home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 279 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #16
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #16  (Læst 12997 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #16
« : 26 Dec 2016, 17:56 »





Efter et miserabelt forsøg på en blog, om at gå i Sir Alex Fergusons fodspor, er jeg tilbage med et lidt anerledes save.

Det er ved at være lang tid siden jeg har spillet i Danmark og jeg har længe haft planer om starte op med min barndomsklub Hvidovre IF.

Hvidovre IF er lidt af en "sovende" kæmpe, da de har vundet det danske mesterskab 3 gange (seneste 1981). Hvidovre har været hjemby for en del landsholdsspillere. Den største må uden tvivl være Peter Schmeichel. Den største kamp i klubben historie er uden tvivl mødet med Juventus tilbage i 82-83 hvor man røg ud samlet 6-4.
I nyere tid må det største resultat være, da selveste Brøndby IF blev sendt ude 2-1 i den danske cup.

Der bor ca. 50.000 i byen og stadion kan husere hele 15.000 og er kaldt Kæmpernes Arena. Faciliteterne er gamle men fine for en 2. divisionsklub.

Jeg har taget skikkelsen af en opdigtet tidligere landsholdsspiller, som skal føre klubben til ny storhed.

Planen med savet er at føre Hvidovre op i superligaen og genvinde det danske mesterskab. Det er ligeledes planen at der skal produceres landsholdsspillere fra eget akademi igen. Der kommer dog ikke nogen begrænsninger på transfers eller klart fokus på talentudvikling før der er sket etablering i superligaen.

Begrænsningen i savet bliver derimod at sætte sig fast på en taktik baseret på 3 centraleforsvarsspi llere. Det er planen at der udarbejdes 3 taktikker med denne base. For at få spillere der passer til denne taktik igennem ungdomsudvikling vil der kun blive hyret personale der er bekendte med 3 mandsforsvar når klubben selvfølgelig er i position til at gøre det.
« Seneste Redigering: 11 Jan 2017, 20:48 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF)
« Svar #1: 26 Dec 2016, 17:57 »





Status:

Nuværende liga: Superliga - 2020/2021

Trofæer: 2. division, 1. division,

Personlige trofæer:

Bedste 11:




« Seneste Redigering: 11 Jan 2017, 20:48 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF)
« Svar #2: 26 Dec 2016, 18:20 »

Jeg har sat 3 taktikker op med 3mandsforsvar og de ser således ud:

Hjemmetaktik


Det her bliver "hovedet" taktikken og grundlaget for de øvrige taktikker.
Kort om taktikken:
Planen er at de 2 centrale midtbane spillere "sætter" spillet og skal sørge for at bringe de 2 wingbacks i gunstige positioner hvor de kan slå den indover mod en Target man, der enten kan afslutte eller ligge den af til en fri spiller. Den "frie" spiller skulle gerne være enten angrebsmakkeren, den offensive midtbane eller box til box midtbanen.

Ude taktik


Her er idéen lidt det samme. Dog er den offensive midtbane spiller rykket ned som dybdeliggende playmaker på den defensive midtbane. Han får ansvaret for at fordele spillet. De 2 centrale midtbaners hovedformål er at støtte de 2 isoleret angribere med en masse løb og samtidigt være spilbare for playmakeren. Igen her skal wingbacks slå indlæg efter den store angriber.

Alternativ taktik

Denne skiller sig lidt udfra de øvrige og er ikke blevet "testet" endnu. Idéen er at bringe bolden hurtigt op til de 3 angribere og så spillere derfra. Indlæg bliver slået hårdt, da vi ikke spiller med en decideret target man her. Denne taktik bliver formentlig kun brugt hvis der skal hentes et mål i slutningen af kampene, medmindre den viser sig at være fantastisk.

Efter at have gennemgået truppen skulle der "handles" lidt for at få den til at passe til det taktiske princip der skal føres i klubben.

Der er absolut ingen penge i klubben og lønbudgettet er ikke eksisterende. Det bliver derfor kun spillere der vil komme til klubben på enten amatør kontrakter eller lån.

næste opdatering vil omhandle transfers og træningskampene.
« Seneste Redigering: 26 Dec 2016, 18:28 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF)
« Svar #3: 26 Dec 2016, 19:10 »

Inden første træningskamp blev der arbejdet sten hårdt af klubbens scouts for at finde spillere der kunne signes til at tilpasse truppen til de taktiske udlæg.

Følgende transfers blev fortaget. 3 spillere går umiddelbart ind og bliver en del af spillerne der skal starte. Rizvic bliver førstevalget på venstre wingback, Mikkel Hansen overtager højre wingback og Grosen bliver "spydspidsen" i angrebet. De øvrige er hentet til bredden, så vi kan rotere lidt når der er trætte ben.

