home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:37 jakob95kp Klubsøgnin... AC Horsens
I dag kl. 20:36:03 jakob95kp Klubsøgnin... Hull City
I dag kl. 07:15:28 nassik Fodbold West Ham Tråden
I går kl. 20:57:09 Frederik.Mrck Træningsbanen AGF David Nielsen - Ta...
I går kl. 19:05:10 patrick J Klubsøgnin... FC Helsingør
I går kl. 13:48:25 b0nb0n Blogs Broen13 - Verdensherre...
I går kl. 13:43:00 b0nb0n Blogs Heath Rangers - Vi sta...
Antal Registrerede Brugere: 20887
  6 Brugere, 137 Gæster Online.

Nyeste Bruger: erikboye
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea Football Club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Chelsea Football Club  (Læst 4610 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea Football Club
« Svar #30: 17 Dec 2017, 13:06 »

Han er vel skadet, eftersom det i starten af sæsonen.

Der er kun ét hold - Chelsea FC

whapz
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #31: 17 Dec 2017, 16:14 »

Jeps. Lige netop Smiley

Mit save fik crash konstant, så jeg har været nødsaget til at starte et nyt. Opdaterer om det snarest!

whapz
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #32: 19 Dec 2017, 13:34 »

Så blev sæsonen færdigspillet, og det blev til en andenplads efter Arsenal, der nåede 82 point og vi hev kun 79. Det er endda på trods af, at vi var ubesejrede fra den 4. november til den 28. april. Desværre alt for mange uafgjorte på udebane kostede i sidste ende.

I Champions League røg vi ud i semifinalen til Tottenham med samlet 2-0 og i FA-cuppen løftede vi sæsonens eneste trofæ, da vi besejrede Man U med 2-1 i finalen.

Alt i alt har sæsonen udviklet sig OK, hvor spillere som Febregas, Morata og Pedro har været mine største lyspunkter.

Ser frem til en ny sæson, hvor der skal sælges lidt ud af de aldrende folk og hives nye folk op på A-holdet fra U/23. I sær Abraham og Palmer glæder jeg mig til at se i den blå trøje.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #33: 20 Dec 2017, 14:33 »

Du kan roligt glæde dig til at få Palmer under vingerne. Han har været forrygende for mig i både anden og tredje sæson. Abraham er derimod blot et rigtig fornuftigt tredjevalg i angrebet.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #34: 21 Dec 2017, 10:05 »

Så er det vist på tide at prøve noget nyt, for tredje sæson bød på triumfer i FA Cuppen, Carabao Cuppen, Premier League og Champions League. Jeg tabte kun to kampe i hele sæsonen - én mod Everton i Carabao Cuppens returkamp i semifinalen og én mod Manchester City i Premier League. Ligaen blev vundet med 99 point, hvilket er rekord, og en målscore på 94-14.

Transfers ind i tredje sæson:
Paulo Dybala - 1,2 milliarder
Luke Shaw - Fri transfer
Karl Darlow - 4 millioner

Transfers ud i tredje sæson:
Mauro Icardi (Real Madrid) - 1 milliard
Mario Pasalic (Manchester City) - 460 millioner
Marcos Alonso (Inter) - 230 millioner
Victor Moses (Spartak Moskva) - 132 millioner
Michy Batshuayi (Bournemouth) - 50 millioner
Kenedy (Frankfurt) - 48 millioner

Har kørrt med en assymetrisk 4-5-1-opstilling, hvor to af mine tre centrale midtbanespillere har taget tonsvis af dybe bold og er kommet med i feltet, hvor specielt Sergej Milinkovic-Savic har været giftig. Min helt store spiller har dog været Eden Hazard som indvendig angriber. Han vandt også Ballon d'Or i tredje sæson.

I bagkæden er det kun Àlvaro Odriozola, der er kommet til siden begyndelsen af spillet, udover Luke Shaw, som dog kun har haft en marginalrolle.

