home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 81630 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #60: 06 Jun 2019, 17:07 »

Sådan, tillykke! her i anden sæson begynder mine spillere også alle sammen og få lønstigninger, fordi de har spillet x antal kampe for klub/land, så jeg skal da love for mit budget er blevet skruet op.
Har din keeper bedre stats end stjernerne siger?
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #61: 06 Jun 2019, 18:04 »

Så fik jeg fundet tid til en lille opdatering fra min side - det er nemlig blevet til at trække i arbejdstøjet igen!

Jeg har fundet mig et job midt i ferieparadiset på Lanzarote, hvor jeg skal forsøge at etablere nyoprykkede UD Lanzarote i Segunda Division B de España Grp 4 - der er en stor kamp forude, for det er virkelig dårlig kvalitet både klub og spillere.. Det var nok lidt en panikløsning, for det var det eneste jeg blev tilbudt udenfor Sverige (og det gider jeg bare ikke igen). Nu ser vi hvad der kan ske! Viser det sig at det er helt håbløst kan jeg jo altid sige op igen.. Smiley









Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #62: 06 Jun 2019, 18:05 »

Sådan, tillykke! her i anden sæson begynder mine spillere også alle sammen og få lønstigninger, fordi de har spillet x antal kampe for klub/land, så jeg skal da love for mit budget er blevet skruet op.
Har din keeper bedre stats end stjernerne siger?
Jeg ved egentlig ikke, hvor meget jeg skal ligge i stjernerne.. Flere af mine unge gutter (Dem jeg får tillusket mig fra de andre tyske klubber) svinger helt vildt i stjerner. Den ene dag er de 5 stjernet potentiale, og de næste dag har de 3½. Klaus Sadowski som et glimrende eksempel. I min bog er han fint på vej til at blive en trupspiller, men potentialet svinger mellem 3 og 5 stjerner. Så jeg tager dem ikke helt så tungt.

Min målmandsposition kunne bestemt være meget værre, men så sandelig også bedre. Generelt set er målmandsposten dog ikke så lukrativ som den er ved spillets start eksempelvis, hvor der er massere af yngre spillere med potentiale. Et eksempel kunne være, at Mile Svilar, som jeg havde i Feyenoord, lige nu har den 6. højeste værdi i en alder af 30 år i Lyon. Og selvom han er en god målmand, er han på ingen måde verdensklasse. Eduardo er 2. valg på det brasilianske landshold efter Alisson, mens Baidoo er fast mand hos Ghana.
(Tryk for store)


EDIT: Spændende valg Broen.. Det bliver dog nogle lange ture på udebane Grin
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #63: 06 Jun 2019, 20:06 »

En lille update her hvor vi er nået til det mærkeligeste jeg har prøvet i FM, VM i Qatar!
Det går rigtig godt i ligaen, vi ligger nummer 2 og PSG smadrer som altid ligaen.

Det mest spændende er dog stillingen i CL, hvor vi fører gruppen med én kamp tilbage mod Real Madrid..


Tilgengæld har jeg holdt øje med trupperne der er blevet udtaget til VM, og på den måde fandt jeg to spillere der kommer i januar.
Direkte fra 24 mål i 19 kampe i Mexico kommer Alcántar:

Desuden kommer der en ung målmand fra Sydkorea som netop har vundet CL i Asia.

Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #64: 06 Jun 2019, 20:07 »

Jeg ved egentlig ikke, hvor meget jeg skal ligge i stjernerne.. Flere af mine unge gutter (Dem jeg får tillusket mig fra de andre tyske klubber) svinger helt vildt i stjerner. Den ene dag er de 5 stjernet potentiale, og de næste dag har de 3½. Klaus Sadowski som et glimrende eksempel. I min bog er han fint på vej til at blive en trupspiller, men potentialet svinger mellem 3 og 5 stjerner. Så jeg tager dem ikke helt så tungt.

Min målmandsposition kunne bestemt være meget værre, men så sandelig også bedre. Generelt set er målmandsposten dog ikke så lukrativ som den er ved spillets start eksempelvis, hvor der er massere af yngre spillere med potentiale. Et eksempel kunne være, at Mile Svilar, som jeg havde i Feyenoord, lige nu har den 6. højeste værdi i en alder af 30 år i Lyon. Og selvom han er en god målmand, er han på ingen måde verdensklasse. Eduardo er 2. valg på det brasilianske landshold efter Alisson, mens Baidoo er fast mand hos Ghana.
(Tryk for store)


EDIT: Spændende valg Broen.. Det bliver dog nogle lange ture på udebane Grin
Ja okay, heller ikke fordi jeg går sååå meget op i det. Har købt en ung nordmand som har 2 stjerner, men han er simpelthen klasse til at tage dødbolde, så han præsterer rigtig godt..
Logged


Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #65: 06 Jun 2019, 20:24 »

Ja okay, heller ikke fordi jeg går sååå meget op i det. Har købt en ung nordmand som har 2 stjerner, men han er simpelthen klasse til at tage dødbolde, så han præsterer rigtig godt..
Jeg er også begyndt meget mere, at kigge på spillernes evner. Mindes at have læst et sted, at de her grønne cirkler faktisk ikke betyder noget som helst (hvilket jo så mest har betydning for markspillere). Så på den måde er Eduardo en fin mål - Hans flair og excentricitet er lav og de resterende evner ligger omkring 15. Så han må vel betegnes som en A-Tier målmand, men han er til gengæld nok den billigste i den kategori.. Og jeg føler det er lidt omsonst at betale 40-60 millioner euro for en målmand på ca. samme niveau Smiley 
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #66: 06 Jun 2019, 22:16 »

Nåh.. Der var ikke meget at råbe hurra for på ferieøen.. Ingen spillere ville til klubben, og der var ingen angriber i klubben, så det var meget op ad bakke. Eneste lyspunkt er at klubben har en god likviditet, så National B licens er så småt ved at være taget. Men.......





