home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Effodeildin - Færøerne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Effodeildin - Færøerne  (Læst 19061 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #30: 29 Jan 2017, 17:54 »

Øv, danzin.. men flot! Økonomien må være ganske solid allerede!
Var du gået videre i CL kvalen ventede der dog en playoff runde mere inden gruppespillet Wink
Logged

Arsenal <3

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #31: 29 Jan 2017, 18:02 »

Øv, danzin.. men flot! Økonomien må være ganske solid allerede!
Var du gået videre i CL kvalen ventede der dog en playoff runde mere inden gruppespillet Wink


De resterende hold jeg kunne møde i en evt. playoff var utrolig nok ikke noget vildt, så føler, at jeg smed det hele på gulvet. Jeg er opsat på revanche i den kommende sæson, hvor jeg 100% går efter gruppespillet. Klubbens samlede økonomi er på 7.5 mio og jeg har fået et transferbudget på 7.5 mio. Jeg har dog ikke i sinde at bruge penge på transfers, før jeg bliver fuldtidsprof. Jeg har i 2. sæson vundet de 3 færøske trofæer, hvilket jeg er godt tilfreds med og mine resultater i EL og CHL kan jeg heller ikke være utilfredse med - så alt i alt en godkendt sæson. Smiley
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #32: 30 Jan 2017, 00:13 »

Imponerende hvad I har fået ud af NSI. De bliver undertippet hver gang, men synes godt nok de er svære at have med at gøre. Klæmint ville desværre ikke skifte til sæson 2, da han mener at min trup ikke er god nok :/ Øv. Men Færøerne er også rykket 3 plader op på Koefficentpladsen, så nummer 1 nu indtræder en runde senere i CHL.
Vi blev kåret til årets overraskelse i Europa League, hvilket er super fedt at se der bliver sat lidt pris på os i det store Europa.

I anden sæson kører det rigtig godt. Vi er foran med 5 point efter 16 kampe, hvilket er fornuftigt nok.

I EL har jeg mødt Sant Julia fra Andorra.
Det gik temmelig godt i den første kamp og endte med at slå Europa League rekorden for fleste mål


(så glemmer vi at kampen kun endte 2-2 i Andorra)

Nu venter Brøndby i anden runde, så det bliver spændende.

EDIT: Vi er desværre skide uheldige og har 6(!!!!) skader op til kampene mod Brøndby. 6 mand er ufattelig mange i sådan en tynd trup. Vi ender med at tabe 1-0 ude og på hjemmebane står vi på et tidspunkt 1-1, men Brøndby viser desværre de er et bedre hold og vinder 1-3 og slår os ud 1-4 sammenlagt. Øv øv, nu er der fuld fokus på at vinde ligaen.
« Seneste Redigering: 30 Jan 2017, 00:30 af Bendtner_23 » Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #33: 30 Jan 2017, 08:01 »

Sjovt at læse om jeres erfaringer med Færøerne Smiley

Keep them coming Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #34: 30 Jan 2017, 16:08 »

Anden sæson endte med to pokaler. En i ligaen og en i pokalturneringen. Vi tabte desværre supercuppen til NSI i straffespark, men det bliver nu spændende, at komme i CHL og se hvad der skal ske, hvor vi indtræder i anden runde. Jeg er ligesom de andre lidt trist over de penge jeg har i transferbudget, som jeg ikke rigtig kan bruge, før vi bliver fuldtid. Nu må vi se hvad tredje sæson bringer.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #35: 30 Jan 2017, 23:54 »



Det lykkedes sku at komme videre fra anden runde i CHL. Vi vandt 3-1 hjemme og så lykkedes det at holde det ude på en eller anden måde. Vi dominerede ikke direkte kan man sige.


SÅ SKETE DET VILDE. Vi møder Ludogorets i tredje runde og kommer lynhurtigt bagude 0-2 hjemme. Men så sker det magiske!

Vi ender med at vende det hele og jeg tænker, at den bliver stadig svær på udebane, fordi modstanderen trods alt fik to udebane mål. MEEEEEN!
Så kører drengene bare videre på bølgen og skaffer et vanvittigt resultat


Vi er videre til playoff og sikker på gruppespil i Europa i tredje sæson!! Det er fuldstændig sindsygt eftersom jeg har svært ved at vinde kampe i ligaen med mere end 1-2 mål og tit får uafgjort. Men nu kommer der en masse penge igennem, så jeg forhåbentlig kan blive fuldtid i fjerde sæson!


