home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 260 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 81301 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #135: 09 Jul 2019, 13:11 »

Så er der vidst gået tid nok, og jeg har nu haft tid ved tastaturet igen, så jeg har en enkelt opdatering om den seneste sæson - spoiler alert - jeg er ikke blevet fyret! Opstemt

Vi endte nogenlunde som sidste år lige uden for playoffkampene, men var egentlig aldrig rigtig inde i kampen om de sjove pladser. Det var en lidt mere anonym sæson for vores vedkommende, i en sæson hvor St. Etienne rendte med det meste.




På et tidspunkt i sæsonen var jeg ret presset, og havde fået et ultimatum af ledelsen. Det betød ny taktik, og forbedrede resultater, så det var på en måde godt at de sagde til. Sådan så historikken ud for året - ultimatum efter kamp 18.


Den nye taktik:




Specielt én spiller var medvirkende til at sæsonen gik godt, og det er brasilianske Pará, som var her, der og allevegne, og var da også fansenes favorit. Hans allesteds nærvær vises også tydeligt med højeste gennemsnit, flest assists, kampens spiller og gule kort (han er lidt hård ved modstanderne ind imellem).


Derudover kan det nævnes at de 16 assists er ny rekord for klubben.

Af transfers i år har der været lidt aktivitet - jeg har dog udelukkende hentet gratis spillere, og forsøgt at sælge et par talenter med høj profit og en videresalgsklausul. Sidste års topscorer blev solgt, og jeg lejede mig til en ny i min nye moderklub, AS Monaco.


På det personlige plan - for mit vedkommende - har jeg i slutningen af netop overståede sæson fået lov til at tage Kontinental A-licens kurset (der var lidt penge i kassen), og kontrakten er blevet forlænget med et år så jeg nu tjener 175.000 kr. om måneden.

Ungdomsfacilitetern e er desværre blevet nedgraderet grundet dårlig økonomi, men det arbejdes der på til den kommende sæson - forhåbentligt vil en oprykning lune gevaldigt i pengekassen, og nu skal det være!

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #136: 09 Jul 2019, 14:19 »

Fedt at læse, broen.. Også selvom du ikke blev fyret Opstemt

Med 50-60 millioner i indtægter fra transfers må der vel efterhånden være lidt at lege med, så du kan tage skridtet op i den bedste franske række - Og måske endda videre Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #137: 09 Jul 2019, 14:24 »

Godt at du også kan glæde dig på mine vegne, og ikke kun håber på nederlag! Wink

Desværre er Troyes et kæmpe hul i jorden, så der var lige nøjagtig 0,- til at lege med.. Wink Men jeg arbejder på flere transfers i den kommende sæson, så jeg kan få skiftet mine ældre spillere ud - blandt andet min målmand på 34 år, som gerne vil videre.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #138: 09 Jul 2019, 15:59 »

Godt at du også kan glæde dig på mine vegne, og ikke kun håber på nederlag! Wink

Desværre er Troyes et kæmpe hul i jorden, så der var lige nøjagtig 0,- til at lege med.. Wink Men jeg arbejder på flere transfers i den kommende sæson, så jeg kan få skiftet mine ældre spillere ud - blandt andet min målmand på 34 år, som gerne vil videre.
Jeg hepper ikke imod dig, bare rolig Wink Det var mere myntet på, at det er mindst ligeså interessant, at læse om folks modgang og hvordan de tackler udfordringerne, fremfor saves hvor man ridder på den ene bølge af succes efter den anden (Ligesom mit desværre udviklede sig til). Så at du ikke har succes, gør det bestemt ikke mindre spændende eller mindre underholdende, tværtimod faktisk. Jeg er i hvert fald godt underholdt af dine opdateringer; Også hvis du skulle have succes Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #139: 09 Jul 2019, 19:13 »

Det ved jeg Gilly! 😁 Bare rolig. Jeg er i øvrigt helt enig - sejr på sejr er hurtigt kedeligt.. Savner at høre fra dig faktisk? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #140: 09 Jul 2019, 20:33 »

Det ved jeg Gilly! 😁 Bare rolig. Jeg er i øvrigt helt enig - sejr på sejr er hurtigt kedeligt.. Savner at høre fra dig faktisk? Smiley
De kloge fyre på internettet siger, at mit grafikkort er dødt. Og i og med at resten af komponenterne er mindst 5 år gamle, så fandt jeg det bedre at pensionere maskinen og finde en ny, fremfor at prøve at opgradere den (Hvilket jeg heller ikke har forstand på). Det bliver dog først til august grundet diverse feriearrangementer, så savet kan først fortsætte til den tid, desværre.. Imellemtiden har jeg så prøvet at læse en bog...det er ikke helt det samme.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #141: 09 Jul 2019, 20:36 »

 funny funny funny funny funny funny Jeg ved godt det er virkelig tragisk, men du er virkelig god til at male et billede! Opstemt

Jeg foreslår den hemmelige fodboldspiller så.. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #142: 11 Jul 2019, 07:30 »

Fasntastik update BRoen13! Men dit nederst billed er meget lille, og man kan ikke se dit karreiere forløb!

