home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 227 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd  (Læst 22493 gange)
FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« : 09 Feb 2019, 12:51 »




The Great San Marino Challenge



Så folkens! Så er det bare med at komme i gang! Har oprette denne som en karrieretråd hvor man kan dele sine fremskridt - mens der er lavet en anden tråd til chat/info.  Wink
En af de fedeste challenges der findes.  Peace
Målet er at få klubben San Marino Calcio til at blive verdens bedste klub - samtidig med du prøver at vinde enten EM eller VM med landsholdet San Marino. Hvis i som mig ikke er en mester taktikker, så er det helt i orden hvis man bare spiller derudaf med både klub og landshold og ser hvor lang tid det tager at klare challengen.  Thumbs Up
Så man skal finde en database hvor du kan vælge Serie D + man kan med fordel finde en database hvor den sanmarinesiske liga er med i. Har aldrig prøvet at der kommer noget godt igennem der - men det forøger da sandsynligheden for gode spillere en lille smule.

Husk at gøre den sanmarinesiske liga  "spilbar" - du behøver ikke være klubtræner der, men på den måde skulle der komme flere regens igennem.  Thumbs Up


San Marino Calico

Years 1 - 5 - Move from Serie D to Serie A
Years 6 - 10 - Solidify San Marino football in the top flight while investing in youth facilities, recruitment & coaching
Years 11 - 15 - Win Serie A & qualify for the champions league
Years 16+ Win the champions league & become the biggest team in europe

San Marino National Team

Years 1 - 5 - Win the first competitive football match in San Marino history
Years 6 - 10 - Don't finish bottom of qualification for either the World Cup or European Championships
Years 11 - 15 - Qualify for either the World Cup or European Championships
Years 16 - 20 - Make it through the group stage of either the World Cup or European Championships
Years 21 - 25 - Make it to the Semi Final of either the World Cup or European Championships
Years 26 - 30 - Win either the World Cup or European Championships


Så opdater om de ting du har lyst til at dele - om det er spillere - hele opsumeringer på sæsoner eller bare et billede når du har vundet EM eller VM med San Marino er underordnet.  Thumbs Up
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #1: 09 Feb 2019, 12:52 »

Kan da starte ud  Wink
Er nået til året 2036-37. Vi ligger på nuværende tidspunkt i Serie C, men har af 2 omgange været oppe i Serie B.
Prøver så vidt (næsten udelukkende) at klare mig med mit youth intake. Så derfor går det lidt langsommere med at komme op igennem ligasystemet. Men elsker at udvikle talenter - og det skinner bare igennem her.  Peace

Med landsholder har jeg lige sneget mig ind i top 100 på verdensranglisten  Rullende Øjne
I sidste EM kval blev jeg nummer 2 i min gruppe - foran lande som Finland, Grækenland og Hviderusland.
England var for stærke og vandt gruppen med 2 point foran mig. DESVÆRRE kom vi ikke med til EM som en af de 8. bedste 2'er.
Spillede første kamp mod Finland uafgjort (vi havde ALLE chancer) - mens det samme gjorde sig gældende i vores næstsidste kamp i gruppen mod Hviderusland. Så vi blev den 9. bedste 2'er pga. en dårligere målscore (14 points).  Ubeslutsom
Mit hold toppede i den kval - mens flere af mine offensive profiler er ved at være godt oppe i årene... (3 af mine bedste angribere kom i de første 2 intakes)  Shockeret
Men tror stadigvæk på vi nok skal klare os.  Thumbs Up

Her kommer mine bedste spillere på landsholdet lige nu:


Della Balda - min angrebsstjerne gennem hele savet. Han er topscorer for landsholdet med sine 75 mål - var egentlig stoppet på landsholdet som 30 årig, men fik ham til at skifte mening.  Rullende Øjne
Han er nok desværre snart på pension...



Thomas Casali
Min bedste midterforsvarer gennem hele savet (er blevet vippet af pinden undervejs). Var oprindelig back, men da han havde egenskaberne til at spille centralt, samtidig med jeg havde et okay back talent(i datidens målestok), kom han derind og spille.
har forhåbentlig nogle gode år tilbage.



Marco Gatti
Vores førstemålmand for de næste 10-15 år. Vores absolut bedste målmand - som har gjort det glimrende for os.



