home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd  (Læst 22615 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #15: 16 Feb 2019, 10:20 »

Jeg vil da også lige fortælle lidt, selvom FM lysten er noget svingende for tiden.. Personligt har jeg ikke selv landsholdet med, simpelthen fordi jeg synes det er kedeligt at være landshold, så de må klare sig selv. Forhåbentlig bliver det bedre i takt med at jeg også bliver bedre, men nu må vi se.. Til gengæld kører jeg så 100% egen avl og 0 indkøb af spillere, ligesom jeg heller ikke må forlænge de nuværende spilleres kontrakter, hvis de ikke er trænet i klubben. Så der går lige en 5-10 år før vi bliver bare lidt konkurrencedygtige.

Første sæson bød på en 3. plads i Serie D samt en sejr i Playoff som jo så ikke betød noget som helst. Nævneværdige nye spillere var Nicola Arzilli som på papiret er bedre end kollegaen Marco Nanni (Super træls at de begge er 10'ere), men Nanni gør det faktisk bedst af de to i øjeblikket.

Anden sæson bød på en forholdsvis sikkert mesterskab og oprykning. De andre hold var blevet en anelse dårligere (Som man kan se på pointtallet), mens vi forbedrede os trods et par afgange. I denne omgang blev det til tre brugbare spillere fra egne rækker (Desværre er de igen offensive). Gianfranco Giunta, Massimo Gennari (Som altid er skadet) og Francesco D'Auria. Ikke noget man falder på halen over, men trods alt spillere der kan udvikle sig lidt.

Det vigtigste ved oprykningen var at vi blev professionelle og alle de unge gutter har fået fuldtidskontrakter, så de kan udvikle sig, ligesom jeg har investeret i bedre trænere til førsteholdet (Alle der har en fremtid på holdet bliver hevet op på førsteholdet). Samtidig fik vi ny ejer som skød et ubetydeligt beløb i klubben,  men qua vores beskedne lønbudget på €377.000 og en markant forøgelse af præmiepenge, så bør klubben genererer et pænt overskud.

Det får vi også brug for, for vi er placeret i Serie C B og er kæmpefavoritter til at rykke ned igen. Vi har også gevaldige problemer på målmandsposten og midterforsvaret, hvilket ikke gør det lettere at være konkurrencedygtige i Serie C. Forhåbentligt kommer der nogle defensive spillere ind gennem ungdomsarbejdet på et tidspunkt - Vi er dog stadige Below Average og de nye ejere var ikke meget for at forbedre. Vi må se når de har tjent et par håndører.
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #16: 16 Feb 2019, 13:03 »

Så er jeg kommet til 2 youth intake, og det er nok ikke verdens bedste, men der er lidt spillere, som allerede nu kan komme op og lege lidt på førsteholdet, men de kommer nok til at spille de fleste af deres kampe på 2. holdet lige nu.



Trods alt et fint intake - tage faciliteterne i betragtning.  Peace
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #17: 16 Feb 2019, 13:05 »

Jeg vil da også lige fortælle lidt, selvom FM lysten er noget svingende for tiden.. Personligt har jeg ikke selv landsholdet med, simpelthen fordi jeg synes det er kedeligt at være landshold, så de må klare sig selv. Forhåbentlig bliver det bedre i takt med at jeg også bliver bedre, men nu må vi se.. Til gengæld kører jeg så 100% egen avl og 0 indkøb af spillere, ligesom jeg heller ikke må forlænge de nuværende spilleres kontrakter, hvis de ikke er trænet i klubben. Så der går lige en 5-10 år før vi bliver bare lidt konkurrencedygtige.

Første sæson bød på en 3. plads i Serie D samt en sejr i Playoff som jo så ikke betød noget som helst. Nævneværdige nye spillere var Nicola Arzilli som på papiret er bedre end kollegaen Marco Nanni (Super træls at de begge er 10'ere), men Nanni gør det faktisk bedst af de to i øjeblikket.


Anden sæson bød på en forholdsvis sikkert mesterskab og oprykning. De andre hold var blevet en anelse dårligere (Som man kan se på pointtallet), mens vi forbedrede os trods et par afgange. I denne omgang blev det til tre brugbare spillere fra egne rækker (Desværre er de igen offensive). Gianfranco Giunta, Massimo Gennari (Som altid er skadet) og Francesco D'Auria. Ikke noget man falder på halen over, men trods alt spillere der kan udvikle sig lidt.

Det vigtigste ved oprykningen var at vi blev professionelle og alle de unge gutter har fået fuldtidskontrakter, så de kan udvikle sig, ligesom jeg har investeret i bedre trænere til førsteholdet (Alle der har en fremtid på holdet bliver hevet op på førsteholdet). Samtidig fik vi ny ejer som skød et ubetydeligt beløb i klubben,  men qua vores beskedne lønbudget på €377.000 og en markant forøgelse af præmiepenge, så bør klubben genererer et pænt overskud.

