home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 198 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Atlético!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Overgår denne blog hidtil min sidste blog om Lazio?
Ja
- 37 (84,1%)
Nej
- 7 (15,9%)
Antal Stemmer: 44

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Atlético!  (Læst 20650 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: Atlético!
« Svar #30: 20 Nov 2006, 21:04 »

Fremragende i ligaen, gode indkøb og skreKvet Smiley

KUTGW

Og igen tillykke Peace
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #31: 20 Nov 2006, 21:13 »

Stadig fine resultater Thumbs Up

Det skulle vel ikke være muligt at få SS af de nye?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #32: 20 Nov 2006, 21:14 »

Stadig fine resultater Thumbs Up

Det skulle vel ikke være muligt at få SS af de nye?

De er jo ikke "nye" endnu Smiley Der er kun blevet aftalt en kontrakt. Foretrækker at vente med SS indtil de rent faktisk skifter.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #33: 20 Nov 2006, 21:18 »

De er jo ikke "nye" endnu Smiley Der er kun blevet aftalt en kontrakt. Foretrækker at vente med SS indtil de rent faktisk skifter.

Så tæt på da Wink

Det går nok Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Atlético!
« Svar #34: 20 Nov 2006, 21:24 »

tillykke med de 19 år, og en fed blog!
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #35: 20 Nov 2006, 21:26 »

tillykke med de 19 år, og en fed blog!

Jo tak Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Atlético!
« Svar #36: 20 Nov 2006, 21:27 »

Jeg vil også bare sige tillykke med fødselsdagen, og igen vil jeg så lige rose måden du skriver på Thumbs Up
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #37: 21 Nov 2006, 01:58 »

S Æ S O N E N S A F S L U T N I N G

Desværre kunne Atlético ikke holde dampen oppe i Primera. Holdet havde en periode, hvor de tabte hele 5 ligakampe i træk. Værst var det, da de tabte hjemme mod Alavés med 0-2.
Det var meget svingede, hvad Atlético præsterede efterfølgende, men i sæsonens sidste ligakampe begyndte de at få godt styr på spillet og vandt deres sidste 5 kampe i ligaen. Atlético Madrid ender som nr. 2 i La Primera División.


I Copa del Rey var Atlético igen dominerende og holdet kunne let kvalificere sig til finalen. Her hed modstanderen Real Madrid og med en taktik, der vaklede fik Atlético aldrig rigtig fodfæste i kampen. De havde da enkelte gode forsøg, men Real var lige en lille smule bedre og det udnyttede de til at hente en sejr på 0-1.

"Copa del Rey var ikke vores primære mål i denne sæson, men da det så ud til at mesterskabet skulle glippe gik vi virkelig efter trofæet her," sagde en skuffet Rasmussen efter kampen.

UEFA Cuppen. En turnering Atlético aldrig havde vundet. Efter at have slået Stuttgart ud i 16-delsfinalen stod Anderlecht for skud. De blev ekspederet ud af turneringen med samlet 4-0 og Atlético var klar til to svære kampe mod Feyenoord i

    Atlético tilskuerne strømmer til på Vicente
    Calderón. Klubben er blevet ekstremt
    populær.
kvartfinalen. Det første opgør blev en stor skuffelse. Atlético tabte ude med 2-0 og det så svært ud når det kom til videre avancement. Holdet gjorde dog alle forventninger til skamme og skaffede sig en sejr, der lød på horrible 6-2 hjemme i Spanien.
Dermed var Atlético klar til semifinalen, hvor selveste Werder Bremen ventede. Det første opgør blev vundet med imponerende 3-0 og så var der ingen slinger i valsen, selvom Bremen vandt det andet opgør med en enkel pind.
I finalen var modstanderen ingen ringere end Manchester United. Alle forventede en svær kamp og det var lige, hvad alle fik. Atlético var hele tiden efter United, men alligevel kunne Fernando Torres score kampens enlige mål. Atlético vandt UEFA Cuppen for første gang i klubbens historie.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #38: 21 Nov 2006, 09:32 »

fedt at du vandt UEFA cuppen
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #39: 21 Nov 2006, 10:01 »

Ærgeligt med ligaen, men fedt nok med de to andre Opstemt

D'oh
« Seneste Redigering: 21 Nov 2006, 12:09 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #40: 21 Nov 2006, 10:25 »

Ærgeligt med ligaen, men fedt nok med de to andre Opstemt

Jeg tabte også Copa del Rey finalen.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #41: 21 Nov 2006, 13:16 »

N Y S Æ S O N N Y E M Å L

7.7.2008
Kasper Pyndt Rasmussen fortæller: Jeg har haft to gode sæsoner i Atlético de Madrid og jeg ser frem mod flere i klubben. Efter vi vandt UEFA Cuppen var fansene ovenud lykkelige, men da jeg en uge efter fik Fernando Torres til at skrive under på en 5-årig aftale ville jublen ingen ende tage. Det var meget overvældende.

Fernando Torres vandt for nylig Den Gyldne Støvle i Europa for 2. sæson i træk.

Vi har gjort det godt, jovist, men mit mål er nu engang at vinde titlen og det er dét vi stræber efter i næste sæson. Det kræver dog at truppen bliver styrket, hvorfor jeg har hentet Nicklas (Bendtner, red.) og Hamit Altintop til klubben, hvilket styrker bredden betydeligt. Hamit Altintop har lige spillet et godt VM, hvor han blev verdensmester sammen med Tyrkiet, så jeg har store forventninger til ham. Jeg ser dog frem til at skrive kontrakt med en eller flere dygtige spillere.
(Øverst: Nicklas Bendtner. Nederst: Hamit Altintop)



Desværre tvivler jeg på om økonomien tillader flere indkøb. I sidste sæson kørte vi med overskud, men fra den 1. juli i år havde vi 16 mio. kr. i underskud og der så ikke ud til at blive plads til indkøb, med mindre jeg får solgt en profil. Man Utd har allerede været ude og byde 400 mio. kr. for talentet Sergio Agüero, men jeg har pænt takket nej. Jeg vil mindst have 600. I dag, d. 7. juli, ser det lidt bedre ud fra økonomien. Merchandising mm. har givet os et øjeblikkeligt overskud på 8 mio.



