home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 348 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge  (Læst 58571 gange)
Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #105: 21 Jan 2019, 17:56 »

Fase 1




Fergus Alexander er født d. 31. december 1985 i Glasgow. Han er tidligere professionel fodboldspiller på nationalt niveau, og startede sin managerkarriere med 100 dage i Albion Rovers. Her fik han også en National C-licens.

Fase 2




Den 24. marts 2019 overtog Fergus Alexander jobbet i Partick Thistle, der lå nummer i Ladbrokes Championship. I Hans korte tid i klubben blev det til 13 kampe med ni sejre og fire uafgjorte. Det gav en tredjeplads i ligaen og efter playoff blev det til en oprykning. Sidste playoffopgør besejrede man i øvrigt Alex Fergusons gamle klub St. Mirren.



Fase 3



Efter et halvt års lediggang blev der endelig et job ledigt i den bedste række. Fergus Alexander søgte, var til samtale og fik posten i traditionsklubben Kilmarnock, der i 2019 rundede 150 år. Klubben har et mesterskab at prale af. Det kom hjem helt tilbage i 1965. Siden da er det dog blevet til en sejr i den Skotske Pokalturnering i 1997 og i Liga Cuppen i 2012.

Fergus Alexander har overtaget klubben på en lidet flatterende 10. plads. Datoen er 24. december 2019.




* Note!
For at udfordre mig selv, har jeg valgt at starte med falske spillere. Ved ikke om det har nogen betydning, men det gør i hvert fald, at jeg ikke kan falde tilbage på rutinerne hvad angår transfers.
Logged

Isolation

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #106: 22 Jan 2019, 11:04 »

Ser spændende ud Broen.. Regner med at du vipper Celtic af pinden næste år - Der er ikke langt derop!

Jeg selv sikrede overlevelse i PL i sidste spillerunde i direkte duel mod Burnley.. 2:1 sejr på hjemmebane og så fik jeg ellers lov til at prøve kræfter i Premier League igen. Men kors det er svært at sammensætte en trup når alle spillere er angribere Sur

Men den vigtigste nyhed denne sommer var alligevel Bonus Fasen.. Jeg er nu walisisk landstræner og har 4 år til at bygge truppen op til VM (Eller blive fyret inden).. Billede
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #107: 25 Jan 2019, 14:47 »

Intens semifinale i pokalturneringen. Satme træt af drengene! Skuffet

Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #108: 25 Jan 2019, 17:19 »

Så blev sæsonen 22/23 og den første hele sæson i Hearts færdigspillet. Jeg kan lige så godt spoile. Men det blev en fuldstændig vanvittig sæson!

Ligaen vandt vi ganske sikkert hvor det kun var Celtic, Rangers og Hibernian der kan spille op med os.
Ligatabel

I Europa League indtrådte vi allerede i 3. kvalrunde hvor PAOK ventede. De blev sikkert sendt ud af turneringen og ligeledes gjorde Hapoel Be'er Sheva inden gruppespillet ventede.
Her havnede Hearts som 4. seedet i pulje med APOEL, CSKA Moskva og PSV. Vi var meget fortrøstningsfulde og med god grund! 5 sejre og 1 nederlag blev det til. 15 point. Samme point antal som PSV men med bedre målscore.
Hernæst ventede Istanbul som blev slået 3-1 på hjemmebane. Og videre var vi. Formoder, at det skyldes VM i December måned, for runden efter blev Sevilla slået 3-2 i Sevilla, ligeledes over én kamp.
Kvartfinalen bød på Bilbao som sikkert blev slået ud og så ventede giganterne fra Chelsea..
Over to kampe slog vi Chelsea ud med med sammenlagt 7-6! efter to vanvittige kampe og en 4-2 sejr hjemme i egen hule.



Fuldstændig udspillet hele kampen, og da unge Ferguson blev smidt ud inden pausen ved 1-1, troede jeg slet ikke på det.
Hertha fik endda et mål annulleret i det 87' minut ved en VAR kendelse, hvor dommeren annullerede målet fordi, at Selke skubbede en af mine forsvarsspillere!
Shit en kamp!

Nu skal jeg "bare" vinde ligaen de næste to sæsoner og så videre mod England. Come on!
Logged

Arsenal <3

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #109: 25 Jan 2019, 20:58 »

Stærk præstation Seller! Smiley

Min sæson 21/22 er lige afsluttet, og det blev den første halvsæson i spidsen for Motherwell.