Det får vi også brug for, for vi er placeret i Serie C B og er kæmpefavoritter til at rykke ned igen. Vi har også gevaldige problemer på målmandsposten og midterforsvaret, hvilket ikke gør det lettere at være konkurrencedygtige i Serie C. Forhåbentligt kommer der nogle defensive spillere ind gennem ungdomsarbejdet på et tidspunkt - Vi er dog stadige Below Average og de nye ejere var ikke meget for at forbedre. Vi må se når de har tjent et par håndører.


Dejligt at se du er kommet godt igang.
Har Nicola og Marco én eller 2 nationaliteter? Mere siden de "allerede" spiller for landsholdet  Thumbs Up

Har også lige selv haft et fint indtake - kommer lidt info senere.  Rullende Øjne
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #18: 16 Feb 2019, 13:43 »

Dejligt at se du er kommet godt igang.
Har Nicola og Marco én eller 2 nationaliteter? Mere siden de "allerede" spiller for landsholdet  Thumbs Up

Har også lige selv haft et fint indtake - kommer lidt info senere.  Rullende Øjne
Både Arzilli og Nanni har dobbelt statsborgerskab (Nationaliteterne er henne til højre), men valgte hurtigt det san marinske landshold. Arzilli spillede kun 3 U-landskampe inden han nu er fast mand på A-holdet (7 kampe), mens Nanni nåede at spille 5 U-landskampe, men også er fast inventar i A-Truppen (8 kampe). Der er dog ikke nogen af dem der er i nærheden af de italienske talenter på samme alder, så det giver fin mening at de valgte San Marino tidligt.
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #19: 16 Feb 2019, 13:45 »

Så var der et intake igen - desværre ingen gode sanmarineser.  Ubeslutsom
Men Erasmo Oldani ser god ud!  Peace







Sæsonen er næsten afsluttet - og som det ser ud lige nu, så undgår jeg nedrykning fra Serie B.  Thumbs Up

Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #20: 16 Feb 2019, 13:46 »

Både Arzilli og Nanni har dobbelt statsborgerskab (Nationaliteterne er henne til højre), men valgte hurtigt det san marinske landshold. Arzilli spillede kun 3 U-landskampe inden han nu er fast mand på A-holdet (7 kampe), mens Nanni nåede at spille 5 U-landskampe, men også er fast inventar i A-Truppen (8 kampe). Der er dog ikke nogen af dem der er i nærheden af de italienske talenter på samme alder, så det giver fin mening at de valgte San Marino tidligt.


Ahhh.... fik jeg ikke lige kigget på.  Rullende Øjne
Men fedt de er med til at forbedre landsholdet.  Peace
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #21: 16 Feb 2019, 13:56 »


Ahhh.... fik jeg ikke lige kigget på.  Rullende Øjne
Men fedt de er med til at forbedre landsholdet.  Peace
Landsholdet har spillet en håndfuld 0-0 kampe som det eneste værd at nævne, så ved ikke helt om det er de offensive kræfters fortjeneste  Grin

Hvad er er dine faciliteter efterhånden blevet opgraderet til? Du får da trods alt lavet nogle ganske fine spillere.
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #22: 16 Feb 2019, 14:34 »

Landsholdet har spillet en håndfuld 0-0 kampe som det eneste værd at nævne, så ved ikke helt om det er de offensive kræfters fortjeneste  Grin

Hvad er er dine faciliteter efterhånden blevet opgraderet til? Du får da trods alt lavet nogle ganske fine spillere.

Har klubberne i San Marino bidraget med noget i dit spil? Har for én gangs skyld set nogle "ok" regens fra den side.  Tunge

Fik jo en ordentlig stak penge fra salget af Censoni - så har opgraderet mine faciliteter en del.


Økonomien ser stadigvæk god ud - fordi jeg nu kan holde længere på mine talenter - og derved få flere penge.  Peace



Min stjernespiller på landsholder - Ercolani er også eftertragtet af Barcelona (han har en værdi på 540 mio. - er blevet en stjernespiller for PSG, 28 kampe i ligaen denne sæson, med 24 mål og 4 assists til følge) - så hvis han bliver solgt, så er jeg virkelig godt kørende.  Thumbs Up

« Seneste Redigering: 16 Feb 2019, 14:58 af FoxGe » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #23: 16 Feb 2019, 15:28 »

Til dem der er interesseret - her er vores trup anno 2041. Enkelte spillere spiller i nogle store klubber. Corbelli er købt af Fiorentina, mens Andreini er eftertragtet af alverdens store klubber.  Peace
Vi ligger på en 72. plads på verdensranglisten på nuværende tidspunkt.  Rullende Øjne
Håber der snart kommer endnu en god spiller igennem vores ungdomsrækker - så vi kan forbedre os på enkelte punkter.
Venstre midtbane og højre fløj er de positioner vi mangler spillere til lige nu. Corbelli er oplært i alle de offensive midtbanepositioner, så han vil kunne rykkes over på fløjen, hvis vi skulle få nogle gode regens til midtbanen.  Wink

« Seneste Redigering: 16 Feb 2019, 15:31 af FoxGe » Logged

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #24: 16 Feb 2019, 19:27 »

Det lykkedes allerede i første sæson at vinde 3-2 over Moldova med landsholdet!