EDIT:
Vi trak Celtic i playoff og taber 0-2 på udebane, hvor Radza står helt fantastisk og redder os for en røvfuld. På hjemmebane kæmper vi for at komme med videre og kommer foran 1-0 rimelig tidligt i kampen, men Celtic har desværre et bedre hold og får 1-1, så vi ryger desværre ud 1-3 i CHL, men ender i EL gruppespil, hvor vi får 20 mio bare for at være med, hvilket luner en del. Vi har desværre mange problemer i ligaen lige nu, da truppen er tynd og det er svært med både Europa og ligaen.
EL gruppen ender med at blive en kedelig gruppe med Legia, Besiktas og Bilbao. Havde håbet på noget mere farverigt og vildt, men det skal nok blive fint.

EDIT2:
Jeg forsøgte at blive fuldtid, da jeg kunne se vi var på 47 mio i økonomien, og nu lykkedes det sku! Vi går fuldtidsproffesione lle i næste sæson (bliver så fjerde sæson i alt). Bliver spændende at se hvad man kan lokke til klubben
« Seneste Redigering: 31 Jan 2017, 00:36 af Bendtner_23 » Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #36: 31 Jan 2017, 14:49 »



Det lykkedes sku at komme videre fra anden runde i CHL. Vi vandt 3-1 hjemme og så lykkedes det at holde det ude på en eller anden måde. Vi dominerede ikke direkte kan man sige.


SÅ SKETE DET VILDE. Vi møder Ludogorets i tredje runde og kommer lynhurtigt bagude 0-2 hjemme. Men så sker det magiske!

Vi ender med at vende det hele og jeg tænker, at den bliver stadig svær på udebane, fordi modstanderen trods alt fik to udebane mål. MEEEEEN!
Så kører drengene bare videre på bølgen og skaffer et vanvittigt resultat


Vi er videre til playoff og sikker på gruppespil i Europa i tredje sæson!! Det er fuldstændig sindsygt eftersom jeg har svært ved at vinde kampe i ligaen med mere end 1-2 mål og tit får uafgjort. Men nu kommer der en masse penge igennem, så jeg forhåbentlig kan blive fuldtid i fjerde sæson!


EDIT:
Vi trak Celtic i playoff og taber 0-2 på udebane, hvor Radza står helt fantastisk og redder os for en røvfuld. På hjemmebane kæmper vi for at komme med videre og kommer foran 1-0 rimelig tidligt i kampen, men Celtic har desværre et bedre hold og får 1-1, så vi ryger desværre ud 1-3 i CHL, men ender i EL gruppespil, hvor vi får 20 mio bare for at være med, hvilket luner en del. Vi har desværre mange problemer i ligaen lige nu, da truppen er tynd og det er svært med både Europa og ligaen.
EL gruppen ender med at blive en kedelig gruppe med Legia, Besiktas og Bilbao. Havde håbet på noget mere farverigt og vildt, men det skal nok blive fint.

EDIT2:
Jeg forsøgte at blive fuldtid, da jeg kunne se vi var på 47 mio i økonomien, og nu lykkedes det sku! Vi går fuldtidsproffesione lle i næste sæson (bliver så fjerde sæson i alt). Bliver spændende at se hvad man kan lokke til klubben

Fedt at se, at det lykkedes for dig at blive fuldtidsprof! Jeg var som sagt millimeter fra at kvalificere mig til EL-gruppespillet og dermed indkassere penge i samme størrelsesorden, men det må blive i den kommende sæson. Smiley
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #37: 31 Jan 2017, 16:01 »

Jeg tænker også, at lige så snart man først får det første gruppespil, så vælter millionerne ind. Jeg havde 36 mio at købe for i transferbudget, og jeg fik skrevet fuldtidskontrakt med de vigtigste spillere. Men der er godt nok ikke mange spillere, som vil til Færøerne og slet ikke min klub. Spillere som Klæmint vil stadig ikke skifte til min klub, selvom jeg kan byde på en fuldtidskontrakt. Den 'bedste' spiller jeg har været ved at skrive med var Sammy Skytte, som ville have 300.000 om måneden, hvilket var lige i overkanten af hvad vi kunne tilbyde. Jeg har dog fået købt Sandro Spasojevic, som har formået at score en masse mål. Men det er også først lige nu det er gået op for mig, at man kun må have 4 udelændinge i kamptruppen, hvilket også sætter en stopper for køb af udenlandske spiller. Hvad der skal ske nu er svært at svare på.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #38: 01 Feb 2017, 12:43 »