Lad os tage det positive først:

Igennem hele sæsonen var det overskyggende mål at undgå nedrykning. Da jeg overtog klubben, lå de stone dead last, men efter en masse slid og slæb præstede jeg at blive 8'er og derved overleve i den bedste skotske liga
Det næste positive der skete var i pokalen. Jeg har igennem sæsonen haft enorme problemer med at få konsistens i præstationerne, og spille godt som jeg havde spillerne til, men i pokalturneringen - der kunne de virkelig levere!



Et styks sejr til undertegnede og der er allerede europa fra første fulde sæson. Må vi se om jeg kan gøre det lige så godt som Seller Smiley

Jeg har dog en hel del tvivl på at det kommer til at ske. Motherwell er i frit fald hvad klubben angår, og jeg går måske min sværeste FM challenge i møde.
Klubben bruger 6.4 millioner om måneden på løn. Der ikke meget sammenligned med topklubberne og dem lige under. Problemet er at da jeg overtog var budgettet på 3.7 !!! Hele 2.7 millioner var jeg over budgettet. Det har betydet at økonomien er raslet fra hinanden, og alle de spillere der tjener mange penge er 30+ og faktisk ret dårlige. Jeg vil skille mig af med dem, men hvis jeg nu fik 40 mil i kassen på et salg af en enkelt, hjalp det. Hvis jeg får 400.000 for disse spillere skal jeg være lykkelig. Ikke engang spillersalg kan virkelig redde mig. Derfor var Europa nærmest en nødvendig, fordi får jeg ikke milionerne ind ser det slemt ud. har et gabende hul på 28 mi (!)l lige nu, og der er ikke flere præmiepenge at hente Skuffet

Det har betydet jeg ikke har kunne forlænge ret mange kontrakter. Faktisk kommer jeg til at stå næsten uden personale til den nye sæson, eller i hvert fald personale der ikke har kvaliteten. Det bliver en hård sommer, hvor jeg virkelig skal ramme plet på mine transfers.
Oven i hatten er faciliteterne blevet nedgraderet. Der er ikke mange procenter til nye spillere, tror nærmest ikke jeg får noget budget. Har en del unge talenter som jeg helt klart kommer til at bygge holdet op omkring, men der er lang vej.

Det helt store problem i ovenstående er naturligvis at jeg har virkelig har behov for forstærkning. De gamle, løntunge folk skal væk og erstattes. Men uden budget bliver det svært. Derudover har jeg behov for opgraderinger stort set alle steder, hvis jeg skal have en forhåbning om at være med i toppen. Det helt store problem er dog at jeg skal have fundet en angriber der er pålidelig. jeg har 2 spillere med 6 mål som er klubbens topscorere og så fire der har lavet 5. Jeg skal have fundet en målmaskine

Så udfordringer er der nok af, men det gør det også spændende og sjovt! But wish me luck
« Seneste Redigering: 25 Jan 2019, 21:04 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #110: 26 Jan 2019, 13:36 »

Strækt arbejder Seller Smiley

Brox, sikker nogle udfordringer!

Spændende hvordan det går for folket Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #111: 26 Jan 2019, 13:43 »

Jeg har netop afsluttet endnu en sæson med Hibs. Og i ligaen gik det mega suverænt, og jeg endte med at vinde ligaen med rekord antal point. Det var også det der skulle til, da jeg kun endte 3 point foran Celtic.

Jeg røg tidligt ud af den lille cup(Som jeg vandt sidste sæson), men vandt den store cup - så en double til mig.

I Europa gik jeg suverænt videre fra gruppen med 6 sejr, vandt så i første kval. kamp efterfølgende, men røg ud til Atletico Madrid i 2. runde Skuffet Tabte 3-2(Vi spillede kun 1 kamp), men jeg mødte dem i et program, hvor jeg havde 4 kampe på 8 dage, det vil sige kun 1 dags pause, og det kostede Skuffet

Jeg har virkelig fået opgraderet alle min faciliteter, så jeg gør arbejdsbetingelsern e nemmere for mig selv!
Klubben har pt. 262 mio. på kontoen, så jeg tjener penge.

Jeg selv, er igang med kontinel A-licens, så det ser rigtig godt ud.
Blev ikke årets manager de valgte en anden, som det var gået klart dårligere for. Mega underligt!

Liga:


Til næste sæson skal jeg have forstærket triuppen, og især breden.

Mangler "kun" 3 mesterskaber og en Euro Cup Opstemt
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #112: 26 Jan 2019, 17:19 »

Så er jeg tilbage med en ny opdatering fra det skotske. Jeg starter med sæsonens transfers, da jeg har en del at berette om.

