home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 285 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 81305 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #90: 12 Jun 2019, 11:35 »

Hvorfor har du ikke flere spillere..?! :O Du har vel haft dem med i hele turneringen indtil finalen..?!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #91: 12 Jun 2019, 14:09 »

Hvorfor har du ikke flere spillere..?! :O Du har vel haft dem med i hele turneringen indtil finalen..?!

Der er sikkert en u21 slutrunde eller sådan noget...

FM19 har store problemer med at planlægge hvor kampe ligger.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #92: 12 Jun 2019, 15:50 »

Der er sikkert en u21 slutrunde eller sådan noget...

FM19 har store problemer med at planlægge hvor kampe ligger.
Den her sæson har været mega mærkelig pga. VM i Qatar om vinteren...
Jeg har forresten spillet CL finalen mod Liverpool, jeg taber 0-1. Får en skade efter 30 min, så bliver jeg nødt til at skifte Lloris ind på en back, det udnytter Liverpool til at skabe deres eneste store chance, hvor Salah scorer. Samtidig får jeg et rødt kort efter 80, så jeg kan ingengang satse til sidst.
Logged


Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #93: 12 Jun 2019, 15:58 »

Den her sæson har været mega mærkelig pga. VM i Qatar om vinteren...
Jeg har forresten spillet CL finalen mod Liverpool, jeg taber 0-1. Får en skade efter 30 min, så bliver jeg nødt til at skifte Lloris ind på en back, det udnytter Liverpool til at skabe deres eneste store chance, hvor Salah scorer. Samtidig får jeg et rødt kort efter 80, så jeg kan ingengang satse til sidst.

Havde ikke lige spottet året du spillede i, men så en på reddit der havde samme problem i CHL finalen.

Men satme træls! Jeg har kun oplevet lignende med pokalturneringen i Danmark når man spiller med i Europa, ligger de også altid i landskampspauserne. ..
Logged


NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #94: 12 Jun 2019, 18:52 »

CHEF, VI SKAL HAVE ET POKALSKAB!!!
Første trofæ i klubbenshistorie og i min egen karriere er hentet! Hvilken sæson, og hvilken oprykingsfase det har været  Opstemt Vi formåede at holde tungen lige i munden, og spillede op til en første plads med 8-1-2. Vi blev dog hårdt presset af FC Fredericia, Næsby BK og FC Vestsjælland. Specielt FC Fredericia som spillede 9-2-0 i oprykningsfasen, og derfor var jeg nervøs gennem det hele.

De sidste par uger var specielt nervepirrende. Jeg vælger med 2 kampe tilbage at skrive under på en ny kontrakt, og dermed vise klubben og truppen, at jeg tror på projektet. Næsby taber sidste kamp i sæsonen, et par timer før vi spiller vores, og dermed er oprykningen sikret, men ikke pokalen. Vi spiller sidste kamp samtidig med FC Fredericia, og med en sejr kan vi selv afgøre det. Anføreren Brian Petersen går forrest med 4 mål og 1 assist i de sidste 2 kampe. Mesterskabet er hjemme, og vi bliver udnævnt til sæsonens største overraskelse.

Nu skal vi i NordicBet ligaen, og klubben har bestemt sammen med kommunen, at et nyt stadion skal bygges. Det står klar om 2 år, og indtil da må vi dele stadion med FC Fredericia. Spørgsmålet er, om jeg for spillet på det nye stadion, eller om jeg er videre inden.. Ambitionerne er, jeg snart gerne vil til noget større, men giver Kolding BK mindst 1 sæson mere  Thumbs Up

Slutter lige af med et billede, hvor jeg går forrest med pokalen på udebane, med de "mange" fans  funny
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #95: 12 Jun 2019, 18:58 »

I min sidste sæson i det tyske lærte jeg rigtig de berømte marginaler at kende. Således blev jeg tysk mester, fordi jeg lavede 10 flere mål end Bayern München, ligesom jeg en uge senere fejrede "The Double" efter en 2-0 sejr over Leipzig i Pokalfinalen, dog efter at have været i forlænget spilletid og straffekonkurrence i både kvart- og semifinale. I Champions League vippede marginalerne så den anden vej. For første gang siden 14/15 var der ikke noget engelsk hold i kvartfinalen, hvilket ellers skulle være en fordel for os. Men vejen til finalen blev alligevel hård. Liverpool ventede i 1/8-finalen, hvor jeg på reglen om udebanemål gik videre med 2-2. Mægtige PSG ventede nu i kvartfinalen, hvor jeg igen dansede med marginalerne og igen gik videre på reglen om udebanemål med 3-3 efter et flot comeback på hjemmebane i anden kamp, hvor jeg vandt 2-0. I semifinalen stod vi så overfor Real Madrid og efter 1-2 i Spanien lignede jeg en vinder, da Pieter Seegers headede mig på 1-0 midt i anden halvleg. Men tre minutter før tid, dukkede en georgier op og med Real Madrids eneste afslutningen indenfor målrammen sendte han spanierne i finalen, som de senere vandt over Porto - Så jeg føler ærlig talt, at jeg næsten havde hænderne på pokalen.

