home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 756 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Alt for mange ??
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Alt for mange ??  (Læst 6693 gange)
Niko
Gæst
 
Alt for mange ??
« : 22 Nov 2006, 21:09 »

Er det bare mig eller bliver der oprettet vildt mange blogs her fortiden og 2 ud af 7 bliver der fulgt med i, nogen ligesom min med Ac Horsens er der "kun" 3 - 4 som holder øje med updates og sådan.. Jeg synes at der er for mange dårlige blogs som tager intresse fra de gode blogs
« Seneste Redigering: 22 Nov 2006, 21:14 af Niko » Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #1: 22 Nov 2006, 21:14 »

Det kan der faktisk godt være noget om. Der er også mange blogs som ikke bliver til noget.
Logged

iaurdae
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #2: 22 Nov 2006, 21:16 »

Selvfølgelig kan man vælge og tænke sådan. Spørgsmålet er bare hvad der vil opnåes? Man kan jo ikke forbyde folk at oprette dem, man kan efterspørge lidt mere omtanke, der skal også ligge hjertet bag ved sådan et foretagene. Desværre tror jeg ikke, der kan gøres mere.
Logged

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Niko
Gæst
 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #3: 22 Nov 2006, 21:25 »

Af Alle Blogs som er lavet via. Fm 07, er der 14 blogs som har over 4 sider. Jeg nævner dem her:

Den Gamle Dame er blevet en Galacticos!

Barcelona-Newcastle-???

Atlético!

Breda: Bundholdet skal videre.

BVB09 -> Real -> Ciao Bologna

U-NI-TED!

L'era Rosso

Lazio > Man City > Juventus > Valencia

Lyon > Aston Villa

Chelsea - Nu skal vi vinde CL..!

F.C. Barcelona

Dennis Bergkamp - The Gunners

AaB - Guldet skal til Nordjylland !

Et nyt ansigt på St. Andrews

.. Der er 5 sider med Blogs, undskyld hvis jeg har overset nogle blogs, jeg har ikke taget hensyn til hvornår blogget er oprettet, eller om den stadig kører. jeg har bare taget de blogs som har mere end 4 sider, for af vise at der ikke er ret mange blogs som bliver til noget..

Der er 14 ud af 68 blogs som er populære her på siden ..





« Seneste Redigering: 22 Nov 2006, 21:29 af Niko » Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #4: 22 Nov 2006, 21:31 »

Ja. okay.. Men fx. som du siger er der nogle som lige har oprettet en blog. og derfor er det jo meget naturligt de ikke er noget så langt. Fx, min nye blog med Atletico. Men det nævner du jo også. Så kan godt se hvad du mener.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #5: 22 Nov 2006, 21:37 »

Af Alle Blogs som er lavet via. Fm 07, er der 14 blogs som har over 4 sider. Jeg nævner dem her:

Den Gamle Dame er blevet en Galacticos!

Barcelona-Newcastle-???

Atlético!

Breda: Bundholdet skal videre.

BVB09 -> Real -> Ciao Bologna

U-NI-TED!

L'era Rosso

Lazio > Man City > Juventus > Valencia

Lyon > Aston Villa

Chelsea - Nu skal vi vinde CL..!

F.C. Barcelona

Dennis Bergkamp - The Gunners

AaB - Guldet skal til Nordjylland !

Et nyt ansigt på St. Andrews

.. Der er 5 sider med Blogs, undskyld hvis jeg har overset nogle blogs, jeg har ikke taget hensyn til hvornår blogget er oprettet, eller om den stadig kører. jeg har bare taget de blogs som har mere end 4 sider, for af vise at der ikke er ret mange blogs som bliver til noget..

Der er 14 ud af 68 blogs som er populære her på siden ..



Du kan desværre ikke gøre det op på den der måde.

Det handler jo ikke om, hvor mange indlæg der er i bloggen, for der er jo flere blogs, som er fyldt op med en hel del kommentarer fra brugere og ikke en egentlig blog, så det er meget misvisende.

