home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!  (Læst 13273 gange)
F.C.K.
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #45: 01 Dec 2006, 17:23 »

Jeg har svaret at jeg ikke følger med i den her.
Når jeg endelig læser blog, vil jeg havde noget rigtig rigtig godt læsestof som jeg pt. kun mener at følgende kan leverer: Cube, Hafiz, United-Styre og sidst men helt sikkert ikke mindst Dusty.

Men der er også nogen små andre blog hvor jeg bare lige tuner ind og kigge over resultaterne, som jeg bl.a. gjorde idag ved din.


Du ska da også have: Aalesund kan ambitionerne opfyldes ?
Skrevet af Don abramovich
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #46: 01 Dec 2006, 18:17 »

Kan godt li' din blog, ikke mindst at du har så mange billeder med, hvilket gør den mere læsevenlig og giver ligesom lidt liv til det hele...
Tak for de rosende ord.. Det er altid godt at få at vide, man gør det godt. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #47: 01 Dec 2006, 20:44 »

Atletico – Gode resultater, med godt fodbold

Atletico er ved at have fundet det flotte fodboldspil frem, som sikrede dem en flot anden plads sidste sæson. Med de seneste kampes flotte spil, var der lagt op til en spændende kamp mod Barcelona. Der bliver dog ikke så meget spænding. Barca kører en sikker 2-0 sejr hjem, mod et tamt Atletico hold, som måtte undvære Torres, som er ude med karantæne.
Så til en spændende kamp. Den sidste kamp i CL – gruppespillet. Atletico skulle hjemme på Vicente Calderon vinde over Porto, for at gå videre.

Aguero giver Atletico en god start, med målet til 1-0, efter blot 8 min. Det bliver til slut til en 2-0 sejr. En flot kamp af drengene, og vi er hermed videre i den prestigefyldte turnering. Porto er det andet hold som gik videre fra gruppen. Milan blev noget skuffende nummer tre i gruppen, efter nederlag til Rangers i sidste spillerunde.
Da de to bedste hold fra hver gruppe var fundet, skulle der trækkes lod til 1. knockout Runde. Atletico manager Estaria, håbede på en god lodtrækning. Han vil godt undgå hold som Chelsea eller Man. Utd. Men sagde da også efterfølgende, at skulle det blive et af de allerbedste i verden, ville han tage kampen op og kæmpe til det sidste. Men det kunne da være rart, med en lidt svagere modstander. Om Estaria har ligget og bedt hele natten, eller han bare var heldig er ikke til at vide. Men modstanderen i næste runde bliver Sparta Moskva. En modstander som der bestemt er til at tale med.
Så til en La Liga kamp. Deportivo var modstanderen. Det blev dog til et lidt skuffende 1-1 resultat. Ateltico kan dog glæde sig over et flot Aguero mål, men der er bestemt også grund til gråd. Forsvarsspilleren G. Seitaridis blev alvorligt skadet. Han vil sidde ude i omkring to måneder, grundet en hofteskade.



Det var en trist nyhed. Især op til en storkamp mod selveste Real Madrid. Torres var tilbage, det kunne tydeligt mærkes. Ved pausen var Atletico foran 1-0, på mål af Torres. Senere havde han et godt skud, der dog ramte stolpen. Men så er det jo godt Luis Perea kan få bolden ind. Han scorer til 2-0. Atletico havde mange gode chancer, og brændte endda også et straffespark, inden det lykkedes Aguero at score til slut resultatet 3-0. En fantastisk sejr, i en fantastisk fodboldkamp.
Efter kampen kom Real manager Michael Laudrup med store roser til Atletico manden Martin Petrov. Petrov afviste dog roserne fra Laudrup, og sagde han meget hellere ville høre den slags, fra sin egen manager.
Så lige en sidste liga kamp, inden spillerne kan holde en fortjent ferie på et par uger.
Atletico skulle en tur på besøg hos Sevilla. Det blev til en stensikker 2-0 sejr. Flot spil, og Atletico er tilbage.
De har nu spillet 15 kampe. Vundet de 8. Spillet 4 uafgjort, og tabt 3. Det bliver til en 5. plads i ligaen, med 28 point. Barcelona på 1. pladsen har 37 point. Dermed er der et stykke vej for Ateltico, hvis de skal gøre sig forhåbninger om en 1. plads når La Liga slutter. Torres har hjulpet sit hold rigtig godt på vej. 18 mål er det blevet til sammenlagt i både La Liga og Champions League.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #48: 02 Dec 2006, 15:06 »

Ville blive glad for lidt kommentarer... Wink
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #49: 02 Dec 2006, 22:30 »

Årets fodboldspiller i verden.