* SM.JPG (38,31 KB - hentet 24 gange.)
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #25: 16 Feb 2019, 19:30 »

Det lykkedes allerede i første sæson at vinde 3-2 over Moldova med landsholdet!

Stærkt!  Peace
I  National League får man nogle "sjove" kampe, hvor man med lidt held kan få point som her.  Thumbs Up
Smid en update når der har været youth intake - kan være du er heldigere end os andre.  Thumbs Up
Logged

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #26: 16 Feb 2019, 22:22 »

Stærkt!  Peace
I  National League får man nogle "sjove" kampe, hvor man med lidt held kan få point som her.  Thumbs Up
Smid en update når der har været youth intake - kan være du er heldigere end os andre.  Thumbs Up

Ja, jeg skulle så også lige have regnet ud hvordan de andre hold spillede. Fik nogle ordentlige høvl af ellers ikke særligt stolte nationer Skuffet

Som det kan ses var det absolut sidste chance. I første kamp mod Moldova finder jeg ud af at dirke deres forsvar op, men på det tidspunkt er jeg bagud 4-0. I returkampen lægger jeg derfor ud med nogenlunde samme stil og kommer foran 2-0 og 3-1 før de fik gjort de sidste minutter spændende.  Smiley

* SM.JPG (42,68 KB - hentet 19 gange.)
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #27: 16 Feb 2019, 22:30 »

Ja, jeg skulle så også lige have regnet ud hvordan de andre hold spillede. Fik nogle ordentlige høvl af ellers ikke særligt stolte nationer Skuffet

Som det kan ses var det absolut sidste chance. I første kamp mod Moldova finder jeg ud af at dirke deres forsvar op, men på det tidspunkt er jeg bagud 4-0. I returkampen lægger jeg derfor ud med nogenlunde samme stil og kommer foran 2-0 og 3-1 før de fik gjort de sidste minutter spændende.  Smiley

Bliver spændende om du kan få arbejdet videre på taktikken. Jeg kørte en defensiv 5-3-2 taktik på landsholdet de første MAAAAANGE år - med okay resultater til følge.  Peace
Hvordan ser det ud på klubplan - kommet noget godt igennem der?  Rullende Øjne
Er næsten som jul hver gang der der er YI - men man bliver også skuffet en del gange  Grin
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #28: 16 Feb 2019, 22:33 »

Overlevede sidste sæson i Serie B - og denne sæson ser også lovende ud.  Peace


Dog er de fleste spillere "lånte"(låner dem oftest 2 sæsoner ved salg), og nogle af de bedste spillere forlader klubben efter denne sæson...
Så håber vi kan lukke hullet med nye spillere til marts. Ellers ville en oprykning til Serie A lune GEVALDIGT.  Shockeret  Opstemt
Men kan vi blive fast Serie B hold vil det nu heller ikke være værst.  Rullende Øjne
Logged

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #29: 16 Feb 2019, 23:00 »

Bliver spændende om du kan få arbejdet videre på taktikken. Jeg kørte en defensiv 5-3-2 taktik på landsholdet de første MAAAAANGE år - med okay resultater til følge.  Peace
Hvordan ser det ud på klubplan - kommet noget godt igennem der?  Rullende Øjne
Er næsten som jul hver gang der der er YI - men man bliver også skuffet en del gange  Grin

Jeg bruger faktisk samme taktik på lands- og klubhold lige nu. En god klassisk 4-2-3-1. Spiller i højt tempo med direkte afleveringer når jeg har bolden. Når jeg ikke har den spiller jeg med meget intensivt pres, men jeg står lavt og har preslinjen lavt. På den måde drager jeg både fordel af en solid defensiv og en fin kontrafase med en balanceret mentalitet. I ligaen har jeg efter 16 kampe en målscore på 31-11 og 5-6 af målene imod stammer fra en dårlig stime på 3 kampe i starten af sæsonen hvor jeg spillede for offensivt.

I netop ligaen ligger jeg nr. 3. Håber meget på oprykningen til Serie C, men omvendt er det heller ikke en katastrofe hvis det ikke sker. Kæmper lidt med det økonomisk, da der ikke rigtig er nogle indtægter.. Er desværre ikke nået til youth intake, men har forberedt mig ved at finde en leder af ungdomsudviklingen med en god personlighed. Så håber jeg at det kan smitte af på nogle af de yngre. Thumbs Up

Glæder jeg mig til at blive færdig med første sæson. Tror der er 50-60 spillere på 30€/uge kontrakter på u-20 og u-18 holdene og halvdelen når aldrig at få niveau til Serie C. Håber det kan hjælpe lidt med økonomien at få luget ud i dem til sommer. Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010