home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 330 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Atlético!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Overgår denne blog hidtil min sidste blog om Lazio?
Ja
- 37 (84,1%)
Nej
- 7 (15,9%)
Antal Stemmer: 44

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Atlético!  (Læst 20639 gange)
cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #90: 25 Nov 2006, 12:31 »

Bliver de ved?

Atlético har fået en formidabel start på sæsonen, men kan de blive ved? Vi har før set dem gå nedenom og hjem, men lad os håbe det ikke gentager sig denne gang.
Nu skulle holdet op imod CSKA Moskva i Champions League - og så på udebane - i det kolde Rusland.
Spanierne var uden tvivl de bedste i 1. halvleg og havde mange gode forsøg. Det resulterede til sidst i en scoring fra Torres. I 2. halvleg satte Atlético fra, da Sturridge nettede dobbelt. 0-3.


Atléticos næste 3 modstandere hed Castellón (oprykkere), Getafe og Betis. Rasmussen gik efter 9 point og det så da også overbevisende ud, da hans hold lagde ud med - på udebane - at være foran med 1-5 ved pausen mod Castellón. Der blev ikke scoret i 2. halvleg og Atlético vandt flot 1-5. Samtidig spillede Valencia uafgjort og Atlético var nu nr. 1 i La Liga.
Getafe lå nr. 18 så det sagde næsten sig selv at Atlético skulle vinde kampen mod dem og efter blot 5 minutter bragte Sturridge sit hold i front, 1-0. Kampen blev vundet med 2-0.
Så blev det tid til kamp mod Real Betis - en af de sværeste længe, men efter kun 5 minutter scorede Sturridge. Et kvarter inde i kampen var det Arzo, der nettede på et sjældent langskud og kort efter gjorde Torres det til 0-3. Betis var helt væk. Trods en udvisning til Agüero vandt Atlético 0-4. Bemærk at tidligere FCK assistent, Peter Nielsen, står i spidsen for Betis.

Så blev det tid til en ny Champions League kamp. Denne gang mod AEK Athen. Endnu engang så det ud til at blive en sikker sejr til de rød-hvide. López, Agüero og Prieto scorede et mål hver i 1. halvleg.
Kampen blev vundet med overbevisende 0-3.


Til kamp mod Athletic. For en gangs skyld kom Atlético bagud, da Llorente efter et kvarter bragte hjemmeholdet i front. Til alt held fik Atlético efter knap 40 minutter udlignet ved Sturridge. Pausestilling: 1-1.
Og så - i det 70. minut - kom Cerrajero på måltavlen med et flot hovedstød. 1-2 blev kampens resultat.


Det skulle meget gerne blive en sikker sejr mod Rayo i pokalturneringens 4. runde, men der stod 0-0 ved pausen trods Atlético dominans. I 2. halvleg tog Primera holdet sig dog sammen og hentede en sejr på 0-4. Torres nettede to gange, mens Agüero og Sturridge scorede en enkelt hver.


Siden 2007 har Atlético og Real Madrid mødtes femten gange. Der er gået 5 sejre til Atlético, 5 til Real og 5 er blevet uafgjort. Atléticos største sejr har været på 0-5, mens Reals største har været 3-0. Alt var åbent inden dagens kamp på Vicente Calderón.
Real startede bedst, da Ramos hurtigt satte et langskud i kassen. Kort efter stod der 0-2 ved Robinho. Atlético manglede Agüero og det så man tydeligt. Maxi Rodriguez scorede mod sin gamle klub; 0-3. Et ord kunne beskrive Atléticos 1. halvleg: Miserabel.
Så kom holdet til gengæld ud til 2. halvleg som lyn og torden og efter blot 1 minut scorede Torres til 1-3, men så lukkede Real reelt kampen, da de scorede på en dødbold. Torres reducerede yderligere i slutminutterne, men lige lidt hjalp det og Atlético tabte deres første kamp i denne sæson.


I den følgende kamp hentede Atlético en sikker 3-0 sejr over AEK Athen på 2 scoringer af Prieto, en af Garay. Hvad der dog ikke var så positivt, var at Fernando Torres, der lige havde fundet formen, efter kampen blev konstateret skadet og ude i 2 til 3 måneder.


Atléticos trup bar præg af skader og røde kort. Derfor var det et noget amputeret hold, der stillede til kamp mod Racing. Alligevel bragte Soldado sit hold i front i 1. halvlegs slutning. Midt i 2. halvleg udbyggede Sturridge og senere scorede Soldado sit 2. mål i kampen. Det hele endte i 3-0. Samtidig spillede Valencia uafgjort med Valladolid og nu er Atlético dermed alene i spidsen af La Liga.

