home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Poole Town to Premier League
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Poole Town to Premier League  (Læst 14054 gange)
Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #15: 10 Nov 2016, 11:18 »

Lækker blog Sarl.

Din skrivemåde fanger helt sikkert os læsere.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #16: 12 Nov 2016, 12:14 »



- Sæson 2017/18 -


Lad mig sige det med det samme. Arsenal stillede med reserverne. De unge gutter. Se selv, hvor mange navne du kender. Alligevel var der kæmpe klasseforskel. Skudstatistikken ved kampen afslutning sagde 28-2 i Arsenals favør, og jeg kunne være lettet over kun at tabe med 0-4. Arsenals unge knægte rev mine spillere rundt i manegen på Emirates og det er nok en lektion de sent glemmer. Alligevel gjorde 58.600 tilskuere og mere end 1000 medrejsende Poole-fans det til en stor dag i klubbens historie. At klubbens økonomi fik et boost og balancen på bankkontoen nu siger +3 mio. kr. er også rart.



Tilbage i ligaen var det hverdag igen. Mit hold skulle kæmpe for at undgå nedrykningen. Det gjorde de sådan set fint. Resultaterne var mere svingende end en levebrødspolitikers holdninger, men i sidste ende lykkedes missionen. 14 sejre, 14 uafgjorte, 18 nederlag og en pinlig målscore på 69-90 resulterede i 56 point og en 13. plads.

Det er et tilfredstillende facit på en sæson, hvor FA Cuppen overskyggede ligaen en smule. Jeg var seedet til at ende sidst, men var aldrig i slem nedrykningsfare. Jeg håber dog, at holdet vil komme stærkere ud til næste sæson, for jeg gider ikke for mange sæsoner hernede.
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #17: 12 Nov 2016, 16:51 »



- Killick Stadium -


I juli måned stod Poole Town F.C.'s nye stadion færdig. Killick Stadium har plads til 4.000 siddende tilskuere og det var præcis så mange der var, da vi i August åbnede stadion med en venskabskamp mod Rangers. På alle måder en stor dag, og med et 1-2 nederlag leverede mine drenge også en flot indsats.

Lidt senere var det tid til første ligakamp og også her var stadion usædvanligt velbesøgt. Vi mødte Accrington i sæsonens anden kamp og fik sæsonens anden sejr foran mere end 3000 tilskuere. Godt hjulpet af nyindkøbte John Burrows, der scorede to mål. Jeg har op til sæsonen forsøgt, at forstærke holdet, og jeg synes, at det er lykkedes. To sejre i sæsonens to første kampe er i hvert fald lovende.

Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #18: 13 Nov 2016, 18:58 »



- The Burrows Show -


23 kampe spillet. Halvvejs gennem sæsonen og jeg er "top of the league". En fornem førsteplads og hele ti point ned til det øverste hold under playoff-pladserne. Mit hold er som forvandlet. Både fordi jeg har ramt mere rigtigt på taktikken, der nu er langt mere balanceret og stabi end de seneste sæsoner.

Mest af alt er det dog John Burrows der ar gjort sig bemærket. På stort set alle parametre har han været blandt holdets mest iøjnefaldende spillere. Flest mål, assists og den bedste gennemsnitsvurderin g er bare tre af disse. Han har kort sagt været forrygende siden jeg hentede ham for blot 20.000 kr. i walisiske TNS. Det har større klubber også opdaget. Allerede nu i januarvinduet er både Blackburn og Reading fra The Championship ude med snøren. Jeg kunne meget vel have en ny Charlie Austin på hånden. Der skal dog en solid pose penge til at lokke ham væk fra Poole Town. Så meget kan jeg sige.

Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #19: 13 Nov 2016, 22:00 »



- The Art of the Deal -


Så kom tilbuddet, som jeg ikke kunne sige nej til. Eller rettere sagt. Så fik jeg handlet mig frem til en tilfredsstillende pris. John Burrows rykker videre til Blackburn. Først bød de 510.000 kr, men jeg fik handlet prisen op til 5 mio. kr. nu, 5 mio. over 12 måneder og 50 % af næste salg. Derudover skal jeg have 2,5 mio. kr. efter hans første kamp for Blackburn. Til sidst kan det nævnes, at jeg desuden beholder Burrows i resten af sæsonen som en del af aftalen. Dermed er Charlie Austins salgsrekord slået. Stort.

