- Hvordan ser Poole Town F.C.’s hold ud nu? -
Lad os starte med taktikken. Efter en katastrofal start på sidste sæson, gik jeg væk fra mit trofaste fokus på en 4-4-2. I stedet spiller jeg nu en relativt simpel
4-3-3 eller 4-1-2-3. Kald den hvad du vil. Mentaliteten er offensiv, holdstrukturen er fleksibel og eneste instruktion er at aflevere i dybden. Det er ganske simpelt.
Pat LakelandPå mål har jeg Pat Lakeland, der lige er blevet hentet til klubben fra Middlesbrough. Han ser i mine øjne solid ud, men der kan stadig udvikles på ham. Med en alder på kun 22 har han dog fremtiden for sig. Med fast spilletid skal han nok udvikle sig pænt.
Ramon TrullsPå højrebacken har jeg endnu en ny spiller. Ramon er ikke noget vidunder, men en solid spiller. Kan især godt lide hans fysiske egenskaber og så kan han nå at udvikle sig endnu.
Jaz BroadbeltEndnu en ny spiller. Jaz Broadbelt er en bomstærk midterforsvarer med et fint potentiale. Vi ser hvad det bliver til.
Rory ErskineHvis Jaz er stærk, så er Rory Erskine et monster. Uhyrligt stærk og med solide defensive egenskaber.
Robbie KavanaghIkke iøjnefaldende ved første blik, men tag ikke fejl. Formidable fysiske egenskaber og en solid mentalitet. Tre sæsoner og 127 ligakampe for Poole. Han er endnu ikke faldet igennem.
Danny HarveyHarvey har med 118 kampe vist sig som en bundsolid skraldemand på midtbanen. Intet flashy over ham, og hans tid i klubben løber nok snart ud. Indtil videre er han dog et sikkert valg foran forsvaret. Gør ikke tingene sværere end de er.
Didier NormandKlubbens nye stjerne. Playmakeren. Det er ham der skal styre spillet fra midtbanen. Dirigere. Lægge guldboldene til min offensiv. Store forventninger her.
Jérémy Charles-VernusEt af holdets svagere led. Solid og hårdtarbejdende midtbanemand. I start-11’eren i mangel på bedre. Fint potentiale, men vil nok rotere med andre spiller på pladsen.
John GarlickStjernen over dem alle. Tryller på højrekanten, hvor han jævnligt tørrer modstanderens backs. Ni mål og 24 oplæg i sidste sæson. Desuden sparker han nogle giftige frispark. Klubbens dyreste indkøb med sin pris på 15 mio. kr.
James BurgessAnfører og klublegende. Har været med siden Vanarama National League og har spillet 234 kampe for Poole Town. Jeg er en romantiker og han skal være med helt oppe i Premier League.
David SoleyAustralsk stjerneskud. Ny i klubben. Trods de mange landskampe har han aldrig spillet seniorfodbold på klubniveau. Derfor er han lidt af et wildcard, men jeg tror på ham.