home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 228 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea Football Club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea Football Club  (Læst 32340 gange)
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #15: 26 Nov 2017, 19:48 »

MORATA..

- Hvordan får jeg ham til at bombe mål ind..Huh
Lige nu har jeg spillet 23 kampe i 1.sæson ( alle turneringer ) og Morata har kun lavet 7 mål.?!?!?!

Han spiller som enlig angriber og har Hazard og Willian lige bag ved sig på de 2 offensive centrale pladser.
Morata laver pænt med assists, men scorer altså ikke som jeg havde forventet.

Han spiller desuden i den rolle han er bedst til / foretrækker.

Nogen der kan byde ind.?
Logged

Love the Blues

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #16: 26 Nov 2017, 19:59 »

Hvilken rolle er det?
Visse roller scorer jo bare ikke mange mål, da de har andre opgaver også.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #17: 26 Nov 2017, 20:17 »

Hvilken rolle er det?
Visse roller scorer jo bare ikke mange mål, da de har andre opgaver også.

Complete Forward / Attack
Logged

Love the Blues

nik1907
Gæst
 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #18: 27 Nov 2017, 13:26 »

MORATA..

- Hvordan får jeg ham til at bombe mål ind..Huh
Lige nu har jeg spillet 23 kampe i 1.sæson ( alle turneringer ) og Morata har kun lavet 7 mål.?!?!?!

Han spiller som enlig angriber og har Hazard og Willian lige bag ved sig på de 2 offensive centrale pladser.
Morata laver pænt med assists, men scorer altså ikke som jeg havde forventet.

Han spiller desuden i den rolle han er bedst til / foretrækker.

Nogen der kan byde ind.?

Ved selvfølgelig ikke om det hjælper her. Men jeg satte hans spillerinstrukser som "Pres Mere" og "Skyd Mindre" hos mig, og han har bombet i 1.sæson.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #19: 30 Nov 2017, 16:56 »

Nå, 2 ting:

Først Morata:
Jeg måtte rette lidt i roller og udgangsposition - så teoretisk set spiller jeg med 3 angribere
Pedro/Wiilian på AMCL/Shadow Striker pladsen og Hazard som False Nine i højre side af angrebet og Morata som CF/Support.

Det hjalp lidt på Moratas målscore - endte med 24mål i 40kampe i alle turneringer + 11 assists; Så det endte med en godkendt sæson selvom jeg havde forventet lidt mere.

Ting nr 2: Første sæson er slut ( næsten )

Som tidligere postet har jeg svinget en del i resultater undervejs, bl.a var jeg foran 2-0 på Emirates i 85min og alligevel hiver Arsenal en 2-2 hjem på to latterlige boldtab af Drinkwater.
Næsten det samme skete mod Liverpool på hjemme på Broen, her førte jeg med 3-1 efter 74min. Så laver Luiz straffe som Salah sikkert omsætter til mål. Udligningen falder i 94min efter hjørnespark hvor Hendo hopper over Dave og scorer til 3-3 ticked off ticked off

En pudsig ting jeg rigtigt gerne ville vise, hvis jeg kunne finde ud af det: Jeg vinder 2-1 over ManU på Old Trafford, men reduceringsmålet af Pogba er jeg 200% sikker på ikke er inde.! Jeg brugte 10-15min på at gense det mål fra alle mulige vinkler og jeg kan simpelthen ikke konstatere med sikkerhed at den er inde..
Jeg ville rigtig gerne uploade det high-light, but have no idea how.!

Anyway - sæsonen som helhed.
Jeg har absurd mange X - mener det er 12-13 kampe jeg spiller uafgjort ticked off Det kan jeg som sådan leve med mod de store hold, men mod hold som Brighton, Stoke, West Brom osv spiller jeg også en del uafgjort. Bare ikke godt nok..!

Jeg snupper sølvmedaljerne, 5 point efter Arsenal og 2point foran ManU - det kan jeg godt godkende. Thumbs Up
Min ChL gruppe vinder jeg sikkert og går videre sammen med Atl Madrid. Thumbs Up
Her smadrer jeg Dortmund 6-2 samlet i 1.knockout runde Thumbs Up
Jeg ryger dog ud i 1/4-finalen til ManU med samlet 2-0 ( 1-0 i begge kampe )  Græder

LigaCuppen ryger jeg tidligt ud af, men jeg protierede den heller ikke.
Jeg har endnu 1 kamp tilbage ind sommeren og det er FA-Cup finalen mod Leeds ( som slog Liverpool ud i semifinalen )
Så det kan ende med en falsk double, da jeg også vandt Community Shield.
Det kan ende med lidt sølvtøj på trods af en, synes jeg, svingende sæson.

