home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 430 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea Football Club
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea Football Club  (Læst 32415 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #30: 17 Dec 2017, 13:06 »

Han er vel skadet, eftersom det i starten af sæsonen.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #31: 17 Dec 2017, 16:14 »

Jeps. Lige netop Smiley

Mit save fik crash konstant, så jeg har været nødsaget til at starte et nyt. Opdaterer om det snarest!
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #32: 19 Dec 2017, 13:34 »

Så blev sæsonen færdigspillet, og det blev til en andenplads efter Arsenal, der nåede 82 point og vi hev kun 79. Det er endda på trods af, at vi var ubesejrede fra den 4. november til den 28. april. Desværre alt for mange uafgjorte på udebane kostede i sidste ende.

I Champions League røg vi ud i semifinalen til Tottenham med samlet 2-0 og i FA-cuppen løftede vi sæsonens eneste trofæ, da vi besejrede Man U med 2-1 i finalen.

Alt i alt har sæsonen udviklet sig OK, hvor spillere som Febregas, Morata og Pedro har været mine største lyspunkter.

Ser frem til en ny sæson, hvor der skal sælges lidt ud af de aldrende folk og hives nye folk op på A-holdet fra U/23. I sær Abraham og Palmer glæder jeg mig til at se i den blå trøje.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #33: 20 Dec 2017, 14:33 »

Du kan roligt glæde dig til at få Palmer under vingerne. Han har været forrygende for mig i både anden og tredje sæson. Abraham er derimod blot et rigtig fornuftigt tredjevalg i angrebet.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #34: 21 Dec 2017, 10:05 »

Så er det vist på tide at prøve noget nyt, for tredje sæson bød på triumfer i FA Cuppen, Carabao Cuppen, Premier League og Champions League. Jeg tabte kun to kampe i hele sæsonen - én mod Everton i Carabao Cuppens returkamp i semifinalen og én mod Manchester City i Premier League. Ligaen blev vundet med 99 point, hvilket er rekord, og en målscore på 94-14.

Transfers ind i tredje sæson:
Paulo Dybala - 1,2 milliarder
Luke Shaw - Fri transfer
Karl Darlow - 4 millioner

Transfers ud i tredje sæson:
Mauro Icardi (Real Madrid) - 1 milliard
Mario Pasalic (Manchester City) - 460 millioner
Marcos Alonso (Inter) - 230 millioner
Victor Moses (Spartak Moskva) - 132 millioner
Michy Batshuayi (Bournemouth) - 50 millioner
Kenedy (Frankfurt) - 48 millioner

Har kørrt med en assymetrisk 4-5-1-opstilling, hvor to af mine tre centrale midtbanespillere har taget tonsvis af dybe bold og er kommet med i feltet, hvor specielt Sergej Milinkovic-Savic har været giftig. Min helt store spiller har dog været Eden Hazard som indvendig angriber. Han vandt også Ballon d'Or i tredje sæson.

I bagkæden er det kun Àlvaro Odriozola, der er kommet til siden begyndelsen af spillet, udover Luke Shaw, som dog kun har haft en marginalrolle.

Ellers vil jeg fremhæve Kasey Palmer, som har været intet mindre end sublim i både anden og tredje sæson, og han endte med at slå Hirving Lozano af på højre fløj. Også Tammy Abraham har fungeret godt i tredje sæson med 13 mål til følge.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #35: 21 Dec 2017, 10:24 »

Så er det vist på tide at prøve noget nyt, for tredje sæson bød på triumfer i FA Cuppen, Carabao Cuppen, Premier League og Champions League. Jeg tabte kun to kampe i hele sæsonen - én mod Everton i Carabao Cuppens returkamp i semifinalen og én mod Manchester City i Premier League. Ligaen blev vundet med 99 point, hvilket er rekord, og en målscore på 94-14.

