home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 442 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Atlético!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Overgår denne blog hidtil min sidste blog om Lazio?
Ja
- 37 (84,1%)
Nej
- 7 (15,9%)
Antal Stemmer: 44

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Atlético!  (Læst 20679 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #75: 23 Nov 2006, 23:41 »

super blog, men trist med Torres' skader!

Kunne du ikke lave teksten under billederne lidt større end resten af teksten?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #76: 23 Nov 2006, 23:52 »

super blog, men trist med Torres' skader!

Kunne du ikke lave teksten under billederne lidt større end resten af teksten?

Tror det vil se lidt dumt ud Peace Hvorfor vil du have det ændret?
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #77: 23 Nov 2006, 23:53 »

UPS.. Skulle stå teksten under billedet lidt mindre end resten af teksten Smiley .. Hehe!!

Synes det ser bedre ud når teksten under billederne er lidt mindre
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #78: 23 Nov 2006, 23:54 »

UPS.. Skulle stå teksten under billedet lidt mindre end resten af teksten Smiley .. Hehe!!

Synes det ser bedre ud når teksten under billederne er lidt mindre

Det kan jeg da godt gøre for fremtiden, hvis du synes Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #79: 24 Nov 2006, 15:44 »

Rigtig god blog.. Kan godt lide måden du skriver på. Trist med Torres mange skader, har selv en Atletico verden, og ved hvor vigtig han er for holdet.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #80: 24 Nov 2006, 15:54 »

En skuffende sæson

Atléticos danske manager, Kasper Pyndt Rasmussen, fik ikke, hvad han havde håbet på. Atlético endte som nr. 4 i hans 4. sæson i klubben. Trods sejre i de sidste 4 kampe formåede de rød hvide således ikke at overkomme Real Madrid på 3. pladsen og dermed endte Valencia, Barca og fornævnte over holdet.


Eksperter mener at den dårlige sæson primært skyldes Torres' ufattelige mængder af skader. Nøglespilleren fik kun 20 kampe, hvilket er under halvdelen af, hvad han fik i forrige sæson, 43 kampe.
På fire sæsoner har Kasper Pyndt Rasmussen opnået følgende:

1 x Copa del Rey
2 x Copa del Rey 2. pladser
1 x Supercopa
1 x UEFA Cup
1 x UEFA Super Cup



En ny begyndelse

Der skulle rettes op på den miserable sæson og Rasmussen havde lovet offensiv og fremadrettet fodbold i denne sæson. Der var dog ikke blevet hentet nogle spillere til truppen af den simple grund, at økonomien ikke tillod det. Rasmussen var dog overbevist om at hans hold var godt nok som det var.

Startopstillingen kom til at bestå af Gianluca Curci, Antonio López, César Arzo, Younes Kaboul, Juan Valera, Alberto Zapater, Andrés Guardado, Xabi Prieto, Sergio Agüero, Fernando Torres og Daniel Sturridge.


Mange mente at holdet ikke havde den nødvendige klasse for at vinde titlen, men Rasmussen udtalte: "Vi har, hvad der skal til, men vi har været udsat for mange skuffelser og det kan spille ind. Jeg håber på det bedste."
Atlético startede da også med noget af det bedste spil vi længe har set; Først slog holdet Aberdeen ud i CL 3. runde kvallen med 2-0 og 3-0, hvorefter man i den første ligakamp mod Sevilla vandt med hele 0-3 på udebane.
3 kampe, 3 sejre. Målscore 8-0. Optimalt.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Atlético!
« Svar #81: 24 Nov 2006, 16:05 »

Ærgeligt at du ikke vandt mesterskabet og igen ærgeligt med Torres skade. Men du må op på hesten og bevise over for Spanien, at du har det bedste hold.
Thumbs Up
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #82: 24 Nov 2006, 16:43 »

De første kampe

Efter en optimal start på sæsonen med en 0-3 sejr over Sevilla ude, tog Atlético imod Deportivo hjemme på Vicente Calderón. Den spillemæssige optur så ud til at fortsætte. Talentet Cerrajero, der er blevet rykket op fra C holdet har fået lov at starte inde i de første 3 kampe og det kvitterede han for med kampens første mål.  Kort efter udbyggede Torres til 2-0. Ex. Atlético spiller, Roberto Batres, blev udvist for Deportivo og så hentede hjemmeholdet en sikker sejr.