Nu er det midlertidig blevet 1/6-2031 og min tid i Dortmund er slut. Efter fire år er det på tide at komme videre, for jeg kommer ikke til at kunne hamle op med de engelske hold (I hvert fald kontinuerligt) i Dortmund. Og jeg har stadig ikke lært, at kunne lide det her system med andetholdet. Blikket er sat mod "The Big 7" i England, men jeg har også øje på Barca som er en skygge af sig selv, med to 4. pladser i streg - At de ikke har fyret Sérgio Conceição er mig en gåde. Rygterne siger, at Tottenhams manager Markus Babbel skal overtage mit tidligere job, og så ligger jeg selvfølgelig billet ind hos Tottenham, skulle det ske. Om ikke andet, så håber jeg at dét at være arbejdsløs giver mig bedre vilkår hos de andre klubber, for igen i vinters var jeg storfavorit hos medier og fans til at tage jobbet i West Ham, men de valgte David Krecidlo som ikke har et eneste trofæ på sit CV.. Og mit CV tæller trods alt:
1 Svensk Mester
1 Svensk Pokalmester
1 Tysk Supercup
1 Europa League
1 Champions League
2 Hollandsk Pokalmester
2 Tysk Mester
2 Tysk Pokalmester
3 Hollandsk Supercup
4 Hollandsk Mester

Hvis ikke det kan give mig et job i en af verdens bedste klubber, så er jeg fucked.. Men det får vi at se næste år Smiley
Logged

turbo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #96: 13 Jun 2019, 07:53 »

Så er jeg også startet et journeyman save, lidt atypisk vælger jeg som ALTID at starte i den ungarnske 2 division, da den er den laveste rangeret af de 84 ligaer jeg som spiller med. Selvfølgelig startes der uden nogen spiller baggrund, eller licens. I år er valget på Györ ETO, og første sæson udmøntede sig i form af 1 plads, og dermed skal spille med i det fine selskab den kommende sæson. På det personlige plan er jeg i gang med at tage National A licens...
For resten er det vildt fedt at journeyman savet tilsyneladende har fanget så mange her på siden!!!!
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #97: 13 Jun 2019, 10:03 »

Så er jeg også startet et journeyman save, lidt atypisk vælger jeg som ALTID at starte i den ungarnske 2 division, da den er den laveste rangeret af de 84 ligaer jeg som spiller med. Selvfølgelig startes der uden nogen spiller baggrund, eller licens. I år er valget på Györ ETO, og første sæson udmøntede sig i form af 1 plads, og dermed skal spille med i det fine selskab den kommende sæson. På det personlige plan er jeg i gang med at tage National A licens...
For resten er det vildt fedt at journeyman savet tilsyneladende har fanget så mange her på siden!!!!

Velkommen til - fedt at du også er med! Smiley

Ja det giver bare nogle helt andre saves end normalt, hvor man ofte køber de samme spillere igen og igen, og det tror jeg mange gerne vil have - jeg selv inklusive! Smiley Jeg glæder mig til at følge dig fra Ungarn! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #98: 13 Jun 2019, 12:33 »


Oscar Lapointe er online! (Også selvom det tog et helt år som arbejdsløs)
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #99: 13 Jun 2019, 12:36 »

Stor klub, men er det virkelig et skridt op fra Dortmund..? :/ Men held og lykke! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #100: 13 Jun 2019, 13:13 »

Stor klub, men er det virkelig et skridt op fra Dortmund..? :/ Men held og lykke! Opstemt
I FM-regi vil jeg sige klart ja. Klubben har vundet Ligue 1 15 gange i træk og selvom det nu er 9 år siden, at klubben tog sin anden Champions League triumf, og det i de efterfølgende år var noget magert i Europa, så vil jeg påstå at klubben er væsentlig større end Dortmund. Klubben har det næsthøjeste omdømme af alle klubber, er 7'er på koefficientlisten (Dortmund 11'er) og den franske liga har overhalet den italienske og er nummer 4 i Europa. Og så var der en lille lønstigning med, så jeg nu tjener €4.26 millioner om året.