Transfers ind i tredje sæson:
Paulo Dybala - 1,2 milliarder
Luke Shaw - Fri transfer
Karl Darlow - 4 millioner

Transfers ud i tredje sæson:
Mauro Icardi (Real Madrid) - 1 milliard
Mario Pasalic (Manchester City) - 460 millioner
Marcos Alonso (Inter) - 230 millioner
Victor Moses (Spartak Moskva) - 132 millioner
Michy Batshuayi (Bournemouth) - 50 millioner
Kenedy (Frankfurt) - 48 millioner

Har kørrt med en assymetrisk 4-5-1-opstilling, hvor to af mine tre centrale midtbanespillere har taget tonsvis af dybe bold og er kommet med i feltet, hvor specielt Sergej Milinkovic-Savic har været giftig. Min helt store spiller har dog været Eden Hazard som indvendig angriber. Han vandt også Ballon d'Or i tredje sæson.

I bagkæden er det kun Àlvaro Odriozola, der er kommet til siden begyndelsen af spillet, udover Luke Shaw, som dog kun har haft en marginalrolle.

Ellers vil jeg fremhæve Kasey Palmer, som har været intet mindre end sublim i både anden og tredje sæson, og han endte med at slå Hirving Lozano af på højre fløj. Også Tammy Abraham har fungeret godt i tredje sæson med 13 mål til følge.

Hold da op nogle resultater! Fremragende arbejde  Thumbs Up

Og ja, du er nok klar til at springe ud i FM-verdenen med nogle mindre - og mere udfordrende klubber.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #36: 21 Dec 2017, 12:14 »

Så er mine transfers klaret og holdet er klar til anden sæson  Thumbs Up

Ud med det aldrende folk og ind på holdet med unge, friske ben!
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #37: 21 Dec 2017, 16:39 »

Ikke just højt profilerede spillere, som du har hentet, men er spændt på at se Jorginho og Amiri. De kan potentielt blive gode for dig.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #38: 14 Jan 2018, 21:05 »

Jeg er også startet op med Chelsea. Det er det eneste spil der har fanget mig indtil videre og syntes faktisk det er ret underholdene. Målet er jo at blive det mest vindende hold i verdenen. Skal overgå Madrid's CHL titler samt Manchester's rekord i PL.

Taktik
Jeg har valgt at se helt bort fra conte's taktik og valgt at spille 4-4-2, hvilket virker overraskende godt. og den passer også rigtig godt til klubben.

Indtil videre så har jeg spillet 7 kampe i ligaen og det er blevet til 6 sejre samt en uafgjort, det er nok til vi fører ligaen.
I CHL er det også blevet til 2 sejre ud af 2 mulige. Jeg er havnet i gruppe med Sevilla, Olympiakos samt Apoel.

Transfer
Jeg har købt Dybala som den eneste. Gav måske for meget for ham, men måtte have ham inden nogle andre købte ham. Han kostede klubben 950 mio.

af salg, har jeg solgt Moses og delac, for samlet 125 mio.

Fremtidige transfermål
Jeg arbejder på at få Icardi til klubben, vil gerne have han skal danne par med Dybala, tror virkelig det kunne blive en giftig duo i front. Malcom til min højrekant som skal erstatte Pedro.

Så leder jeg lidt efter en DP i stedet for Fabregas, samt få opdateret mit forsvar.

Det var lidt om mit spil.



Logged

H A L A   M A D R I D!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #39: 14 Jan 2018, 22:44 »

Så er det vist på tide at prøve noget nyt, for tredje sæson bød på triumfer i FA Cuppen, Carabao Cuppen, Premier League og Champions League. Jeg tabte kun to kampe i hele sæsonen - én mod Everton i Carabao Cuppens returkamp i semifinalen og én mod Manchester City i Premier League. Ligaen blev vundet med 99 point, hvilket er rekord, og en målscore på 94-14.

Transfers ind i tredje sæson:
Paulo Dybala - 1,2 milliarder
Luke Shaw - Fri transfer
Karl Darlow - 4 millioner

Transfers ud i tredje sæson:
Mauro Icardi (Real Madrid) - 1 milliard
Mario Pasalic (Manchester City) - 460 millioner
Marcos Alonso (Inter) - 230 millioner
Victor Moses (Spartak Moskva) - 132 millioner
Michy Batshuayi (Bournemouth) - 50 millioner
Kenedy (Frankfurt) - 48 millioner

Har kørrt med en assymetrisk 4-5-1-opstilling, hvor to af mine tre centrale midtbanespillere har taget tonsvis af dybe bold og er kommet med i feltet, hvor specielt Sergej Milinkovic-Savic har været giftig. Min helt store spiller har dog været Eden Hazard som indvendig angriber. Han vandt også Ballon d'Or i tredje sæson.