Selv har jeg ikke min blog på den liste, og kan da kun se samme grund som ovenstående til det. Men den er så åbenbart ikke en af de 14 ud af 68, der er populære? - så kan man vel lige så godt stoppe Grin
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #6: 22 Nov 2006, 21:38 »

Jamen hvordan skulle "problemet" med for mange blogs så undgås? Folk må jo bare selv pejle ind på hvilke blogs de synes er "kvalitetsblogs" og så følge med i dem. Så kan de folk hvis blogs stinker, nok regne ud efter et stykke tid, at den ikke er for genial...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #7: 22 Nov 2006, 21:41 »

Mon ikke de gode blogs vil overleve, hvis de er gode nok?...

Men det handler selvfølgelig også om, at man skal gøre sin blog spændende. Samtidig må man jo så være tålmodig, hvis folk ikke lige følger ens blog fra start af. Der er jo mange og folk gider sikkert ikke følge dem alle.

Men hvis bloggen er spændende nok, så tror jeg nok at den skal blive en succes.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #8: 22 Nov 2006, 21:42 »

Men en blog er jo populær hvis der er mange som skriver i den og personer kigger på hvor mange sider som der er , fordi at man tror de er bedre, sådan er det ikke altid.. Så de brugere som laver mange indlæg herinde, deres blogs bliver mest populære, man burde lave et emne om nogle klubber som folk kunne vælge at skrive en blog om med en af de hold på listen som man godt kunne tænke sig af være og skrive en blog med, så vi får mange populære blog i stedet for kun 14 er meget populære, og nogle kun har 1 indlæg..
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #9: 22 Nov 2006, 21:44 »

Ja han mangler vidst Skyggesiden Smiley

Men uanset hvad, så kræver det, hvis en blog skal blive populær, at man går op i det. Samt at der er fyld på! Det tror jeg er det vigtigste. Også måske starte med et hold, som ikke er så normalt!

Mange af "os" der har en blog som er "populær" har jo gennem tiden skabt os set "navn" med hensyn til blogs!

Kommentarer er ikke altid dem der er skrevet mest i. Har det ligesom så mange andre, at jeg ikke altid får kastet et indlæg ind
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #10: 22 Nov 2006, 21:45 »

Er det bare mig eller bliver der oprettet vildt mange blogs her fortiden og 2 ud af 7 bliver der fulgt med i, nogen ligesom min med Ac Horsens er der "kun" 3 - 4 som holder øje med updates og sådan..

Ja, der kommer en del Smiley

Der kan jo godt være flere end 3-4 stk. som følger med, men ikke vil komme med kommentar af en eller anden årsag Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Niko
Gæst
 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #11: 22 Nov 2006, 21:46 »

Hvis man ser en som Cube, som nok har haft allermest succes med blogs her på siden, jeg tror at hvis han laver en dårlig blog, ville den stadig være meget populær fordi det er ham som har lavet den. Det sker nok aldrig for Cube kan ikke lave dårlige blogs Smiley
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #12: 22 Nov 2006, 21:53 »

Hvis man ser en som Cube, som nok har haft allermest succes med blogs her på siden, jeg tror at hvis han laver en dårlig blog, ville den stadig være meget populær fordi det er ham som har lavet den. Det sker nok aldrig for Cube kan ikke lave dårlige blogs Smiley

Dvs. de mest aktive herinde kan "tillade" sig at lave noget medium og stadig få stor succes, selvom mange, og flere ukendte som jeg og mange andre, laver noget, men stadig ikke får opmærksomhed.

Jeg kan sagtens se, hvad du mener, men det bør bare ikke være sådan. Det skal udelukkende ses på kvalitet og underholdningsværdi - faktisk burde man ikke se til, hvem der skrev bloggen.

Eksemplet med Cube er ren utopi, da han aldrig vil lave en skidt blog
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #13: 22 Nov 2006, 21:59 »

Du tæller nok ikke under den kategori som ikke får opmærksomhed, Hafiz, efter 2 gange kåringer!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Niko
Gæst
 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #14: 22 Nov 2006, 22:04 »

Dvs. de mest aktive herinde kan "tillade" sig at lave noget medium og stadig få stor succes, selvom mange, og flere ukendte som jeg og mange andre, laver noget, men stadig ikke får opmærksomhed.

Jeg kan sagtens se, hvad du mener, men det bør bare ikke være sådan. Det skal udelukkende ses på kvalitet og underholdningsværdi - faktisk burde man ikke se til, hvem der skrev bloggen.

Eksemplet med Cube er ren utopi, da han aldrig vil lave en skidt blog

utopi ?
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010