Gilly, glæder mig til du er retur igen med ny stærk pc Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #143: 11 Jul 2019, 08:35 »

Fasntastik update BRoen13! Men dit nederst billed er meget lille, og man kan ikke se dit karreiere forløb!

Gilly, glæder mig til du er retur igen med ny stærk pc Smiley

Ved det godt, men ellers kommer der den der grimme bar på tværs af siden.. Alternativt skal jeg lave det i fuldt billede men så skal man trykke på det for at kunne se det.. Men det er folk måske ligeglade med? Smiley





Derudover ligger jeg faktisk inde med endnu flere oplysninger, men der er bare ikke plads - lad mig at vide hvad folk ønsker, så skal jeg gerne indrette derefter! Smiley



Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #144: 12 Jul 2019, 10:59 »

Jeg håber på en pengemand men dybe lommer!! Så håber jeg bare jeg får lov til at blive siddende i trænersædet!





*Hvis nogen har set hvad der ellers er af nyheder, så er det første uopfordrede jobtilbud modtaget i karrieren - fra Strasbourg - jeg har pænt takket nej, da de ligger sidst i Ligue 1. Jeg vil hellere se hvad jeg kan drive det til med Troyes så. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #145: 12 Jul 2019, 13:32 »

Så skete det!..


Om det så var godt eller skidt vil tiden vise - lidt penge kom der da i det mindste i klubkassen..


Og jeg fik lov til at bliv i klubben - ihvertfald indtil min kontrakt udløber til sommer.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #146: 12 Jul 2019, 14:29 »

Uha spændende!

Håber det kan hjælpe til oprykningen.

Jeg holder selv pause fra FM, da PCM jo er kommet! Men vender stærkt tilbage til mit JFTM save Opstemt
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #147: 14 Jul 2019, 16:54 »

Så nåede jeg sæsonens slutning og jeg vil lige opdatere igen for en god ordens skyld.

Ligaen endte med en forventet placering som nummer 8, så set ud fra det er det gået godt.




Desværre var der en kortere periode med dårlige resultater, hvilket medførte at jeg har ændret min holdopstilling til 4-1-2-1-2 smal diamant, da jeg tidligere har haft god succes med dette - og altså også denne gang - det vil i den kommende sæson også være denne opstilling vi spiller med.

Transfers:


Vi har solgt godt ud af de gamle spillere samt et par unge spillere som jeg ikke forventer mig det store af hos os og det inkluderer vores 34-årige målmand, som nu er blevet udskiftet med en yngre model, der er noget mere fremtid i. Samassa var i øvrigt utilfreds i klubben, så det gav god mening at sende ham videre. Hans erstatning er nedenstående, som jeg er godt tilfreds med at have sikret mig for småpenge:


Fansene var af samme holdning, og derfor blev han også årets køb i klubben. Vincent Thill blev årets spiller - helt fortjent - han har været klubbens assistkonge i hele sæsonen.




Vores to bedste spillere kom da også på årets hold.


Penge er fortsat små i klubben, hvorfor der ikke er sket andet end nedgraderinger i denne sæson - jeg håber dog på et par store salg i den kommende sæson, der kan være med til at finansiere et par opgraderinger - vi er ved at nå målet om et rundt 0,- på balancen efter sæsonen. Jeg har ikke forlænget min kontrakt endnu, men arbejder på en måned-til-måned kontrakt lige nu. Jeg holder mulighederne åbne og så længe Troyes vil have mig rendende på den måde, så lever jeg med det - klubben vil gerne forlænge, men de vil kun give en kontrakt på tre år, og det er for lang tid for mig lige nu.