14.7.2008
Vi har spillet en bunke venskabskampe og det er sådan set gået ganske godt. Vi har mødt Amóros, AA Genk, Babastro og i de tre kampe har vi scoret intet mindre end 15 mål. Vi har ikke lukket nogen ind - 3-0, 5-0 og 7-0.
Nicklas Bendtner har nettet et par gange og den unge angriber giver generelt gode løfter for fremtiden.

Økonomisk halter vi stadig lidt. 8,71 mio. i klubkassen er ikke helt nok. Derfor ser det nu ud til at Zé Castro er på vej til Sevilla for 48 mio. kr. Intet er dog sikkert endnu, men meget tyder på, at det er dér den unge portugiser fortsætter karrieren. Han fik 18 kampe for os i sidste sæson. Mest pga. de mange skader. Samtidig kan reservespilleren Molinero være på vej væk for ca. 10 mio.



11.8.2008
Så er der blevet handlet. Vi blev nødt til at få lidt penge i kassen, derfor blev Zé Castro solgt for 48 mio. til Sevilla. Samtidig røg Francisco Molinero til Hércules for 7,75 mio. + 10% af næste salg.
Som erstatning for Zé Castro i forsvaret er den 21-årige argentiner, Ezequiel Garay blevet hentet for blot 25 mio. kr. En sum og en spiller jeg kan være rigtig tilfreds med.

 
Og minsandten om Fernando Torres så ikke har vundet prisen som Årets angriber i Europa. Jeg er meget stolt af ham og ser frem til endnu en god sæson fra hans side.
Jeg kan også berette om der har været fantastisk fremgang at spore hos spillerne rent udviklingsmæssigt. Fornævnte Torres har vist stor klasse, mens vidunderdrengen Agüero ligner en kommende verdensstjerne.

Vi har spillet vores resterende venskabskampe, men det har ikke set lige så sikkert ud som tidligere. Vi tabte skuffende 2-1 til Murcia, inden vi slog Burgos med 0-2 i den sidste venskabskamp inden vores første kamp i den nye sæson. Den europæiske Super Cup mod Valencia, sidste års vindere af ligaen og CL.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #42: 21 Nov 2006, 13:56 »

Flot cube.  Endnu en rigtig god blog fra din side.
Den skal jeg helt sikkert følge Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atlético!
« Svar #43: 21 Nov 2006, 15:38 »


Mista     Fernando Torres

Sergio Agüero
Andrés Guardado                                     Xabi Prieto
Hamit Altintop


Antonio López     César Arzo     Luis Perea     Juan Valera

Leo Franco


Ja, således ser mit mandskab altså ud. Jeg kan dog ikke udelukke at der vil blive hentet en spillere mere til truppen, men det har jeg ikke set på endnu.
Jeg forventer at Fernando Torres sammen med Sergio Agüero og muligvis en meget talentfuld Andrés Guardado kan blive udslagsgivende i den kommende sæson. Det bliver spændende.



D E F Ø R S T E K A M P E

Vi lagde, som tidligere nævnt ud mod de forsvarende ligamestre og CL vindere fra Valencia i European Super Cup. Alle var optimistiske inden opgøret og det med god grund. Der skete ikke meget i 1. halvleg, men i 2. halvleg kom vi flot igang med en scoring fra Fernando Torres' fod. Det blev startskuddet til yderligere 2 scoringer. Først fra Torres igen og til sidst var det debutanten Nicklas Bendtner, der sendte bolden i nettet. Bendtner endte faktisk med at blive kåret som kampens bedste. En fantastisk debut for den 20-årige dansker.

    Nicklas Bendtner scorede
    i sin Atlético debut.

I den første ligakamp skulle vi op imod Athletic. Det blev en meget lige kamp, men med et lille overskud til vores fordel. Det overskud gjorde at vi fik en 0-1 sejr. Det var César Arzo, der scorede det enlige mål og vi fik dermed en fin start på La Liga.

Vi havde fået en fin start, men Barca var en for stor mundfuld. På Camp Nou hentede de fuldt fortjent en 2-0 sejr på scoringer af Deco og Messi. Det var alt andet end opløftende, hvad vi præsterede i dag, og hvis jeg skal være helt ærlig er jeg en lille smule bekymret inden de kommende kampe.

Så tog vi hul på CL. Vi var kommet i gruppe med PSG, Chelsea og Steaua, og vi lagde ud mod førstnævnte i Paris.
PSG kom foran og så begyndte jagten. Vi styrede kampen fuldstændig og vi burde faktisk have ført sikkert ved pausen. Istedet var vi bagud med 1-0. I 2. halvleg fik vi udlignet, inden PSG scorede igen - ligeså ufortjent. Til sidst endte kampen 2-2. Vi burde have vundet stort. PSG havde kun 3 skud på mål.

I den følgende kamp stod Albacete for skud og det da også en ganske sikker sejr. Skudstatistikken lød 20-8 i vores favør og vi vandt kampen med 3-1. Fernando Torres scorede ikke i sidste kamp mod PSG, men kom igang igen med to scoringer
i dag.
« Seneste Redigering: 21 Nov 2006, 15:44 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Atlético!
« Svar #44: 21 Nov 2006, 17:53 »

Super blog.. Tror mesterskabet kommer hjem i denne sæson  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010