home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 387 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Effodeildin - Færøerne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Effodeildin - Færøerne  (Læst 19016 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Effodeildin - Færøerne
« : 27 Jan 2017, 09:35 »

Jeg er igang med et super spændende spil med NSI fra Færøerne, hvor målet er, at etablere mig i det store europa.
Jeg har downloadet en editor fil med den 3. bedste række i færøerne samt en masse andet lækkert. Ved ikke, om jeg må linke til den herinde, men ellers så skriv en pb.

Jeg vil i denne tråd opdatere løbende omkring mit eventyr.

Er der andre der spiller på Færøerne?
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #1: 27 Jan 2017, 09:53 »

Jeg er nået til 3. sæson med NSI, som ligger i "storbyen" Runavik som er den tredje største by på Færøerne. Knap 4000 indbyggere.
NSI spiller i den bedste række, Effodeildin. Klubben har et beskedt trofæskab, og det vil jeg ændre på!
En gang har klubben vundet Effodeildin(2007) og to gange har de vundet pokalturneringen.(1986, 2002)


1. sæson
Den første sæson var meget skuffende. Sluttede heldigvis på den EL givende 3. plads
I Pokalturneringen røg jeg tidligt ud til KÍ.
Indtrådte i Europa League 1. kvalrunde og blev lidt ærgerligt slået ud til Islandske Breidablik samlet 4-2.

2. sæson
2. sæson var noget bedre, på trods af, at jeg aldrig helt var tilfreds med taktikken, som er alt for ustabil..  Sur
Ligaen blev vundet i en tæt top. her
Også i pokalturneringen blev det til triumf med en finalesejr mod ærkerivalerne B68 i straffesparkskonkur rence
Indtrådte igen i EL i 1. kvalrunde mod Rabotnicki som blev slået samlet 3-2. i 2. runde ventede mægtige Hajduk fra Kroatien, hvor jeg tabte samlet 2-1 efter et fremragende 0-0 på Færøerne. Med lidt held var vi gået videre!
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #2: 27 Jan 2017, 10:02 »

3. sæson
Er nu ca. halvvejs i 3. sæson og Champions League kval. er netop gået i gang. Hibernians fra Malta er sendt ud med samlet 8-0 og i 2. kvalrunde venter Sherrif fra Moldova. Jeg ser gode muligheder!
I ligaen fører vi med 3. point i en igen tæt række og jeg er igen i finalen i pokalturneringen.
Supercuppen blev vundet med 3-0.

Efter sidste sæsons rimelige resultater i EL samt mestrene fra 1. sæson, B36's flotte resultater i CL kvalen, hvor de nåede til 3. runde er Færøerne steget på koefficient tabellen.


Pengene er indtil videre små og jeg lever pt. af pengene fra europæisk turneringer som giver rigtig godt!
Jeg har fået ungdomsbudgettet forøget 2 gange af bestyrelsen og jeg håber, at jeg med tiden kan få et par gode akademispillere. So far har jeg ikke fået noget interessant.

Pt. er jeg i Juli 2018, og jeg vil rigtig gerne blive fuldtidsprofessione l senest i 2020.
« Seneste Redigering: 27 Jan 2017, 10:05 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #3: 27 Jan 2017, 10:17 »

Spændende udfordring du har sat dig selv på Smiley Sjovt at læse!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

frederiksr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #4: 27 Jan 2017, 10:25 »

Stærk udfordring! Følger helt klart med Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #5: 27 Jan 2017, 11:39 »



Hvor er det ærgerligt.. Vi taber på hjemmebane på et mål efter 89 minutter... Så ufortjent at vi ikke gik videre.. Men flot præstation ikke mindst!

I EL knockout runden venter den største kamp i historien. Giganterne fra Sevilla. Av..

Alle mine europæiske kampe bliver spillet på Nationalstadionet i Torshavn, da NSI's stadion ikke lever op til kravene.
Til kampen mod Ludogorets var der fuld hus. 6000 tilskuere og jeg tjente en formue på kampen og CL kvalifikationen. Det luner i den lunkne kasse.


Logged

Arsenal <3

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #6: 27 Jan 2017, 11:40 »

I de tidligere udgaver har jeg også brugt rigtig meget tid i den færøske liga især med EB/Streymur, som har set bedre dage. Men det var så svært, at få ordentlige spillere, man endte altid med bare at kigge efter modstanderens.

Hvordan kører det i dit spil nu hvor du er nået så langt? Er det muligt at hente bare nogenlunde udenlandske spillere eller hvorledes?
« Seneste Redigering: 27 Jan 2017, 11:42 af Seller95 » Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #7: 27 Jan 2017, 11:42 »

I de tidligere udgaver har jeg også brugt rigtig meget tid i den færøske liga især med EB/Streymur, som har set bedre dage. Men det var så svært, at få ordentlige spillere, man endte altid med bare at kigge efter modstanderens.

