home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 342 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!  (Læst 69991 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - knock off Gilly!
« Svar #15: 22 Nov 2017, 08:34 »

Fuck et forvirrende system Smiley

Og ja, jeg følger ofte med i mange af dine blogs mv. Smiley Det er god pause underholdning, når man lige tager 5 min. pause på arbejdet Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - knock off Gilly!
« Svar #16: 22 Nov 2017, 08:41 »

Fuck et forvirrende system Smiley

Og ja, jeg følger ofte med i mange af dine blogs mv. Smiley Det er god pause underholdning, når man lige tager 5 min. pause på arbejdet Smiley

Ja lidt forvirrende, men det giver oprykkere en chance for at etablere sig (hvis jeg har ret i at man ikke kan rykke ned de to første sæsoner), så jeg synes egentlig princippet er ok. At strukturen lige ændrede sig efter anden sæson var jeg ikke klar over, men det gør egentlig bare at der er flere kampe - 25 var også lige i underkanten - man når ikke rigtig at komme på plads i stolen før sæsonen er ovre!

Godt jeg kan underholde! Wink Det er jo også lidt det der er meningen, selvom der ikke er en masse billeder og fin grafik i denne omgang! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #17: 22 Nov 2017, 19:47 »

Så blev sæsonen færdigspillet, og jeg vil lige ridse op hvordan det er gået for Brown i den forgangne periode.

Vi var i resten af sæsonen med helt oppe i toppen af af rækken og kæmpede med om de sjove pladser - så meget at vi egentlig endte på førstepladsen efter de 44 kampe, dog á point med Temperley. Derfor skulle vi ud i en omkamp for at se hvem der ville vinde rækken, udover at vi begge var rykket sikkert op i den bedste række - skulle jeg have den første titel og ikke behøve at være manager i den næstbedste argentinske række igen, skulle der en sejr til!



Det blev heldigvis en overlegen sejr, hvor Herrera endnu engang overstrålede resten af holdet, skarpt forfulgt af Guido. Udover at han også blev topscorer blev han ligeledes årets spiller foran vores anden angriber Pumpido og assistkongen Guido Vadala.



Det betyder som sagt vi rykker op som vinder af Primera B Nacional og er klar til den bedste argentinske række, hvor River Plate og Boca Juniors venter.

Om jeg skifter klub kommer meget an på hvilke tilbud der kommer - jeg skifter ikke for enhver pris, men er der bud fra de større klubber, kan jeg være meget nem at friste! Opstemt

Se så at komme igang, Gilly!! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #18: 22 Nov 2017, 20:00 »

Så er der ved at være OL -

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #19: 22 Nov 2017, 20:09 »

Hvis det nogensinde skal blive et parløb, så skal du sætte farten ned Wink

Men tillykke med resultatet, og godt du fik sejren og ikke en ubrugelig 2. plads. Personligt tror jeg bare, at jeg bliver her i Nacional B Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #20: 22 Nov 2017, 20:16 »

Hvis det nogensinde skal blive et parløb, så skal du sætte farten ned Wink

Men tillykke med resultatet, og godt du fik sejren og ikke en ubrugelig 2. plads. Personligt tror jeg bare, at jeg bliver her i Nacional B Smiley

Haha! Opstemt Mon det nu også fortsætter.. Wink

Ja er godt tilfreds med at det ikke blev nummer 2 - det havde været træls at skulle finde en ny klub pga. det.. :/
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #21: 23 Nov 2017, 08:15 »

Tillykke med oprykningen og udnævnelsen Smiley Cool!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #22: 23 Nov 2017, 09:19 »

Tillykke med oprykningen og udnævnelsen Smiley Cool!

Ja tak! Det var virkelig vigtigt! Jeg var nervøs for kampen mod Temperley, da vi har haft lidt problemer med dem i sæsonen, men gutterne stillede op med alt de havde og det gav bonus! Opstemt

En fed sidebonus med Argentina, som jeg bestemt ikke havde forventet qua jeg kun har været manager i den næstbedste række indtil videre, men det tager jeg gerne med. Jeg regner med at give en lille intro til hvilket hold jeg vælger at udtage i aften eller imorgen aften, når engang Black Friday for mit vedkommende er overstået (kæresten siger jeg SKAL, da hun skal til Vild med dans-finale.....).

