home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 529 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #16
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #16  (Læst 13004 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #8
« Svar #15: 29 Dec 2016, 00:22 »

Tak  Smiley

De er meget glade  Thumbs Up 2. pladsen bliver svær at holde, da et nederlag kan sende os hele vejen ned til 7. pladsen og på et eller andet tidspunkt skal "stjernerne" have lidt pause. Vinterpausen kan nærmest ikke komme hurtigt nok  Opstemt
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #8,1
« Svar #16: 29 Dec 2016, 00:46 »

1. periode - ekstra nyheder


Yderligere 2 spillere er blevet tilknyttet i Hvidovre IF.





Da Silva kunne vi simpelthen ikke takke nej til hans agent der kontaktede os. Det giver næsten sig selv, at han overtager venstre wingback når han er kamp klar.

Wolanski giver lidt mere tryghed på målmandsposten, da vi kun havde 2 målmænd i hele klubben. Han kommer til at kæmpe med Oliver Korch om startpladsen på holdet.
« Seneste Redigering: 29 Dec 2016, 00:48 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #8,1
« Svar #17: 29 Dec 2016, 00:55 »

Fandme stærkt køb af Da Silva!!
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #8,1
« Svar #18: 29 Dec 2016, 01:05 »

Fandme stærkt køb af Da Silva!!

Jeg skulle også lige læse nyheden et par gange, da hans agent henvendte sig  Opstemt
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #8,1
« Svar #19: 29 Dec 2016, 01:12 »

Forhåbentlig kommer der flere af sådan nogle henvendelser Opstemt
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #9
« Svar #20: 30 Dec 2016, 21:06 »

Still going strong


Spillerne fortsætter med at vise imponerende niveau. Det er dog faldet en smule på den seneste, men det er stadig langt over det forventede, så skulle vi ryge ud af playoff varmen er jeg stadig utrolig tilfreds med præstationen Smiley Endnu en gang luner de 1,5 mio godt i kassen!



Youth intake var igen ganske fin denne gang med 3 interessante centrale forsvarsspillere. Med lidt held kan en af dem udvikle sig til at blive god nok til førsteholdet, da der hurtigt kan komme problemer med spillere der er af egen avl.



Næste opdatering kommer når 3. periode er spiller. Hvis vi kommer i playoffs, så kan det ikke udelukkes at det bliver en særskilt opdatering  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #10
« Svar #21: 31 Dec 2016, 01:52 »

Lige ved og næsten


Vi ramte desværre en forfærdelig form i den sidste periode i 1. divisionen. Hele 5 nederlag i streg gjorde at vi dalede ned på 4 pladsen. Lidt skuffende men på den anden side er det en fantastisk præstation af holdet.
Næste sæson satser jeg på at vi kan være med i toppen igen  Cool


Årets awards i klubben ser således ud



Johannson vinder fortjent årets spiller. Desværre ser det pt ud som om vi mister ham næste sæson. De 2 største talenter i klubben er begyndt at brokke sig over jeg afviser bud fra superligaen. Det bliver et langt transfervindue hvis de fortsat byder løs på dem!

Næste opdatering vil i stil med tidligere være preseason  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #11
« Svar #22: 31 Dec 2016, 15:12 »

Preseason 2018/2019 - 1. division


Vi har forstærket truppen med 3 tilføjelser til 1. holdet. Bror Blume fra Lyngby, Christian Jensen fra FCN og Julian Kristoffersen fra FCK. Alle 3 kommer til at være rotationsspillere til at starte med. Det lykkedes med stor glæde at forlænge leje aftalerne med Benjamin Lund og Jakob Johansson fra FCN. Begge har snart kontakt udløb med deres klub, så der er måske en mulighed for at signe dem  Smiley

Vi har desværre måtte sige farvel til Kristian Juul, da Cardiff kom og bød 350.000 plus 50% af næste salg. Han havde brokket sig flere gange over afviste henvendelser.

Træningskampene i preseason var desværre meget skuffende.


