home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 413 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 63077 gange)
elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Manchester United
« : 24 Okt 2018, 15:45 »

Så fik jeg startet mit første FM19 spil op... What a game this is!  Opstemt

Jeg havde omkring 670 millioner kroner at handle ind for og jeg har brug cirka 550 millioner på at hente Varane fra Madrid. Ind er også Mathias Ross fra AaB kommet. Han er udset til at blive bedre end Bailly og jeg er virkelig spændt på at følge hans rejse i den røde trøje.

Der er hidtil spillet 5 kampe i ligaen, hvilket må siges at have været en ubetinget succes. Jeg har vundet alle fem og har en målscore på 17-1. Vildest var det, da jeg vandt hele 8-0 (!!!) over Fulham (mener jeg det var) og 5-0 over Liverpool, hvor Pogba scorede hattrick  Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne

Jeg er indtil videre ved at optimere min stab, hvilket virker til at blive et større projekt, men derudover vil jeg arbejde på at sikre mig nogle store talenters underskrifter - Heriblandt Pellegri fra Monaco. Ja altså, hvis jeg kan få en god deal med klubben fra fyrstedømmet  Cool Jeg har jo et helt særligt soft spot for Milinkovic-Savic fra Lazio, så kan jeg sikre ham, vil jeg naturligvis også gerne det.

Af helt særlige talenter i klubben lige nu, er det værd at nævne Mason Greenwood, Angel Gomes, Puigmal og nyerhvervede Ross. De bliver virkelig spændende at følge.

Ser frem til det videre forløb i dette, indtil videre, spændende eventyr  crazy
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

milo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #1: 24 Okt 2018, 19:37 »

er alle din spiller også på ferie til at begynde med det min
crazy
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #2: 25 Okt 2018, 08:54 »

Ja, de er nogle dovne hunde... Og så kommer de hjem i elendig fitness... Men sådan var det jo også i virkeligheden, så på den front er det jo ok.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #3: 25 Okt 2018, 11:07 »

Efter at have overstået en opstart i ligaen med fantastiske resultater, er jeg så småt blevet bevidst om, hvilke spillere jeg skal arbejde på at afhænde og hvilke spillere, jeg skal have tilføjet... Planen er som følger:

UD: Rojo, Young eller Bailly (bliver formentlig ikke begge to), Alexis, Fellaini (som jeg ellers er pjattet med irl), Matic og Bailly.

IND: Dybala, Pietro Pellegri, Milinkovic-Savic (bliver formentlig hentet som den første og hvis han ikke hentes, ender Matic med at blive) og en central forsvarsspiller - formentlig Marquinhos.

Hvis nogle har forslag, er de meget velkomne! Eksempelvis ved jeg ikke, om Marquinhos skal hentes, eller om jeg skal satse på engelske Maguire???
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Mr.Nielsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #4: 25 Okt 2018, 13:30 »

Vandt ALT i første sæson, The Triple blev sikret. Premier League blev afgjort i sidste spillerundte hvor 4 hold kunne vinde mesterskabet, United, Liverpool, City og Chelsea. Alle 4 hold ende på samme antal point og jeg hev den hjem på målscore.

I Chl havde vi bare en guldske i r*ven! Sparta Moskva i 1/8 dels, Hoffenheim i kvart, og Porto i semi, inden en sejer i finalen over Barca, uden Messi og en Umtiti der blev smidt ud efter 5 min.

I FA Cuppen mødte vi ingen store hold før City i finalen, men måtte ud i forlænget spilletid mod Preston i kvartfinalen.