Stillingen lige nu:

Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #91: 25 Nov 2006, 12:36 »

Flot, flot start! Fortsæt det gode spil og arbejde.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #92: 25 Nov 2006, 12:45 »

Ærgeligt med nederlaget i lokalopgøret, men sikke nogle fremragende resultater op til og efter Real kampen.

Bliv endelig ved på den måde  Thumbs Up

Hvilken taktk spiller du med ude og hjemme, cube?
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #93: 25 Nov 2006, 13:01 »

Ærgeligt med nederlaget i lokalopgøret, men sikke nogle fremragende resultater op til og efter Real kampen.

Bliv endelig ved på den måde  Thumbs Up

Hvilken taktk spiller du med ude og hjemme, cube?

Jeg spiller med samme taktik ude og hjemme. Det fungerer faktisk lige pt.
4-4-2 diamant, hvor både fløje og backs har kort pil frem.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #94: 25 Nov 2006, 13:08 »

Jeg spiller med samme taktik ude og hjemme. Det fungerer faktisk lige pt.
4-4-2 diamant, hvor både fløje og backs har kort pil frem.

OK, tak for det, det kan være det skal prøves af i mit Real spil.

Jeg synes nemlig diamant formationen er den fedeste opstilling i fodbold  Thumbs Up
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #95: 25 Nov 2006, 13:09 »

OK, tak for det, det kan være det skal prøves af i mit Real spil.

Jeg synes nemlig diamant formationen er den fedeste opstilling i fodbold  Thumbs Up

Enig Smiley Det skal også lige nævnes at jeg, logisk nok, har sat mit hold til at spille over kanterne.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

NisseQl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #96: 25 Nov 2006, 14:27 »


Startopstillingen kom til at bestå af Gianluca Curci, Antonio López, César Arzo, Younes Kaboul, Juan Valera, Alberto Zapater, Andrés Guardado, Xabi Prieto, Sergio Agüero, Fernando Torres og Daniel Sturridge.


Synes det er ærgeligt du ikke fortsætter med at sætte spillerne op som du har gjort på de første sider . Ellers en helt kanon blog , man får jo helt lyst til at starte med Atl. Madrid  Rullende Øjne - <3 Elsker den måde du skriver på , når jeg først går igang med at læse dine blogs , kan jeg ikke stoppe igen  Wink , Godt arbejde . . - har desuden stemt på din Afstemning at jeg synes denne blog er bedst , kan egentlig ikke rigtig begrunde det , begge er jo kanone , men da Atl. Madrid er et af mine ynglingshold falder valget på denne som den bedste ^^ - Kan også godt lide den måde du har sat den op , bla. med alle kommentarene osv. .  Smiley

Undre mig stadig over hvordan du finder alle de FriTransfer spillere? ^^ Kunne jeg da godt bruge på mit Ajax hold ^^ - dem jeg finder på fritransfer er alle rigtig dårlige

NisseQl - keep up the good work
« Seneste Redigering: 25 Nov 2006, 16:17 af NisseQl » Logged


cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #97: 25 Nov 2006, 15:02 »

Synes det er ærgeligt du ikke fortsætter med at sætte spillerne op som du har gjort på de første sider . Ellers en helt kanon blog , man får jo helt lyst til at starte med Atl. Madrid  Rullende Øjne - <3 Elsker den måde du skriver på , når jeg først går igang med at læse dine blogs , kan jeg ikke stoppe igen  Wink , Godt arbejde . . - har desuden stemt på den Afstemning at jeg synes denne blog er bedst , kan egentlig ikke rigtig begrunde det , begge er jo kanone , men da Atl. Madrid er et af mine ynglingshold falder valget på denne som den bedste ^^ - Kan også godt lide den måde du har sat den op , bla. med alle kommentarene osv. .  Smiley

Undre mig stadig over hvordan du finder alle de FriTransfer spillere? ^^ Kunne jeg da godt bruge på mit Ajax hold ^^ - dem jeg finder på fritransfer er alle rigtig dårlige

NisseQl - keep up the good work

Det handler bare lidt om at jeg er lidt doven engang imellem Smiley Men jeg kan godt gøre det til næste sæson.
Tak for den fyldige kommentar og de rosende ord.

Spillere på fri transfer, tja, det er vel bare held Opstemt
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

NisseQl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #98: 25 Nov 2006, 16:22 »

hehe okay Smiley

Lige et lidt offtopic spørgsmål igen - hvordan spiller I ? Går I på ferie , eller hvordan kommer I så hurtigt gennem en sæson ? Har selv brugt rigtig lang tid på at komme igennem 2sæsoner med Arsenal -> Ajax . ):  Men synes bare ferie er kedeligt ? Peace  Et godt tip til det også ? noget i options man skal Lave om på ? 