Forhåbentligt er det ikke et udtryk for hvordan sæsonen forløber. Målet er at være i top 5 som seedningen også lyder på  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #12
« Svar #23: 01 Jan 2017, 21:11 »

1. periode 2018/2019 - 1. division


Vi har virkelig fundet noget fantastisk spil frem her i første periode. Vi topper rækken på en bedre målscorer ind nedrykkerne fra AC Horsens. Johannson har forsat sin stil fra de tidligere sæsoner og har scoret hele 13 mål i de første 11. kampe  Smiley Han mange mål var dog godt hjulpet på vej med 5 af slagsen i en ydmygelse af AB på hele 7-1 Cool


Vi har desværre måtte vinke farvel til vores fantastiske målmandstalent. Heldigvis var det til AGF hvor jeg både har fået 50% af næste salg og en tilbagekøbsklausul på 2 mio. Det betød vi igen var meget tyndt besat på målmandsposten, så vi hentede en keeper ind der kunne begå sig på førsteholdet.


Andreas har tidligere tørnet ud for Hvidovre og han var meget glad for at komme tilbage til klubben. Han går ind og agere backup for Wolanski og sender Oliver Korch ned på reserve holdet.

« Seneste Redigering: 02 Jan 2017, 13:40 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #12
« Svar #24: 01 Jan 2017, 21:55 »

Træls du ikke kom i playoff eller rykket op, men jeg er ret sikker på at du bliver glad for Bror Blume!!
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #12
« Svar #25: 02 Jan 2017, 12:10 »

Spændende blog, vil da helt klart følge med her!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #12
« Svar #26: 02 Jan 2017, 19:02 »

Træls du ikke kom i playoff eller rykket op, men jeg er ret sikker på at du bliver glad for Bror Blume!!

Ja men det går nok. Jeg tror vi var rykket ned me et brag hvis det skete allerede i første sæson  Opstemt

Spændende blog, vil da helt klart følge med her!

Fedt du følger med  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #13
« Svar #27: 02 Jan 2017, 23:45 »

2. periode 2018/2019


Der er nu spillet 22 kampe i første divisionen og vi sidder stadig på toppen, dog med mindste margin (1 mål bedre målscore). Vores defensiv har holdt oppe, da der er blever scoret knap så mange mål på det seneste. Vi er gået hele 6 kampe uden defensiven har lukket nogle mål ind.


I den lange vinterpause har vi fundet et par talenter fra 2. divisionen, som får chancen for at vise om de kan udvikle sig i klubben. Vi har også forstærket 1. holdet med en enkelt spiller. Joni Kauko er kommet til på fri transfer. Han går naturligvis direkte ind i start elleveren  Smiley

I den danske cup røg vi ud i fjerde runde til Brøndby. Det var en fin lodtrækning da det lokkede ca. 4.000 på stadion  Smiley

Youth intake var en smule skuffende men der var da 2 spillere der muligvis kan blive gode nok til 1. holdet en dag.


Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #14
« Svar #28: 04 Jan 2017, 00:38 »

Su-su superliga


Det holdte hårdt men en uventet hjælp af Næstved der besejrede Horsenes i egen hule har sendt Hvidovre tilbage i superligaen  Smiley Det har forsat været vores defensiv der har holdt holdet kørende. Specielt da Johansson har var ude i 4 uger! Det første del mål er nu i hus  Thumbs Up


Klubbens awards gav Kiilerich fortjent årets spiller. Han har spillet forrygende som den centrale forsvarsspiller og krydrede sine indsatser med nogle livsvigtige mål i oprykningskampen!


Efter oprykningen kom der en glædelig nyhed om at klubben overgår til at vær fuldtidsprofesionel le. Desværre har det kostet en del på lønbudgettet, så det er kun blevet forlængelse af låne aftalerne med Lund og Johansson. Jeg håber bestyrelsen kommer tilbage med et bedre lønbudget i løbet af den kommende sæson ellers bliver det meget hård 1. sæson i superligaen!

Edit: næste opdatering kommer efter de første 13 kampe i superligaen, da der ikke kommer nogle signings i preseason, som det ser ud nu.

« Seneste Redigering: 04 Jan 2017, 00:42 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #14
« Svar #29: 04 Jan 2017, 08:31 »

Tillykke med oprykningen, ærgeligt med lønbudgettet Skuffet Men er sikker på du klare den aligevel Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010