Christian Walton og Kyle Walker-Peters var jeg hele tiden klar over nok var i Aberdeen på lånt tid, og det var da også nogle af de første spillere der røg afsted i denne sæson. Begge spillere indbringer over 100 mio. kr. over tid, så det er okay for en klub som Aberdeen. Derudover har der været lidt blandede afgange, men ikke nogen af væsentlig karakter.

De indgående transfers derimod - dem er jeg lidt stolte over at kunne præsentere! Vi manglede desperat en ny venstre back, så heldigvis ville Matthew Targett gerne til Skotland, så han kommer på fri transfer, sammen med Acel Tuanzebe, Jonathan Leko og Konstantinos Mavropanos - det meste af defensiven er hermed sikret. Eneste mangel var en højreback efter afgangen af KWP, men jeg var så heldig at Alexander Munksgaard var til salg, så ham har jeg hentet - og han gør det godt! Udover ham er Moussa Wagué hentet fra Barcelona, og han kan - lige Munksgaard - dække begge backs, så NU er vi dækket helt ind på defensiven!

På midten har jeg vel nok et af de største scoop længe - Tom Davies for 30 mio. kr. Ham og MacTominay har været fantastiske sammen! Som backup er hentet et serbisk stortalent (nu vidunderdreng) i Branko Josipovic, og Angel Gomes er hentet fra Manchester United, så nu føler jeg også efterhånden at vi er konkurrencedygtige på midten af banen.

På målmandsposten har jeg ligeledes kigget mod Manchester og hentet min yndling fra FM18 Dean Henderson, som har erstattet Walton og lidt til! Smiley

Det største scoop har jeg dog i angrebet - ikke prismæssigt, men spillemæssigt. For 1,6 mio. kr. har jeg hentet den indvendige angriber Anders Dreyer fra Brighton, og så tænker I nok "hva fanden snakker han om?!", men Anders har vist sig som den flittigst scorende og assisterende spiller i hele Skotland! Jeg hentede ham først i vintertransfervindu et, så han nåede ikke at blive topscorer, men til den kommende sæson har jeg store forventninger til ham. Ham vil jeg meget gerne anbefale - han har netop også fået hans første landskamp.


Nu til pokalerne, som det jo egentlig handler om.

Første ligacup - røg ud til Raith - jeg prioriterede den ikke rigtigt, men derfor var det alligevel en skuffelse at ryge ud så tidligt, og så til Raith...
Anden ligacup - den vandt vi sgu, efter en kedelig kamp mod Rangers.

Fælles for begge ligacupper er at jeg stillede med rene reservehold når jeg havde spillere til det.

Nu til det der tæller - Premiership! Vi lå længe og kæmpede med Celtic om førstepladsen, og skiftedes til at ligge 1'er og 2'er. Inden slutspillet lå vi lige men Celtic har generelt en bedre målscore, så hvis jeg skulle vinde skulle jeg vinde på point. Vi gjorde begge hvad vi kunne for at holde os foran, og til sidst endte det med at skulle afgøres på sidste spilledag, hvor der var ét point mellem os i vores favør, så en sejr over Motherwell og vi var mestre. Celtic skulle møde Hearts som allerede var sikker på deres tredjeplads, så jeg var sikker på vi skulle vinde vores egen kamp.

Det skulle dog vise sig at både vi og Hearts vandt vores kampe, så vi var nu mestre af Skotland for første gang siden SAF var i klubben! Opstemt Dertil skal lægges at Obbi Oulare blev topscorer i ligaen med 21 mål. Opstemt Jeg er tilfreds!


Så var der kun en titel mere at spille om - Europæisk storhed. Vi var i CL grundet sidste års andenplads, og var havnet i en vanvidspulje bestående af Inter, Leverkusen og PSG, (efter at have slået Brøndby, Shakhtar og Lokomotov Moskva i kvalen, hvilket betød at jeg og alle andre vurderede os som klart ringeste hold i puljen!

Vi slap heldigvis nådigt igennem gruppespillet, og endte som 3'er foran et skidt spillende Intermandskab, så håbet om en Europæisk titel levede fortsat. I EL mødte vi Zenit (2-1), Sporting Lissabon (4-1), Everton (3-1 over to kvartfinalekampe), Sevilla (6-3 over to kampe), inden vi i finalen skulle op imod mægtige Juventus - en kamp som jeg håbede ville give en pokal, men på ingen måde kunne forvente at det skete.