...Det var min tålmodighed altså ikke til, så jeg er atter engang jobsøgende - heldigvis er kurset ved at være overstået, så jeg håber det giver lidt bedre tilbud!

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #67: 06 Jun 2019, 23:34 »

Broen13: Det var en kort fornøjelse, men sådan kan det jo gå, videre med dig!
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #68: 06 Jun 2019, 23:35 »

 Cool Cool Cool


Logged


tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #69: 06 Jun 2019, 23:44 »





Ansættelsen hos IFK Uddevalla har været over al forventning. Det var naturligvis umuligt at komme op på playoff pladserne, men jeg vidste jo også godt at så længe jeg klarer det udmærket i ligaen og vinder langt mere end jeg taber, så plejer det at gå.

Det skete også, da jeg i de 8 kampe jeg havde for holdet vandt 5, spillede 2 uafgjort og tabte en enkelt kamp. En fin success med det her hold der virkelig ikke har meget kvalitet, men heldigvis en angriber der er rimelig dygtig i Hallberg.

Den afsluttende kamp oplevede jeg en af de berømte uheldige kampe, hvor det ellers kunne have blevet 5 sejre i træk. Det blev et selvmål fra min målmand der virkelig så kluntet ud og et fint rygmål fra keeperen haha Opstemt.





Jeg er ikke fyret endnu og bestyrelsen virke glade pt.


Der redigeres lige til at jeg nu har fået kontraktforlængelse!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 06 Jun 2019, 23:47 af tojosular » Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #70: 06 Jun 2019, 23:44 »

Uheldigt Asrea med City i en knockout Skuffet.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #71: 06 Jun 2019, 23:47 »





Ansættelsen hos IFK Uddevalla har været over al forventning. Det var naturligvis umuligt at komme op på playoff pladserne, men jeg vidste jo også godt at så længe jeg klarer det udmærket i ligaen og vinder langt mere end jeg taber, så plejer det at gå.

Det skete også, da jeg i de 8 kampe jeg havde for holdet vandt 5, spillede 2 uafgjort og tabte en enkelt kamp. En fin success med det her hold der virkelig ikke har meget kvalitet, men heldigvis en angriber der er rimelig dygtig i Hallberg.

Den afsluttende kamp oplevede jeg en af de berømte uheldige kampe, hvor det ellers kunne have blevet 5 sejre i træk. Det blev et selvmål fra min målmand der virkelig så kluntet ud og et fint rygmål fra keeperen haha Opstemt.





Jeg er ikke fyret endnu og bestyrelsen virke glade pt.


God start! Det kan tit være svært i de små klubber  Smiley
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #72: 07 Jun 2019, 08:07 »

Broen13: Det var en kort fornøjelse, men sådan kan det jo gå, videre med dig!

Ja men der var ikke rigtig noget lys for enden af tunnellen, så jeg så ikke det store incitament for at blive i klubben - det skulle da lige være at få endnu et kursus, men der ville også være den risiko at klubben ikke ville, når nu vi ikke vandt nogle kampe. Det var en sikker nedrykning!

Jeg nåede at finde en anden klub inden jeg lukkede igår, så der kommer lige et indlæg mere fra min side af idag (skal lige finde tid til det i min frokostpause). Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #73: 07 Jun 2019, 11:15 »

Som nævnt har jeg fundet mig en ny klub - det tog en lille måned, før noget attraktivt dukkede op (datoen siger 23. november, og jeg sagde op den 1. november i Spanien).


Det betyder at jeg nu må tage den lange tur tilbage til England! Lønnen i Alfreton starter på 14.000 kr. om måneden og der er desværre ikke udsigt til trænerkurser lige foreløbigt, da der er projekteret et mindre underskud på balancen de næste tre år, men kan jeg finde fem millioner danske kroner et eller andet sted, så vil der være muligheder. Smiley






Klubben er semi-professionel, har gode træningsfaciliteter og går ind for ungdomsudvikling, så jeg føler jeg er landet det rigtige sted.


Alfreton Town var en af de klubber jeg var til samtale hos inden jeg fik jobbet i FC United også, men dengang ville de ikke have mig. Nu står jeg så overfor den udfordring at jeg skal tage dem til en sikker midterplacering i første sæson, og jeg vurderer umiddelbart at klubben er til mere end det, så det er jeg ikke så utryg ved. Vi starter på en plads som nummer 17, så der er lidt arbejde der skal gøres, men jeg er ikke i tvivl om at dette bliver starten på mit Journeyman-eventyr! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #74: 08 Jun 2019, 04:23 »

Efter jeg tabte den første kamp mod City, har jeg skiftet taktik fra 4-5-1 til at skifte mellem 3-2-2-3 og 4-2-2-2. Det har jeg gjort udelukkende fordi jeg har 3-4 gode angribere, og det var ikke nok kun at spille én af gangen. Det har betydet vi smadrer mål ind på samlebånd for tiden.

Efter jeg sagde nej til Lyon, ligger de pt. på en 6 plads i Ligue One, men det havde trods alt nået kvartfinalen i CL. Men her mødte de vist også deres overmænd, nemlig Lille on fire.


Hold op et eventyr vi er på igen i denne sæson! Sidste år røg vi ud i semifinalen i EL, i år står vi i CL semifinalen og er på vej til at lave det jeg kalder en "Monaco". Altså tage et ungt hold, buldre derud af i ligaen og nå langt i CL med rigtige unge spillere.

Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010