Udover dette, vil der formentlig også komme et lille overraskelse. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #23: 23 Nov 2017, 14:36 »

Det blev desværre en kort omgang med Argentina, hvor kvartfinalen blev endestation.

Gruppespillet skulle stå mellem Tyskland, Japan og New Zealand og på trods af at vi gik ubesejrede igennem gruppen, blev vi kun nummer to efter Tyskland (vi spillede 1-1) på en dårligere målscore. Det betød kvartfinaleopgør mod Frankrig, som vi i øvrigt spillede lige op mod, men da vores højreback fik sit andet gule kort var der intet at gøre, og Frankrig vandt 1-0.

Af kendte spiller vi havde med, var Kranevitter fra Atletico Madrid, Max Romero, samt Dybala (selvfølgelig!), men den største overraskelse efter min mening var klart Ezequiel Barco fra Independiente, som viste stort format - han er helt sikkert en man bør holde øje med!

Den store overraskelse jeg lovede, er dog ikke noget med Argentina, men derimod at jeg har sagt op i Brown, da jeg ikke tror klubben kan give mig mere end jeg har fået (kontinental B-licens). Jeg endte med at få udvidet stadion og opgraderet alle faciliteter et niveau mere, men de er stadig fortsat kun middelmådige. Derudover tror jeg simpelthen ikke på at klubben kan vinde mere af betydning, så jeg vurderede at det var tid til at komme videre - om det var en god ide, vil tiden så vise!...
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #24: 23 Nov 2017, 15:50 »

Ny klub er fundet, men der skulle gå et halvt år før noget spændende blev ledigt - det er dog desværre en klub i den næstbedste række, men deres setup alene gør at det er spændende for mig. Valget er faldet på den Argentinske legende "Super Mario"s (Kempes) moderklub - Instituto, som virkelig har mange talenter, grundet deres fremragende ungdomsfaciliteter. Det ligger efter 31 kampe til nedrykning, så det er op til mig at få nok point i de sidste 13 kampe, til at dette ikke sker. Det vil jeg gøre med den taktik jeg brugte med Argentina - 4-4-2 med to defensive og to offensive midtbanespillere, højt pres og aggressivitet over hele banen! Nu må vi se om det virker! Opstemt

Det største problem i klubben er dårlig økonomi, så første opgave bliver at skaffe mig af med alle de spillere der ikke er deres løn værd, og så forhåbentligt få forlænget med dem hvis kontrakt udløber, som jeg gerne vil have næste sæson også!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #25: 23 Nov 2017, 16:15 »

Så blev jeg lige kåret til årets manager i Primera B Nacional også - Det tager jeg da også gerne med! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #26: 26 Nov 2017, 10:40 »

Vi reddede os! I sidste kamp og afhængige af at de øvrige bundhold ligeledes tabte, men vi klarede den. Vi var pisket til at vinde den sidste kamp, mens både Quilmes og Barracas Central skulle tabe deres sidste kamp og heldigvis var guderne med os hele vejen! Det ville være en kæmpe skam hvis en klub som Instituto skulle rykke ned to gange på tre år, så det var virkelig vigtigt!

Vi skulle selv møde Douglas Haig, som vi heldigvis har haft krammet på i de seneste sæsoner, så på hjemmebane kørte vi dem over med 2-0 og dermed fik vi sikret en ny sæson.