Denne pris gik i år til Ronaldinho fra Barcelona. På andenpladsen finder vi den fantastiske, Valencia boksspiller, David Villa. Men det allerbedste ved denne pris, i hvert fald med Atletico briller på er, at boksspiller Fernando Torres for andet år i træk, er blandt de tre bedste i verden. Han har fået tredjepladsen, efter flot spil på Ateltico holdet.
Estaria var meget stolt over Torres tredjeplads, og sagde efterfølgende, med et stort smil på læben. ”Næste år tager han første pladsen”. ”Han er en fantastisk spiller, og har alderen med sig.
Torres selv var selvfølgelig også meget glad. ”Jeg kan kun være glad. At være blandt de allerbedste i verden er en stor ære for mig”. Sagde Torres kort efter kåringen.


Transferpenge.

Bestyrelsen har valgt at stille ekstra transferpenge til rådighed. Det sker efter forbedring af klubbens økonomi. Det siges bestyrelsen har kunnet give omkring 65 mio. Kr. til køb af nye spillere. De anbefalede dog ikke manager Etaria til straks at skulle finde en ny spiller, bare fordi der var kommet lidt ekstra penge i kassen. ”Vi ser hellere de unge spillere komme på banen, men da penge er blevet en så stor ting for succes i fodbold, må vi da også hjælpe lidt til.” Kommer det fra bestyrelsen.

Der bliver selvfølgelig hurtigt fundet ud af i pressen, at Atletico har lidt penge på hånden. Straks bliver de sat i forbindelse med flere spillere. Roberto Soldado, Daniel Sturridge mfl. Bliver straks sat i forbindelse med de rød, hvide.
Manager Estaria vil dog ikke ud med noget i den sag. ” Nu får vi se hvad det bliver til. Man skal jo ikke nødvendigvis købe nogle straks man har penge på hånden.” Udtaler Estaria.
Daniel Sturridge er til gengæld ikke i tvivl. ” Nu ved jeg ikke om der er hold i interessen fra Ateltico. Men skulle der dukke et tilbud op, ville jeg da kraftigt overveje et skifte.”

Det er katastrofalt – Pokal (t).

Atletico havde spillet sig videre fra 4. Runde i Pokalturneringen, til 5. Runde. Her ventede Mallorca. En modstander det burde være muligt, at slå ud. Det starter da også meget godt. På udebane vinder Atletico sikkert 2-1.
På hjemmebane går det dog ikke helt som Ateltico havde håbet og troet. Mallorca kommer foran, men Ateltico topscorer Torres reducerer hurtigt. Det ligner længe en 1-1 kamp, og dermed et Atletico hold videre til kvartfinalen. Men Mallorca vil det anderledes. 3 minutter inde i dommerens overtid, laver Ateltico målmand en kæmpe fejl, og Mallorca straffer ham, med et mål til 2-1.

Det betød forlænget spilletid. Der var gode chancer til begge hold, men ingen mål. Der er dømt straffesparkskonkur rence.! Atletico er fuldstændig væk. De kan ikke forstå de ikke har kørt denne sejr hjem. Det resulterer i dårlige skudforsøg, og dermed Mallorca sejr.
Estaria tager spillerne med ned i omklædningsrummet. Der bliver virkelig sagt grimme ord dernede.
Særligt en spiller er berørt af nederlaget. Leo Franco, som var manden bag den dumme fejl, som sikrede Mallorca forlænget spilletid og derefter sejr på straffespark. Han føler stor skyldfølelse, og det fremkalder tårer, hos den ellers så stærke målmand.

Oprejsen i La Liga.

Efter en skuffende exit i Pokal turneringen, var det tid til oprejsen i ligaen, på udebane mod Recreativo. En sikker 1-0 sejr, som nemt kunne have været større med lidt mere sikkerhed i afslutningerne.
Næste liga kamp bød på 0-0 hjemme mod Osasuna. Lidt skuffende, men det kunne godt ses, spillerne manglede lidt humør.
Atletico – Celta. En overkommelig modstander, og en sejr. Det holdt dog hårdt. 93 minutter skulle der gå, inden Atletico fik bolden i mål. Det sørgede Mista for, på et straffespark. 1-0 sejr.

