home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Atlético!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Overgår denne blog hidtil min sidste blog om Lazio?
Ja
- 37 (84,1%)
Nej
- 7 (15,9%)
Antal Stemmer: 44

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Atlético!  (Læst 20670 gange)
F.C.K.
Gæst
 
Sv: Atlético!
« Svar #60: 22 Nov 2006, 18:29 »

We love you cube and you know it !


Det er altså en fantastisk blog !!!
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #61: 22 Nov 2006, 18:31 »

Sikke nogle angribere at have. De scorer da mål.. Men især Torres, han har da fået banket en del kasser ind.

Forresten så er det som alle siger, en rigtig god blog. FANTASTISK arbejde.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #62: 22 Nov 2006, 18:40 »

We love you cube and you know it !

Rauw..

Ærgeligt lige at mangle det sidste, forhåbenlig kommer det efter pausen? Rullende Øjne

KUTGW Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #63: 22 Nov 2006, 18:44 »

Sikke da mange kasser af Torres, og 90 point i ligaen er sgu ikke så ringe. Surt at Barcelona så er helt outstanding.

Fortsæt det gode arbejde.


Zone 43: United - Celtic 3-2   Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #64: 22 Nov 2006, 18:53 »

Zone 43: United - Celtic 3-2   Opstemt

Haha.. Det var dengang, det var ikke i går Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #65: 22 Nov 2006, 19:10 »

ahh.. Cube, det kan du ikke være bekendt! Din og SirTobys blog gør jo næsten, at vi andre ligeså godt kan droppe vores! Det er imponerende kvalitet i to sætter sammen Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #66: 22 Nov 2006, 19:13 »

ahh.. Cube, det kan du ikke være bekendt! Din og SirTobys blog gør jo næsten, at vi andre ligeså godt kan droppe vores! Det er imponerende kvalitet i to sætter sammen Smiley

Mange tak Opstemt men jeg håber nu i andre fortsætter og især dig Smiley God blog du har kørende.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #67: 22 Nov 2006, 19:14 »

Sikke da mange kasser af Torres, og 90 point i ligaen er sgu ikke så ringe. Surt at Barcelona så er helt outstanding.

Fortsæt det gode arbejde.


Zone 43: United - Celtic 3-2   Opstemt

Ja så er det ikke let at stille så meget op Smiley Ville til hver en tid ellers være tilfreds med 90 point.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MJ91
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #68: 22 Nov 2006, 19:19 »

Fantastiske resultater! Shockeret
Men ikke mindst en fantastisk blog Thumbs Up
Logged

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #69: 22 Nov 2006, 19:24 »

Kunne man få et kig på din taktik?
Og skifter du taktik til ude- og hjemmebanekampe?

Jeg tror ikke du så mit spørgsmål
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #70: 22 Nov 2006, 19:33 »

Jeg tror ikke du så mit spørgsmål

Det har du ret i Smiley Jeg spiller 4-4-2 diamant med korte pile på fløjene med disse holdinstrukser:

Taktikken er selvfølgelig modificeret efter mit hold.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #71: 22 Nov 2006, 19:40 »

Mange tak for det Wink
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #72: 23 Nov 2006, 02:37 »

N Y S Æ S O N

               Gianluca Curci


Vi har spillet en flot sidste sæson og i år ønsker vi os titlen mere end noget andet (okay, måske lige med untagelse af Champions League). Derfor har jeg selvfølgelig handlet.

Spillere, der er hentet til Atlético på fri transfer: Patrice Evra, Roberto Soldado, Daniel Sturridge, Steven Pienaar, Dmitry Sychev.
Spillere, der er blevet solgt: Dmitry Sychev (Celtic, 36 mio), Roberto Batres (Deportivo, 35 mio)
Spillere, vi har mistet på fri transfer: Leo Franco (Valencia)
Spillere, der er blevet købt: Alberto Zapater (Zaragoza, 125 mio), Younes Kaboul (Auxerre, 55 mio), Gianluca Curci (Roma, 150 mio)

Jeg har hentet en stor bunke spillere på fri transfer. Det gav os overskud i angribere. Af den grund blev Sychev solgt videre og Batres, talent fra egne rækker, blev også solgt. Vi måtte modvilligt slippe superkeeperen Leo Franco, da han ikke ønskede at forlænge med os.
Så har vi til gengæld fået fat i Zaragozas 24 årige profil, Alberto Zapater, der har spillet en stor rolle for klubben. Det kan forventes at han overtager pladsen på den defensive midtbane. "Det er det største, der er sket i min karriere og jeg glæder mig meget til at tørne ud for Atlético," sagde han til pressen.