Som tidligere postet hentede jeg Jose Gaya fordi begge mine WBL blev langtidsskadet.
Jeg fik solgt Baba Rahman til Zenit i januar vinduet for 185mil
Eduardo røg også til Rusland og Lokomotiv Moskva for 8mil i januar
Bats blev solgt til Stoke for 155mil ( måske for billigt, men jeg har Dolberg og Dembele )
Så fik jeg tilbud Ryan Sessengon ( staves ) for sølle 40mil i januar men han valgte desværre Arsenal. Sur

Der er et par store kanoner som går ind i deres sidste år af deres kontrakt:
Cesc
David Luiz
Pedro ( så vidt jeg husker )

Her kan jeg ikke helt afklare hvad jeg skal:
- Tænker at sælge Luiz, fordi jeg får Zouma tilbage fra lån
Hvad sker det med team dynamics hvis jeg sælger en team leader.?

Jeg smider lige en update når jeg kommer til 1/7-18 og vinduet åbner, så har jeg formentlig afklaret det med mig selv Wink
Logged

Love the Blues

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #20: 02 Dec 2017, 09:57 »

Er der ikke andre der spiller med Chelsea.?

Jeg opdagede til min store overraskelse at transfervinduet lukker lige efter Community Shield.
Den nyhed havde jeg slet ikke fanget... Ikke at det gjorde noget ved mit hold, men blev da overrasket.

Der skete lidt på transferfronten inden vinduet lukkede.
UD:
Willy Caballero - pension
Pedro til Monaco for 350mil
Victor Moses til Juventus for 315mil
Zappacosta til Everton for 150mil
Drinkwater til West Ham for 115mil
Marco Van Ginkel til Newcastle for 90mil
+ 5 spillere fra u23 holdet blev også solgt for samlet 150mil
samlet salg for 1,1 mia

IND:
Rafinha fra Barca for 215mil
Nathaniel Clyne fra Liverpool for 200mil
+ 2 regens for samlet 20mil

Der er alt et ordenligt plus på transfer økonomien på ca 600mil

Jeg synes selv købet af Rafinha er et kæmpe scoop, også prisen taget i betragtning..

Jeg valgte at beholde David Luiz, alene fordi jeg synes han er for cool. Der var en 1års forlængelses klausul i hans kontrakt som jeg benyttede mig af..

Cesc var tæt på at ryge til ManU for 385mil men han afviste deres kontrakt..
Jeg var helt nede og tilbyde ham ud for 215mil for at slippe for at betale hans løn på 1,7mil om ugen.
Men nej, han er her stadig, men er gjort til backup

Real Madrid bød 510mil for Courtois den 29/8..
Han ville gerne have lov at snakke kontrakt med dem, men jeg kunne jo ikke hente en ny ind fordi vinduet for mig var lukket.
Så jeg svarede Real med at han koster 4mia.. Så trak de sig væk og Courtois blev ikke sur Thumbs Up

Jeg har nu 5 akademi spillere på førsteholdet
Michell Beeney er backup for Courtois
Charly Musonda
RLC
AC
Tammy Abraham
- Fælles for dem alle, undtaget AC, er at de er backup spillere, men jeg synes det er fedt jeg har 5 i førsteholdtruppen

Jeg fumler stadig med det taktiske - så det vender jeg tilbage med...

God kamp

--------------nårh ja, vandt da Community Shield over Arsenal ( som nu har Pep som manager ) med 3-1 Grin
Logged

Love the Blues

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #21: 03 Dec 2017, 11:31 »

Præcis som jer, står et spil med Chelsea øverst på min liste når der kommer et nyt FM.  Smiley

Jeg spiller p.t. også med en 5-3-2. Jeg har også købt Icardi til angrebet. Det kan jeg kun anbefale  Smiley

Hazard i AMC rollen (Shadow Striker) har vist sig at være kanon - han har scoret ca. 20 mål og et hav af assists.
Morata er min topscorer.

Jeg synes godt nok at spillerne er grådige når de skal have ny kontrakt - om det blot er fordi det er Chelsea ved jeg ikke, men det er nogle vilde lønninger.