To sejre og en uafgjort. Det var ikke overbevisende, men trods alt 7 point på La Liga kontoen.
« Seneste Redigering: 03 Dec 2006, 10:11 af chelsea-4ever » Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #50: 03 Dec 2006, 10:54 »

Er denne blog god.? Dårlig.? Kan blive bedre ved at...?

Kom med jeres mening. Gode råd - Eller hvad der nu falder jer ind. Ville blive rigtig glad for lidt kommentarer for mit arbejde.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #51: 03 Dec 2006, 19:12 »

Har lavet en afstemning.. Stem da lige, og giv jeres meninger.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #52: 03 Dec 2006, 19:20 »

Jeg syntes den er udemærket.. det er godt med de mange billeder Smiley

Men det kan godt være svært at se hva dine resultater er !

Men ellers godt arbejde Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #53: 03 Dec 2006, 19:27 »

Synes du skulle bruge mere opdeling.. Fx kunne du opdele emnerne med en linje;




[ hr ] (fjern mellemrummene)
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #54: 03 Dec 2006, 19:56 »

Synes du skulle bruge mere opdeling.. Fx kunne du opdele emnerne med en linje;




[ hr ] (fjern mellemrummene)
Okay, tak for rådet.. Det vil jeg prøve at gøre i næste opdate.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #55: 03 Dec 2006, 19:58 »

Jeg syntes den er udemærket.. det er godt med de mange billeder Smiley

Men det kan godt være svært at se hva dine resultater er !

Men ellers godt arbejde Wink
Ja. Det kan jeg godt se.. Må se hvad jeg kan gøre i fremtiden for, at man bedre kan se mine resultater.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #56: 04 Dec 2006, 14:51 »

hej den vil jeg prøve 
haha
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #57: 04 Dec 2006, 20:06 »

Lorentzen til Atletico

K  asper Lorentzen, fra den danske klub Brøndby IF. skrifter med øjeblikkelig virkning til sidste års toér i La Liga, Atletico Madrid. Det var ikke lige den spiller pressen havde regnet med Ateltico ville præsentere, da de kaldte til pressemøde. Der lød et lille gys ned gennem lokalet, da Lorentzen trådte frem.
Lorentzen betegnes netop nu, som et stort dansk talent, med en stor fremtid foran sig. Manager Estaria har ikke selv set Lorentzen i aktion, men fik ham anbefalet af en talentspejder.

"Jeg kan selvfølgelig kun være glad for Kaspers underskrift. Jeg ser ham som en ung mand, med et stort talent. Derfor slog jeg til." Var orderne fra Estaria.

Lorentzen selv, var da også meget glad for underskriften.

" Jeg er rigtig glad lige nu. Atletico er et stort spansk hold, som er med i mesterskabskampen. Samtidig er de også med Europæisk, og jeg håber da at kunne være med mod Moskva om nogle uger."

Den unge dansker menes at have kostet omkring 20 mio. Desværre for ham, er han lige for tiden skadet, og vil sidde ude i omkring en uge, inden han kan få trænet med sit nye hold. Han regnes dog heller ikke for en sikker plads i startopstillingen, da Estaria har spillere som Martin Petrov og Mista på samme position.




Franco fejler - Atletico sejrer.

 Atletico målmand Leo Franco er lige kommet sig over en kæmpe brøler i kampen, som sendte Atletico ud af Pokal turneringen. Men igen i dag var den gal, da Atletico gæstede Athletic.
Petrov giver dog Atletico en god start, da han efter blot 11 minutter, sender et frispark i mål. Aguero gør det smuk til 2-0, inden Franco får en hovedrolle i kampen. 17 minutter er gået, da Franco lige fik lyst til en "skovtur". Han vil løbe ud af sit felt, og sparke bolden op. Det han ikke lige havde tænkt på var, at en Athletic spiller selvfølgelig også ville jagte bolden. Og selvfølgelig er Athletic manden hurtigst, han fanger Franco på mellemhånd, og kan sikker score til 1-2.
Efter den scoring kom der lidt spænding tilbage i en kamp, Atletico ellers pænt havde kontrolleret. Den spænding forsvinder dog, da Athletic på kort tid får to røde kort. Ikke nok med det formår de også lige, at nå at få skadet Martin Petrov, inden kampen bliver fløjtet af til Atletico sejr 1-2.
Senere undersøgelser har vist, Martin Petrov vil sidde ude omkring to ugers tid.