Younes Kaboul er ligesom Zapater en defensiv spiller. Han kan både begå sig som central forsvarer og defensiv midtbane. Jeg forventer mig meget af den 23-årige franskmand, der ligner en fremtidens profil og mur i forsvaret:


Vores største indkøb har været målmand Gianluca Curci fra Roma. Den meget talentfulde italiener overbeviste sin ledelse om at Atlético var hans fremtid og han ankom til klubben for en uges tid siden. Eftersom Franco er væk overtager Curci pladsen i målet. Han er en klasse spiller. (Hans stats er en smule misvisende, da han for tiden er skadet).

« Seneste Redigering: 23 Nov 2006, 02:40 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #73: 23 Nov 2006, 19:02 »

F L O T B E G Y N D E L S E

Jeg havde afsløret en umiddelbar startopstilling for sæsonen: Gianluca Curci, Antonio López, César Arzo, Younes Kaboul, Juan Valera, Alberto Zapater, Andrés Guardado, Xabi Prieto, Sergio Agüero, Fernando Torres og Daniel Sturridge.

Desværre blev Torres hurtigt skadet og ville være ude i 3 måneder. Alligevel fik vi en fin start på La Liga og efter de første 4 kampe havde vi 4 sejre og ikke lukket nogen mål ind. Nu begyndte det dog at knibe. Vi fik nogle dumme uafgjorte resultater, inden vi tabte til Bilbao. Vi har fået 3 uafgjorte i de sidste 4 kampe. Kun én sejr er det blevet til og derfor ligger vi lige nu nr. 5 i ligaen.

I Champions League har vi slået Rapid 2 gange og spillet uafgjort mod Liverpool og Chievo. Det placerer os på en 1. plads i gruppen, mens vi i Copa del Rey er videre fra indledende med samlet 8-1 over Eibar.



K A M P R E F E R A T E R

Nu hed modstanderen Sevilla og man kan ikke forvente en let kamp. Vi havde en stor bunke skader, men stillede alligevel - syntes jeg - med et stærkt hold.
Men igen - igen blev det uafgjort. Kampen endte 2-2 og César Arzo fik samtidig fik en karantæne smidt i hovedet.

Vi havde gjort det godt i CL. Vi skulle nu op imod Chievo. Bendtner og Sturridge dannede angrebsduo og den unge duo viste godt overblik, da Bendtner hurtigt bragte os i front. Selvsamme Bendtner scorede til 2-0 inden

              Alberto Zapater
pausen.
Vi var en klasse bedre end Chievo i dag og i overtiden gjorde Sturridge det således til 3-0, kampens resultat.

Hvis vi skulle have nogen forhåbninger om en topplacering i denne sæson skulle Mallorca slåes. Det gjorde vi til alt held - og meget sikkert. Daniel Sturridge nettede 2 gange, mens 23-årige Younes Kaboul scorede det sidste mål i sejren, der lød på 3-0. Der var nu 4 point op til 1. pladsen.

Nu skulle vi op imod ligaens ettere og sidste års klare vindere, Barca. Vi vidste at denne kamp var enormt vigtig. Efter 30 gode minutter kom vi på måltavlen. Daniel Sturridge nettede igen. Uheldigvis blev han skadet kort tid efter, men vi var foran ved pausen.
Jeg advarede spillerne mod sløseri og sendte dem ud til 2. halvleg. Barcelona var fuldstændig dominerende, men til alt held holdt vi nullet. Curci blev da også kampens spiller. Vi er med i kampen om titlen igen!


Så skulle vi også slå Alavés, men ved pausen stod der skuffende 0-0. Sjældent har vi styret en kamp så voldsomt uden at vinde. I 2. halvleg havde vi mange store chancer, men bolden ville bare ikke ind i dag og vi måtte skuffende tage til takke med endnu et uafgjort resultat.

Det ville ikke blive let. Vi skulle møde Liverpool i CL. Vi spillede dog klart bedst i 1. halvleg, men målscoren var alligevel 0-0 ved pausen. Liverpool tog teten i 2. halvleg, men så slog Agüero til i slutminutterne og sikrede os en meget flot sejr. Kampens spiller var Curci i målet.

Vi stillede i præcis samme opstilling mod Valencia. For en gangs skyld spillede vi en fuldstændig miserabel kamp på hjemmebane. Vi kom i front, men så garnede Baptista to gange og vi kom aldrig tilbage i opgøret selvom selvsamme Baptista blev udvist. Skuffende. Vi droppede ned på 6. pladsen.

Jeg havde ladet mine spillere forstå alvoren hvis de ikke slog Recreativo, men vores 1. halvleg var ikke imponerende. Alligevel var vi foran 1-0 på et selvmål.
Vi spillede rigtig skidt i 2. halvleg og 3-1 sejren så ikke altid lige sikker ud, men vi fik 3 vigtige point og er nu 6 point efter Barcelona på 1. pladsen.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #74: 23 Nov 2006, 23:23 »


    Ronaldinho og Barcelona har været
    uhyggeligt gode. Især i sidste sæson,
    men så sandelig også i denne. Holdet
    ligger på en sikker 1. plads i La Primera
    División.
Marca skriver: Atlético har været tæt på de sidste 2 sæsoner, men i år ser det sværere ud for de ambitiøse titelkandidater. Først blev Torres skadet, hvilket påvirkede resultaterne, og så fortsatte den dårlige stime ellers lidt endnu og holdet har sat en del point til pga. for mange uafgjorte resultater.