Ellers vil jeg fremhæve Kasey Palmer, som har været intet mindre end sublim i både anden og tredje sæson, og han endte med at slå Hirving Lozano af på højre fløj. Også Tammy Abraham har fungeret godt i tredje sæson med 13 mål til følge.

whapz
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #35: 21 Dec 2017, 10:24 »

Så er det vist på tide at prøve noget nyt, for tredje sæson bød på triumfer i FA Cuppen, Carabao Cuppen, Premier League og Champions League. Jeg tabte kun to kampe i hele sæsonen - én mod Everton i Carabao Cuppens returkamp i semifinalen og én mod Manchester City i Premier League. Ligaen blev vundet med 99 point, hvilket er rekord, og en målscore på 94-14.

Luke Shaw - Fri transfer

Har kørrt med en assymetrisk 4-5-1-opstilling, hvor to af mine tre centrale midtbanespillere har taget tonsvis af dybe bold og er kommet med i feltet, hvor specielt Sergej Milinkovic-Savic har været giftig. Min helt store spiller har dog været Eden Hazard som indvendig angriber. Han vandt også Ballon d'Or i tredje sæson.

I bagkæden er det kun Àlvaro Odriozola, der er kommet til siden begyndelsen af spillet, udover Luke Shaw, som dog kun har haft en marginalrolle.

Ellers vil jeg fremhæve Kasey Palmer, som har været intet mindre end sublim i både anden og tredje sæson, og han endte med at slå Hirving Lozano af på højre fløj. Også Tammy Abraham har fungeret godt i tredje sæson med 13 mål til følge.

Hold da op nogle resultater! Fremragende arbejde  Thumbs Up

Og ja, du er nok klar til at springe ud i FM-verdenen med nogle mindre - og mere udfordrende klubber.

whapz
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #36: 21 Dec 2017, 12:14 »

Så er mine transfers klaret og holdet er klar til anden sæson  Thumbs Up

Ud med det aldrende folk og ind på holdet med unge, friske ben!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #37: 21 Dec 2017, 16:39 »

Ikke just højt profilerede spillere, som du har hentet, men er spændt på at se Jorginho og Amiri. De kan potentielt blive gode for dig.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #38: 14 Jan 2018, 21:05 »

Jeg er også startet op med Chelsea. Det er det eneste spil der har fanget mig indtil videre og syntes faktisk det er ret underholdene. Målet er jo at blive det mest vindende hold i verdenen. Skal overgå Madrid's CHL titler samt Manchester's rekord i PL.

Taktik
Jeg har valgt at se helt bort fra conte's taktik og valgt at spille 4-4-2, hvilket virker overraskende godt. og den passer også rigtig godt til klubben.

Indtil videre så har jeg spillet 7 kampe i ligaen og det er blevet til 6 sejre samt en uafgjort, det er nok til vi fører ligaen.
I CHL er det også blevet til 2 sejre ud af 2 mulige. Jeg er havnet i gruppe med Sevilla, Olympiakos samt Apoel.

Transfer
Jeg har købt Dybala som den eneste. Gav måske for meget for ham, men måtte have ham inden nogle andre købte ham. Han kostede klubben 950 mio.

af salg, har jeg solgt Moses og delac, for samlet 125 mio.

Fremtidige transfermål
Jeg arbejder på at få Icardi til klubben, vil gerne have han skal danne par med Dybala, tror virkelig det kunne blive en giftig duo i front. Malcom til min højrekant som skal erstatte Pedro.

Så leder jeg lidt efter en DP i stedet for Fabregas, samt få opdateret mit forsvar.

Det var lidt om mit spil.

H A L A   M A D R I D!

Roberto_Baggio
Reserveholdsspiller

« Svar #39: 14 Jan 2018, 22:44 »

Luke Shaw - Fri transfer

Må jeg se et SS af din opstilling/roller - asymmetrisk 4-5-1 lyder spændende...  Thumbs Up Thumbs Up

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2014, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010