Hvordan kører det i dit spil nu hvor du er nået så langt? Er det muligt at hente bare nogenlunde udenlandske spillere eller hvorledes?

Jeg har også været på rov i forskellige færøske klubber. Jeg er endnu ikke fuldtidsprof og har derfor ualmindelig svært ved at tiltrække spillere udefra, da de ikke vil flytte til færøerne for en deltidskontrakt. Men det forstår man jo godt.  crazy
Mit mål er snart at blive fuldtidsprof. det vil forhåbentlig betyde, at jeg kan begynde at scoute udenfor Færøerne og tiltrække nogle nye spillere!
Logged

Arsenal <3

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #8: 27 Jan 2017, 13:48 »

FEDT!

Jeg er selv fra Færøerne, så dette er meget sjovt at læse! Smiley

Er det muligt at se et SS af dit hold? Wink

EDIT: Havde været fedt med Sevilla på Færøerne irl.. Wink NSI har dog spillet kampe mod Fulham i EL i 11/12 sæsonen, og Manchester City har også været forbi her i 2008 og spillede i mod EB/Streymur Smiley
« Seneste Redigering: 27 Jan 2017, 13:51 af LucasLeiva » Logged

Kolo Abib Touré

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #9: 27 Jan 2017, 14:55 »

FEDT!

Jeg er selv fra Færøerne, så dette er meget sjovt at læse! Smiley

Er det muligt at se et SS af dit hold? Wink

EDIT: Havde været fedt med Sevilla på Færøerne irl.. Wink NSI har dog spillet kampe mod Fulham i EL i 11/12 sæsonen, og Manchester City har også været forbi her i 2008 og spillede i mod EB/Streymur Smiley
Sevilla > Fulham  Wink Men nu du nævner City, så kan jeg da faktisk godt huske det! Dengang var de dog ikke hvad de er i dag.

Logged

Arsenal <3

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #10: 27 Jan 2017, 15:08 »

Er du selv fra Færøerne Smiley?
Logged

Kolo Abib Touré

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #11: 27 Jan 2017, 15:27 »

Er du selv fra Færøerne Smiley?
Nej  Grin
kan godt lide de lidt obskure lande og ligaer hvor der er noget at arbejde med.  Smiley
Det er dog første gang, at jeg spiller på Færøerne
« Seneste Redigering: 27 Jan 2017, 15:31 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #12: 27 Jan 2017, 18:02 »

Jeg er også igang med 1. sæson med NSI. Jeg opdaterer senere, når jeg er kommet længere hen i sæsonen. Mit valg er faldet på NSI, da jeg har nogle venner på Færøerne, hvor en af dem spiller for NSI, hvilket har givet mig motivationen for mit save. Smiley
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #13: 28 Jan 2017, 09:46 »

Så er min første sæson færdigspillet med NSI, hvor det blev til sejr i pokalen og ligaen. En fantastisk slutspurt sikrede holdet guldet. Det tog længere tid at indspille min taktik end jeg havde regnet med, men da den var på plads, var der ingen slinger i valsen fra holdets side. The double i første sæson må være godkendt, men jeg er dog ikke helt tilfreds. Jeg røg ud i første runde i EL til Stabæk, hvor jeg overraskende nok dominerede begge kampe mod et langt bedre hold. Jeg har derfor store forventninger til den kommende sæson, hvor jeg skal prøve kræfter med CHL. Smiley
- Det nedenstående billede viser tydeligt, at min taktik efterhånden fungerer. Jeg vil dog gerne se mit hold score flere mål og lukke færre ind, men niveauet i ligaen er dårligt og mine spillere laver ind imellem nogle åndssvage fejl.

* Skærmbillede 2017-01-28 kl. 09.43.33.png (141,5 KB - hentet 133 gange.)
* Skærmbillede 2017-01-28 kl. 09.42.45.png (848,65 KB - hentet 123 gange.)
* Skærmbillede 2017-01-28 kl. 09.43.18.png (404,97 KB - hentet 123 gange.)
* Skærmbillede 2017-01-28 kl. 09.47.02.png (388,18 KB - hentet 123 gange.)
« Seneste Redigering: 28 Jan 2017, 09:49 af DANzin22 » Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #14: 28 Jan 2017, 09:59 »

Kanon start! Klæmint er en født målscorer. Uundværlig!

Håber du kan overraske lidtni CL og hente nogle millioner!
Logged

Arsenal <3

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010