home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea Football Club
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Chelsea Football Club  (Læst 32390 gange)
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #60: 29 Apr 2018, 09:19 »

Målet med 3.sæson var at holde Hazard i klubben ved at vinde pokaler - det havde jeg jo lovet ham.

Premier League:
Jeg ved ikke hvad det går ud på, men ligesom i et tidligere Milan save, så er der ustabil form fra nytår og ca 1-1½ måned frem..
Set over hele sæsonen taber jeg 5 kampe og spiller 5 uafgjort. Dog synes jeg det er underligt at de 10 kampe med pointtab stort set altid sker på 8-10 uger fra nytår og frem.. Shockeret

Anyway - jeg slutter sæsonen som mester med 89point ( Hazard trækker ønsket om skifte tilbage  Thumbs Up )
Nærmeste forfølgere er ManU og ManC, begge med 82point.
Spurs snupper 4.pladsen med 67 point..
- Her vil jeg desuden nævne sæsonens åbenbaring, LEEDS slutter som nr 5 med 62 point, hvilket er 3 point bedre end Liverpool  Thumbs Up
Leeds havde hentet Danny Welbeck gratis i Arsenal - han kvitterer med at banke 23 basser ind i ligaen, bliver kåret til sæsonen køb og ender som nr 3 på topscorerlisten.. Godt lavet Leeds.

Lidt pudsigheder på managerfronten. Wenger og Klopp har byttet klub. funny
Arsenal stinker her i 3.sæson og slutter nr 12 ( med Klopp som træner )

FA-Cup
Det bliver til en sejr.!
Det er første gang siden 2011-12 sæsonen at The Blues hiver den hjem.
Lodtrækningerne faldt også ret godt ud, så der blev masser af spilletid til ungdom og reserver.
Brighton, Leicester, ManU, WBA, Spurs og så, noget overraskende, Sheff Wed i finalen.

ChL
Jeg skrev tidligere at min ChL gruppe var meget tæt pga mange uafgjorte kampe.
Gruppen jeg vinder knebent med 12point, Real Madrid med 11 point og er videre til 1/8dels finalen

Her venter den tyske kæmpe fra Bayern og de bider sgu fra sig.. Meget heldigt vinder jeg 2-1 på hjemmebane og med heldigt mener jeg heldigt Bayern havde alt spil og chancerne til en komfortabel sejr. En storkamp af Oblak og et straffe til mig i 87min gør at jeg ufortjent vinder.
Returkampen på Allianz falder noget anderledes ud. Bayern har fået Neuer skadet inden kampen, Vidal får direkte rødt for en vanvidstackling på Kovacic - og jeg trækker en sikker sejr på 3-0 ude.. Higuain, Morata og Kovacic med målene.

1/4 finalen byder på endnu en tysker, Leverkusen.
Den kamp var noget mere håndgribelig og jeg vinder samlet 7-0 ( 5-0 hjemme, 2-0 ude )

I semifnalen venter de regerende mestre fra PSG, med et offensivt trekløver af Neymar, Mbappe og Harry Kane.
Vi starter på udebane og jeg bliver spillet ned under tæppet. Bagud med 2-0 ved halvleg og det er heldigt sluppet. Jeg mener possesion sagde 65/35 og 9 skud inden for rammen Skuffet
Jeg må gøre noget, ændrer taktikken i halvlegen, fra 4-3-3 til 5-3-2 wingbacks.
Det betyder AC, Caldara får selskab af Zouma i bagkæden og Morata teamer up med Higuain i front, med Haz lige bag dem.
Caldara bliver sat til at markere Kane ud af kampen og så smider jeg lange bolde frem til angriberne. Det virker.!!
Fra 0-2 til 3-2 på 35min, mål af Haz, Morata og Higuain.
AC laver straffe i 90min og får sit andet gule kort  Sur
- Det skal Neymar omsætte - men han brager bolden på overliggeren.  Grin Sejr på udebane efter en elendig 1.halvleg

Returkampen, hjemme, byder på en meget defensiv indstilling for mit vedkommende, af flere grunde..
- Jeg er uden AC, Willian blev skadet i ligakamp og er ude i 2mdr, Hazard har brug for hvile, men er dog med i kampen. Det samme gælder Kovacic som også er træt.
Kampen starter med Mbappe sender PSG i front efter 12min. Vi er stadig videre på reglen om udebanemål men jeg er igen presset i bund. Min defensive indstilling gør dog at PSG ikke bliver rigtigt farlige eller nærgående. De har "bare" alt spillet.