19-årige Antonio Cerrajero ses nedenfor:


Så blev det tid til en udekamp mod Villareal. En modstander, der kunne volde problemer. Nihat gjorde det kort inde i kampen til 1-0 og da Atléticos skarphed foran mål i 1. halvleg var totalt fraværende kunne Villareal blot score til 2-0. Meget ufortjent og Atlético spillerne hang med hovederne.
Atlético styrede kampen fuldstændig i 2. halvleg og havde tonsvis af chancer. Det udmøntede sig heldigvis i 2 scoringer og dermed er holdet endnu ubesejret. Skudstatistikken for kampen lød på 3-17 i Atléticos favør.


Champions League grupperne var blevet trukket ud og Atlético var endt i gruppe med Werder Bremen, CSKA Moskva og AEK Athen. Ikke en let gruppe, men en gruppe holdet burde kunne avancere fra.
I den første kamp hed modstanderen Werder Bremen. Daniel Sturridge var i hopla og nettede 2 gange, inden tyskerne fik reduceret ved Frings. I slutminutterne begik Faty straffe og Guardado eksekverede sikkert, 3-1.


Atlético burde kunne slå Osasuna hjemme, men det så ikke for godt ud, da López efter blot 13 minutter blev vist ud. Derfor måtte Atlético i resten af kampen spille med en enkelt angriber, men holdet væltede sig alligevel i chancer i 1. halvleg. Dog uden at score.
I 2. halvleg fik Osasuna en mand vist ud og så slog Agüero til i overtiden. Udeholdet var i slutminutterne tæt på udligning, men kampen sluttede fuldt fortjent med Atlético sejr.


Selvom Atlético var på udebane burde de let kunne slå Recreativo. Atlético formåede dog ikke at skabe det store i 1. halvleg og der stod 0-0 ved pausen.
I 2. halvleg var der mere tænding på og det resulterede i 2 scoringer fra Torres' fod. Den 25 årige angriber gjorde forskellen i dag og Atlético har fået en god start på sæsonen. Holdet ligger pt. nr. 2 eftersom Valencia har vundet 5 ud af 5 kampe.


Alavés var dagens modstander og Atlético stillede i stærkeste opstilling. Det sås. Efter blot 20 sekunder bragte López hjemmeholdet i front. 3 minutter senere var det så Sturridges tur og efter 34 minutter scorede Kaboul direkte på frispark.
Alavés reducerede i 2. halvleg, men Atlético var klasser bedre i dag. Holdet vandt kampen med 4-1.

Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Atlético!
« Svar #83: 24 Nov 2006, 16:47 »

Sejr, sejr og sejr, er vel det eneste man kan sige om dit Atletico hold i øjeblikket, fantastiske resulater, intet mindre. Er det muligt at få et SS af stillingen, men regner dog med at du ligger nr. 1. Thumbs Up
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #84: 24 Nov 2006, 16:51 »

Cerrajero er godt nok god. Han har fået guldbolden i min Atletico. Der er jeg så også nået til 2020. funny Thumbs Up
Logged

Hala Madrid!

Atletico Madrid
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #85: 24 Nov 2006, 16:58 »

Cerrajero er godt nok god. Han har fået guldbolden i min Atletico. Der er jeg så også nået til 2020. funny Thumbs Up
Må vi se ham?
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #86: 24 Nov 2006, 17:11 »

Det er et billed af ham i Cubeø's blog så der kan du jo se ham.
Logged

Hala Madrid!

Tor1991
Gæst
 
Sv: Atlético!
« Svar #87: 24 Nov 2006, 17:12 »

Det er et billed af ham i Cubeø's blog så der kan du jo se ham.

Jeg tror han mener et SS fra spillet Grin
Logged

Atletico Madrid
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #88: 24 Nov 2006, 17:23 »

Ja det er det, som jeg mener
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #89: 25 Nov 2006, 10:48 »

Sejr, sejr og sejr, er vel det eneste man kan sige om dit Atletico hold i øjeblikket, fantastiske resulater, intet mindre. Er det muligt at få et SS af stillingen, men regner dog med at du ligger nr. 1. Thumbs Up

Det gør jeg ikke. Valencia har vundet alle deres kampe.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010