home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 565 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #16
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #16  (Læst 13023 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #15
« Svar #30: 06 Jan 2017, 15:20 »

Første halvdel af sæsonen tilbage i superligaen er nu spillet. Det virker, som om spillerne er ligeglade med niveauetforskellen, da vi efter 13 kampe ligger på en virkelig imponerende 5. plads  Smiley Jeppe Hansen og Johansson i angrebet har virkelig spillet godt. Jeppe har løftet sin niveau til nye højder og Johansson fortsætter stilen fra de tidligere sæsoner. Forsvaret står også stadig rigtig godt  Smiley



Eftersom vi ikke kunne signe nogle spillere har det været en meget stille transfervindue for os. Vi fik dog lånt to unge spiller fra Young Boys og Club Brugge.





Touba er blevet lånt i 6 måneder, da Silva desværre er blevet skadet i et halvt år og Känel er hentet som backup for Johansson.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #15
« Svar #31: 11 Jan 2017, 08:32 »

Hvad sker der for Brøndby i dit save?Huh Smiley

Men i forhold til dig, så er det da super godt!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #15
« Svar #32: 11 Jan 2017, 09:47 »

Hvad sker der for Brøndby i dit save?Huh Smiley

Men i forhold til dig, så er det da super godt!

De har været ekstremt hårdt ramt af skader og træthed efter europæisk bold. De er kommet lidt efter det her i 2. halvdel  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #16
« Svar #33: 11 Jan 2017, 20:47 »

2. halvdel af vores comeback i superligaen er nu gået. Faktisk er sæsonen ovre og det har været over alle forvetninger. Da Truppen gik på vinterpause havde vi 4 point op til mesterskabsslutspil let. Det lykkedes med hiv og sving at komme med på en 6. plads til meget stor tilfredshed.


I mesterskabsgruppen havde vi ikke meet at gøre og vi kun snuppet 2 sejre. Det blev dog noget overraskende Esbjerg der løb med det danske mesterskab  Smiley

Det blev fortjent Kiilerich der igen løb med årets spiller, da årets awards blev tildelt.

I vinterpausen fik vi signet en forstærkning til midtbanen. Han kommer til at rotere på midtbanen i første omgang, men regner med at han tager en startplads på et tidspunkt.



Youth intake var igen tilfredsstillende. Hvis nogle af dem bliver dygtige nok vil de blive præsenteret.


Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #16
« Svar #34: 12 Jan 2017, 07:40 »

Flot igen, mon ikke du snart kan komme til at lege med om europa cup pladserne Smiley

Er der nogle af dine egne unge som en del af start 11eren?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Følg mit save - De røde smede (Hvidovre IF) #16
« Svar #35: 13 Jan 2017, 11:20 »

Flot igen, mon ikke du snart kan komme til at lege med om europa cup pladserne Smiley

Er der nogle af dine egne unge som en del af start 11eren?

Der blev ikke anvendt nogle i den forgangne sæson. Jeg forventer at forfremme nogle af dem til den kommende sæson. Jeg laver en lidt større update omkring preseason, da jeg regner med at gennemgå truppen inden første kamp i sæsonen Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010