home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 526 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Effodeildin - Færøerne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Effodeildin - Færøerne  (Læst 19063 gange)
DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #15: 28 Jan 2017, 10:06 »

Kanon start! Klæmint er en født målscorer. Uundværlig!

Håber du kan overraske lidtni CL og hente nogle millioner!

Jeg har netop forlænget med ham til 2018 Thumbs Up
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #16: 28 Jan 2017, 13:04 »

Jeg er også begyndt på Færøerne igen dog i Víkingur Gøta, da jeg husker dem som rigtig irriterende i de andre FM.

Jeg er kun lige halvejs i sæsonen på en tredjeplads i en meget tæt liga. Efter 4 uafgjorte kampe i træk(som dog sikrede mig en finaleplads i pokalen(navnet er simpelthen for svært at stave til)). Víkingur indtræder i første runde af Europa League hvor jeg mødte KGHM Lubin fra Polen. Efter en halv skuffende 0-0 på hjemmebane valgte holdet simpelthen at gå amok i returen


Nu venter Hearts i anden runde.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #17: 28 Jan 2017, 13:11 »

Vikungur har også et par spændende spillere, synes jeg. Jeg har selv hentet Djordjevic til NSI i 2. sæson. Han er fremragende! Desværre har han i 3. sæson været ude i hele 10-11 måneder og er nu på vej mod comeback igen.. Så det har ødelagt hans stats lidt, desværre.

Flot resultat mod det polske hold! Hearts bliver svært.

Held og lykke!
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #18: 28 Jan 2017, 13:28 »

Jeg har også fået færdigspillet 3. sæson nu og jeg har gjort rent bord igen.

Jeg er, på trods af trofæerne stadig langt fra tilfreds med min taktik.. Vi spiller alt for svingende.. 8 uafgjorte i den hjemlige liga..
Til gengæld har jeg fået bedre styr på defensiven.

Økonomien ser rigtig dejlig ud i år efter de flotte europæiske præstationer. Bestyrelsens foreløbelige budget har også overrasket mig meget. Kan ikke rigtig bruge alle de penge til noget.. Vil hellere have, at klubben tager det næste skridt og bliver prof. så jeg kan udvikle klubben yderligere. Vil også gerne have, at vi får forbedret trænings- og ungdomsfacilitetern e.

For første gang har jeg fået et spændende YI. hvor især KÆMPEN René Breckman og Jesper Færø hvor jeg gav sidstnævnte debut i allersidste spillerunde i ligaen, da mesterskabet allerede var sikret.
Håber at disse to kan udvikle sig til fornuftige spillere på Færøerne.

EDIT: Af personlige succeser kan jeg også fortælle, at jeg nu er igang med Kontinental C-licens og er efterhånden en eftertragtet herre i Skandinavien hvor flere norske klubber samt danske divisionsklubber har haft kløerne ude efter mig.

EDIT EDIT: Hep hey. Dejlig nyhed. Dog også en meget dyr en af slagsen..


Ser frem til næste sæson hvor jeg igen gerne skulle vinde det hele. Forhåbentlig overraske positivt i Europa igen.
« Seneste Redigering: 28 Jan 2017, 13:38 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #19: 28 Jan 2017, 13:28 »

Ja, han har også spillet helt vanvittigt for mig, desværre ville han have lidt for meget i løn til hvad jeg kunne tilbyde, så nu håber jeg han lige holder ud, så der kan komme et nyt kontrakttilbud på bordet.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #20: 28 Jan 2017, 13:41 »

Eventyret forsætter! Efter en meget lige kamp i Skotland ender jeg med at tabe 1-0 på et mål sent i kampen, men igen er det som et wake-up call for holdet, som vælger at spille drømmebold på Færøerne og sende os en runde videre!
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

madso
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #21: 28 Jan 2017, 13:44 »

Kan man se SS, af jeres taktik og 3 bedste spillere? Smiley
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #22: 28 Jan 2017, 14:57 »

Kan man se SS, af jeres taktik og 3 bedste spillere? Smiley

Selvfølgelig! Læg specielt mærke til Klæmint som i de 2 første kampe af 2. sæson har scoret 5 mål i ligaen. Thumbs Up

* Skærmbillede 2017-01-28 kl. 14.55.11.png (112,85 KB - hentet 107 gange.)
* Skærmbillede 2017-01-28 kl. 14.55.28.png (982,21 KB - hentet 108 gange.)
* Skærmbillede 2017-01-28 kl. 14.55.36.png (978,82 KB - hentet 110 gange.)
* Skærmbillede 2017-01-28 kl. 14.55.58.png (981,82 KB - hentet 108 gange.)
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #23: 28 Jan 2017, 15:04 »


