home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 741 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Atlético!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Overgår denne blog hidtil min sidste blog om Lazio?
Ja
- 37 (84,1%)
Nej
- 7 (15,9%)
Antal Stemmer: 44

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Atlético!  (Læst 22296 gange)
N17
Manager

Sv: Atlético!
« Svar #105: 25 Nov 2006, 22:46 »

Flot blog, godt stillet op. Også ser det jo forrygende ud i CL. Slå nu Ars**** ud af CL!! Smiley

Trist med uafgjort mod Barca, og nederlaget til Valencia. Men du skal nok nå det! Det håber jeg!
Også ser det bedre ud med teksten under billederne nu Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

cube
Manager

« Svar #106: 26 Nov 2006, 14:45 »

Atlético smed det hele på gulvet

Ja - det er faktum. Uden Agüero og Torres, der begge led af skader kunne Atlético ikke stå distancen og til slut kunne holdet bare ikke mere.
I de sidste kampe i Primera División tabte de til både Valladolid og Albacete og det udnyttede Valencia til at vinde mesterskabet. Rasmussen var ekstremt vred og han nægtede at udtale sig til pressen efter det var blevet afgjort. Det er da også bittert for Atlético, der har været i toppen i hele sæsonen og egentlig endnu engang har skrabet nok point sammen til at hente et mesterskab. I alt 88 point blev det til og det skulle til hver en tid være nok, men endnu engang har et storspillende hold forpurret de rød-hvides planer. Valencia fik hele 92 point.
Atlético vandt lidt af æren tilbage ved at slå Gimnástic med 6-0 i den sidste ligakamp, men det var altså bare ikke nok.

I Copa Del Rey var holdet nået semifinalen, hvor modstanderen, Deportivo, hentede 1-1 i det første opgør på deres hjemmebane. Det så ud til at Atlético skulle vinde returkampen på Vicente Calderón, da Sturridge hurtigt bragte dem i front, men sådan skulle det ikke være. Deportivo nettede dobbelt og så var Atlético ude.

Atlético snublede til slut. En stor skuffelse, der kan skyldes at
     Fernando Torres har været skadet det meste af sæsonen,
     præcis lige som sidste sæson. Torres har været skadet 2/3
     af tiden de sidste 2 år.

Håbet var Champions League. I semifinalen slog man Arsenal med imponerende 2-0 i den første kamp på Vicente Calderón og så ventede der en svær returkamp i England. Trods et enormt Arsenal pres kom Atlético foran ved Roberto Soldado. Den stilling holdt til midt i 2. halvleg, hvor englænderne scorede 2 gange. Det var dog ikke nok og dermed var Atlético klar til finalen.
Her hed modstanderen Chelsea. Et hold, der kunne blive meget svært at slå, men Atlético viste gåpåmod og spilleglæde og med det hentede de 1-1 i den ordinære spilletid. Kampen gik ud i forlænget og så nettede Adriano med det samme for englænderne. Atlético var flere gange tæt på at hente det vitale mål, men det kom aldrig og så tabte spanierne finalen. Dermed blev det ikke til en eneste triumf for Atlético trods deres måske bedst spillede sæson under Kasper Pyndt Rasmussen.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst

« Svar #107: 26 Nov 2006, 14:50 »

PIS .... Kæft der er ærveligt Skuffet

Og typisk at dine bedste spillere er skadet i lang tid, men 2/3 af 2 år er altså lang tid :O

Op på hesten igen Smiley bliver du i At. Madrid eller ?

ZhotLog
Gæst

« Svar #108: 26 Nov 2006, 15:12 »

Ærgeligt. Skuffet

Har Torres virkelig været skadet i 16 måneder de sidste to år? Shockeret

cube
Manager

« Svar #109: 26 Nov 2006, 15:28 »

Ærgeligt. Skuffet

Har Torres virkelig været skadet i 16 måneder de sidste to år? Shockeret

Ja, noget i den stil.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #110: 26 Nov 2006, 16:23 »

Synd du skulle tabe kampen om mesterskabet. Det minder lidt om måden jeg gjorde det på med mit Atletico hold, hvor jeg også måtte nøjes med 2. pladsen, efter at have ligget nr. 1 gennem det meste af sæsonen.
Meget godt gået i CL, synd du ikke lige kunne gå hele vejen til sejr. 

