home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge  (Læst 58521 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #135: 30 Jan 2019, 20:05 »

Steven Graham har skabt overraskelsen og rykket op med Patrick Thistle, via en tredje plads i ligaen og en tur igennem playoff, med rimelig overlegne resultater.
Efter sæsonen sagde jeg jobbet op, og søgte straks videre. Vi skulle dog helt hen til april 2020, før den første managerfyring faldt i ligaen. Klubben var St. Johnstone, som lå andensidst og med særdeles dårlig økonomi, men iflge reglerne, skal man jo tage hvad man kan få. Så den skulle da have et skud alligevel, til mit held var det dog at Hibernian også fyrede deres manager et par dage efter, så der nu var to valgmuligeder. Hibernian lå nr. 6, så de var med i det sjove slutspil efter opdelingen af ligaen.
Heldigvis tilbød de mig jobbet efter samtalerne, så jeg overtog klubben ca. midt i april og formåede derefter at tabe samtlige 6 resterende kampe den sæson xD
Så der er bestemt lagt i kakkelovnen til næste sæson, hvor vi skal have ryddet en masse op i truppen med diverse løntunge drenge, samt se hvad der kan laves af handler på markedet.
Opdatering følger inden længe..

Blot til orientering - Du SKAL ikke tage det første job du får tilbudt - det er en anden challenge hvor dette er et krav. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #136: 30 Jan 2019, 20:05 »

Mener det tager 4 måneder, så det er ikke muligt!

Korrekt! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #137: 30 Jan 2019, 20:36 »

6 point ud af 6 mulige i CL indtil. Bayern slået 3-1 i Skotland og nu dette. Opstemt Zagreb er sidste hold i puljen, så nu ser videre avancement godt ud.  Thumbs Up




Logged

Arsenal <3

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #138: 30 Jan 2019, 23:51 »

6 point ud af 6 mulige i CL indtil. Bayern slået 3-1 i Skotland og nu dette. Opstemt Zagreb er sidste hold i puljen, så nu ser videre avancement godt ud.  Thumbs Up





Rødt kort efter 2 minutter  Shockeret
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #139: 31 Jan 2019, 08:54 »

Rødt kort efter 2 minutter  Shockeret
Jep... Og alligevel formår jeg at vinde. Godt nok stik mod spil og chancer.
Men mit hold har tendens til, at blve overgearet i de store kampe og får relativt ofte rødt i de kampe..  Sur
Logged

Arsenal <3

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #140: 01 Feb 2019, 22:04 »

Nu er jeg stopper efter 100 dage. Og alt var lort. Selv de gode dårlige hold gad vi ikke at vinde over.
Nu skal jeg viedere Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #141: 03 Feb 2019, 17:24 »

En lille opdatering fra mig på mit save:

Vandt ligaen for tredje gang i streg, og var derfor færdig med Skotland for denne omgang - Dreyer blev ligatopscorer med 30 scoringer, så han fortsatte med at slå alle rekorder. Efter opsigelsen skulle der gå et halvt år før en klub i nedrykning manglede manager - det skulle bliver Derby, som var kommet i problemer. Det lykkedes mig desværre ikke at rykke dem op, da spillermaterialet simpelthen var for ringe, og jeg ikke kunne sikre nok materiale i vintertransfervindu et, så mit forsøg på SAF sluttede hermed.. Skuffet

Måske jeg forsøger igen senere, men tager lige en pause med noget andet - jeg skal nok fortsætte med at opdatere oversigten i første indlæg i takt med at i andre kommer fremad i processen. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #142: 03 Feb 2019, 20:44 »

Sikke noget møg Broen!

Jeg kommer selv med en update imorgen Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #143: 04 Feb 2019, 07:44 »

Så fik jeg afsluttet sæsonen, og hvilken en.
Jeg vandt allerede ligaen 8 runder før slut, og var meget tæt på at nå 100 point, men det glippede i de sidste 2 kampe, hvor gassen var fået af ballonen.

De to cupper røg jeg ud af semi og kvartfinalen, men de blev aldrig prioteret, men derfor er det da træls at ryge ud aligevel Smiley

I Champions League gik det rigtig godt, og jeg endte i semifinalen, hvor jeg desværre ikke kunne gøre noget imod Porto, som bare var for stærke.

Jeg sagde op i Hibs omkring 1.juli, og er nu i fuld gang med at finde en ny klub. Er blevet tilbud jobbet i nogle klubber, men de har alle ligger over stregen, og har endda haft en klub, som lå under stregen da jeg tog til samtalen, men vandt så i weekenden, og røg over stregen.
Men er sikker på der dukker en klub op lige om snart Smiley

Liga:


CL:

Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #144: 10 Feb 2019, 16:15 »

Så gennemførte jeg mit 2 hele sæson i Herbernain, hvor det blev til endnu 2 trofæer på hylden derhjemme. Dette var Ligaen, som blev vundet med en sejr på 4-1 over Celtic i sidste runde, og så Communities League Cup, hvor sejren kom hjem efter en 1-0 sejr over Rangers.