« Seneste Redigering: 14 Jul 2019, 16:58 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #148: 16 Jul 2019, 21:58 »

TROFÆ PÅ TROFÆ
Næsten alt hvad jeg rørte ved blev vundet. Vi endte med Serie A titlen overlegende med kun 1 nederlag. I Europa League blev det også til en sejr, hvor Lazio i finalen blev nedsablet 9-0. 2 gange Årets manager, hvor jeg både vandt den i Superligaen da jeg førte Hobro til en 2. plads. De overlevede dog kun lige med en 10. plads i denne sæson, hvor det dog blev til første knockout runde i Europa League. Den anden pris var Årets manager i Serie A.

Det blev til 2 nederlag hele sæsonen og en målscore på 169-45. 1 i ligaen hvor Inter scorer 2 gange i overtiden og ender med en 4-3 sejr. Det andet nederlag var i pokalturneringen, hvor Palermo sikkert vandt 2-0. Min store forbandelse er stadig pokalturneringer, hvor jeg ikke har gjort nogle god figur endnu.

Jeg fik forlænget min kontrakt med 3 år til en løn på 26.520.000 kr./året. Jeg vil snuppe mindst 1 sæson mere, hvor jeg vil genvinde Serie A, prøve mig selv af i CL og vinde min første pokal turnering. Efter der må vi se hvordan det står til, jeg kan allerede mærke nu, at jeg er spændt på næste liga.

Nu skal vi igang med forberedelserne til sæson 2, hvor vi trupmæssigt prøver det samme som i sæson 1. Der havde jeg fokus på egen avl og italienske spillere, da jeg gerne vil sammensætte mine trupper på den måde. Det samme vil gælde når jeg skifter liga. Dog skal det ikke gå udover evnen til at vinde, men en god balance vil jeg forsøge at ramme  Peace

PIÚ FORTI INSIEME




Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #149: 19 Jul 2019, 14:17 »

Så er jeg igen igennem en sæson, men først lige lidt om mine transfers, for økonomien lysner i det fjerne:

Vi har solgt begge vores to venstre backs - begge til England og begge på den gode side af 50 mio. kr. Derudover smuttede vores højreback også, det var dog bestyrelsens beslutning.


Det betød at der nu var penge til at handle lidt, samt et par huller rundt omkring på holdet. Venstre back blev fikset med en lejeaftale fra vores moderklub AS Monaco, samt en ungdomsspiller der blev rykket op. Højre back blev mit dyreste køb i min karriere hidtil:


Derudover havde jeg udset mig en ny offensiv midt fra Nantes til at spare med Vincent Thill:


Inden den anden venstre back forlod os, lykkedes det ham lige at blive årets spiller ved nytår (forstår ikke helt denne kåring men vi tager det med):


Jeg vil lige vise et enkelt resultat fra sæsonen - det er fra pokalen hvor jeg stillede med stort set fuldt reservehold - det er tilfredsstillende når det så går således:


Reserveligaen blev endnu engang vundet, og nu ved jeg hvorfor de har fået så mange point. Man får tilsyneladende 4 point for en sejr, 2 for uafgjort og et for et nederlag.


Sæsonens stjernehold er godt domineret af os, men fem spillere.


Hvad forskellen er til årets hold ved jeg ikke men der havde vi kun de tre af stjerneholdet med.


Vores lejede højreback har slået rekord i Ligue 2 for gennemsnitskarakter:


Vores målmand blev sæsonens målmand:


Der var klubrekord med hensyn til nederlag:


Vi er før den sidste kamp ét sølle point fra Ligue 2 rekorden i antal point (klubrekorden var 78, så den er slået):






Og som resultat af alt det ovenstående er jeg også blevet kåret som sæsonens manager:


Det er selvfølgelig alt sammen medvirkende til at vi har vundet Ligue 2 og rykker op i den bedste franske række efter sommerferien. Vi var sikre på playoff med seks kampe tilbage og sikre på sejren med 2 kampe tilbage. Vi fik ikke ny pointrekord desværre - et uafgjort resultat i sidste kamp gjorde at vi kun tangerede rekorden sat af Reims i 17/18-sæsonen.


Vores lejede angriber blev klart topscorer og vores lejede højre back, fik som tidligere nævnt den højeste gennemsnitskarakter .


Jeg har i dette år fået opgraderet lidt faciliteter og sat gang i udbygninger, som forbedrer klubbens infrastruktur betydeligt. Derudover skrev jeg i starten af denne sæson under på en toårlig aftale, velvidende at jeg formentlig kun ville blive i klubben i det ene år, og med tanke på ligasejren, samt mit 3½ år lange ophold i klubben, er det nu meget naturligt at jeg kigger mig lidt omkring efter en ny udfordring - måske jeg finder en ny klub til næste indlæg.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010