Transfer:
Første sæson
Ind:
Sommer vinduet: Varane 550 mio, Saúl 405 mio
Vinter vinduet: SMS (Savic) 600 mio, Jordan Lukaku 15 mio (hentet på forhåndskontrakt og købt med det samme), Nikola Milenkovic 122 mio, Fekir 325 mio
I alt brugt. 2.02 mia

Ud:
Sommer vinduet: Mata 225 mio, Smalling 150 mio, Darmian 115 mio
Vinter vinduet: Fellaini 122 mio, Jones 48 mio (utilfreds så skulle bare ud), Lindard 385 mio (elsker Lingrad, men Arsenal måtte have været fulde da de kom med det bud), Romero 125 mio, Young 30 mio
I alt solgt for: 1.21 mia

Anden sæson:
Ind: Kimmich 445 mio, Sessengnon 250 mio, Umtiti 495 mio
I alt:1.19 mia

Ud: Matic 440 mio.
I alt 440 mio


Opstilling:
-------------Lukaku--------------
Saánchezz-----------------Fekir
---------Pogba------SMS--------
----------------Sául-------------
Shaw--Varane--Bailly--Kimmich
--------------DDG---------------

Og så er Chong for vild!
« Seneste Redigering: 25 Okt 2018, 13:32 af Mr.Nielsen » Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #5: 25 Okt 2018, 14:12 »

Det var faktisk ualmindeligt billigt for Saul! Jeg tror, at jeg vil køre med Dalot på højre back, så pengene du brugte på Kimmich vil jeg nok smide efter en hæderlig CB i stedet. Dertil kommer det, at jeg simpelthen SKAL have en back up for Lukaku. Hvem ved jeg bare ikke endnu. Pellegri er højest på listen, men han bliver sikkert ikke billig.

Stærkt at hente SMS for den pris - Han er vel god???

Du har fået en noget lettere gruppe i CL, end jeg har, så jeg ser frem til, om jeg kan gøre dig kunsten efter. Kan ikke huske de øvrige hold lige nu, men ved med sikkerhed, at det ene hold er PSG.

Får man mange penge at handle for efter første sæson og/eller vintervinduet i første sæson?
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Mr.Nielsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #6: 25 Okt 2018, 14:28 »

Synes Dalot var for svingende i første sæson og jeg føler ikke han er klar endnu til at tag skridtet op og være første valg endnu. Han er stadig andet valg da Valencia valgte at tag til USA istedet for en et årig forlængelse.
Jeg køre med Rashford som backup for Lukaku og på venstre kanten, og vil næsten sige at mod slutningen af første sæson var han tæt på at overtage pladsen som starter for Lukaku.

SMS fik desværre en masse små skader det første halve år, men har startet den nye sæson som et bæst! 3 mål og 4 assists i de første 5 kampe!

Mener jeg fik ca 600 mio ekstra omkring nytår i første sæson og ca 700 mio i starten af anden sæson
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #7: 25 Okt 2018, 14:32 »

Faktisk var det også lidt min tanke at køre med Rashford som erstatning for Lukaku og derudover rotere med Martial. Men jeg synes altid det er lidt svært, når man har så god en spiller, at han så ikke er "fast mand" på én og samme position. Faktum er dog lige nu i mit save, at Martial og Lukaku er lysår foran ham.

Hmm, med 600 mio. mere til vintervinduet, kunne jeg godt blive fristet til at hente SMS allerede her. Især hvis jeg får succes med at sælge Rojo og Fellaini i samme omgang.

Har du også brugt sindssyg meget tid på at optimere din stab? Jeg synes VIRKELIG, at der kommer mange forslag til optimering af eksisterende setup og tilføjelser til staben, da der ikke er nok ansat.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #8: 25 Okt 2018, 14:33 »

Under betaen kører jeg med et prøvespil, som jeg dog dropper så snart vi rammer d. 2 november.

Handler:
- Kanté 620 mill. (+ klausuler)
- Varane 480 mill. (+ klausuler)
- Tierney 180 mill (+ klausuler)

Ud:
Sanchez, Mata, Herrera, Darmian.

Derudover regner jeg med at flg. spillere skal skiftes ud:
Lindelöf, Fred, Matic, Fellaini, Young.

Derefter kan man tage den med ro. Men lad os nu se. Det kan også være at jeg ombestemmer mig, når det endelig spil udkommer.