Jeg synes du skriver rigtig flot, og ligger meget i dine opdates. Det er jo en fornøjelse for læseren..

Brøndby IF & Chelsea FC

cube
Manager

« Svar #111: 26 Nov 2006, 16:36 »

Lovende optakt

Nyt fra Madrid. Atléticos optakt til sæsonen har set rigtig god ud. Holdet har vundet alle sine venskabskampe og hentet et par meget dygtige spillere.
Resultaterne for venskabskampene ser således ud:

3-0 Roeselare
4-0 Oostende
3-1 Rimini
3-0 Amorós
2-0 Espanyol
10-0 Rayo Majodahonda

Nogle særdeles overlegne resultater. På handelsfronten har Atlético slået til og hentet to verdensklasse brasilianske spillere. Her er tale om Anderson, der er hentet i Real Madrid og 21-årige Michel Schmoller, der kommer fra Porto. Priserne lyder på henholdsvis 150 og 220 mio. kr.
Til venstre: Anderson. Til højre: Schmoller.

To helt igennem fantastiske spillere, der i høj grad kan styrke Atléticos mandskab. "Jeg fik ikke den spilletid jeg ville have," siger Anderson om sig tid i Real Madrid og fortsætter, "det glæder jeg mig til at få her."
Anderson bliver dog ikke alene om at løfte byrden. Der er kommet et enormt pres på Agüero, der har udviklet sig helt fantastisk på det sidste, hvilket har vækket Milan og Arsenals interesse, men Rasmussen har afslået al snak om en handel. Agüeros evner sig lige nu således ud:

Fernando Torres     Anderson

Sergio Agüero

Andrés Guardado                                      Xabi Prieto

Antonio Cerrajero

Antonio López     César Arzo     Michel Schmoller     Juan Valera

Gianluca Curci

Sådan kommer startopstillingen med stor sandsynlighed til at se ud i den kommende sæson. Der er dog lidt tvivl om pladsen som defensive midtbane, da Alberto Zapater også byder voldsomt ind på denne position. Lige nu ser det dog ud til at den unge Cerrajero er det foretrukne valg. Hamit Altintop er helt væk.

I angrebet er der nok at vælge imellem: Nicklas Bendtner, Roberto Soldado, Daniel Sturridge Fernando Torres og Anderson, men det bliver sidstnævnte, der skal score målene i den kommende sæson. En spiller som Sturridge får med stor sandsynlighed også en del kampe.

Møller
Gæst

« Svar #112: 26 Nov 2006, 16:41 »

Utrolig dygtige spillere du har hentet. Din offensiv er jo direkte GAL nu Opstemt

Tror godt det hold kan vinde både mesterskabet og CL hvis det kommer til at fungere optimalt !!

KUTGW m8

cube
Manager

« Svar #113: 26 Nov 2006, 19:36 »

Atlético sprudler

Det var ikke en imponerende start på Primera División Atlético fik. Først spillede de 1-1 mod Villareal (Anderson scorede debut mål), derefter vandt de godt nok flot over Barcelona med cifrene 2-1, men så tabte de i deres 3. kamp til Sevilla og så var den tidligere sejr mod Barca ikke helt så fantastisk alligevel. 1 sejr, 1 uafgjort og 1 nederlag blev det således til i de første 3 kampe.

Nu tog Atlético sig alvorligt sammen og da modstanderne i de følgende kampe heller ikke var af en skræmmende kaliber, slog de rød-hvide til og hentede en bunke meget sikre sejre. Resultaterne ser således ud:

Anderson har været i formidabel
     form i sin første tid i Atlético Madrid.
     Anderson udtaler til pressen: "Jeg har
     ikke haft det så godt siden min tid i
     Porto. Jeg er meget glad."

