommer højt nok op i de store klubber, så burde den være ret præcis Smiley

Det var "Klubjob" jeg skulle bruge i stedet for "Rolle i staben"! Tak for hjælpen! Opstemt
« Seneste Redigering: 08 Aug 2019, 08:22 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #174: 08 Aug 2019, 10:22 »

Hold nu op en sæson altså! Det virker måske lidt overilet at kalde en midterplacering i Serie A som noget stort, men som nyoprykker og seedet 16, så kan jeg virkelig ikke andet end at være positiv overfor min tid i Italien.

Det startede med at jeg lige fik en enkelt titel mere med fra Frankrig:


Grundet gode resultater i sæsonen hidtil ville Torino gerne sikre sig at jeg blev i klubben i to år yderligere, hvorfor jeg er blevet tilbudt og har accepteret en ny kontrakt (Jeg er nu nummer 41 dømt på lønninger i verden (i det omfang jeg kan se i personalesøgning ihvertfald).


Årsagen til den nye kontrakt med højere løn skal ses i lyset af at vi var Serie A's største overraskelse i den netop afsluttede sæson:


Og nu lidt personlige titler og præstationer, startende med ét af mine køb da jeg kom til klubben (hentede Alex Telles, Andrea Petagna og Marco Verratti på fri på min første dag i klubben - 30. juni):






Vores store talentmasse og - arbejde har ligeledes vist sig fra sin bedste side igennem sæsonen:






Årets målmand og to bedste forsvarsspillere er fra Torino - forsvarsspillerne er med grundet deres mange assists og ikke forsvarsspillet (det var ikke så godt, hvilket kan ses i tabellen herunder):


Juventus var for en gangs skyld ikke suveræne og var langt fra med i toppen. Det fik min assistent til at give et lidt sjovt svar i et interview:






Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #175: 08 Aug 2019, 10:49 »

11 wonderkids, wauww Smiley. Ja har 3 i mit journeyman save hvor jeg er nået til 2023, og efter successen i Gyor, har jeg overgået alle forventninger i Rijeka!!!  3 gange i cl league gruppespil , en gang til 1/8 finalen, og her sidste sæson til semifinalen, som jeg dog klart tabte over 2 kampe Skuffet. Har er vildt talentfuld ungt hold, køber kun spillere under 19, og med minimum 18 i determination!!
Det meste af arbejdet lader jeg min ungdomsleder stå for. Jeg trykker bare "Køb" i sidste ende, så længe han ikke handler for mere end 10-15 millioner euro. Jeg vil umiddelbart tro, at han har hentet 1-2 wonderkids pr. transfervindue, de to sæsoner jeg har været her. Dog synes jeg også, at "Wonderkid"-beskrivelsen sidder noget løst til tider.. Men du gør det da heller ikke for skidt, med 3 wonderkids i Kroatien. Og en CL-Semifinale er virkelig stærkt! Tillykke.

Broen: Stærke resultater, og tillykke med at være oppe i den bedste række Smiley Selvom de var en tur forbi Serie B, så er Torino vel stadig en relativt stor størrelse i Italien, så mon ikke du kan komme endnu længere op de kommende sæsoner, og måske nærme dig et europæisk eventyr? Opstemt 
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #176: 08 Aug 2019, 10:52 »

Det meste af arbejdet lader jeg min ungdomsleder stå for. Jeg trykker bare "Køb" i sidste ende, så længe han ikke handler for mere end 10-15 millioner euro. Jeg vil umiddelbart tro, at han har hentet 1-2 wonderkids pr. transfervindue, de to sæsoner jeg har været her. Dog synes jeg også, at "Wonderkid"-beskrivelsen sidder noget løst til tider.. Men du gør det da heller ikke for skidt, med 3 wonderkids i Kroatien. Og en CL-Semifinale er virkelig stærkt! Tillykke.

Broen: Stærke resultater, og tillykke med at være oppe i den bedste række Smiley Selvom de var en tur forbi Serie B, så er Torino vel stadig en relativt stor størrelse i Italien, så mon ikke du kan komme endnu længere op de kommende sæsoner, og måske nærme dig et europæisk eventyr? Opstemt 

Enig i at "Wonderkid"-prædikatet er noget nemmere at få i FM19 end nogle af de tidligere versioner.

