home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: Genrejsningen af Østtyskland
| | | |-+  Chemnitzer FC (Januar challenge)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Chemnitzer FC (Januar challenge)  (Læst 6884 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Chemnitzer FC (Januar challenge)
« : 06 Jan 2017, 22:34 »

•   95 point - Vinde bundesligaen

•   85 point - Vinde Pokalturneringen (DFB)

•   80 point - En spiller fra klubben fra start i 3. Bundesliga, spiller 25 kampe fra start i Bundesligaen.


•   75 point - Oprykning til bundesligaen


•   70 point - Have 5 eller færre udlændinge i truppen (alle hold), alle sæsoner i Bundesligaen.


•   65 point - Oprykning til 2. Bundesliga


•   60 point - Få en regen-spiller fra akademiet, som er født i østtyskland, på u21 landsholdet hvor denne skal spille minimum 1 kamp.

•   55 point - Sælg en spiller som var i klubben ved start (gælder kun klubber der starter i 3. Bundesliga), for mere end 100 millioner


•   50 point - Have overskud på transfers hvert vindue


•   45 point - Overleve som oprykker i Bundesligaen


•   35 point - Overleve som oprykker i 2. Bundesliga


•   20 point - Fuldføre din challenge, og fortæl løbende om det i en mini-blog


•   10 point - Gennemfør en sæson

« Seneste Redigering: 14 Jan 2017, 21:04 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chemnitzer FC (Januar challenge)
« Svar #1: 06 Jan 2017, 22:35 »

Jeg vil også lege med.

41 årige Dennis Schweitzer er netop præsenteret som ny træner i Chemnitzer FC!

Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chemnitzer FC (Januar challenge)
« Svar #2: 09 Jan 2017, 11:44 »

Så blev første sæson færdigspillet og det blev til en dejlig 1. plads i 3. Bundesligaen efter en finale i sidste spillerunde, hvor vi hjemme tog imod Halle i en kamp om 1. pladsen. Vi vandt 3-1 på to mål af den tidligere RBL spiller, Daniel Frahn som dermed sluttede på 21 mål i 29 kampe!

Transfers

Opstilling

Har også fået et brugbart youth intake med et par spillere, som jeg spår en god fremtid. Desværre må de ikke spille før de er fyldt 17..

Til den kommende sæson har jeg allerede sikret mig to stærke forstærkninger. Rani Khedira samt Julian Green ankommer begge på fri transfer! 2 spillere jeg forventer mig meget af og som helt klart har niveau til mere end 2. Bundesligaen!

Jeg er spændt på den kommende sæson!
« Seneste Redigering: 09 Jan 2017, 11:53 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chemnitzer FC (Januar challenge)
« Svar #3: 10 Jan 2017, 15:42 »

Er nu halvvejs inde i 2. sæson og jeg er ovenud tilfreds. Holdet var spået en 17. plads og målet inden sæsonstart var da også, at jeg skulle undgå nedrykning. Men her d. 2/2, 20 spillerunder inde i 2. Bundesligaen ligger vi højest overraskende på 1. pladsen. Defensiven fungerer ligesom i 1. sæson super fint, og jeg er også begyndt at score mål efter en meget sløj start på den front.
Audero, som er lejet af Juventus for de kommende 2 sæsoner står fremragende!

Transfers

Jeg tør godt at garantere, at jeg ikke rykker ned. Jeg vil dog ikke sætte mine forventninger på oprykning. Men nu må vi se!
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chemnitzer FC (Januar challenge)
« Svar #4: 10 Jan 2017, 17:25 »

Mon oprykning bliver en realitet?



« Seneste Redigering: 10 Jan 2017, 17:27 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chemnitzer FC (Januar challenge)
« Svar #5: 11 Jan 2017, 10:51 »

Sikken en sæson!



Jeg lå længe nummer 1. men i anden sidste spillerunde overhalede Darmstadt mig.  Sur Men fuck it. Bundesliga bold i Chemnitz!

I Pokal turneringen tabte jeg i 1. runde til min venskabsklub, Hertha Berlin med 2-0.

Transfers

Opstilling

Virkelig en overraskende sæson på alle måder. Vi slog endda rekord undervejs i sæsonen!
Min defensiv var endnu engang bundsolid og lejesvenden, Emil Audero holdte buret rent i hele 19 ud af 34 kampe! Dejligt jeg har ham på leje i Bundesligaen også.

Mine forventninger til Bundesligaen er meget beskedne. Vi skal bare overleve. Holdet er ikke stærkt nok, så jeg håber, at jeg får lidt penge at lege med.
Logged

Arsenal <3

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chemnitzer FC (Januar challenge)
« Svar #6: 11 Jan 2017, 12:51 »

Stærkt, min ven! Al held og lykke i Bundesligaen, mon ikke du får brug for det Wink
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chemnitzer FC (Januar challenge)
« Svar #7: 13 Jan 2017, 13:22 »

Så blev 3. sæson og første i Bundesligaen færdigspillet og det er endnu engang gået langt bedre end jeg havde forventet!
Forskellen fra 2.- til Bundesligaen kunne mærkes og jeg havde det især ufattelig svært mod de helt store hold. Men en super stærk afslutning med 5 sejre i de sidste 5 spillerunder sikrede mig en 6. plads!
Denne flotte placering har også boostet den ellers meget skrøbelige økonomi og det foreløbelige budget for den kommende sæson lyder på 130 mio. til transfers og jeg har 2,5 mio. overskud på lønbudgettet. Jeg kan dog ikke tillade mig at gå ud og spendere penge før jeg har solgt nogle, da jeg så går glip af et af challengens mål..