I bagkæden er det kun Àlvaro Odriozola, der er kommet til siden begyndelsen af spillet, udover Luke Shaw, som dog kun har haft en marginalrolle.

Ellers vil jeg fremhæve Kasey Palmer, som har været intet mindre end sublim i både anden og tredje sæson, og han endte med at slå Hirving Lozano af på højre fløj. Også Tammy Abraham har fungeret godt i tredje sæson med 13 mål til følge.

Må jeg se et SS af din opstilling/roller - asymmetrisk 4-5-1 lyder spændende...  Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Love the Blues

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #40: 30 Mar 2018, 12:40 »

Jeg startede på et nyt Chelsea spil igår hvor målet naturligvis er at blive dominerende i både den hjemtlige liga og i europæisk sammenhæng. Chelsea skal være den største klub i verden og være stedet hvor alle spillere ønsker sig hen - I stedet til klubber som Barcelona og Real Madrid.

Første step var naturligvis at kigge lidt på de områder hvor Chelsea bør forstærkes og efter min vurdering er det i det centrale forsvar. Rudiger, Luiz, Cahill og AC er alle dygtige forsvarsspillere - men holdet mangler en spiller fra den øverste hylde. Derfor blev Cahill lejet ud men en salgsoption til Watford og ind har jeg hentet Diego Godin fra At. Madrid hvor klausulen blev indløst på 445 millioner kr. - Naturligvis mange penge for en spiller på 31år, men for mig var det altafgørende at få en verdensklasse forsvarer ind - og på den længere bane har jeg allerede AC og Zouma som fremtidiens forsvarsspillere. Så på den baggrund gør det ikke noget at Godin kun har 2-3 rigtig gode år i sig.

På salgssiden har jeg solgt Pedro for 370 millioner kr. da han ikke passede ind i min taktik og ind har jeg i stedet hentet Brahimi fra FC Porto for 185 millioner kr. som en gardering til mine offensive kanter. Ligeledes har jeg for at styrke bredden lejet Andre Gomes for hele sæsonen og Matteo Darmian for en halv sæson indtil Emerson er tilbage fra sin skade..


I premier League ligger jeg nr.1 med 32 point for 13 kampe (10v, 2u, 1n) og har pt. et forspring på 4 point ned til Tottenham, mens Manchester United, Liverpool og Arsenal ligger tæt efter. City har skuffet og ligger nr. 8 med 20 point. I liga cuppen røg jeg desværre ud i 4. runde mod Burnley efter straffesparkskonkur rence, hvilket ikke er helt i tråd med at være den mest dominerende klub i verden. Tilgengæld vandt jeg Charity Shield med 2-1 over Arsenal.

I Champions League kom jeg i pulje med Barcelona, AS Roma og Legia og efter to nederlag til Barcelona hjemme og Roma ude, fik jeg sat mig selv under pres. Siden har jeg dog vundet begge opgør over Legia og senest med 4-2 ude over Barcelona. Samtidigt nyder jeg godt af at Roma spillede uafgjort mod Leagie, hvilket gør at jeg har 2 point ned til Roma inden den afgørende kamp på Stamford Bridge. Desværre render Barcelona nok med førstepladsen, medmindre de taber med Legia - Hvilket de næppe gør..


Min taktik er en 4-3-3. Forsvaret består af to backs, hvor den ene er defensiv og den anden er på support. Midtbanen består af en dybdeliggende playmaker og to overgangsspillere som sammen skal dække et stort område på midtbanen, hvorfor det er vigtigt at de har en stort arbejdsevne og udholdenhed. På højrekanten har jeg en decideret wing og på venstre kanten har jeg en trequartista, I front har jeg en fremskudt angriber.

Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #41: 04 Apr 2018, 21:08 »

@Guldbrand..
Ganske pudsig - jeg startede selv et nyt spil med Chelsea for en lille uge siden og er kommet igennem første sæson..
Datoen er 30/6-18, så det er lige før vinduet åbner.

