home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 636 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 81483 gange)
NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #75: 08 Jun 2019, 17:44 »

Overraskende resultater i Kolding BK..
Efter den første måned og de 6 første kampe, var jeg stadig lidt skeptisk. Det blev til 2 sejre, 1 uafgjort og 3 nederlag. For en oprykker lyder det fint, men jeg havde kæmpe ambitioner. 7 spillere blev hentet og 3 lejet, og dermed var jeg fint tilfreds med min trup.

Efter 22 kampe var den indledende fase slut, og vi havde sikret overlevelse allerede der, som var målet inden sæsonstart. Jeg var meget lettet! Nu var jeg sikker i klubben resten af sæsonen, og kunne bekræfte mit andet job ikke blev en fiasko med det samme. Efter overlevelsen blev der også skrevet under på en ny kontrakt til 21.000 kr. om året. Ikke mange penge, men en start mod millionerne.

Hvis en oprykning skulle være en realitet skulle alle kampe nærmest vinde, så havde ingen forventninger. Jeg måtte bare se hvad der ville ske. Vi startede med et brag, 4 sejre og 1 uafgjort hvor vi smed en 2-0 med et rødt kort og den endte 3-3. Drømmen om en oprykning kom op i hovedet, men der var stadig lang vej endnu. De sidste 7 kampe blev også 3-0-4, og vi kom tilbage i den virkelige verden, og endte på en meget tilfredstillende 7. plads.

Nu skal vi igang med 2. sæson, og mediernes forventning stadig er vi skal være i bunden, men jeg drømmer om mere. Jeg vil gerne i oprykningsspil igen, og så lave status derfra.

Nu skal vi ud på markedet og hente spillere, og så skal vi være de bedste i Kolding!
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #76: 09 Jun 2019, 14:45 »

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige længere... Vi brænder oveni købet 1 straffespark, rammer træværket 2 gange og får annuleret et mål af VAR.

Kampen efter vender det hele, og alt vores held går i mod os.. Jeg var sikker på jeg skulle i pokalfinalen, men så må jeg jo nøjes med en CL-finale mod Liverpool  Peace
Logged


Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #77: 09 Jun 2019, 18:13 »


Tryk for større
Højt at flyve, dybt at falde.. Jeg har måtte sande at opholdet i Dortmund er svære end som så, og ikke ligeså succesfuldt som jeg havde det i Holland. Vanen tro fristes man til at sige, så var efteråret en pose blandet bolsje og som stillingen antyder, så sled vi virkelig med resultaterne i efteråret. Taktikken fungerede langt fra, og den ene dag vandt vi 3-0 og 4-1, mens vi også tabte til Nürnberg uden egentlig at tilspille os en chance. Værst stod det dog til i Champions League, hvor vi efter en fin åbning hjemme mod Zenit vandt med 2-0, smed alt overstyrs. Vi tabte til Luzern (2-3), Lyon (1-2) og i Rusland (0-1). På hjemmebane gik det ikke meget bedre, og her blev det til to uafgjorte mod Luzern og Lyon, og så var vi ellers ude af Champions League Gruppe G på en sidsteplads! Kæmpe skuffelse taget i betragtning, at jeg regnede med næsten at gøre rent bord i gruppen.

Ligesom sidste år tog jeg konsekvensen i vinterpausen og tilknyttede to spillere til 10'er positionen. Resultaterne efter jul talte igen sit tydelig sprog, hvis vi ellers fraregner kvartfinalen i Pokalturneringen, hvor Bayern sendte os ud på røv og albuer med 5-1 og så lige en enkel blamage i Hoffenheim, hvor vi fik smidt to mand ud og tabte 4-0. Faktisk gik det så godt, at vi i sidste spillerunde selv kunne afgøre det, da vi var to point efter topholdet Wolfsburg (Og 5 foran Leipzig og dermed sikker på minimum 2. pladsen). Men da det virkelig spidsede til, kunne vi ikke stå for presset..
Dermed så endte jeg faktisk med at skuffe bestyrelsen i samtlige turneringer vi deltog i. Godt nok vandt vi den tyske Supercup, men den gav bestyrelsen ikke meget opmærksomhed. Jeg er dog stadig Dortmund-træner og "Sikkerheds-barometeret" er steget fra 46 til 52%, men jeg føler mig langt fra ligeså sikker, som jeg har gjort tidligere.

Vanen tro, så prøvede jeg alt hvad jeg kunne at komme til England. Arsenal fyrede igen deres træner ved juletid, men her forblev det kun ved samtalen. Ved sæsonafslutningen stod City (Sarri på pension), Liverpool (Guardiola fyret) og United (Mourinho fyret) uden træner, men igen forblev det kun ved samtaler ved de sidste to, mens City afviste mig. De ansatte Eddie Howe i Tottenham, men Totteham nøjedes også med bare at have mig til samtale. Det er lidt bittert, når klubberne så bliver ved med at ansætte mærkelige trænere istedet for mig (United har ansat Michael fucking Hansen med fortid i Silkeborg)..