Den største opgave i klubben er egentlig økonomien, der virkelig halter! Vi skal have solgt ud af alle de overflødige spillere, og forsøge at sænke kontrakterne hos de øvrige spillere, så det går min primære opgave ud på nu, selvfølgelig imens vi holder os oppe rent spillemæssigt også. Der bliver ikke mange indkøb (satser jeg på), men man ved aldrig hvad denne sportsdirektør finder på. Så snart jeg kan, så skifter jeg ham ud til en der er lidt mere driftssikker (jeg lovede bestyrelsen at holde på ham i en sæson) - måske ham jeg havde i Brown, da han var væsentligt bedre at arbejde med! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #27: 26 Nov 2017, 13:00 »



En halv sæson inde, hvor Instituto ligger plantet på en solid 11. plads, efter at have været i toppen i en god periode i starten af sæsonen, fik jeg et tilbud som var for godt til at afslå! Klubben har en rigtig fin struktur og har alle forudsætninger for at være mit sidste eventyr i Argentina - dermed ikke sagt at hvis Boca eller River melder sig, at jeg siger nej til dem! Smiley
« Seneste Redigering: 27 Nov 2017, 09:09 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #28: 27 Nov 2017, 09:33 »

Forventningen hos Estudiantes er at være med helt i toppen, forventeligt omkring en femteplads i tabellen. derfor var det heller ingen overraskelse at den tidligere manager, Roberto Nestor Sensini, fik en fyreseddel efter et skuffende første halvår, hvor de lå og rodede rundt på en 17. plads. Klubben er ikke nedrykningstruet qua gennemsnitssystemet i Argentina, men en klub af denne størrelse og med fremragende faciliteter, bør ikke ligge i den tunge ende af tabellen, så det bliver min opgave at få dem tilbage på ret kurs.

Et af de åbenlyse problemer klubben har er, at der kun er én decideret angriber, og han er og har været langtidsskadet i det meste af det forgangne halvår. Det har betydet at andre skulle score målene, og det har man ikke haft held med. Han er heldigvis ved at være kommet sig, og vi er begyndt at score lidt mål igen. Derudover har klubben AAAAALT for mange spillere, som tærrer på den økonomiske balance, og det er tydeligt at se at klubben lever af den årlige indkomst i forbindelse med deres placering i tabellen. Derfor skal jeg - som alle andre steder jeg har været - starte med at skære ned i spillerlønninger, hvilket betyder at flere spillere må søge nyt job andre steder.

Der er heldigvis penge på kontoen, endnu, så jeg har fået bevilget et Kontinental-A licens-kursus, og er godt på vej mod den bedste trænerlicens, så rent personligt går det også fremad. Jeg tjener i Estudiantes omkring 60.000 kr. om måneden, hvilket ikke er prangende, men jeg burde kunne leve for det i Argentina.. Wink

Jeg har så småt overtaget flere og flere opgaver fra sportsdirektøren, da jeg så småt begynder at kunne se at det giver mening, ofså fordi at han finder de mest mærkelige spillere og personale til klubben (Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal bruge en talentspejder til, der kun har 6 i at bedømme evner og potentiale, men nu er han ansat og jeg kan ikke fyre ham lige nu!)....

Vi er nået frem til den 1. april hvor vi indtil videre er kravlet lidt op i tabellen, til en fornuftig 12. plads. Det er dog bestemt ambitionen at de næste to måneder gerne skulle resultere i at vi nærmer os top ti, men den største udfordring for tiden er at finde en taktik der bare spiller, med det spillermateriale der er til rådighed. Jeg satser stærkt på at klubben fremover skal til at leve af deres egenudvikling af spillere, således vi ikke er afhængige af at skulle ud og købe 11 spillere, for at leve op til de forventninger der er til holdet. Der render en del spillere rundt, som helt sikkert har potentiale til at komme ind på holdet om et år eller to, men der er bare ikke blevet taget hånd om disse spillere før. Jeg har, i de tre måneder jeg har stået i spidsen for klubben, givet debut til ikke mindre end 11 spillere, herunder én som jeg selv har hentet for 850.000 kr. og de resterende 10 er altså fra egen avl - som i øvrigt har klaret sig ganske fornuftigt! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #29: 27 Nov 2017, 09:48 »

Spændende med projekt "rens ud" Smiley
Og du er da rykket fremad, trods alle de nye spillere.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010