Ja Torino er helt sikkert stadig en stor klub med et rigtig fint potentiale, så jeg forventer også at kunne komme op i toppen inden denne kontrakt udløber - og jeg satser på den skal forlænges (så jeg kan komme helt til tops), medmindre en storklub står og vifter med et stykke papir og en kuglepen! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #177: 08 Aug 2019, 13:02 »

Gode resultater Broen, lækkert Smiley Nu må de som minimum op i top 10 Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #178: 08 Aug 2019, 13:10 »

Gode resultater Broen, lækkert Smiley Nu må de som minimum op i top 10 Smiley

Jo tak - seedningen til den kommende sæson siger 15, men det er da også mit eget klare mål, at ende i top ti og gerne i pladserne til Europæisk bold.

Som jeg ser det er det stadig de samme klubber der ligger i top, så hvis man ser bort fra Inter, AC Milan, Juve, Napoli og Roma, bør der være muligheder. Det er et spørgsmål om hvor godt Lazio og Fiorentina præsterer, samt os selv selvfølgelig! Smiley Resten af ligaen SKAL vi kunne slå!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #179: 11 Aug 2019, 16:50 »

En ny sæson overstået og en ny (Men kort) opdatering. Det var en utrolig usexet sæson, hvor jeg havde store nationale Cup vanskeligheder med tre exit's/nederlag til Monaco, mens jeg for 18. gang i streg vandt Ligue One. For tredje gang i streg var jeg i Champions League finalen, og i en vanvittig ringe finale mod Premier League-vinderne fra Liverpool (Første gang siden 2023 at Chelsea eller City ikke vandt), så vandt jeg Champions League med 2:1 efter forlænget spilletid. Sidste års Ligue One-topscorer, Kamil Majewski, som i år har haft en miserabel sæson, blev finalehelten med to scoringer i den forlængede spilletid, i en kamp som blandt andet bød på brændt straffespark (af mig), rødt kort (til mig) og 35 fejl (Til mig - sæsongennemsnittet er 11). Men en sejr er en sejr.

Turneringer

Det helt store problem i år (Som man måske kan fornemme af topscorerne i bunden af billede) har været at lave mål. Det har været helt vildt ujævnt, og i en lang periode lå vi kun og vandt 1:0 over relativt dårlige franske hold. Vores stærke målscore kommer i hus af en betondefensiv, som lukkede 9 mål ind i Ligue One og 20 mål i alt i sæsonens 60 kampe. Det er et gennemsnit som jeg kan leve med!

Truppen

Som man kan se, er der flere spille i truppen, som har rundet de 30 år eller nærmer sig. Derfor er mit helt store dilemma denne sommer, hvad der skal ske med holdet. Jeg har besluttet mig for, at blive i PSG indtil jeg vinder 7 titler samme år (3xfranske Cups, 1xliga, 1xCHL, 1xVM og 1xSuperCup) og har også forlænget kontrakten herefter. Derfor er jeg også i tvivl om, hvordan mit hold skal se ud næste sommer. Jeg vil gerne af med folk som Bacic, Klassen, Oseni, Benko, Sawicki, Moreau og Majewski, men samtidig vil jeg ikke sælge dem, for under markedspris. I og for sig, ville jeg heller ikke have noget imod at miste Martina, Gool og Figueroa, hvilket ville give massere af plads til nye yngre kræfter i truppen. Med 400 millioner euro at handle for, og alt hvad der end måtte komme oveni af salg, giver nemlig massere af penge til de få erstatninger der skal findes, ligesom mange spillere på ungdomsholdet bare venter på, at få lov til at blive sluppet løs. Her er i hvert fald otte som kunne supplere førsteholdet fint!

Talenterne

En lille stemme i baghoved siger; Sælg alt over 21 (Her anslår jeg, at jeg kunne tjene i omegnen af 1.3 milliarder euro), og så lad talenterne tage over. Jeg er faktisk ikke i tvivl om, at jeg nok skulle kunne være med i toppen af fransk fodbold alligevel, men jeg tvivler på, at truppen så er stærk nok i CHL. Alternativt skal jeg holde truppen nogenlunde intakt, og så gå all-in på at vinde de 7 pokaler i år, og så ellers komme til England, hvor der er lidt mere konkurrence og udfordringer end her i Frankrig. Vi må se hvad fremtiden bringer..
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010