Hjernen sagde egentlig, at jeg skulle sige min kontrakt op denne sommer efter en skuffelse, men hjertet siger, at jeg skal aflevere Dortmund på toppen, og derfor tager jeg min sidste sæson i den tyske klub (Selvom jeg har kontrakt tre år endnu), og giver den hele armen for et stort sidste resultat. Opstillingen begynder endelig at sidde der, og med €330 millioner til at handle for, så har jeg set mit snit til, at forstærke klubben markant - både for den kommende sæson og til den kommende manager. Målet er at vinde Bundesligaen og så se hvor langt jeg kan drive det i CHL. Jeg holder naturligvis stadig øje med "The big 7 i England (West Ham er blevet en del af de seks store, efter at have brugt mere end 1 milliard euro på fire år - Så den rigmand har virkelig gjort en forskel). Hvis der ikke sker noget i løbet af sæsonen, så siger jeg dog op til sommer, og tager et halvt år som arbejdsløs, for at se hvilke muligheder jeg står med.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #78: 09 Jun 2019, 19:46 »

Godt nok mange penge du har at handle for! Shockeret Held og lykke i den (sidste) kommende sæson. Forhåbenligt kan du få taktiken til at fungere igen Smiley
Logged


Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #79: 10 Jun 2019, 09:46 »

Godt nok mange penge du har at handle for! Shockeret Held og lykke i den (sidste) kommende sæson. Forhåbenligt kan du få taktiken til at fungere igen Smiley
Ja, penge er ikke et problem i Tyskland.. En kompetent manager derimod - Den er straks værre Ubeslutsom Ubeslutsom
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #80: 10 Jun 2019, 15:00 »

Gæt hvad!

Logged


NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #81: 10 Jun 2019, 15:10 »

Gæt hvad!


LILLE er mestrene, mestrene, mestrene, mestreneeeee!! ALLEZ LILLE ER MESTRENE!!

SÅDAN! Godt arbejde, og god beslutning at blive i klubben Opstemt
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #82: 10 Jun 2019, 17:10 »

Fedt fedt fedt Arsrea! Så skal du have den Champions League titel også!
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #83: 10 Jun 2019, 17:46 »

Suk....





Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #84: 11 Jun 2019, 10:09 »

Bliver det Kolding, Kolding eller nogle helt andre...
Ambitionerne var høje inden sæsonstart,, og jeg så også grunden til dette. Vi startede godt, men det som om vi i mange kampe overpræsterer. Vores niveau svingere til tider, og derfor tænker jeg om vi nogle gange bare rammer vores rigtige niveau. Vi fik en 2. plads i vores gruppe i den indledende fase, og det jeg godt tilfreds med.

Vores hjemmebane fik vi ikke helt udbytte af.. Vores statikstik hed nemlig 5-3-3, hvor vi i de første 5 kampe kun vandt 1 kamp. Det er et sted vi skal blive meget bedre, hvis vi vil rykke op i år. På udebane er vi derimod stærke! 8-1-2 på udebane er jeg meget tilfreds med. Det skal vi forsætte med, og har gjort vi er i en god position i dag.

Her kan I se tabellen i oprykningsfasen, hvor vi starter som nr. 4. 4 point om til både 2. og 1. pladsen. Målet er klart.. VI SKAL I 1.DIVISION!! Djævel


Omkring min kontrakt, har klubben tilbudt mig en ny, men jeg vil vente med at se om vi rykker op eller ej.. Efter der må jeg tage en beslutning om hvad der skal ske... Cool
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #85: 11 Jun 2019, 11:29 »

Der skulle prøves noget HELT andet for at kikstarte karrieren så jeg ledte lidt længere tid denne gang - og noget HELT andet fik jeg!



Den 27. august 2021 blev det altså til en tur om på den anden side af jorden...


... til den højeste løn jeg har fået indtil videre - og der er gode midler i klubben på nuværende tidspunkt, så de har indvilget i at betale et kursus for mig i samme omgang.




Med plads til 45.000 tilskuere er der mulighed for en god økonomi, men det kræver oprydning i truppens lønninger, samt oprykning fra den næstbedste kinesiske række. Holdet ligger 11'er ud af 18 og er seedet til nr. 7.


Heldigvis er der her tale om en professionel klub, så der er mulighed for at holde på de bedste spillere, og med et transferbudget på 50 millioner kroner er der ligeledes mulighed for at investere i fornuftige forstærkninger.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #86: 11 Jun 2019, 14:37 »

Nogen har måsket gættet det og den er sgu nok...


På et fantastisk run i anden halvdel af sæsonen har vi gjort det umulige, vi har sgu slået PSG af pinden i Frankrig.


Den samlede stilling i Ligue One:


Ej at forglemme vores u19 hold har gjort det igen, bl.a. med en 17 årig angriber der har lavet 95 mål i 48 kampe for u19 denne sæson...
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #87: 11 Jun 2019, 16:01 »

Det spiller da bare for dig Asrea! Opstemt Fedt! Hvad er så næste mål - skal du lave en "Gilly" og vinde alt med et hold fra en liga der ikke er i top fire i verden, eller skal du videre (hvis den rette mulighed opstår)..? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #88: 11 Jun 2019, 21:58 »

Det spiller da bare for dig Asrea! Opstemt Fedt! Hvad er så næste mål - skal du lave en "Gilly" og vinde alt med et hold fra en liga der ikke er i top fire i verden, eller skal du videre (hvis den rette mulighed opstår)..? Smiley
Jeg har lige en CL finale mod Liverpool jeg har udset i et par dage nu, jeg tør sgu ikke spille den haha
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #89: 12 Jun 2019, 10:27 »

Jeg har lige en CL finale mod Liverpool jeg har udset i et par dage nu, jeg tør sgu ikke spille den haha
Altid fedt at skulle spille en CL finale med 12 spillere til rådighed  ticked off
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010