I Champions League gik det okay, hvor jeg kom i gruppe med Atletico Madrid, Dortmund og PSG. Det blev til 1 sejr over Dortmund og et uafgjort resultat i sidste runde mod Atletico. Jeg taber kampen mod Atletico på et selvmål efter 86 minutter, som ender med at koste os videre klassement i Europa League, da vi ryger ud på målforskel mod Dortmund.

Nu mangler jeg kun at vinde ligaen 1 gang og så tage et europæisk titel, som nok er den sværeste del.

Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #145: 15 Feb 2019, 18:44 »

Jeg har haft mega travlt, og derfor ikke nået så meget!
Men folk virker også til at været gået død i denne challange.

Men jeg fik job i Wolverhampton(Meget heldigt, da det er min ynglingsklub IRL), og fik kæmpet mig igenemme første halvesæson, hvor resultater først kom til sidst.

Fik jobbet:


Ligastilling 22. december 2025:


Slutstilling i første sæson:


Nu skal der købes spillere til nogle få steder, og ellers prøve at holde sammen på truppen, så må der skiftes løbende som folk skifter væk.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #146: 16 Feb 2019, 13:20 »

Så fik jeg afsluttet min første hele sæson i Wolves.

Jeg var ret tilbageholdne på transfermarkedet, og købte kun, hvis der var en virkelig stjerne(billigt), eller hvis jeg mistede en spiller.

Men sæsonen startede som lyn og torden, hvor jeg vandt 6-0 over Man City(Sidste års nr.2), og det kørte derudaf i starten af sæsonen. Hvor jeg indtil 20-25 kampe, var med i kampen om mesterskabet.
Men salget af min topscore i januar, og lidt skader på nøgle pladser, gjorde at jeg fik lidt ned, og kun blev nr.8. Lidt træls, da jeg længe var med i kampen om CL.

Men heldigvis gik det rigtig godt i Cup tuneringerne, og jeg endte med at vinde Liga Cuppen og kom helt til semifinalen i FA Cuppen.

På det personlige plan, blev jeg årets manager i England, og det er jo ikke dumt.

I næste sæson, går jeg efter at vinde endnu en cup, og den vej igennem komme i Europa, og samtidig vil jeg forsøge at forstærke truppen, uden at sælge ud.(Kan fortælle at det er lykkedes nogenlunde, men halter lidt med at score mål).

Derudover, vil jeg fortsætte med at opgradere alle træningsfaciliter, og ungdomsrekutering, så jeg kan blive de bedste på det plan i England. Jeg er allrede lykkedes med at opgradere et par gange! Så det er fedt!

Liga:


FA Cup:


Liga Cup:


Årets manager:


« Seneste Redigering: 16 Feb 2019, 13:21 af b0nb0n » Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #147: 19 Feb 2019, 07:02 »

Så fik jeg afsluttet endnu en sæson.

Det blev en sæson som startede ok, men så kom jeg ind i en mindre krise, skiftede taktik, og så kørte det ellers derudad! For så at slutte med to lussinger i de sidste to kampe.

Ligaen:


Jeg er meget tilfreds, jeg kom i CL, og med lidt held var jeg endt en måske 2 pladser højere. Sidste kamp i ligaen vandt jeg 5-0 over Tottenham.

Liga Cuppen:

Fik ikke forsvaret min title, røg ud til Tottenham i min dårlige periode.

FA Cuppen:


Her kørte det fremragende, og fik nogle gode sejr undervejs, men til allersidst fik jeg et mega ufortjent nederlag til City. Jeg var klart bedst gennem hele kampen, men de scorede på deres få chancer, det gjorde jeg ikke. Så tabte 2-1.

Euro League:


Her slog jeg rekord for flest scoret mål undervejs. Røg igennem gruppen spillet med 5 sejr, og 1 uafgjort.

I de efterfølgnede kampe vandt jeg stort, slog f.eks. Bordeaux ud med 12-1 samlet, og FCK med 8-1.

Men men men, i finalen tabte jeg fortjent 2-1 til Chelsea.

Manager of the year:


Så alt i alt er det en ok sæson, men som ikke blev helt så god som det så ud til.

Til næste sæson, skal der ikke bruges ret mange penge, men kun købes, hvis jeg mister nogen på nøgle positioner. Da jeg har en ganske fin trup.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #148: 19 Feb 2019, 08:09 »

Så varer det da vidst ikke længe før du kan begynde at spille med helt i toppen! Opstemt Fedt at se at det går nogen af jer godt endnu. Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #149: 26 Feb 2019, 14:28 »

Jeg er skam også stadig lidt igang, og jeg er "måske" igang med min sidste sæson i Skotland :-O

Sådan her ser det ud lige nu, hvor der mangler 5 kampe i sæsonen.



Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010