Inspireret stærkt af Westers taktik indlæg.







har lige formået at stå 0-0 i Portugal mod Aroruca i tredje runde, så nu må vi se hvad det kan blive til på hjemmebane. Jeg elsker at man lige har nogen runder hvor det kun er Europa man fokuserer på, så det ikke går udover ligaen

EDIT:
Er på randen til at hyle. Øv
« Seneste Redigering: 28 Jan 2017, 15:16 af Bendtner_23 » Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #24: 28 Jan 2017, 16:35 »

Hvor er det surt, Bendtner23, men samtidig også imponerende det du har præsteret allerede i første sæson!
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #25: 28 Jan 2017, 21:12 »

Min unge kæmpe fra seneste YI er netop blevet den yngste målscorer i historien. Både i klubben og i ligaen. Spændende tider!



Det kører nogenlunde. Smider alt for mange dumme point fordi jeg simpelthen ikke kan lukke kampene.. Og kan slet ikke lukke af for deres kanter. 5 sejre og 4 uafgjorte i de første 9 kampe giver en 2. plads. Vikingur er fremragende so far.
27 kampe uden nederlag i ligaen har jeg lige nu, 11 af dem er endt uafgjort.

Jeg er stadig en eftertragtet mand. Superliga klubben AaB har netop tilbudt mig jobinterview. Så det er efterhånden "store" klubber der har fået øjnene op for mig.  Wink

Nu varer det ikke forfærdelig længe til der igen er europæisk kvalifikation. Det glæder vi os altid til. Krydser fingre for gode lodtrækninger igen!
Som noget nyt indtræder 1. pladsen i 2. runde af CL kvalen. Spændende tider på Færøerne som er på vej frem på koefficientlisten!
Logged

Arsenal <3

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #26: 29 Jan 2017, 00:08 »

Imponerende talent, kommende landsholdsspiller Wink

Det er rimelig imponerende så meget Færøerne har rykket sig på koefficientlisten, hvordan ser det ud med det færøske landshold i dit spil?

EDIT:

Første sæson skabte spænding til det sidste. Selvom vi er gået igennem 15 kampe uden nederlag(tæller stadig), så har NSI også gjort det rigtig godt, hvilket desværre gjorde at de trak det længste strå

I sæsonen har jeg mødt NSI 5 kampe. Det har betydet 1 sejr og 4 uafgjorte, så det er topkampe til det sidste.
Sæsonen slutter derfor med to pokaler, en andenplads i ligaen og tredje runde af Europa League kvalen
« Seneste Redigering: 29 Jan 2017, 00:50 af Bendtner_23 » Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #27: 29 Jan 2017, 09:55 »

Det går ikke særlig godt for det færøske landshold som er helt nede på 158 på verdensranglisten! Så det er virkelig kun gået nedad... Lars Olsen er fortid. Det opdagede jeg desværre først, da de havde ansat en ny træner.. Med dårligere licens end jeg og dårligere omdømme.. Øv. Ville ellers gerne være landstræner ved siden af. Skuffet

EDIT: Så blev der trukket til til CL 2. kval runde.. Jeg trak Red Bull Salzburg.. Så mit europæiske eventyr slutter tidligt i år.. Skuffet
Ikke ligefrem en fordel først at indtræde i 2. runde, hvis jeg trækker så store modstandere..
Må håbe, at de andre færøske hold kan sikre lidt koefficient point.

Flot sæson du ellers har haft, Bendtner. Satme surt med 2. pladsen af point.. Næste sæson napper du ligaen med!
« Seneste Redigering: 29 Jan 2017, 10:07 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #28: 29 Jan 2017, 11:27 »

Forventet exit mod stærke Salzburg.. Skuffet



Ikke meget europæisk bold i år.. Det udsætter nok mine planer for at blive prof inden 2020..

EDIT: Kan fortælle at det blev en helt forfærdelig europæisk sæson for Færøerne...

HB tabte begge deres kampe mod Hearts.
B36 tabte skuffende begge deres kampe til Keflavik..
EB/Streymur tabte begge deres kampe til Skenderbeu..

« Seneste Redigering: 29 Jan 2017, 11:40 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Effodeildin - Færøerne
« Svar #29: 29 Jan 2017, 16:40 »

Overraskelsen var så tæt på, så tæt på... Jeg var i 3. runde i CHl-kval, hvor jeg ufortjent røg ud. Herefter ventede Celtic i playoff til Europa League, hvor jeg var ufattelig tæt på at komme med i gruppespillet. En kæmpe skuffelse, men det må være godkendt allerede i 2. sæson at være millimeter fra gruppespillet i både CHL og EL.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010