home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 762 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Alt for mange ??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Alt for mange ??  (Læst 6694 gange)
-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #30: 22 Nov 2006, 22:46 »

ER der ikke nok af den slags tråde. Man kunne eventuelt kigge på de forskellige "hvem skal jeg være" tråde på forummet og danne sig en idé. Jeg kunne godt tænke mig en blog om Breda. Syens ikke der er nogen ordentlig endnu...

Jeg mener at ligesom man har mange nitter for at finde en Rooney, ronaldinho osv. Så skal man også have et par nitter i sine blogs. Synes selv at min Holbæk blog (som ikke var specielt god) har hjulpet mig meget til min nye...


Edit: jeg er sgu da blevet prospect.. Sejt!
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #31: 22 Nov 2006, 22:46 »

Tjaa, jeg tror jeg læser de blogs jeg nu engang læser, fordi jeg har dannet mig nogle favoritter. Smiley Så føler jeg ikke rigtig at jeg "gider"/har tid til at læse de andre ..

Jeg har da også nogle personlige favoritter i blogskrivningen, som jeg følger, dog er jeg nok ikke god nok til at give kommentare  Forlegen Men så vidt muligt prøver jeg at få læst flest som muligt.

Jeg vil bare gerne ønske blogs, der handler om klubber, som forfatteren finder interessante, således at de bliver lange og gode

Det er nok en af kilderne til, at der er så mange blogs som forsvinder, da personen egenlig ikke gider spille med holdet, men bare gør det for andre, hvis man kan sige det. De blogs som bliver lange, er jo fordi personen godt kan lide at spille med holdet og ikke ser det som en "tvang" Smiley
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #32: 22 Nov 2006, 22:55 »

Der skal være mange blogs, det giver en bredde og en elite indenfor bloggene - ganske ligesom, der er bredde og elite fodboldklubber.

Tips til en god blog:

1: Brug tid på din blog.
2: Skriv din blog på en spændende måde, så den fanger læseren.
3: Vælg et hold og en mission med holdet, som du synes er interessandt. (For mange blogs om samme hold dræber interessen)
4: Sørg for at din blog skilder sig ud fra de andre. evt. ved flot layout eller fortælling.
5: Undgå stave- og skrivefejl i din blog, skriv den evt. i word og brug retstavningen, inden du laver indlægget.
Logged

Flyver88
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #33: 22 Nov 2006, 23:37 »

Jeg vil lige komme med en kort kommentar til emnet..
Ja, der er mange blogs, men tror i bund og grund årsagen er at mange gerne vil forsøge at gøre det så godt som legenderne ang. blogs.
Jeg har selv startet en blog og er ikke nået op på de magiske 4 sider som omtales længere oppe, men den er heller ikke en uge gammel endnu. Grunden til jeg oprettede en blog var sådan set ikke jeg brændte for emnet, jeg ville deltage i "udfordringen", men manglede points for at nå op på adgangskravet. og blev foreslået at starte en blog da det giver nogle hurtige point. (siges der)
Nu er jeg glad for jeg startede en blog, for jeg vil næsten sige jeg brænder for den Smiley Jeg lever mig virkelig ind i bloggen, og kunne godt ønske mig lidt mere feedback, men hvis bloggen har kvalitet kommer det sikkert med tiden. Hvis det til gengæld er en omgang lort sker der nok ikke rigtig noget og så dropper jeg det bare igen. Men synes det er spændende.
Tror de fleste som opretter en blog har det som mig, vil gerne lave en god blog, men hvis man ikke prøver finder man jo ikke ud af det og derfor gir man det noget tid og ser om der er folk som følger bloggen..
De skal nok dø ud med tiden når folk vil ha et andet hold eller indser det er en omgang crap man har gang i, tror det kommer af sig selv.

Flyver - som bevidst har undladt at skrive navnet på hans blog, da dette ikke er et råb om opmærksomhed, men et bidrag til topic Wink
« Seneste Redigering: 22 Nov 2006, 23:39 af Flyver88 » Logged

" I would not be bothered if we lost every game as long as we won the league." - citat: Mark Viduka

Niko
Gæst
 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #34: 23 Nov 2006, 22:59 »

Jeg kunne godt tænke mig en som Cube lavede et indlæg i dette emne.. Det er måske en godt idé af høre meningen fra ham ..
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #35: 23 Nov 2006, 23:15 »

Jeg kunne godt tænke mig en som Cube lavede et indlæg i dette emne.. Det er måske en godt idé af høre meningen fra ham ..

Jeg forstår slet ikke, hvad der er galt i, at der er mange blogs? Man vælger dem, man gider at læse, og dem, man ikke vil, dem holder man sig fra. Sværere er det altså ikke :-)
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #36: 23 Nov 2006, 23:19 »

Jeg forstår slet ikke, hvad der er galt i, at der er mange blogs? Man vælger dem, man gider at læse, og dem, man ikke vil, dem holder man sig fra. Sværere er det altså ikke :-)
Jeg har det på nøjagtig samme måde Smiley Blogs kan vi ikke få nok af. Hvis man gerne vil have folk til at blive opmærksom på sin blog, så skal man være kreativ og lave noget helt anerledes, så skal man nok inkassere lidt flere læsere. Men det er da svært at vælte legenderne af pinden, måske man kunne lade sig inspirere af dem så?...
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #37: 23 Nov 2006, 23:19 »

Jeg forstår slet ikke, hvad der er galt i, at der er mange blogs? Man vælger dem, man gider at læse, og dem, man ikke vil, dem holder man sig fra. Sværere er det altså ikke :-)

Det samme her.

Jeg læser det første og måske andet indlæg fra blogskriveren, hvis ikke han har fanget mig der, så skal han ikke regne med at jeg læser mere i bloggen...
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Alt for mange ??
« Svar #38: 24 Nov 2006, 14:04 »

Rent faktisk læser jeg ikke 07 blogs (siger FmFreaks bloggoman), fordi at der er nogle nye navne som lige skal slås fast, når folk så stopper med deres lange blogs er jeg på banen starter en ny.
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010