home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 559 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 81611 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #120: 26 Jun 2019, 15:15 »

Held og lykke Broen.. Du får nok brug for det Peace

Men det er fedt at læse med! Jeg synes ofte det er sjovere, når alt ikke bare fungerer perfekt, så jeg nyder at følge med i dine besværligheder Smiley
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #121: 26 Jun 2019, 20:31 »

Fedt med job i Ligue 2! Kunne give et godt boost og gode muligheder, hvis du kunne rykke op i Ligue 1  Peace

Krydser fingre for dig Broen  Cool
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #122: 27 Jun 2019, 08:38 »

Held og lykke Broen.. Du får nok brug for det Peace

Men det er fedt at læse med! Jeg synes ofte det er sjovere, når alt ikke bare fungerer perfekt, så jeg nyder at følge med i dine besværligheder Smiley

Haha! Opstemt Fedt at du nyder det går skidt for mig! Peace Heldigvis tror jeg måske det vender snart - jeg har overtaget et fornuftigt Troyes-hold som ligger 6'er ved overtagelsen - jeg tror på det!

Fedt med job i Ligue 2! Kunne give et godt boost og gode muligheder, hvis du kunne rykke op i Ligue 1  Peace

Krydser fingre for dig Broen  Cool

Jeg er også rigtig godt tilfreds! Eneste job jeg hellere ville have haft var Auxerre i samme række, men de valgte en anden manager desværre. Nu satser jeg på at Troyes er klubben for mig! Men der skal nok krydses mere end fingre hvis mit held skal vende!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #123: 27 Jun 2019, 09:12 »

En halv sæson var hvad jeg i første omgang skulle have afsluttet, og her var så hvordan det gik:

Vores målmand holdt flest clean sheets af alle i ligaen og vores angriber, Ze Gomes (som nogen nok kender) blev delt topscorer, efter et hattrick i den sidste kamp mod Clermont Foot 38.


Lidt bittert at jeg missede play-off kampene på målscore, men det er der ikke noget at gøre ved - på denne måde har jeg mulighed for at spille nogle yngre kræfter ind og ikke være super presset i næste sæson (forhåbentligt). Lig i øvrigt også lige mærke til at vi er det hold med næstfærrest nederlag efter Caen, der vandt rækken. Problemet har været for mange uafgjorte kampe desværre.


Som et tydeligt bevis på de gode ungdomsfaciliteter mv, så har vores reservehold vundet reserveligaen med 106 point (hvordan det så lige kan lade sig at gøre med 34 kampe, er jeg lidt uforstående overfor)!..


Troyes er klart den klub jeg har været i med bedst faciliteter og tilskuertilslutning, og det er min højere løn også et tydeligt bevis på:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #124: 27 Jun 2019, 14:22 »

EUROPA, EUROPA, EUROPA, HOBRO SKAL I EUROPA!!


Helt uroligt, men også en realitet nu! Mit klart største resultat er kommet i hus, og jeg har fået en 2. plads med Hobro IK! Det giver dermed en billet til CHL, og det ville jeg aldrig have gættet på inden.
En fantastik indledende fase gav et godt udgangspunkt i Mesterskabsspillet. Mesterskabsspillet startede ellers skidt, men 3 sejre og 1 uafgjort i de sidste 4 kampe sikrede os en utrolig 2. plads.

Planen var helt sikkert at se, hvordan mine evner ville være i CHL med Hobro, men det skulle ikke ske.. 4-5 jobtilbud fra Tyskland, Frankrig og Italien gjorde jeg måtte sige farvel. Jeg kunne ikke sige nej til tilbudene, selvom jeg ville elske at spille CHL med Hobro.

Efter 80 kampe for de gule i skoven, skulle jeg nu pakke kufferten til mit andet udlandseventyr, forhåbentlig bedre end det første.



AC Milan blev klubben jeg vil have succes med. Klubben har ikke fået bedre end en 5. plads, men det skal laves om nu. Jeg overtager efter Niko Kovac, Mauricio Pochettino og Gennaro Gattuso, et flot selskab men ham den ukendte fra Danmark skal være ham der får succes. Min kontrakt lyder nu på 12,2 mio om året, hvilket er en kæmpe stigning.

Nu skal forberedelserne igang. Jeg skal have ryddet lidt op, og gjort truppen til min egen. Som altid er vi spået en 4. plads, men går selv efter top 3. I de andre turneringer skal vi også præstere, og det bliver spænede om jeg kan holde i 3 turneringer.