Jeg tænker også, at lige så snart man først får det første gruppespil, så vælter millionerne ind. Jeg havde 36 mio at købe for i transferbudget, og jeg fik skrevet fuldtidskontrakt med de vigtigste spillere. Men der er godt nok ikke mange spillere, som vil til Færøerne og slet ikke min klub. Spillere som Klæmint vil stadig ikke skifte til min klub, selvom jeg kan byde på en fuldtidskontrakt. Den 'bedste' spiller jeg har været ved at skrive med var Sammy Skytte, som ville have 300.000 om måneden, hvilket var lige i overkanten af hvad vi kunne tilbyde. Jeg har dog fået købt Sandro Spasojevic, som har formået at score en masse mål. Men det er også først lige nu det er gået op for mig, at man kun må have 4 udelændinge i kamptruppen, hvilket også sætter en stopper for køb af udenlandske spiller. Hvad der skal ske nu er svært at svare på.
Nu ved jeg ikke hvordan denne database er skruet sammen, men i virkeligheden gælder udlændinge reglen ikke for skandinaver. Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #39: 01 Feb 2017, 19:06 »

Nu ved jeg ikke hvordan denne database er skruet sammen, men i virkeligheden gælder udlændinge reglen ikke for skandinaver. Smiley
øv, det gør den desværre i DB'en, kunne ellers være lækkert, hvis det var korrekt.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #40: 01 Feb 2017, 19:23 »

Mit NSI spil når til en ende her.. Jeg må sande, at jeg ikke bliver prof. lige foreløbligt.. Efter at vinderen af Effodeildin indtræder i 2. kval runde til CL. er jeg nu 3 år i træk rendt ind i Salzburg og alle 3 sæsoner røget ud.. Økonomien er derfor ikke til, at blive prof, da jeg ikke tjener nok på de 2 europæiske kampe pr. sæson.. Øv..

Et nyt eventyr venter forude. Overvejer lidt, om det er Gibraltar jeg skal til. Det må være en kollosal udfordring! Også Malta overvejer jeg. Smiley
Logged

Arsenal <3

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #41: 03 Feb 2017, 20:27 »

Jeg må sige, at lysten til Vikingur faldt helt sindsygt, da jeg fandt ud af man kun kunne have 4 udenlandske spillere. (Jeg har dog heldigvis fundet en med max på 10, hvilket øger lysten nu hvor der er kommet lidt transfers også til Færøerne).

MEN. Jeg besluttede mig alligevel for lige at spille CHL kvalen færdig og det lykkedes sku i fjerde sæson, at komme til CHL gruppespillet. En forholdsvis nem vej til gruppen gjorde det hele noget nemmere.



Gruppen er også helt vanvittig med City, Bayern München og Ajax, så drengene kommer ud på nogen fede stadions! Noget af en forvandling for min nye angriber Sandro Spasojevic. Fra Fredericia i 1. divisionen til CHL grppespil!
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

jeppehvid
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #42: 07 Mar 2022, 14:33 »

Jeg er igang i FM 2022, med et hold fra d. 3 bedste række på Færøerne.
I første sæson er jeg i pokalsemifinalen og jeg spekulerer derfor I hvorvidt at den giver adgang til Europa?
Ved I det?
Logged

jogvan86
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #43: 07 Mar 2022, 15:06 »

Jeg er igang i FM 2022, med et hold fra d. 3 bedste række på Færøerne.
I første sæson er jeg i pokalsemifinalen og jeg spekulerer derfor I hvorvidt at den giver adgang til Europa?
Ved I det?

Ja, at vinde Løgmanssteypið giver adgang til Europa League  Smiley
Logged

jeppehvid
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #44: 08 Mar 2022, 09:21 »

Ja, at vinde Løgmanssteypið giver adgang til Europa League  Smiley

Fedt. Men Har Færøerne ikke kun 1 CL plads og en række Conference League pladser?

Derudover, så tror jeg det er dig der har lavet den database jeg spiller med Smiley
Jeg startede et save, i den 4 bedste række, men efter at have vundet gruppen så kom der aldrig nogle playoff kampe. Næste sæson blev der kun spillet Pokalturnering på Færøerne og sæsonen efter var der bare rykket et tilfældigt hold op fra 3 delid (som endte næstsidst i sæson 1).
Er der en fejl databasen? Smiley

Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010