home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 773 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Alt for mange ??
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Alt for mange ??  (Læst 6695 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #15: 22 Nov 2006, 22:04 »

utopi ?

Dagens ord på Hafiz' toiletrulle Wink

Mit er "videbegærlig"
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Niko
Gæst
 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #16: 22 Nov 2006, 22:06 »

Jeg er ik' helt med  Ubeslutsom
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #17: 22 Nov 2006, 22:09 »

Du tæller nok ikke under den kategori som ikke får opmærksomhed, Hafiz, efter 2 gange kåringer!

1 om jeg må be', og det var til min gamle blog,   Kys

Sorry for ordet, specielt efter at Hawk1nz gør grin med det  Rullende Øjne
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #18: 22 Nov 2006, 22:09 »

Jeg er ik' helt med  Ubeslutsom

En utopi repræsenterer enten en uigennemførlig forestilling om samfundets forbedring... Ergo skal verden gå helt af lave for Cube laver en dårlig blog.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #19: 22 Nov 2006, 22:10 »

1 om jeg må be', og det var til min gamle blog,   Kys

Sorry for ordet, specielt efter at Hawk1nz gør grin med det  Rullende Øjne

Jeg ku aldrig finde på at gøre grin med dig Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Tor1991
Gæst
 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #20: 22 Nov 2006, 22:15 »

En utopi repræsenterer enten en uigennemførlig forestilling om samfundets forbedring... Ergo skal verden gå helt af lave for Cube laver en dårlig blog.

Sådan skal det forklares hr. Hawk1nz Smiley

Topic:
Jeg synes at det er fint nok med mange blogs, og her på det sidste er der jo mange nye blogskrivere som er igang med deres første blog. Og hvis man ikke vil følge dem, er det selvfølgelig iorden. Det kan jo være at den får mange hjælpsomme kommentare, så den bliver rigtig god!
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #21: 22 Nov 2006, 22:19 »

Man kan aldrig få for mange blogs. De, der er noget værd, skal nok blive læst. Det er bare et spørgsmål om tid, før folk opdager, hvilke blogs, der er noget værd.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #22: 22 Nov 2006, 22:23 »

1. Man skal nok også regne med, at der bliver skrevet mindre og mindre blogs, som året skrider frem... Simpelthen fordi man ofte mister interessen..

2. Hvad er meningen forresten med denne tråd? Det kan godt være det bare er mig, men jeg synes det er et lidt nytteløst emne, medmindre at du (Nico) gerne vil opfordre crewet, til at gøre noget ved "problemet". Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #23: 22 Nov 2006, 22:32 »

Vi ændre lige til af vi skal skrive alle de hold som vi godt kunne tænke os en blog med !
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #24: 22 Nov 2006, 22:39 »

1. Man skal nok også regne med, at der bliver skrevet mindre og mindre blogs, som året skrider frem... Simpelthen fordi man ofte mister interessen..

2. Hvad er meningen forresten med denne tråd? Det kan godt være det bare er mig, men jeg synes det er et lidt nytteløst emne, medmindre at du (Nico) gerne vil opfordre crewet, til at gøre noget ved "problemet". Smiley

Helt enig - det er nu, der er run på blogs grundet interessen for fm og lortevejret.

Jeg kan nu meget godt li' tråden, for det er altid sjovt at snakke om blogs, det er et interessant emne.
Vi ændre lige til af vi skal skrive alle de hold som vi godt kunne tænke os en blog med !
´

Jeg vil bare gerne ønske blogs, der handler om klubber, som forfatteren finder interessante, således at de bliver lange og gode
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #25: 22 Nov 2006, 22:40 »

Er det bare mig eller bliver der oprettet vildt mange blogs her fortiden og 2 ud af 7 bliver der fulgt med i, nogen ligesom min med Ac Horsens er der "kun" 3 - 4 som holder øje med updates og sådan.. Jeg synes at der er for mange dårlige blogs som tager intresse fra de gode blogs
Tjaa, jeg tror jeg læser de blogs jeg nu engang læser, fordi jeg har dannet mig nogle favoritter. Smiley Så føler jeg ikke rigtig at jeg "gider"/har tid til at læse de andre ..
Logged

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #26: 22 Nov 2006, 22:42 »

Jeg har stor respekt for dem der skirver blogs og respekt for at de vil bruge deres tid på det. Men jeg synes bare at det er irriterende at de bliver lagt ud på forsiden.. for alle de interesante bliver skubbet væk.. selv gider jeg ikke rigtig læse alle de blogs, men hellere læse om tips og tricks og om de gode talenter, og så sys jeg det er synd at de bliver skubbet væk pga af alle de der blogs...  Djævel Djævel RED DEVILS Djævel Djævel
Logged

BOYKOT EA GAMES!

Niko
Gæst
 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #27: 22 Nov 2006, 22:42 »

Altså jeg synes vi skal lave et emne med hold som vi ønsker en blog, med også kan man sige hvad for et hold man vil skrive en blog om.
'Vi kan i dette emne skriver nogen som i godt kunne tænke jer.
Logged

Tor1991
Gæst
 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #28: 22 Nov 2006, 22:45 »

Altså jeg synes vi skal lave et emne med hold som vi ønsker en blog, med også kan man sige hvad for et hold man vil skrive en blog om.
'Vi kan i dette emne skriver nogen som i godt kunne tænke jer.

 :)hvis det er fordi du selv vil lave en blog (syns jeg det lyder som), syns jeg du skal vælge det hold du helst vil skrive om, og ikke lade andre bestemme! Rullende Øjne Smiley
Logged

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #29: 22 Nov 2006, 22:45 »

Altså jeg synes vi skal lave et emne med hold som vi ønsker en blog, med også kan man sige hvad for et hold man vil skrive en blog om.
'Vi kan i dette emne skriver nogen som i godt kunne tænke jer.

Jamen hvis jeg skal vælge vil jeg gerne høre om Colo Colo, River Plate, Gremio, Recreativo de Huelva og Ac Horsens
Logged

BOYKOT EA GAMES!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010