--
Min første sæson var en rigtig vellykket en af slagsen.. Ligesom Guldbrand satte jeg ud for at dominere.
Jeg lavede 3 handler i første sæson..
Lucas Toriera fra Sampdoria for 185mil
Harvey Barnes fra Leicester for 205 ( 245 mil )
Riki Mangana fra Celta for 9 mil.

Toriera starter med at smide Bakayoko af pladsen som DM og gøre det virkelig godt. Frem til november måned.
Her får han en mindre skade der holder ham ude i 3-4 uger og Bakayoko hopper ind.. Siden ser Bakayoko sig ikke tilbage og sidder tungt på den plads resten af sæsonen ( bortset fra i FA og Liga Cup hvor han bliver sparet ) Han har virkelig været god.

Harvey Barnes blev hentet, dels fordi han har stort potentiale, dels fordi han er engelsk og for at lære af Hazard fordi de er meget ens i deres roller og positioner.  Han har ikke ( endnu ) slået rigtigt til.. Men fair nok, Hazard er svær at slå af.
Jeg tror på det kommer..

Riki er VB og kan delvist også spille HB og købt som udviklingsspiller.. Bliver skolet af Dave og er inde i en god udvikling, men spiller ikke meget.

1.sæson var en kæmpe succes.
PrL vindes med 9 point ned til ManU
Willian bliver årets spiller
Courtois vinder årets keeper
AC vinder årets unge spiller.
Morata laver +30mål i alle turneringer

Liga Cuppen vindes kun med reserver / backup spillere / unge talenter
Giroud med 6 mål i turneringen
Pedro og Moses med hver 4 assists

FA Cuppen
Her taber jeg i semi finalen til de senere vindere fra ManU
Taber uheldigt 3-2 hvor deres sejrsmål kommer overtiden på hovedstød af Lindeløf :-(

ChL
Den vinder jeg noget overraskende - men jeg er også ret heldig med mine lodtrækninger.
Finalen er mod ligarivalerne fra ManU (igen) og jeg rundbarberer dem 4-0
- Jeg havnede i en OK gruppe med Atl Madrid, Besiktas og Red Bull Salzburg. Gruppen vindes, spiller uafgjort med Atl Madrid i begge kampe, men vinder resten.
1. Knockout runde: Spartak Moskva, god lodtrækning, vinders hhv 3-0 hjemme og 3-2 ude.
Kvartfinale: Atl Madrid ( igen ) vinder 4-1 hjemme og taber 2-1 ude, men videre samlet 6-2
Semifinale: Napoli venter her, de har sendt Barca ud i kvartfinalen. Vinder 5-3 hjemme og spiller 1-1 ude, samlet 6-4
Finalen: ManU.. De var uden De Gea pga skade og det gør uden tvivl en forskel, så det er Jose Peireira på mål.
-- jeg har diverse SS jeg nok skal smide op --

Som sagt er det nu 30/6-18 og vinduet åbner om lidt - men jeg har solgt lidt ud.
Pedro til City = 365mil
Moses til City = 225mil
Cesc til Spurs = 295mil
Bats til Dortmund = 165mil
David Luiz til Monaco = 210mil
Cahill er på vej til Celtic ( ikke bekræftet endnu ) = 62mil
Caballero har valgt at gå på pension 1 år før kontrakt udløb

Kun 1 spiller er på vej ind:
Dario Maresic fra Sturm Graz på fri transfer - wonderkid, tjek ham ud.!!
Kasey Palmer, RLC, Zouma og Tammy Abraham er alle hevet op på 1.holdet.

Tænker stadig jeg skal have en monster midtbanespiller, jeg forestiller mig Kovacic i Real, men har intet budt endnu.

Jeg spiller 4-3-3 ( med DM og wings )
                              Courtois
Dave                 AC                Rudiger            Alonso
                              Bakayoko
                  Barkley                Kante
Willian                                                       Hazard
                              Morata
Logged

Love the Blues

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #42: 06 Apr 2018, 16:18 »

Som tidligere nævnt er her lidt SS fra første sæson
https://ibb.co/h3C7cH
https://ibb.co/fd8PPx
https://ibb.co/cMZyjx
https://ibb.co/efGB4x
https://ibb.co/nLdDHH
https://ibb.co/jpzLxH

PSG var så fede at byde 350mil på Courtois, hvilket var 35mil under hans vurdering.. Jeg forhandlede til 610mil, som de fandme smed omgående... Så jeg måtte finde en ny keeper i en fart..
Valget blev Oblak som jeg fik til, synes jeg, spotpris af 420mil..