90 minutter senere kunne vi - på trods af fordeling af spil og chancer - lade os krone som vindere af Europa League! Opstemt


Så skal jeg bare have to nationale ligatitler mere, og så er det videre til England! Inden da kan jeg næste gang berette om et par transferrekorder for klubben, så det glæder jeg mig til at fortælle om! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

jonasc21
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #113: 27 Jan 2019, 14:21 »

Spændende læsning Broen og imponerende ageren på tranfermarkerkedet.
Jeg selv pønser på at hente Anders Drejer i mit save, men jeg kan sjældent få det til at virke med en invendig angriber. Så jeg ville egentlig lige høre hvordan du bruger ham, med de præstationer du har fået ud af ham? Umiddelbart er min plan som invending antriber (A), med en Pressing forward som enlig angriber.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #114: 27 Jan 2019, 14:30 »

Spændende læsning Broen og imponerende ageren på tranfermarkerkedet.
Jeg selv pønser på at hente Anders Drejer i mit save, men jeg kan sjældent få det til at virke med en invendig angriber. Så jeg ville egentlig lige høre hvordan du bruger ham, med de præstationer du har fået ud af ham? Umiddelbart er min plan som invending antriber (A), med en Pressing forward som enlig angriber.

Jeg bruger Dreyer som IA (A) som du selv skriver, og jeg bruger ham sammen med en IA (A) på den anden side også og en Targetman (S) på toppen. Derudover har jeg en Fremskudt Playmaker på den offensive midt eller på den centrale midt, sammen med en Felt-til-felt midtbane og en boldvindende midtbanespiller som den sidste midt. Jeg spiller med offensive wingbacks til at levere indlæggene. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #115: 27 Jan 2019, 17:23 »

Fuck, jeg er træt af den her sæson! Har alt imod mig når jeg møder Rangers og Celtic Skuffet

Får rødt i de kampe, og nærmest KUN i de kampe Skuffet

Edit: 2 røde kort mod Rangers! Men klarede at vinde 1-0 aligevel!
« Seneste Redigering: 27 Jan 2019, 17:25 af b0nb0n » Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #116: 28 Jan 2019, 10:20 »

Hvorfor er det, at FM altid formår at trække de sværeste mulige grupper til en?!?!?

Jeg kunne være havnet i Gruppe A, Gruppe B, Gruppe D, Gruppe H eller Gruppe I som alle ville give - som minimum - en let 2. plads og en sikker plads til EM.. Men næh nej, lad os da trække en Dødsgruppe til Wales Sur Sur Sur
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #117: 28 Jan 2019, 15:42 »

Så er jeg tilbage igen, og "vanen" tro starter jeg med en gennemgang af årets transfers.

Jeg lovede sidst at der var sket store ting og slået rekorder i det skotske, og det må jeg hellere starte med. Først bød Brighton 125 mio. kr. på Hamza Choudhury, som jeg i øvrigt ikke rigtig brugte så det var helt perfekt - afsted med ham!
Så bød Aston Villa samlet 210 mio. kr. på Mavropanos - en midterforsvar, som jeg egentlig heller ikke brugte, da både Tuanzebe og Bielik er foran ham - ny transferrekord i Aberdeen.
Sidst men ikke mindst bød Leicester 410 mio. kr. på mit stortalent i midterforsvaret (men altså ikke starter), og så var jeg slet ikke i tvivl om at han også skulle videre! Det var egentlig det for afgange - vi er blevet stærke efter en god sæson, og behøver ikke sælge vores bedste spillere.

Til gengæld er der kommet lidt spændende spillere ind, og jeg rangerer dem lige efter hvem jeg synes er den største transfer, startende fra nummer 7:

7. Rui Pires - fri transfer fra Boavista - var udset til at udfordre Tom Davies - det lykkedes desværre aldrig, så han er nok på vej videre.
6. James Garner - fri transfer fra Manchester United - en god backup til midtbanen og jeg fortsætter trenden med at hente spillere fra Utd.
5. Ross McCrorie - 70 mio. kr. fra Rangers - efter salg af to midterforsvarer var vi lidt svækkede her. Ross er en stærk skotsk landsholdsspiller der også kan spille på den defensive midt. Han er årets dyreste spiller.
4. Manor Solomon - fri transfer fra PSG - vi har brug for at styrke offensiven endnu mere i den kommende sæson, hvorfor jeg hentede Manor (IA angreb). Gratis og meget lille risiko, derudover meget stabil i sine præstationer.
3. Bubacarr Sanney - fri transfer fra Anderlecht - jeg kunne ikke lade være - som fan af de gule fra Horsens, blev jeg nødt til at hente ham da jeg fik muligheden, og han har gjort det ret godt, så jeg er tilfreds med min signing af ham.
2. Isaac Success - fri transfer fra Atalanta - jeg manglede et alternativ på toppen til Obbi som targetman, og Success var en succes fra starten! det kommer senere. Smiley
1. Phil Foden - fri transfer fra Manchester City - intro er vel næppe nødvendigt - største scoop nogensinde i skotsk fodbold efter min mening - han er for vild, og har vist sig fra sin absolut bedste side, hvor han havde tredjesidste fod på langt størstedelen af vores mål!




