home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 351 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!  (Læst 13260 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« : 21 Nov 2006, 18:02 »

Ny manager

Atletico har i dag til formiddag præsenteret en ny manager i klubben. Den tidligere manager var blevet fyret, efter de seneste års skuffende resultater med klubben.
Det er den ukendte spanier Fernando Estaria, som er blevet udnævnt til manden som skal få Atletico til tops. Estaria har tidligere trænet mindre hold i Spanien, og har gjort det godt. Det har fået Atletico bestyrrelsen til at prøve ham.
Den nye manager ser frem til den store udfordring, i sit hjemlands bedste række. Han udtaler at klubben har en fantastisk trup, med både rutinerede spillere, men også en masse yngre spillere med stort talent. Det er ikke mindst på grund af deres fantastiske ungdomsarbejde, som de gør meget ud af.

Den nye manager har valgt kun at hente en mand, eller nærmere sagt dreng til klubben. Det er den blot 14-årige U-Chile landsholdsspiller, Nicolas Millan. Manageren har haft et godt øje til ham i et par år, og da han så overtog jobbet i Madrid, var der ingen tvivl om at ham måtte han bare have. I første omgang skal Millan "dog bare" bruges på B-holdet, men det er der nok ikke så meget at sige til, drengen er dog kun 14 år.
Transfer bugettet var ikke så stort, der er bl.a. derfor ikke investeret i andre spillere. Det var der heller ikke rigtig brug for, da klubben i forvejen råder over en flot trup.
I angrebet får man straks øje på Fernando Torres. Han er en fantastisk angriber, med giftige afslutninger, som kan skræmme, men også imponere alle. Den anden man hurtigt får øje på i front, er den unge argentiner, Sergio Aguero. Han er et stort talent, som nok kommer til at sætte sig på en startplads, trods sin unge alder.
Midtbanen ser også meget solid ud. Der er spillere som Maxi Rodriguez, Martin Prtrov og ikke mindst den portugisiske Maniche.
Nede bagved har klubben Pablo, den unge Ze Castro og selvfølgelig målmand, Leo Franco.

Er truppen skadesfri, vil startopstillingen se sådan ud:




Der spilles i en 4-2-3-1, med fire forsvarsspillere, to defensive midtbanespillere, tre offensive midtbanespillere og til slut en angriber på toppen. Det passer perferkt, for så kan jeg have Torres på toppen, og Aguero lige bagved. Det er godt, for jeg synes Aguero er bedre når han kommer lige bagved Torres, i stedet for at de ligger sammen på toppen.
I de første par kampe spillede jeg dog i en 4-4-2, men det fungerede ikke optiamlt, og jeg besluttede at  lave ny taktik. Den har jeg så spillet med lige siden, og det går rigtig godt.














I næste opdate vil jeg komme med resultater på mine foreløbelige kampe. Jeg er midt i november, og forventer en opdate når spillerne går på vinterferie. Altså går der lige lidt tid inden I får mere at vide herfra.
« Seneste Redigering: 26 Nov 2006, 10:39 af chelsea-4ever » Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #1: 21 Nov 2006, 18:14 »

Uha da. En konkurrent til min Atlético blog Wink bliver spændende at se, hvad du kan drive det til. Det er et fedt hold.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #2: 21 Nov 2006, 18:23 »

Meget modigt at tage et hold, som Cube allerede har en blog om. Han er svær at konkurrerer med. Men absolut en god indledning, og vi da prøve at følge lidt med her Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

poi
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #3: 21 Nov 2006, 18:23 »

Held og lykke med det Opstemt

Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #4: 21 Nov 2006, 19:00 »

Tak til alle.. Ja, de har bestemt et fedt hold..! Mange spændede spillere..
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

MJ91
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #5: 21 Nov 2006, 19:02 »

Held og lykke
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #6: 21 Nov 2006, 19:05 »

den er fed
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #7: 21 Nov 2006, 19:06 »

kanon indledning
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #8: 21 Nov 2006, 19:14 »

Tak for det..
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #9: 21 Nov 2006, 19:16 »

God indledning - I øvrigt spøjst du ikke kunne få det til at køre med 4-4-2, da jeg selv har hjemført mesterskabet de 2 sæsoner, jeg har spillet. Med Atletico, hvis du skulle være i tvivl.

Rigtig sjovt hold at spille med. God vind!
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #10: 21 Nov 2006, 20:38 »

God indledning - I øvrigt spøjst du ikke kunne få det til at køre med 4-4-2, da jeg selv har hjemført mesterskabet de 2 sæsoner, jeg har spillet. Med Atletico, hvis du skulle være i tvivl.

Rigtig sjovt hold at spille med. God vind!

Nu er 4-4-2 jo ikke lig med succes. Det kommer an på holdinstrukser og spillerinstrukser.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #11: 21 Nov 2006, 21:33 »

Held og lykke med det..  Thumbs Up Håber den bliver ligeså god som den med Chelsea Wink
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #12: 21 Nov 2006, 22:11 »

Tak.. Jeg satser på den bliver bedre. Den med Chelsea var min første, og jeg har lært mget af at lave den. Så håber på jeg kan gøre denne blog bedre..!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #13: 21 Nov 2006, 22:17 »

Skal nok kunne lagde sig gøre.. Så må vi se om resultaterne kommer, men det er der jo ingen tvivl om  Wink
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid - Kampen mod de store.!
« Svar #14: 22 Nov 2006, 14:01 »

Hææh. Tak.. Uden at sige så meget, kan jeg da godt indrømme at jeg er startet godt i Atl. Madrid. Har nu spillet til slutningen af december... Der kommer opdate senere i dag, om starten i min klub, og helt frem til den lille juleferie spillerne har.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010