I 76min lukker jeg kampen på et kontra angreb. En fantastisk aflevering fra Alonso til modsatte fløj Dennis Man. Han er hurtigere end Thiago Silva og har frit løb mod mål. Han runder min tidligere keeper Courtois og sender bolden i det tomme mål.
                                           ...VI ER I FINALEN...

Juventus er holdet der står mellem mig og pokalen - og der bliver en gensyns glæde på flere måder.
Antonio Conte er tilbage som Juve manager - Caldara og Higuain skal møde sit tidligere hold. Og det bliver til et målorgie.

Vi vil begge angribe.
Juve har en lille magiker i Dybala som hurtigt sætter gang i løjerne. 1-0 efter 15min.
Higuain svarer prompte tilbage til 1-1 i 18min
- Forsvaret var ikke så velkørende i 1.halvleg og Juve bringer sig på 2-1 ved Bernadeschi efter 30min
Lige inden pauseteen har jeg hjørnespark, den sender Hazard ind i panden på Zouma og så står det 2-2 ved pausen.

4 mål i første halvleg og vi er slet ikke færdige. Huh 2.halvleg byder på yderligere 4 mål..

Higuain gør det til 3-2 efter 52min, som Juve udligner ved 63.min. Bernadeschi er målscoreren igen. 3-3
Nu må jeg have styr på den hullede si som mit forsvar er.
 Jeg ændrer formation og gør ligesom i PSG kampen på udebane.
Bagkæden består Caldara, Zouma og Maresic ( AC er ude ) Jeg ofrer Morata og sætter Dennis Man ind.. Han er egentlig wing men han er hurtig og det er det jeg vil udnytte..
 Så ligesom i PSG kampen, Caldara skal markere Dybala, bolden spilles ud til wingbacks og så lange bolde. Og det giver pote.!

75min spillet og ren copy/paste fra PSG kampen, lang bold fra Alonso til Dennis Man. Benatia kan ikke holde ham og han løber mod mål. Rugani når ham inde i feltet og Dennis venter på Hazard kommer i feltet. Dennis spiller på tværs til Haz, men istedet for selv at afslutte spille Haz retur ( 1-2 ) til Dennis som sætter den inde i det korte hjørne. 4-3 og 15min tilbage.


Juve kaster nu alt frem og i 88min giver det ris til egen røv. Kovacic sætter en lidt vovet tackling ind på Douglas Costa. Kovacic sender Kante i dybden og han lopper elegant bolden over Szczesny og sætter dermed sidste søm i kisten til 5-3.!
                                   ... Champions League sejr / FAMOUS TREBLE ...

En helt igennem utrolig sæson, som jeg gerne havde solgt inden sæsonen med "blot" mesterskabet for at holde på Hazard.
Men jeg satte ud for at genskabe 1.sæson og jeg vil gerne indrømme at jeg ved nytår ikke troede på det kunne lade sig gøre.
Også taget min ChL i betragtning.. Så jeg var så småt begyndt at se mig om efter en erstatning for Haz. #unødvendigt :-)

Sommer 2020 og vinduet er lige lukket.
Det blev et irriterende vindue. Morata ville have ny udfordring og ville ikke forlænge kontrakt. Oblak blev seriøst jagtet af Real Madrid og ManC.

Transfers ud
Morata solgt tilbage til Juve for 650mil
Lucas Torreira er solgt til Man C for 300mil
Drinkwater røg til Stoke for 155mil
+ nogle ungdomsspillere  blev solgt
i alt salg for 1,04 mia..

Transfers ind:
Jadon Sancho er hentet i Dortmund for 320mil
Robert Lewandowski er hentet i Bayern for 430mil
Corentin Tollisso er ligeledes hentet i Bayern for 275mil
Og den mest mærkelige - jeg har lånt Lookman i Everton i 5mdr... i alt 1,04 mia

- Den kræver nok en forklaring
Hazard er fast mand på AML, Sancho er tiltænkt som rotation/backup for Hazard.
2.dage inden vinduet lukker får Hazard en alvorlig skade og ude i 4-5mdr. Så jeg måtte nu finde en backup for Sancho.

Til trods for jeg har rigeligt med midler, havde jeg ikke lyst til at købe en stjerne for 400+mil for at sætte ham på bænken når Hazard kom tilbage. Jeg prøvede først Emil Forsberg som var sat til salg, men klubben ville ikke låne ham ud. Kiggede også længe på Malcolm i Bourdeaux, men han er primært AMC - så jeg endte med Lookman, som jeg ikke forventer kommer til at spille meget. Formentlig kun Carabao Cup.

Start 11:
https://www.buildlineup.com/shared/5ae5719b138c092e24ab3285

Backup/ Reserver:
https://www.buildlineup.com/shared/5ae57208138c092e24ab3287

God søndag
Logged

Love the Blues

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010