PIÚ FORTI INSIEME
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #125: 27 Jun 2019, 14:48 »

Tillykke med andenpladsen, det nye job og den noget bedre løn, og så i en fed klub som AC Milan! Jeg mindes stadig mit save og min blog med dem tilbage i FM15!

Kan vi se den nuværende trup i klubben? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #126: 27 Jun 2019, 20:01 »

Efter et mislykket ophold i Irland, har jeg fået jobbet som manager for Kolding Boldklub.
Jeg er stadig u23 landstræner for Marokko, hvor det går godt med 4 ud af 4 mulige sejre.
Logged

Traditionsklub siden 1924

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #127: 27 Jun 2019, 20:43 »

Tillykke med andenpladsen, det nye job og den noget bedre løn, og så i en fed klub som AC Milan! Jeg mindes stadig mit save og min blog med dem tilbage i FM15!

Kan vi se den nuværende trup i klubben? Smiley



6 spillere har jeg hentet ind og 12 spillere er enten solgt eller lejet ud, hvor den eneste kendte er Tiémoué Bakayoko.

Har flere penge til rådighed, og har da også spillere jeg gerne vil af med, men vil ikke gøre mig upopulær fra start. Derfor starter jeg sæsonen med den her trup, og så må jeg se hvad der sker  Thumbs Up
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #128: 27 Jun 2019, 21:09 »

Fornuftigt hold, men med forbehold for de unge og regens, så tænker jeg truppen endnu ikke er helt stærk nok endnu til at udfordre Juventus. Jeg håber jeg tager fejl, men jeg tror der skal et par indkøb til. Du skal ihvertfald have al mulig held og lykke med AC Milan! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

turbo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #129: 29 Jun 2019, 09:37 »

Har fået en forrygende start på mit journeyman save. Første sæson en suveræn oprykning med ETO Gyor , og året efter et mesterskab hele 11 points foran Ferencvaros Cool. Min brasilianske playmaker Wellington Bueno var et bæst!!! 3 sæson var kun lige startet da jeg blev kontaktet af HNK Rijeka fra Kroatien, efter et vellykket interview er jeg nu havnet på Adriater kysten!!! Sæsonen har indtil videre udmøntet sig i 4 sejre i ligaen, og har slået Maccabi Tel Aviv og Basel ud i Chl kval!!! Nu venter Anderlecht i sidste runde inden gruppespillet og millionerne Grin. Satser på en sæson 1 sæson i det kroatiske og derefter videre til nye eventyr!!!!. Har sgu altid nydt de her saves, for man lærer en masse nye ligaer og kende!!  Samtidig ved man ikk om man er i Island el Uruguay næste måned Smiley
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #130: 02 Jul 2019, 09:49 »

Nu når jeg er på ferie, får jeg ikke spillet så meget som normalt, så der går lidt tid inden en stor opdatering.  Peace

Dog kan jeg afsløre, at jeg efter 14 kampe er 11-3-0 med en målscore på 55-10, som tæller f.eks. en 4-0 sejr over Juventus og en 5-1 over Inter som er regerende mestre  Opstemt I Europa er jeg i Europa League, hvor jeg også er ubesejret lige nu.

Nu må jeg håbe jeg ikke taber den næste kamp, og får ødelagt hele stimen funny

PIÚ FORTI INSIEME
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #131: 05 Jul 2019, 10:39 »

Så nu er jeg også hoppet med på Journeyman, har gjort det at jeg har ladt spillet simulere 1 sæson og derefter oprettet min manager som arbejdsløs.

Efter Ca. 3 uger blevet jeg tilbudt jobbet som manager ved Kolding BK som netop var rykket op i 2 division.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #132: 05 Jul 2019, 11:46 »

Så nu er jeg også hoppet med på Journeyman, har gjort det at jeg har ladt spillet simulere 1 sæson og derefter oprettet min manager som arbejdsløs.

Efter Ca. 3 uger blevet jeg tilbudt jobbet som manager ved Kolding BK som netop var rykket op i 2 division.

Godt at have dig med - Vi satser på du kan føre Kolding til toppen af dansk fodbold! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #133: 05 Jul 2019, 15:39 »

Godt at have dig med - Vi satser på du kan føre Kolding til toppen af dansk fodbold! Opstemt

haha takker - håber at jeg kan holde dem i 2 division, klubben er halv pro men alle spiller er på amatør kontrakter.
Logged


NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #134: 05 Jul 2019, 20:20 »

Kan kun sige gode ting om Kolding BK!! De startede min karriere mod stjernerne  Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010