Burrows ankom som sagt for 20.000 kr. før denne sæson og man må bare sige, at det er et økonomisk afkast der batter. Især nede på det niveau, hvor jeg befinder mig. Nu håber jeg bare, at Burrows bomber videre resten af sæsonen, og at han får så meget succes i Blackburn, at jeg kan tjene fedt på den høje videresalgsklausul.

Logged

Isolation

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #20: 14 Nov 2016, 08:08 »

Stort nederlag til Arsenal, men pyt med det, når der kommer penge i kassen. Og de havde stadigvæk rigtig mange stærke navne med.
Vel en ok 1.sæson, hvor du har kæmpet med taktikken Smiley

Stærk start her i 2.sæson. Og sikke en spiller, han har de helt rigtige stats, og super godt salg, er sikker på at han kommer til at udvikle sig helt vildt.

Kom så ny update Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #21: 14 Nov 2016, 11:18 »

Følger også med! Lækker fortælling om dit eventyr og venter spændt på næste update! Opstemt
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #22: 14 Nov 2016, 12:10 »

Følger der ikke et SS af din guldklump ?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

madso
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #23: 14 Nov 2016, 12:27 »

SS er i afsnittet "Killick Stadium "
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #24: 14 Nov 2016, 12:33 »

SS er i afsnittet "Killick Stadium "

Tak, den overså jeg lige Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #25: 14 Nov 2016, 17:01 »



- Movin' On Up -


Det holdt hårdt. Især slutningen af sæsonen bød på elendig form, og en ellers sikker førsteplads kom pludselig i fare. Med en sejr i sidste runde lykkedes det dog. Mit hold vinder ligaen og rykker op. Videre mod større ting. Nu venter der et transfervindue, hvor jeg endnu en gang skal gøre holdet konkurrencedygtigt til at spille i en bedre liga. Forhåbentlig kan jeg gøre flere scoops a la Burrows henad vejen.

I'm movin' on up now
Gettin' out of the darkness
My light shines on, my light shines on
My light shines on




<a href="https://www.youtube.com/v/Tx-2_JcKkSk" target="_blank">https://www.youtube.com/v/Tx-2_JcKkSk</a>
Logged

Isolation

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #26: 15 Nov 2016, 07:48 »

Tillykke med oprykningen Smiley Sejt, trods lidt gummi til sidst!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #27: 19 Nov 2016, 12:17 »



- Hvad skete der lige der? -


Hold da op. Jeg har fræset gennem sæsonen og haft for travlt til at opdatere her. Halvvejs gennem sæsonen lå jeg i ligaens nederste halvdel, og intet tydede på en stor sæson, men så tog fanden ved holdet. Mit hold vandt, vandt og så vandt de lidt mere. Pludselig nærmede toppen sig, og da sidste runde var spillet lå jeg pludselig nummer tre og var rykket op. En kæmpe overraskelse og noget der kun kunne lade sig gøre, fordi ligaens top hentede usædvanligt få point. I ingen af de tidligere sæsoner havde 71 point været nok til direkte oprykning.

League One venter. Vi får se hvad der sker.

Logged

Isolation

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #28: 19 Nov 2016, 14:51 »

Tillykke med oprykningen igen, hvor er det sejt!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #29: 07 Jan 2017, 16:24 »



- Undskyld -


Undskyld. Jeg gik simpelthen lidt død i både save og blogskrivningen. Derfor har der været helt stiller herinde et par måneder. I spillet er der dog gået hele fire år siden sidst. Men nu er jeg klar til at opdatere jer lidt igen. Vi starter med en meget kort gennemgang af sæsonerne der gik. Skal vi sige i et billede?



Efter en svær første sæson i League 1 rykkede vi op i den næste. Dette gentog sig ikke helt i Championship, men en ottendeplads i klubbens anden sæson på det niveau må siges at være godkendt. Vi var ikke langt fra playoffs. Nu venter den tredje sæson i den næstbedste række og jeg vil vende tilbage inden længe med en gennemgang af start-11'eren.
Logged

Isolation

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010