Jeg savner lidt en stærk CM - der er en del i truppen, men få af virkelig kvalitet. og Fabregas er med sine 205t£ om ugen en meget dyr herre.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #22: 07 Dec 2017, 13:38 »

Så går den sgu ikke længere.

Det bliver lige en pause fra Chelsea spillet..
Jeg kunne have sendt min knytnæve igennem skærmen..

- Det har i 2.sæson ganske enkelt været umuligt at få noget kontinuitet ind i holdet.
Det længste stræk jeg havde var 3 sejre i træk, som så blev efterfulgt at 2 nederlag og så var jeg lige vidt..
ALT for mange uafgjorte kampe uden evne til at lukke en 1-0 eller 2-1 ned og holde den hjem.
Jeg bliver simpelthen sindsyg - det kan ikke være meningen det skal være sådan.
Eks på uafgjorte kampe: WBA, Brighton, Swansea, Stoke m.m
Eks på nederlag: Everton(hjemme), NewCastle (ude), Watford(ude), Swansea(ude)
Positivt er det dog at jeg ikke taber til de store hold... Men så skal jeg jo vinde over de mindre for at holde trit med dem og det gør jeg ikke... ticked off ticked off

Så jeg holder lige en pause med Chelsea, som jeg lige nu ligger nr 8 med ..!! ( 9point til 3.pladsen ved juletid )

Det kan være min taktik den er gal med - men det er den samme som 1.sæson hvor det blev til sølvmedaljer.?!?

Har jeg forringet holdet så meget hen over sommeren.? Det synes jeg ikke.
Logged

Love the Blues

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #23: 15 Dec 2017, 08:10 »

Så er jeg også kommet lidt i gang med the Blues. Her er en beretning efter de første to transfervinduer.

Transfers ind i første sæson:
Mauro Icardi (Inter) - 700 millioner
Sergej Milinkovic-Savic (Lazio) - 330 millioner

Transfers ud i første sæson:
Willian (Real Madrid) - 340 millioner

Jeg havde problemer med at score mål i første sæson, men min defensiv fungerede glimrende - dog ikke i Champions League-finalen mod Real Madrid, hvor jeg tabte 3-0. I Premier League blev jeg blot treer med 79 point og en målscore på 55-20.

Transfers ind i anden sæson:
Leon Goretzka (Schalke) - 430 millioner
Alvaro Odriozola (Real Sociedad) - 300 millioner
Kasper Schmeichel (Leicester) - 42 millioner
Hirving Lozano (PSV) - 185 millioner
Maximiliano Romero (Velez) - 41 millioner
David Williams - regen (Birmingham) - 24 millioner

Transfers ud i anden sæson:
Ruben Loftus-Cheek (Crystal Palace) - 92,5 millioner
Michael Hector (Hull) - 32 millioner
Davide Zappacosta (Manchester City) - 310 millioner
Baba Rahman (Bournemouth) - 100 millioner
Tomas Kalas (RB Leipzig) - 36 millioner
Charly Musonda (Rennes) - 21 millioner
Gary Cahill (Southampton) - 26 millioner

Anden sæson blev et vildt kapløb i Premier League, hvor de to Manchester-klubber og jeg havde muligheden for at vinde mesterskabet i sidste runde. Jeg vandt dog med 94 point og en målscore på 97-24. I Champions League røg jeg skuffende ud i kvartfinalen mod Dortmund, men jeg hjemtog dog FA Cuppen.

Transfers ind i tredje sæson:
Luke Shaw - Fri transfer
Diogo Miguel - regen (Guimaraes) - 9 millioner
Ivan Ilic (Manchester City) - 10 millioner
Jeg arbejder desuden på at hente Paulo Dybala i øjeblikket.

Transfers ud i tredje sæson:
Cesc Fàbregas - Fri transfer
Mario Pasalic (Manchester City) - 460 millioner
Kenedy (Frankfurt) - 48 millioner
Victor Moses (Spartak Moskva) - 132 millioner
Michy Batshuayi (Bournemouth) - 50 millioner

Jeg har fokus på at bringe nogle af mine egne talenter i spil, og det har især gavnet Kasey Palmer, som spillede rigtig godt i anden sæson, hvor han lavede seks mål i 20 Premier League-kampe og spillede til 7,72. Op til tredje sæson er Jay Dasilva og Lewis Baker, Mason Mount samt Tammy Abraham også med i førsteholdstruppen.