Lorenzo Censoni
Vores bedste midterforsvarer - mange år tilbage i ham endnu Peace



Davide Ercolani
Vores stjernespiller! WOW siger jeg bare! Da han kom igennem vores youth intake var jeg ved at falde af stolen. At han så sagde ja til at repræsentere os har givet mig så meget mere blod på tanden for denne challenge!!!  Opstemt
Bruger ikke editor normalt, men har ikke kunnet lade være med at tjekke hans potentiale - for han ser virkelig lækker ud  Tunge
Potentialet siger 188 ud af 200!!! En kommende verdensstjerne hvis alt går godt!  Opstemt
Skiftet til PSG denne sommer - men lejet for den igangværende sæson.  Hævet Øjenbryn

Skal siges at jeg altid sælger mine talenter med 50% af næste salg - så glæder mig til Censoni og Ercolani tager skridtet videre senere! Money in the bank! PSG har i mit save været gode til at sælge spillere videre til store beløber, så krydser fingre.  Wink

Og så er der tid til lidt sure opstød...
Giacomo Gennari er en spiller med dobbelt nationalitet som valgte Italien frem for os.  Skuffet
Han har virkelig været en monsterstjerne - blandt andet været med i listen over de bedste spillere i verden, og det endda gennem mange år. Desværre sagde bestyrelsen ja til et tilbud på 1.5 mio for ham dengang (går for det meste i minus i løbet af hver sæson, da min ungdomsrekruttering + træning er på det højeste, så de følte sig tvunget til det.
Fik alligevel forhandlet mig frem til 50% af næste salg - men så nytter det jo ikke noget de giver ham en frikøbsklausul på 20 mio ved nedrykning (hvilket de selvfølgelig gjorde...)  Skuffet
Han er så sidenhen blevet handlet for 145 mio., dernæst 265 mio - for så til sidst at blive solgt til Man City for 1,09 mia...
Han var ikke længe nok i klubben til jeg for udviklingspenge - så alt i alt et øv sag  Rullende Øjne Tunge



Har dog fået lov til at sælge min klausul på Casali (har ønsket det i flere år, dog aldrig fået muligheden for det før nu) + solgt Ercolani for 40 mio - så har omkring de 100 mio på kistebunden lige nu.  Peace

De investeres i nye ungdomsfaciliteter - så vi kan få bedre intakes.  Thumbs Up
har allerede en leder af ungdomsudvikling med 19 i arbejde med unge spillere + 16 i bedømmelse af potentiale og egenskaber - så får da nogle okay spillere igennem fra tid til anden.
 Wink
Håber andre får lyst til challengen.  Thumbs Up
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #2: 09 Feb 2019, 12:52 »

Et youth intake hvor der var én rigtig god spiller - og så 2 spillere der muligvis kan blive fine nok til landsholdet. Som skrevet tidligere er jeg den eneste der producerer okay sanmarinesiske spillere - de sanmarinesiske klubber hjælper ikke så meget.  Rullende Øjne



Skal siges at han i første omgang ville overveje at stille op for os - men efter samtalen sagde han, at han kunne lide hvad han hørte - men i første omgang ville spille for Italien.  Skuffet

Men efter 1 måned havde han pludselig ombestemt sig - ville forsøge at overtale ham til at stille op for os - men kunne nu i hvert fald tilføje/udtage ham til landsholdstruppen  Opstemt
Nu håber jeg bare ikke han ombestemmer sig, før jeg kan give ham spilletid og låse ham.  Ubeslutsom
Så håber han udvikler sig glimrende ved os - og bliver et aktiv for landsholdet  Thumbs Up

Går egentlig med en lille tanke om at omskole ham til en defensiv midtbanespiller - han mangler meget i springkraft og styrke, og ikke mindst hovedstød. Men har allerede nogle ret fine spillere til backpositionen på landsholdet Rullende Øjne
Og hvis han udvikler sig godt - så bør han hurtigt kunne komme efter det.  Thumbs Up

Skal nævnes at midtbanen og den defensive midtbane er min absolutte akilleshæl på landsholdet - har virkelig ikke særligt gode spillere der, så overvejer lidt at omskole ham.  Rullende Øjne  Wink
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #3: 09 Feb 2019, 12:53 »

Forresten lige lidt blær  Wink  Opstemt

Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #4: 09 Feb 2019, 12:57 »

Landsholdet er virkelig begyndt at røre på sig. Efter vi blev nummer 2 i sidste EM-kval (EM glippede fordi vi blev 9. bedste 2'er, mens de 8 bedste kom med) havde jeg da lidt forhåbninger til vores VM-kval.  Rullende Øjne




Så rigtig fedt at kunne følge op på sidste kvals gode præstationer - desværre blev vi den dårligste 2'er i denne omgang.  Tunge
Men der er fremskridt at spore.  Thumbs Up
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #5: 09 Feb 2019, 17:23 »