Athletic - Atletico 1-2




Ny målmand på vej til Atletico.?

  D en ellers så sikre Atletico målmand Leo Franco har på det sidste vist lidt svaghedstegn. I Følge pressen, skulle det betyde, at en ny målmand er på vej til Atletico, for at afløse Franco.
Det er den 20-årige, columbiansk fødte målmand Libis Arenas, som er sat i forbindelse med Atletico. Lige nu spiller Arenas i Lazio, men han er ikke fast mand, og derfor kunne det være meget muligt, han ville være interesseret i et skifte. 
Manager Estaria, vil dog ikke ud med noget.

" Jeg kender lidt til Arenas, og han skulle have stort talent. Men vi har Leo Franco, og så længe vi har ham vil der ikke købes nogen ny målmand. Heller ikke Arenas. Udtaler Estaria.

" Men har Leo Franco ikke virket lidt usikker på det seneste.? Spørger en ivrig jounalist.

Estaria virker meget sikker når han snakker med pressen, og svarer:

" Nej, det synes jeg ikke. Forstår ikke hvad du mener med det. Leo Franco er en sikker mand på mit hold, og jeg er sikker på, han er også er det i fremtiden.

Så slutter snakken, og Estaria tager sin jakke og går. Han skal hjem og forberede sig til næste udekamp mod Xerez.




Skuffende resultat.

   A tletico mødte på udebane den absolutte bundprop i La Liga, Xerez. Det blev dog ikke vist på banen. Det blev nemlig til en uafgjort, 1-1 mellem de to hold. Atletico viste slet ikke det flotte spil, som vi ved de kan spille.
Xerez kommer hutigt på 1-0, allerede efer 5 minutters spil. Aguero får udlignet i anden halvleg, og der sker ikke mere i den kamp. Et noget skuffende resultat. Men man kan vel heller ikke forlange en sejr hver gang.

Xerez - Atletico 1-1




Flot Atletico sejr.

D et var en flot sejr Atletico kunne nortere sig efter de 90 minutter var færdigspillet. Hjemme på Vicente Calderon, tog Atletico imod Espanyol. Et hold som godt kan skabe problemer, men samtidig er et hold der skal slås.
De blev de også, Atletico vinder sikkert 2-0. En Espanyol spiller ser rødt kort efter pausen, og da Espanyol på det tidspunkt allerede var bagud 1-0, var der ikke meget at gøre. Aguero gør det med et super mål, til slutresultat 2-0.
Sejr betyder Atletico nu blot er 1 point fra Real Madrid på tredje pladsen.

Atletico - Espanyol 2-0





Nem kamp.

    A tletico mødte idag på udebane det nyoprykkende hold Vecindario, som før kampen befandt sig på 19. pladsen.
Det blev til en ren opvisnings kamp fra Atleticos side. De vandt sikkert vandt 3-0. Aguero var første halvlegs helt store mand, han formåede at få bolden i mål to gange, til pausestilling 0-2.
Det var også kampen hvor Lorentzen skulle have debut. Han kom ind fra anden halvlegs start. Derinde kunne han se Torres gøre det til 3-0. Vecindario fik også et rødt kort, kort før slutfløjt.
Kasper Lorentzen havde ikke den store hovedrolle i denne kamp, men han spillede en fornuftigt kamp.

Vecindario - Atletico 0-3

Med sejren rykker Atletico op på 3. pladsen, efter 22 kampe. Dog med hele 11 point op til 1. pladsen, som besiddes af Barcelona.
Det ser svært ud for Atletico, at få indhentet Barcelona. Det må selv Estaria indrømme.

" Ja, det bliver meget svært må jeg indrømme. Jeg tror vi må gå efter tredje pladsen i år.



 


Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #58: 04 Dec 2006, 20:12 »

kan meget bedre lide denne måde du har sat det op på... det er hele arbejdet værd
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #59: 04 Dec 2006, 20:17 »

kan meget bedre lide denne måde du har sat det op på... det er hele arbejdet værd
Okay. Tak, det tog da også sin tid.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010