Jeg medgiver, at min løn er €1.7 millioner mindre end hvad jeg kunne få i Juventus, men det er også det eneste der talte for, at jeg skulle vælge italienerne. PSG har ved ankomst 12 4½-5-stjernet talenter på ungdomsholdet og 5 spillere med 4½-5 stjerner i nuværende potentiale på førsteholdet (Blandt andet mit hjertebarn Jason Martina, som de købte sidste sæson). Jeg havde dog valgt England hvis jeg kunne, men West Ham, Liverpool og Chelsea afviste mig, og jeg undrer mig stadig over, at United accepterer at slutte som nummer 6 to år i streg.

Og så lige en bonus.. Om 5 dage så rykker klubben ind på sit nye stadion med det hæslige navn: Neymar Park 
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #101: 13 Jun 2019, 13:31 »

Fair nok - jeg tænkte ikke så meget klubberne imellem, men derimod ligaerne - den franske er - så vidt jeg kan regne ud - stadig efter den tyske?

Men det skal ikke tage noget fra dit valg - PSG er en stor klub, og hvis ikke du kunne få andre, så er det jo ikke så galt - et par gode sæsoner i det franske, og så må der også snart være nogen der vil have dig til England - eneste problem er vel at du er for dyr at frikøbe, så du skal jo nok være ledig på det tidspunkt. Smiley

Jeg har ingen kommentarer til sådan et forfærdeligt stadionnavn.....
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #102: 13 Jun 2019, 13:41 »

Fair nok - jeg tænkte ikke så meget klubberne imellem, men derimod ligaerne - den franske er - så vidt jeg kan regne ud - stadig efter den tyske?

Men det skal ikke tage noget fra dit valg - PSG er en stor klub, og hvis ikke du kunne få andre, så er det jo ikke så galt - et par gode sæsoner i det franske, og så må der også snart være nogen der vil have dig til England - eneste problem er vel at du er for dyr at frikøbe, så du skal jo nok være ledig på det tidspunkt. Smiley

Jeg har ingen kommentarer til sådan et forfærdeligt stadionnavn.....
Den franske liga er nummer 4 med 77.964
Den tyske liga er nummer 3 med 82.643
Den spanske liga er nummer 2 med 86.571
Den engelske liga er nummer 1 med 113.357

Så jo, det er et skridt tilbage ligamæssigt. Men PSG's resultater de seneste tre år er exit i kvartfinale 2X og 1 gang i 1/8-finalen. Nu vil jeg egentlig ikke tage munden for fuld, for det kan ryge direkte tilbage i hoved på mig, men med så mange verdensstjerner, så bør jeg kunne gøre det bedre.. Og så tror jeg også, at vi kan overhæle Tyskland og lege med mod Spanien (For både Monaco og Lyon gør det glimrende) Smiley

Men jeg håber klart, at det er et skridt i den rigtige retning mod England. Jeg forstår stadig ikke hvorfor de vælger mig fra, men et par titler her, og så kan de vel for pokker ikke se bort fra mig længere Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #103: 15 Jun 2019, 10:25 »

Måske jeg skal til at gøre karriere i Kina, for efter den netop afsluttede sæson er jeg fortsat i klubben (første gang jeg prøver dette i fem (!) forsøg..

Holdet er til mere så jeg håber at den næste sæson bliver kickstarteren for den store gloværdige karriere jeg skal til at have! Opstemt



Det blev gjort med denne taktik, som udelukkende er bygget på spillermateriale. Det fungerede dog så godt, at jeg måske vil bygge videre på den i den næste sæson, alt efter hvilke spillere jeg får held med at hente


Det udløste følgende resultater i min tid i klubben (vi startede som nummer 11):


Og disse resultater udløste min første Månedens Manager-pris i oktober.


Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #104: 15 Jun 2019, 10:55 »

Stærkt Broen! Endelig lidt succes din vej! Og med et par overbetalte brasser oppe foran i transfervinduet, så kan du være godt på vej mod den bedste række! Så skal omdømmet bare arbejdes opad, så vi kan få dig tilbage til vesten igen inden alt for længe Peace
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010