Kan da starte ud
Er nået til året 2036-37. Vi ligger på nuværende tidspunkt i Serie C, men har af 2 omgange været oppe i Serie B.
Prøver så vidt (næsten udelukkende) at klare mig med mit youth intake. Så derfor går det lidt langsommere med at komme op igennem ligasystemet. Men elsker at udvikle talenter - og det skinner bare igennem her.
Med landsholder har jeg lige sneget mig ind i top 100 på verdensranglisten
I sidste EM kval blev jeg nummer 2 i min gruppe - foran lande som Finland, Grækenland og Hviderusland.
England var for stærke og vandt gruppen med 2 point foran mig. DESVÆRRE kom vi ikke med til EM som en af de 8. bedste 2'er.
Spillede første kamp mod Finland uafgjort (vi havde ALLE chancer) - mens det samme gjorde sig gældende i vores næstsidste kamp i gruppen mod Hviderusland. Så vi blev den 9. bedste 2'er pga. en dårligere målscore (14 points).
Mit hold toppede i den kval - mens flere af mine offensive profiler er ved at være godt oppe i årene... (3 af mine bedste angribere kom i de første 2 intakes)
Men tror stadigvæk på vi nok skal klare os.
Her kommer mine bedste spillere på landsholdet lige nu:
Della Balda - min angrebsstjerne gennem hele savet. Han er topscorer for landsholdet med sine 75 mål - var egentlig stoppet på landsholdet som 30 årig, men fik ham til at skifte mening.
Han er nok desværre snart på pension...
Thomas Casali
Min bedste midterforsvarer gennem hele savet (er blevet vippet af pinden undervejs). Var oprindelig back, men da han havde egenskaberne til at spille centralt, samtidig med jeg havde et okay back talent(i datidens målestok), kom han derind og spille.
har forhåbentlig nogle gode år tilbage.
Marco Gatti
Vores førstemålmand for de næste 10-15 år. Vores absolut bedste målmand - som har gjort det glimrende for os.
Lorenzo Censoni
Vores bedste midterforsvarer - mange år tilbage i ham endnu
Davide Ercolani
Vores stjernespiller! WOW siger jeg bare! Da han kom igennem vores youth intake var jeg ved at falde af stolen. At han så sagde ja til at repræsentere os har givet mig så meget mere blod på tanden for denne challenge!!!
Bruger ikke editor normalt, men har ikke kunnet lade være med at tjekke hans potentiale - for han ser virkelig lækker ud
Potentialet siger 188 ud af 200!!! En kommende verdensstjerne hvis alt går godt!
Skiftet til PSG denne sommer - men lejet for den igangværende sæson.
Skal siges at jeg altid sælger mine talenter med 50% af næste salg - så glæder mig til Censoni og Ercolani tager skridtet videre senere! Money in the bank! PSG har i mit save været gode til at sælge spillere videre til store beløber, så krydser fingre.
Og så er der tid til lidt sure opstød...
Giacomo Gennari er en spiller med dobbelt nationalitet som valgte Italien frem for os.
Han har virkelig været en monsterstjerne - blandt andet været med i listen over de bedste spillere i verden, og det endda gennem mange år. Desværre sagde bestyrelsen ja til et tilbud på 1.5 mio for ham dengang (går for det meste i minus i løbet af hver sæson, da min ungdomsrekruttering + træning er på det højeste, så de følte sig tvunget til det.
Fik alligevel forhandlet mig frem til 50% af næste salg - men så nytter det jo ikke noget de giver ham en frikøbsklausul på 20 mio ved nedrykning (hvilket de selvfølgelig gjorde...)
Han er så sidenhen blevet handlet for 145 mio., dernæst 265 mio - for så til sidst at blive solgt til Man City for 1,09 mia...
Han var ikke længe nok i klubben til jeg for udviklingspenge - så alt i alt et øv sag
Har dog fået lov til at sælge min klausul på Casali (har ønsket det i flere år, dog aldrig fået muligheden for det før nu) + solgt Ercolani for 40 mio - så har omkring de 100 mio på kistebunden lige nu.
De investeres i nye ungdomsfaciliteter - så vi kan få bedre intakes.
har allerede en leder af ungdomsudvikling med 19 i arbejde med unge spillere + 16 i bedømmelse af potentiale og egenskaber - så får da nogle okay spillere igennem fra tid til anden.
Håber andre får lyst til challengen.