Og forresten Cube , tillykke med fødselsdag ..  Hævet Øjenbryn

NisseQl
Logged


cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #99: 25 Nov 2006, 20:23 »

Atlético i særklasse

Hvilken utrolig sæson Atlético har begået indtil nu. Holdet ligger nr. 1 i La Liga. Den gode sæsonåbning er blevet fuldt op af konstant stabile præstationer. Værd at fremhæve er Andrés Guardado, der har lavet næsten lige så mange assists som han har spillet kampe.

Atlético har lige nu vundet 16 kampe i træk. Holdet ligger som tidligere nævnt nr. 1 i La Liga, samtidig med at man er nået kvartfinalen, hvor man har slået Valencia i det første opgør på deres hjemmebane. I Cope Del Rey er Atlético nået frem til semifinalen, hvor modstanderen er Deportivo.
Her er nogle uddybende billeder:





Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #100: 25 Nov 2006, 20:44 »

Hold da kæft, en stime. Tag så guldet!
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #101: 25 Nov 2006, 20:48 »

ja cube nu skal du have det mesterskab
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #102: 25 Nov 2006, 21:06 »

Kæft ham Guardo er syg! og 8.00 i rating i 39 kampe !!
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #103: 25 Nov 2006, 21:12 »

Det bliver tæt

Atlético klarede skærene! De kom videre fra kvartfinalen i CL efter en 1-0 og dermed samlet 3-0 sejr over rivalerne fra Valencia. Dermed fik holdet også sin sekstende sejr på stribe. Ufatteligt flot.
I semifinalen skal Atlético op imod ingen ringere end Arsenal.

Nu skulle holdet møde ingen ringere end Barcelona i La Liga. En sejr var vital, da Valencia med stor sandsynlighed ville fortsætte deres ubesejrede række, der beløber sig på 8 ligakampe.
Atlético var plaget af skader og det udnyttede catalanerne til at bringe sig i front ved Bojan. 0-1 var stillingen ved pausen. Netop Bojan bettede til 0-2 i 2. halvleg og så så det svært ud, men Sturridge og Guardado ville det anderledes: De scorede et mål hver og kampen endte 2-2.

Ny vigtig kamp: Copa Del Rey semifinalen mod Deportivo la Coruña på deres hjemmebane. Efter 37 minutter nettede Soldado til 0-1, men selvom 1. halvleg var meget lige holdt føringen til pausen.
Deportivo var styrende i 2. halvleg. Det betød en udligning og så blev der ikke scoret mere, 1-1.

Så blev det tid til sæsonens absolut vigtigste kamp for Atlético. Kampen mod Valencia - kampen, der kunne afgøre, hvem der blev mestre!
Valencia startede bedst og var konstant farlige foran mål. Især Julio Baptista var giftig. Det resulterede i en scoring i slutningen af første halvleg. Netop Baptista sendte bolden i kassen. Atlético fansene var i chok.
I starten af 2. halvleg begik Kaboul straffe. Vidic scorede og så var kampen reelt ovre. Et overordentlig velspillende Valencia mandskab vandt skæbnekampen med horrible 3-0. Dette kunne koste mesterskabet.

    Roberto Soldado har været manden
    bag nogle meget vigtige scoringer.

Den ene vigtige kamp afløste den anden. Nu skulle Atlético møde Arsenal i CL semifinalen, hjemme på Vicente Calderón.
Fansene gik fuldstændig amok, da Soldado kort inde i kampen gjorde det til 1-0. Hvilken start - Atlético sprudlede af spilleglæde og i det 36. minut nettede Soldado igen.
Pienaar erstattede en småskadet Agüero efter pausen, men der gik ikke lang tid før også han måtte udgå med en skade. Alberto Zapater kom på banen og Xabi Prieto blev flyttet op på den offensive midtbane.
Atlético var ikke imponerende i 2. halvleg, men Curci stod en brandkamp, der sluttede 2-0 til spanierne.

Sammenlignet med de seneste kampe burde Mallorca ikke være noget problem, og det blev de heller ikke. Cerrajero og Soldado scorede målene i 1. halvleg. I 2. halvleg blev der scoret en enkelt gang. Det var Zapater, der i overtiden gjorde det til 0-3. Cifrene snød dog lidt, da Mallorca tidligere havde brændt et straffespark.
Med fire ligakampe tilbage har Atlético 1 point op til 1. pladsen.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

NisseQl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #104: 25 Nov 2006, 22:28 »

Man må sige det går noget bedre for Atl. Madrid i spillet end i virkeligheden? Grin 0-1 med SOC indtil videre..

NisseQl
Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010