Cahill er blevet i truppen, til gengæld er Rudiger sendt videre - alt for billigt. Men han var sur og brokkede sig i pressen, så jeg sendte ham til Dortmund.
Transfers kan ses i de SS jeg har smidt op. ( jeg er ret fan i min backup keeper og de 2 unge talenter )

Community Shield er netop vundet over ManU..
2-2 i ordinær tid, så der måtte straffe til...
Oblak har en god debut og redder 2 straffe og jeg vinder 4-2 i straffe..

Next up er Lazio i Euro SuperCup inden sæsonen sparkes igang mod Watford.
Logged

Love the Blues

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #43: 07 Apr 2018, 13:35 »

Så fik jeg færdiggjort min første sæson - og hvilken en !

Som nævnt tidligere, så blev charity shield vundet med 2:1 over Arsenal. FA Cuppen blev også vundet, i noget der måske var historiens nemmeste rute på vej mod trofæet.  Barnet, Hull, Crystal Palace, Southampton, Burnley blev alle slået på vej mod finalen, hvor West Ham ventede og blev besejret med 4-0.

I Champions League havde vi dog ingen lodtrækningsheld på vej mod triumfen. Efter at være havnet på andenpladsen i gruppen med Barcelona, Roma og Legia, så trak vi Juventus i 1. knockout fase. Her blev det til 4:0 hjemme og et 1:0 nederlag i Torino. I kvartfinalen ventede Bayern der havde slået Real Madrid ud og efter 4 minutter hjemme i første kamp, blev jeg reduceret til 10 mand. Alligevel formåede vi at vinde 2:1 - nøjagtigt som vi gjorde det i returen i München. I semifinalen mødte vi et utrolig formstærk City mandskab, der havde taget afsked med Pep og i stedet afløst ham af Ancelotti. Vi tabte første kamp 2:1 ude, men vandt hjemme med 4:0.

I Finalen ventede så Barcelona - men selvom vi ikke har haft held med lodtrækningen, så havde vi held med at Barcelona var uden Messi, Ter Stegen og Riyad Mahrez - Samtidigt var Busquets småskadet, men dog med i startopstillingen. Finalen blev vundet med 1:0 på mål af Hazard.

I Premier League vandt vi sikkert med hele 19 point ned til Liverpool. Vi skrabede 92 point sammen, men nød ekstra godt af, at alle de andre tophold smed mange dumme point i løbet af sæsonen. Tottenham tog 3. pladsen efterfulgt af Manchester United, Arsenal og City. - Crystal Palace, Brighton og Swansea rykkede ned, mens Hull, Brentford og Leeds rykkede op.

Liga cuppen glippede desværre for mig, da jeg som nævnt i forrige indlæg tabte efter straffespark til Burnley i 4. runde  Leicester vandt finalen over Manchester United med 3:1. - Arsenal vandt Europa League over Villareal - så engelsk fodbold får igen 5 hold med i Champions League..

Topscorer:       
Hazard   30 mål
Giroud    24 mål
Morata   19 mål
Kante    13 mål
Brahimi 10 mål
Willian  10 mål

Assists:
Brahimi      25 assists
Willian       20 assists
Hazard      12 assists
Giroud       10 assists
Morata       9 assists
Drinkwater  7 assists


Jeg har desuden flittigt brugt AC og han er nu 495 millioner kr værd og har spillet 28 kampe til et snit på 7.20.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2018, 13:48 af Guldbrand » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #44: 07 Apr 2018, 13:37 »

Desuden, hvis jeg ikke husker helt forkert, så tror jeg at det er første gang at jeg har vundet Champions League i noget der ligner 4-5 FM udgaver.. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har vundet turneringen, omend jeg har tabt den et par enkelte gange i de sidste par udgaver...
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010