Opstillingen er således:
De Gea
Valencia - Varane - Jones - Shaw
Matic
Kante - Pogba
Rashford - Lukaku - Martial

Derudover vil jeg jagte Dier, så snart muligheden opstår. Har ikke været mulig i første vindue.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #9: 25 Okt 2018, 14:44 »

Hvad fik du for Alexis? Han er vurderet til 540 ved mig, men jeg vil ikke sælge ham for billigt, hvis/når han ryger til salg.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Mr.Nielsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #10: 25 Okt 2018, 14:53 »

På sigt tiltænker jeg også Rashford som fast mand på venstre kanten, når en Sanchez begynder at falde i niveau. Lige nu tænker jeg mest at han "bare" skal spille og udvikle sig. Martial kan jeg slet ikke få gang i, synes han falder ud af næsten samtlige kampe, for at han pludselig har en kamp hvor han går amok, hvordan bruger du ham?

Synes SMS fungere rigtig godt som felt-til-felt ved siden af Pogba som mazzala, med en regista liggende bagved dem.

Jeg har kun skiftet lidt ud i staben, men der trænger til noget kvalitet uden for banen!
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #11: 25 Okt 2018, 15:12 »

Jeg bruger Martial som indvendig angriber (s) i venstre side. Sanchez har jeg nærmest ikke anvendt endnu. Gider ham ikke rigtigt, hehe...

Pogba og Herrera er begge nogle bæster for mig. Jeg spiller helt uden centrale midtbanefolk, men bruger til gengæld dem begge som Segundo Volante, hvor Herrera (og formentlig snart også Matic) er (s) og Pogba (med Fred i baghånden) er (a). Overvejer lidt at smide Fred, Herrera og Matic af helvedes til, hvis det er dét, der skal til, før jeg kan få penge til SMS og Dybala. Spørgsmålet vil jo bare altid være, om det bliver for sårbart så. Men det er slet ikke relevant, hvis Herrera fortsætter, som han er startet, for han er virkelig bare vild for mig.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Mr.Nielsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #12: 25 Okt 2018, 15:20 »

Er bestemt heller ikke Sanchez største fan, kunne bare ikke finde penge til en erstatning
Er virkelig også vild med Herrera! Han gør det ikke bedre end nogen af de andre tre, men lige meget hvem han erstatter så spiller han bare stabilt.
Især Fred synes jeg er rigtig sløj, han har alle stats til at være en Pogba light, men det ikke rigtig nogen succes for mig.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #13: 25 Okt 2018, 15:23 »

Er bestemt heller ikke Sanchez største fan, kunne bare ikke finde penge til en erstatning
Er virkelig også vild med Herrera! Han gør det ikke bedre end nogen af de andre tre, men lige meget hvem han erstatter så spiller han bare stabilt.
Især Fred synes jeg er rigtig sløj, han har alle stats til at være en Pogba light, men det ikke rigtig nogen succes for mig.


Nej og det er præcis lidt det, der også er en udfordring for mig, for jeg vil hellere sparke ham ud af klubben så. Måske man havde en ung spiller, der var klar til at udfylde samme reservetjans - Andreas Pereira måske? Så kunne det jo sagtens forsvares udelukkende at beholde Herrera (ud af Herrera, Matic og Fred). Pereira, Pogba, McTominay (som er lejet ud nu), SMS og Herrera burde vel kunne sørge for at køre mig igennem sæsonen?
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Mr.Nielsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #14: 25 Okt 2018, 15:38 »

Perreira er en fin trup spiller for mig, uden at imponere,, og han kan dække en del andre pladser hvis nu uheldet skulle være ude med en af dine offensive spillere.
Synes McTominay minder lidt om at spille med en Fellaini, du får ingen kreativitet fra ham men en mand (knægt) med kæmpe arbejdsiver. Tror ikke han er en spiller man skal regne med på den lange bane.
Men ellers vil jeg også mene det er ganske fint besat når du spiller med to på midten.
Jeg ville dog beholde Matic første sæson. Der var ingen brok fra hans side af, selv om han kun spilede omkring 25 kampe for mig. Efter sæsonen var der stor interesse for ham fra en række klubber, og så kan du få ham skudt af sted for 400+ med et år tilbage af kontakten.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010