Europæisk

Som vinder af EL skulle vi spille Super Cup mod Liverpool, som desværre havde vundet CL - det blev en kedelig affære med spil til et mål. At vi overhovedet formåede at score var imponerende, taget i betragtning af hvor ringe vi var!

I CL var vi direkte i gruppespillet, og havde altså opfyldt ledelsens mål før vi kom igang. Derfor valgte jeg også at spille med reserverne i en gruppe som talte Roma, Benfica og Dinamo Zagreb (vi var seedet 1'er). Grundet uafgjort mod Benfica i sidste kamp endte vi som to'er hvor vi skulle møde Tottenham - over to kampe var det desværre for svært og vi røg ud med et samlet 4-3 nederlag.



Ligacupper

efterårets ligacup endte med exit til Celtic som senere tabte finalen til Hearts.
Forårets ligacup endte vi med at vinde efter en 3-1 sejr over Kilmarnock.

Fælles for begge var at vi stillede med reservehold til alle kampene.


Ligaen

Det var hele vejen et parløb mellem Celtic og os, og i den sidste ende handlede det om et enkelt point der skilte os - heldigvis i vores favør, så med en rekordsæson vandt vi ligaen med 97 point. Topscorer blev Obbi og Success som delte med 19 scoringer og Dreyer nummer fire med 16. Dreyer var delt den der fik flest stemmer som kampens spiller, og Dean Henderson holdt flest clean sheets. Derudover var Dreyer flyvende og lavede hele 22 assists, og var klart den med højest gennemsnitsbedømmel se af alle.


Hæder

Jeg kunne ikke undgå at blive journalisternes årets manager - er dog skuffet over at jeg ikke engang var nummer tre i spillernes afstemning.
Årets hold var domineret af Aberdeen og kun tre var fra andre klubber - alle fra Celtic.
Skribenternes unge spiller og årets unge spiller blev vores Branko Josipovic, som efterhånden har udviklet sig til vidunderdreng.

Dreyer

Og nu til Dreyer-showet som jeg tidligere har lovet:
Skribenternes spiller (foran Success og Phil Foden)
Årets spiller
Premiership-rekord - assists
Premiership-rekord - bedømmelse
Aberdeen-rekord - assists
Aberdeen - årets spiller


Opsummering

Der er ikke så meget at sige - jeg er meget tilfreds - en sæson mere (håber jeg) og så er det videre til Premier League! Alle kurser er taget, så nu skal den sidste titel "bare" i hus! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #118: 28 Jan 2019, 15:53 »

Du får da i den grad pumpet nogen penge i skotsk fodbold, Broen.. Jeg talte lige efter og jeg solgte kun for 300 millioner i alt over de 4½ år jeg var i Hearts, så man må tage hatten af for dine salg - Og resultater.. McCrorie hentede jeg også mit sidste år i Hearts og han var en klippe i forsvaret. Så meget at Arsenal faktisk begyndte at følge ham og holde øje med ham. Han er dog stadig i Hearts og vil ikke med til West Brom, så ham skal du nok få stor glæde af!
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #119: 28 Jan 2019, 22:46 »

Du får da i den grad pumpet nogen penge i skotsk fodbold, Broen.. Jeg talte lige efter og jeg solgte kun for 300 millioner i alt over de 4½ år jeg var i Hearts, så man må tage hatten af for dine salg - Og resultater.. McCrorie hentede jeg også mit sidste år i Hearts og han var en klippe i forsvaret. Så meget at Arsenal faktisk begyndte at følge ham og holde øje med ham. Han er dog stadig i Hearts og vil ikke med til West Brom, så ham skal du nok få stor glæde af!

Ja jeg har været heldig med at få et par gode handler i hus, så der var noget godt at sælge ud af! Opstemt

McCrorie gjorde ikke så meget væsen af sig i hans første sæson i klubben, men er blevet væsentligt mere fast i denne sæson som ankermand. Smiley

Jeg håber det går dig godt i West Brom..? Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010