3-0 Alavés (en flot kamp af Torres, der scorede 2 mål)
4-0 Valladolid (Sturridge var med fra start og han nettede 3 gange i sejren)
3-0 Recreativo (Sturridge fik genvalg og han scorede 2 gange i denne kamp)
3-0 Sporting (oprykkere - Agüero, Anderson og Torres nettede en gang hver)
4-0 Ciudad Murcia (Agüero spillede hovedrollen og scorede selv et mål)

Altså ikke de sværeste modstandere, men Rasmussen fik det optimale ud af kampene. 5 sejre i 5 kampe og en målscore på 17-0. Imponerende stabilt.

I Champions League kom holdet acceptabelt fra land og har nu spillet 3 kampe. Først slog de imponerende Galatasaray med hele 5-1, hvorefter de i de to følgende kampe kun fik uafgjort mod henholdsvis Dinamo Kiev og Juventus i gruppen. Med 5 point for 3 kampe ligger Atlético på gruppens førsteplads.
Det gode spil fortsatte i Copa Del Rey hvor Noja tog imod Atlético og de blev godt og grundigt pryglet. Udeholdet vandt kampen med imponerende 0-6 og Hamit Altintop greb chancen og scorede to mål.

Den følgende kamp mod Juventus skulle ikke blive let. Rent spillemæssigt var Atlético dog overlegne og Anderson fortsatte sin for tiden fantastiske form med en scoring. Den 23 årige brasilianer har lige nu et snit på 8,30. Kampen endte 3-3, selvom Atlético to gange var foran. Anderson blev fuldt fortjent kåret til kampens bedste.

Nu skulle Atlético op imod Real Madrid ude og de kom helt fantastisk fra start. Efter under et minut scorede Anderson til 0-1 og 20 minutter senere var Atlético foran med 0-3. López og Anderson havde stået for dé mål. Pausestillingen var 0-3 i de rød-hvides favør.
Real Madrid var langt bedre i 2. halvleg, men de kom ikke tættere på end 1-3. En meget flot sejr.

Atlético havde vundet 0-6 i den første kamp mod Noja og der var heller ingen slinger i valsen i returkampen hjemme på Vicente Calderón. Ved pausen stod der 4-1 til hjemmeholdet.
I 2. halvleg fik Noja sendt en mand ud og så endte det hele med en 12-1 sejr til Atlético. Der blev sat intet mindre end 4 rekorder: Mindste antal tilskuere, største sejr, største målscore og flest scorede mål i en kamp (Sturridge, 6).

Atlético var alvorligt ramt af skader inden CL kampen mod Galatasaray. Derfor måtte der hentes spillere op fra reserveholdet, men alligevel kom de hurtigt i front ved Torres. Sturridge udbyggede senere og så stod der 0-2 ved pausen.
Det gode spil fortsatte og Torres og Camacho nettede en gang hver inden kampen blev fløjtet af. 0-4 - en flot udesejr og 3 vigtige point.

Møller
Gæst

« Svar #114: 26 Nov 2006, 19:40 »

Udemærkede resultater.

Flot sejr over Real Madrid !

KUTGW god blog

cube
Manager

« Svar #115: 27 Nov 2006, 15:34 »

Jeg holder en lille pause med at skrive i bloggen, men vender stærkt tilbage efter næste sæson Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #116: 27 Nov 2006, 15:56 »

Glæder mig til at høre mere.

BTW: Så ser Aguero syg ud, jeg har ham i mit Real spil, men hans stats har aldrig været så høje hos mig  Shockeret

cube
Manager

« Svar #117: 27 Nov 2006, 15:57 »

Glæder mig til at høre mere.

BTW: så ser Aguero syg ud, jeg har ham i mit Real spil, men hans stats har aldrig været så høje hos mig  Shockeret

De er også lige faldet 1 hak efter SS'et blev taget, men stadig vilde Opstemt

NisseQl
Ynglingespiller

« Svar #118: 27 Nov 2006, 16:26 »

Kunne man få et SS af din træning? Ser ud til det virkelig giver noget til spillerne Opstemt

NisseQl

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #119: 04 Dec 2006, 20:26 »

Ved godt du har sagt at du holder en pause men hvornår tror du, du er tilbage? Også skal det nævnes at det er en fantastisk blog. KUTGW

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010