Eftersom Barcelona har været nærmest konstant velspillende er catalanerne nu på en sikker 1. plads. Atlético har 13 sejre, 6 uafgjort og 4 nederlag og har lige nu 7 point op til førstepladsen.
"Vi har ganske enkelt været for ustabile," udtaler Rasmussen om holdets præstationer i denne sæson, men tilføjer: "Vi har meget mere at give af."

Fernando Torres har lidt af mange skader, men kom tilbage for en uges tid siden. I den seneste kamp nettede han så 3 gange, men minsandten om han så ikke blev skadet igen. Den uheldige spiller
udtaler: "Denne sæson har hidtil været helt forfærdelig for mig personligt.
Jeg har været skadet fire gange og det slider."



Efter skuffende at have spillet uafgjort med Albacete tog Atlético til Tyrkiet for at spille mod Fenerbahce.
Atlético spillede en fantastisk 1. halvleg og kunne lige inden pausen bringe sig i front ved Prieto på straffe. Fantastisk kamp spanierne spillede i dag og i 2. halvleg nettede Soldado to gange til slutresultatet, 0-3.

Når man havde slået Fenerbahce så sikkert, skulle man også gerne slå Recreativo, men hjemmeholdet ville det tilsyneladende anderledes og Recreativo førte ved pausen, 1-0.
Det fik Rasmussen til at komme med et vredesudbrud og Atlético kom da også ud til 2. halvleg som lyn og torden. Agüero udlignede og så forventede alle endnu en scoring, men den kom ikke og endnu engang skuffede Atlético i ligaen. Holdet har med 13 kampe igen hele 11 point op til 1. pladsen og man ligger pt. nr. 4.

Torres var klar igen til kampen mod Athletic. Så blev Agüero til gengæld skadet kort inde i kampen. Atlético har været gode på hjemmebane i denne sæson og i dag så ikke ud til at blive nogen undtagelse. Holdet spillede klart bedst i 1. halvleg, men der blev ikke scoret. Skudstatistikken lød til slut på 12-2 til Atlético, men kampen endte skuffende 0-0.

Så var det tid til returkamp mod Fenerbahce og endnu engang var vi dominerende. Prieto og Soldado nettede inden pausen. I 2. halvleg fortsatte dominansen: Fløjspilleren Juan Valera scorede 2 mål. Kampen endte 4-0 og Atlético var videre med samlet 7-0.


    Martin Petrov har ikke
    fået megetnspilletid på
    det sidste, men den
    aldrende spiller betyder
    meget for moralen internt
    i truppen. Spilleren har
    dog udtrykt utilfredshed
    med en bænkeplads.
En sejr over Deportivo var vital. Som så ofte før styrede Atlético første halvleg og som så ofte før stod der alligevel 0-0 ved pausen. Hvor blev Torres' målnæse af?
Midt i 2. halvleg blev Simplicio fra Deportivo smidt ud og så lagde hjemmeholdet et forfærdeligt pres. Det resulterede i mål: Indskiftede Bendtner nettede i slutminutterne til resultatet 1-0. Det kunne ikke være mere fortjent. Atlético er nu 9 point efter nr. 1, Barca.

Málaga var et hold, der bare skulle slåes. Atlético styrede da også kampen fra start og efter et kvarter gjorde Nicklas Bendtner det til 0-1. Fernando Torres fik endelig scoret et kvarter senere og så syntes sejren sikker. Skudstatistikken lød til slut på 1-19. Ergo en fuldt fortjent 0-2 sejr, Atlético hentede i dag og en imponerende indsats på udebane. Holdet er nu alvorligt tæt på 3. pladsen, Real Madrid.

Atlético skulle netop møde Real Madrid nu. Madrilenerne kom foran i 1. halvleg ved Cassano, men Torres viste skarphed og scorede til pausestilling 1-1. 2. halvleg blev meget begivenhedsrig og det hele sluttede i en 3-3'er. Cicinho blev udvist, Torres blev skadet, Perea scorede selvmål og Curci spillede sin hidtil dårligste kamp i Atlético.

Ny storkamp. Barcelona var modstanderen. Barca var bedst i 1. halvleg, men en kedelig halvleg sluttede med målscoren 0-0. Der kom lidt mere fart over feltet i 2. halvleg, men der blev ikke scoret og en spillemæssigt skuffende kamp sluttede uafgjort. Efter det resultat ligger Atlético nr. 4 med 9 point op til 1. pladsen.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010