Her er førsteholdstruppen:

Målmænd: Thibaut Courtois, Kasper Schmeichel
Forsvarsspillere: Alvaro Odriozola, Cesar Azpilicueta, Luke Shaw, Jay Dasilva, Andreas Christensen, Antonio Rüdiger, David Luiz, Kurt Zouma
Midtbanespillere: N'Golo Kanté, Tiémoué Bakayoko, Leon Goretzka, Sergej Milinkovic-Savic, Danny Drinkwater, Kasey Palmer, Pedro, Eden Hazard, Lewis Baker, Hirving Lozano, Mason Mount
Angribere: Alvaro Morata, Mauro Icardi, Tammy Abraham

Foretrukne startopstilling:

-------------------------Courtois-----------------------
Odriozola --- Christensen - Rüdiger ---- Azpilicueta
Lozano - Milinkovic-Savic - Kanté - Goretzka - Hazard
------------------------Morata-------------------------
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #24: 15 Dec 2017, 17:44 »

Jeg starter også med Chelsea, favoritklubben i England!

Når jeg er kommet over transfervinduet smider jeg en opdatering. Har tænkt mig at følge i Contes fodspor hvad angår taktisk tilgang, dog med en super offensiv tilgang. Det bliver spændende Wink
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #25: 15 Dec 2017, 20:48 »

Så kom jeg forbi træningskampene og er klar til at starte sæsonen. Sidste træningskamp fik Barcelona røven i maskineriet, da de blev udspillet med hele 5-1.. Så var baren sat højt, skulle man tro! Desværre endte jeg med at miste Community Shield til Arsenal i straffespark efter 1-1 i ordinær spilletid.

Taktik:

Taktikken er lidt tænkt som contes 3-4-3 system, hvor wings er trukket mere ind centralt. Jeg har valgt at benytte dem som skyggeangribere, så de både kan skabe chancer og blive målscorere.
Bestyrelsen havde som forventning, at der skulle spilles boldbedsiddende angrebsfodbold, og det skal de få. Mentaliteten er offensiv og strukturen er flydende. Håber det kommer til at blive en succes.

Transfers:

Musonda er eneste mand solgt til Hull, 75 mio.

Ind er kommet:

Juan Bernat, Bayern, 330 mio.
Johannes Eggestein, Werder Bremen, 140 mio.
Juan Jesus, Roma, 70 mio.

To sidstnævnte er hhv. hentet til fremtiden og bredden.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #26: 15 Dec 2017, 20:52 »

Jeg er spændt på at se, om du kan få den rette balance på holdet, eller om det bliver offensivt.

Det er ikke så nemt at handle i første vindue, vel?
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #27: 15 Dec 2017, 21:08 »

Jeg er spændt på at se, om du kan få den rette balance på holdet, eller om det bliver offensivt.

Det er ikke så nemt at handle i første vindue, vel?

Nej slet ikke. Jeg ville egentlig bare have en reserve for Alonso, backup til centerforsvaret og en 3. mand til angrebet. Synes priserne var skruet helt absurd op  Grin
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #28: 15 Dec 2017, 21:28 »

Jeg måtte også virkelig punge op i mit første transfervindue.

Dybala startede med direkte rødt i sin debut.  Hævet Øjenbryn
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #29: 17 Dec 2017, 12:59 »

Så kom jeg forbi træningskampene og er klar til at starte sæsonen. Sidste træningskamp fik Barcelona røven i maskineriet, da de blev udspillet med hele 5-1.. Så var baren sat højt, skulle man tro! Desværre endte jeg med at miste Community Shield til Arsenal i straffespark efter 1-1 i ordinær spilletid.

Taktik:

Taktikken er lidt tænkt som contes 3-4-3 system, hvor wings er trukket mere ind centralt. Jeg har valgt at benytte dem som skyggeangribere, så de både kan skabe chancer og blive målscorere.
Bestyrelsen havde som forventning, at der skulle spilles boldbedsiddende angrebsfodbold, og det skal de få. Mentaliteten er offensiv og strukturen er flydende. Håber det kommer til at blive en succes.

Transfers:

Musonda er eneste mand solgt til Hull, 75 mio.

Ind er kommet:

Juan Bernat, Bayern, 330 mio.
Johannes Eggestein, Werder Bremen, 140 mio.
Juan Jesus, Roma, 70 mio.

To sidstnævnte er hhv. hentet til fremtiden og bredden.

Hvor dælen er Hazard Huh
Logged

Love the Blues

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010