Det blev ikke til succes i DFB Pokalturneringen hvor jeg røg ud i 2. runde til Dortmund.

Mine transfers kan ses her
Desværre mister jeg holdets helt store profil Julian Green som skifter til Swansea kvit og frit ved kontraktudløb..  Sur

Truppen som "kun" består af 5 ikke tyskere.
Og sæsonens spiller blev Tom Baumgart som også er en ægte Chemnitz dreng. Han sikrer mig dermed endnu flere point til challengen med 25 startere i Bundesligaen.

Mit største akademi håb er Tobias Abeling som jeg håber snart bliver indkaldt til en U-landsholdssamling for Tyskland.

EDIT: Som bonus info kan jeg fortælle, at bestyrelsen er gået igang med planlægningen af et splinternyt stadion, da det gamle stadion kun kunne huse 15.000 tilskuere. Så det bliver spændende, selvom det først bliver færdigt til challengens afslutning i så fald. Derudover er trænings- og ungdomsfacilitetern e også ved at blive forbedret.

Så en dejlig sæson som også gav en masse point til challengen!
Den kommende sæson bliver spændende! Mon jeg får en af de vanskelige 2. sæson som oprykker, eller tager jeg skridtet videre? Det vil tiden vise!
« Seneste Redigering: 13 Jan 2017, 14:27 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Chemnitzer FC (Januar challenge)
« Svar #8: 13 Jan 2017, 13:46 »

Hr. Abeling ser rigtigt spændende ud, og det er da en fremragende 1. sæson i Bundesligaen du har fået dig der! Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chemnitzer FC (Januar challenge)
« Svar #9: 13 Jan 2017, 13:51 »

Hr. Abeling ser rigtigt spændende ud, og det er da en fremragende 1. sæson i Bundesligaen du har fået dig der! Smiley
Har også store forventninger til Abeling! Næste sæson bliver hans, håber jeg. Wink
Havde bestemt heller ikke regnet med, at jeg skulle ende med en 6. plads! Jeg er bange for, at næste sæson bliver rigtig svær. Men nu må vi se.  Smiley
Logged

Arsenal <3

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chemnitzer FC (Januar challenge)
« Svar #10: 13 Jan 2017, 14:25 »

Super flot 3.sæson.
Og ja, Abeling ser spændende ud.

Du skriver i din update at forskellen på 2. og 3.Bundesliga kunne mærkes, går dufra du mener 1. og 2.Bundesliga Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chemnitzer FC (Januar challenge)
« Svar #11: 13 Jan 2017, 14:27 »

Super flot 3.sæson.
Og ja, Abeling ser spændende ud.

Du skriver i din update at forskellen på 2. og 3.Bundesliga kunne mærkes, går dufra du mener 1. og 2.Bundesliga Smiley
Tak tak.
Ja, det er selvfølgelig fra 2. bundesliga og til Bundesligaen. Min fejl. det er rettet nu. : Smiley
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chemnitzer FC (Januar challenge)
« Svar #12: 14 Jan 2017, 20:03 »

Så blev 4. sæson færdigspillet og det blev til en godkendt 7. plads. Vi tabte i sidste spillerunde hjemme til Gladbach, så vi mistede den EL givende 6 plads, øv.



Transfers

Truppen

Det blev heller ikke til Succes i DFB Pokalturneringen, da vi skuffende røg ud til Darmstadt i 3. runde..

Så ingen point på kontoen denne sæson, og jeg mangler nu kun én sæson tilbage af challengen. Jeg tvivler på, at jeg kan skaffe flere point, da det er svært at få et konkurrencedygtigt hold, når man er så begrænset på transfermarkedet.  Smiley
Logged

Arsenal <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Chemnitzer FC (Januar challenge)
« Svar #13: 14 Jan 2017, 20:27 »

Du skal bare hænge i Seller! Hvis du er heldig får du en sæson som den jeg har i min første sæson i Bundesligaen, hvor de store hold ik gider tage sig sammen, og det ligner at vinderen af rækken, ender med at skulle bruge under 70 point på at løbe med guldet. Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chemnitzer FC (Januar challenge)
« Svar #14: 14 Jan 2017, 20:30 »

Du skal bare hænge i Seller! Hvis du er heldig får du en sæson som den jeg har i min første sæson i Bundesligaen, hvor de store hold ik gider tage sig sammen, og det ligner at vinderen af rækken, ender med at skulle bruge under 70 point på at løbe med guldet. Smiley
Så kræver det jo bare, at jeg kan få mindst 70 point, og det kan jeg slet, slet ikke. Mit hold er ikke til mere end top 10, hvorfor jeg også er seedet sidst i alle sæsonerne i Bundesligaen.  Smiley

Hvis jeg skal have flere point på kontoen, så kræver det, at den tyske u-21 manager tager sig sammen og udtager unge Abeling! Eller at der er en meget desperat klub, der ønsker at betale 100 mio. for Tom Baumgart. Jeg tvivler.  Wink
Logged

Arsenal <3

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010