Træningskampene forløb således



Det var mere eller mindre som forventet. 2 kampe skilte sig dog ud - både godt og dårligt. Vejle bliver slået 2-1 hjemme og det giver forhåbninger om den nuværende trup egentlig er klar til et niveau højere. 2-2 mod Kastrup var meget skuffende og viste at reserverne kan komme i problemer mod hvem som helst.

Mine forventninger til sæsonen er oprykning. Klubben kan komme i store økonomiske problemer hvis dette ikke sikres, så der bliver gået all-in på ligaen og så må bestyrelsen blive skuffet over indsatsen i cuppen, da reserverne kommer til at udfolde sig her.

Næste opdatering bliver efter grundspillet. Her er målet klart sejr over de øvrige hold i top 4 (forhåbentligt) for at have flest point med over til oprykningsspillet.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #4
« Svar #4: 26 Dec 2016, 22:48 »

A walk in the park


Grundspillet er nu overstået og det var som overskriften giver udtryk for. Der var ikke mange der kunne stille noget op imod vores solide defensiv der kun lukkede 8 mål ind i 14 kampe.



Lykkens gudinde tilsmilede os, da Avarta valgte at smide det hele væk og derved sende os over til oprykningsspillet med det tætteste på maximum point, som overhovedet muligt  Opstemt



Oprykningen skal sikres nu. Der er ingen undskyldninger når vi starter op med hele 5 point ned til nummer 2.
« Seneste Redigering: 26 Dec 2016, 23:00 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #4
« Svar #5: 26 Dec 2016, 22:57 »

Spændende blog, hvad er du seedet til at blive?
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #4
« Svar #6: 26 Dec 2016, 22:59 »

Spændende blog, hvad er du seedet til at blive?

Takker var seeded som nr. 1 i grundspillet og nu er jeg storfavorit til at sikre oprykningen  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #5
« Svar #7: 27 Dec 2016, 14:58 »

Preseason til oprykningsspillet


Vi står nu og skal til at spille første kamp i oprykningsspillet til 1. divisionen og jeg tænkte jeg lige ville komme med en kort update  Smiley

I løbet af den lange vinter pause har vi måtte vinke farvel til assistent træneren, chefen for scouting og lederen af ungdomsudviklingen. Jeg har derfor været på jagt efter nogle nyt personale. Det var desværre ikke muligt at finde nogle kvalificeret personer med den rette taktiske tilgang, så jeg har i stedet fokuseret på noget international erfaring.

Brede Hangeland er blevet den nye assistent og Erik Mykland er den nye chef for scouting. Den nye leder af ungdomsafdelingen er ikke noget synderligt hvorfor han ikke vil blve præsenteret.

Udover de nye medlemmer i staben har vi tilknyttet Benjamin Lund og Jakob Johansson på lån fra FC Nordsjælland. Begge er tiltænkt at agere rotationsspillere i det kommende halvår. Jakob Johansson er i øvrigt lillebror til en eksisterende spiller i truppen  Smiley

Juleaften kom i form af youth intake kom med nogle dejlige gaver. Det bliver spændende om nogen af dem kan gøre sig gældende i truppen på sigt.


Næste opdatering kommer når vi forhåbentligt står med trofæet fra 2. divisionen  Cool
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #6
« Svar #8: 27 Dec 2016, 22:32 »

Still walking around


Vi holdte formen fra grundspillet og mere eller mindre slog alle på vores vej. Faktisk forbedrede vi formen og kun mistede point i 2 kampe i oprykningsspillet. Den står derfor, som forventet på 1. division efter sommerferien der varer en hel dag  Opstemt



Resultaterne var godt hjulpet på vej af den unge lejesvend Johansson der bombede målene ind i oprykningsspillet.

Årets profil skulle, ikke så overraskende, findes i den virkelige solide defensiv. Malthe Kiilerich blev årets profil Thumbs Up


Vi fik givet debut og lidt mere til den mest lovende af talenterne der kom i foråret  Smiley


Preseason til næste sæson er allerede i fuld gang. Rizvic, Lund og Johansson har alle forlænget deres låneaftale med en ekstra sæson, så der kommer forhåbentlig ikke så stor udskiftning i truppen
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #6
« Svar #9: 28 Dec 2016, 00:08 »

Spændende at se hvordan det går i 1. Division 😊
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #7
« Svar #10: 28 Dec 2016, 18:28 »

Preseason 2017/2018


Preseason er nu overstået og truppen til første sæson i 1. divisionen er klar. Det blev lidt en blandet pose bolsjer med hensyn til træningskampene, da der var en del nye spillere der først ankom i slutningen af optakten.