Så var der atter youth intake.  Peace


Den bedste sanmarineser til at komme igenne - vil i første omgang ikke repræsentere os, men vi kan håbe på at han ombestemmer sig i fremtiden.  Ubeslutsom


Den næstbedste sanmarineser til at komme igennem. Får lov til at udvikle sig på 2. holdet, og måske på sigt komme ind omkring førsteholdet.  Rullende Øjne

Samlet set et rigtigt godt intake!  Thumbs Up

Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #6: 11 Feb 2019, 18:08 »

Så kom jeg frem til endnu et youth intake.  Wink
Men først årets dårlige nyhed...

Sidste års største talent - Roberto Andreini - har desværre valgt Italien frem for os, i hvert fald i første omgang.  Skuffet
Håber at kunne overtale ham senere hen.


Dette års intake indebar kun 2 nævnværdige spillere:


Eugenio Ferretti - en højrefløj der kan dække alle de offensive midtbane pladser. Han får chancen hvis jeg skulle miste nogle af mine nuværende spillere til positionerne. Ellers kan han udvikle sig på 2. holdet (har fået samlet mig et godt trænerteam).


Claudio Corbelli - en central og offensiv midtbanespiller - har store forventninger til ham!
Ville virkelig pynte på landsholdet - hvor midtbanen trænger til nogle bedre spillere.
Han er villig til at tale omkring et eventuel udtagelse - men indtil nu har jeg ikke fået ham overbevist.  Tunge


Skal siges jeg har opgraderet mine ungdimsfaciliteter 2 gange i løbet af de sidste 2 år - så håber vi snart får et intake som virkelig sparker røv - helst spillere med udelukkende sanmarinesisk baggrund.  Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 11 Feb 2019, 18:13 af FoxGe » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #7: 11 Feb 2019, 18:29 »

SÅ BLEV FREMTIDEN SIKRET!


Har haft flere klassespillere med klausuler af næste salg, herunder - Della Balda - Casali - Rattini - dog er ingen af de spillere blevet solgt videre fra deres klub. Casali's klausul fik jeg lov til at sælge da han var 29 (fik 50 mio) - mens de 2 andre skiftede på fri transfer.  Tunge

Så virkelig fedt at få nogle gode penge i kassen.  Opstemt
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #8: 11 Feb 2019, 18:45 »

Haha - 2 gode nyheder på én gang.   Peace

Claudio Corbelli har valgt at spille for San Marino - hvormed vores midtbane er forbedret!
 Thumbs Up
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #9: 12 Feb 2019, 07:40 »

Stærkt med Corbelli  - Han ser rigtig god ud!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #10: 12 Feb 2019, 17:56 »

Stærkt med Corbelli  - Han ser rigtig god ud!

Ja det er mega fedt.  Peace
Mangler spillere til midtbanen - ellerfor den skyld mangler jeg nogle breddespillere med kvalitet. Er der skader på startelveren falder vi drastisk i niveau.  Ubeslutsom
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #11: 12 Feb 2019, 20:20 »

Endnu en glædelig nyhed  Peace

Roberto Andreini har efter 1 1/2 års tid endelig besluttet sig for at skifte sin nationalitet tilbage til sanmariner.  Thumbs Up
Dermed har vi fået lidt dybte i vores midterforsvar.
Han ser rigtig god ud - og ser ud til at have et stort potentiale.   Opstemt



Opdateret:

Som så blegner lidt når Balducci bliver skadet 4-5 måneder...  Ubeslutsom

« Seneste Redigering: 12 Feb 2019, 20:54 af FoxGe » Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #12: 14 Feb 2019, 06:41 »

Der kommer lige en meget kort update fra mig efter første sæson, da der ikke rigtigt er noget at sige om dette. Der kom heller ikke noget godt fra akademiet.



Playoff finalen
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #13: 14 Feb 2019, 16:37 »

Der kommer lige en meget kort update fra mig efter første sæson, da der ikke rigtigt er noget at sige om dette. Der kom heller ikke noget godt fra akademiet.



Playoff finalen


Fedt du er kommet i gang  Thumbs Up

Og surt at tabe playoff...
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #14: 16 Feb 2019, 09:07 »

Så er jeg kommet til 2 youth intake, og det er nok ikke verdens bedste, men der er lidt spillere, som allerede nu kan komme op og lege lidt på førsteholdet, men de kommer nok til at spille de fleste af deres kampe på 2. holdet lige nu.

Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010