Følgende transfers er blevet foretaget og en kort gennemgang heraf:


Rasmus Grosen - den tidlige lejespiller, er blevet tilknyttet truppen permanent efter Brøndby valgte at lade hans kontakt udløbe. Han kommer til at agere backup for Johansson på toppen.

Kevin Tshiembe - Et udemærket talent som Lyngby ikke kunne bruge. Vi manglede en reserve for Kiilerich, så slog til med det samme.

Morten Fraysse - Endnu et forsvarstalent til den maglende bredte. FCK gad ikke beholde ham og havde faktisk allerede i kikkerten som låne spiller sidste sæson.

Oliver Larsen - Jeg var egentlig tilfreds med forsvaret, men kunne ikke takke nej til en mand der kan gå ind direkte i startopstillingen. Han vil dog kun være rotationsspiller, da forsvaret har fungeret rigtig godt sidste sæson.

Adigun Salami - Truppen brokkede sig over manglende bredte på midtbanen, så jeg hentede den tidligere superliga spiller til rotation på midtbanen.

Jeppe Hansen - Ny starter som target mand i angrebet. Han har de seneste par sæsoner spillet i den bedste islandske række.

Laurits Bust Sørensen - Han er ikke verdens største talent men var villig til at komme fra Aab på en amatør kontrakt, så han kostede eller koster os ikke en krone. Han får chancen for reserverne for at se om der er lidt talent i ham.

Truppen ser således ud efter ovenstående tilføjelser:


Det blev til lidt for mange tilføjelser, i forhold til min normale tilgang, men truppen ser ret solid ud og vi er også blevet spået en 8. plads i tilbagekomsten til 1. divisionen.
Jeg forventer egentlig at vi ramme nogenlunde den position og derved undgår nedrykningen.

Næste opdatering kommer efter 1. periode (11. kampe). Hvis nogle SS ønskes af spillere eller ligende er I velkomne til at skrive.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #7
« Svar #11: 28 Dec 2016, 20:16 »

Har du nogle talenter eller er det småt med det? Smiley
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #7
« Svar #12: 28 Dec 2016, 21:46 »

Det er forholdsvis småt.

Jeg har hentet nogle ekstra på amatørkontakter og de 3 forsvarsspillere i seneste opdatering ellers har vi keeperen jeg smed et screenshot af ved afslutningen af første sæson Smiley

EDIT: Jeg inkludere mine 4 største talenter i næste opdatering  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 28 Dec 2016, 21:55 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #8
« Svar #13: 29 Dec 2016, 00:08 »

Første periode i 1. divisionen 2017/2018


Inden transfer vinduet lukkede fik vi anskaffet os 2 relativ store talenter på amatør aftaler samt Ogude på fri transfer fra B93. Han er tiltænkt en rolle på den offensive midtbane for at aflaste Hebo og muligvis skubbe ham ned på den centrale midtbane.

Jeg frygtede niveauet en anelse i første divisionen men holdet har vist at de kan være med hvor det er rigtig sjovt. Vi indtager 2. pladsen efter 1. periode og fik dermed 1,56 mio til den slukne klub kasse  Smiley Vi har virkelig fortsat den fantastisk stil fra 2. divisionen og igen er mange sejre takket være den unge Johansson der har scoret hele 9 mål i 10 kampe. Jeg håber vi muligvis kan tilknytte ham fast på et tidspunkt, men det er nok urealistisk.
Det bliver spændende om vi kan holde den ekstremt flotte placering.



Aktuelt har vi 4 talenter der ligner mulige stamspillere i fremtiden.

Andreas Christoffersen Støckel der kom igennem ungdomsrækkerne og ligner bestemt vores kommende første keeper. Han får allerede et par kampe hist og her og agere ellers backup på målmandsposten.

Kristian Juul er endnu en spiller der kom igennem vores egne rækker. Ham her tror jeg kan gøre sig gældende om et par år.

Joakim Holm hentede vi på amatøraftale fra Næsby. Han er oprindelig defensiv midtbane spiller, men jeg mener han har størst chance for at blive en god boldspillende forsvarspiller, så omskolingen er sat i værk.

Sidst, men ikke mindst, har vi Nicky Christensen. Han er også kommet til klubben på en amatøraftale denne gang snuppet fra Brønshøj. Han kunne godt blive en interessant central midtbane spiller med lidt udvikling.

Begge spillere, vi hentede på amatøraftaler, har lige skrevet under på 2 årige aftaler, så de ikke kan forsvinde gratis fra klubben.

Næste opdatering kommer efter 2. periode Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #8
« Svar #14: 29 Dec 2016, 00:17 »

Sku godt gået!!!
Bestyrelsen må da være sindssygt glad og tilfredse? Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010