Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1154 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2017
Kategori: Blogs
Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
29
30
[
31
]
32
33
...
41
Forfatter
Emne: Den pengebegærlige manager (Læst 241753 gange)
Roche
Landsholdsspiller
Sv: Den pengebegærlige manager
«
Svar #450:
26 Mar 2017, 17:59 »
Citat af: Glenn0606 24 Mar 2017, 14:54
Fantastisk blog!! forsæt endelige det fornemme arbejder, Er kæmpe fan af den pengebegærlige manager !
Mange tak skal du have, Glenn! Der kommer sandsynligvis en ny update i morgen
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #451:
27 Mar 2017, 21:20 »
September 2028
9. september 2028
Premier League
Gode gamle Marcus Rashford kan endnu - og vi må bare sande, at vi alligevel ikke er oppe på Manchester Uniteds utroligt høje niveau endnu. De Røde Djævle tillod os ikke mange chancer denne lørdag eftermiddag.
14. september 2028
Europa League
Det er vidst fair at sige, at Glasspool ødelagde kampen for os. Vi havde Feyenoord, hvor vi ville have dem, og vi havde fuld kontrol over opgøret indtil udvisningen. Vi stod godt mod, selvom vi var en mand i undertal, men til sidst måtte vi kapitulere, og så afgjorde Postma og Adegbenro kampen til hollændernes fordel.
17. september 2028
Premier League
Igen måtte vi se modstanderen tage alle tre point mod slutningen af opgøret. Det sker ikke så tit, at jeg taber tre kampe i træk. Jeg frygtede for en stund, at jeg gjorde noget forkert.
20. september 2028
EFL Cup 3. runde
Et flot comeback ovenpå en svær periode. Ben Ash bragte gæsterne fra Newcastle foran allerede efter 16 minutter, men Campbell fik udlignet, og efter pausen sendte Hughes os videre til turneringens fjerde runde. Her venter Brighton og et muligt gensyn med Claus Gyldenøhr.
23. september 2028
Premier League
Heldet var bare heller ikke med os på dette tidspunkt. Goyoneche fik fortjent bragt os foran efter en lille halv time, og vi skulle også have scoret mere efter det, men vi var for uskarpe, og så endte Francois Gallois med at udligne i to minutters overtid. Det var et hårdt slag - både for spillerne og for mig. Det var slet ikke sjovt.
28. september 2028
Europa League
En tiltrængt sejr. Det var vigtigt at få tre point i jagten på avancement fra vores Europa League-gruppe, og så var det en lettelse at vinde en tæt kamp efter weekendens skuffelse. Kostic og Babic nettede begge, inden Field afgjorde opgøret med sin straffesparksscorin
g efter 63 minutter.
September 2028
Premier League
Blot ét Premier League-point blev det til i september, og det kan i den grad ses på tabellen. Vi har ganske vidst en kamp i hånden i forhold til flere af de andre modstandere, men på 30 dage er vi faldet fra femtepladsen til 14. pladsen. Det er på ingen måde optimalt eller acceptabelt. Man kan sige, at vi enten har mødt gode modstandere eller har været uheldige, men undskyldninger kan vi ikke bruge til noget, og resultaterne skal blive bedre i oktober.
September 2028
Europa League
En tand bedre ser det ud i Europa League, hvor vi ganske vidst ligger uden for pladserne, der giver adgang til 1/16-finalerne, men hvor vi også ligger á point med andenpladsen. Gruppen er utrolig tæt, og alt kan ske. Målet er stadigvæk at gå videre fra gruppen.
«
Seneste Redigering: 27 Mar 2017, 21:22 af Roche
»
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #452:
28 Mar 2017, 09:54 »
Dejligt med nogle flere updates, keep em coming
Ok start i Europa, men træls med PL. Er sikker på den vender!
Kom med updates Roche
Wolverhampton - Klubben i England
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #453:
29 Mar 2017, 22:58 »
Citat af: b0nb0n 28 Mar 2017, 09:54
Dejligt med nogle flere updates, keep em coming
Ok start i Europa, men træls med PL. Er sikker på den vender!
Kom med updates Roche
Lidt noget skidt med PL, heldigvis har spillet nu været lidt bedre end resultaterne. Jeg tror også nok, at det vender
Der skulle gerne blive tid til en update i morgen!
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #454:
30 Mar 2017, 10:12 »
Venter stadig
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #455:
01 Apr 2017, 22:26 »
Oktober 2028
1. oktober 2028
Premier League
Så skete der noget! Vi spillede sæsonens bedste halvleg de første 45 minutter mod Stoke, og vi endte med at hente en virkelig flot sejr, selvom Glasspool lavede et uheldigt selvmål lige efter pausen. Det var tiltrængt med en stor ligasejr - og så foran et fyldt Cardiff City Stadium.
14. oktober 2028
Premier League
Det var ikke den mest overbevisende præstation, men vi fik, hvad vi kom efter. Goyoneche og Field scorede begge mod Stoke, og duoen var igen på tavlen denne lørdag eftermiddag. Goyoneche er begyndt at tage pladsen ved siden af Oldra fra Hughes.
19. oktober 2028
Europa League
Vi skal som minimum vinde alle vores hjemmekampe for at gå videre i Europa League, og det lykkedes os at tage den anden ud af tre mod Malmö, som blev sendt hjem til Sverige med et 1-4-nederlag i bagagen. Goyoneche og Field var utroligt nok på tavlen igen, mens også Oldra og Ramspacher blev noteret for en scoring hver.
22. oktober 2028
Premier League
Vi var tilbage i den hjemlige liga, men det ændrede ikke så meget. Vi leverede endnu en god præstation, da Goyoneche nettede for fjerde kamp i træk og Field for femte kamp i træk. Ganske imponerende af en stabiliserende midtbanespiller.
25. oktober 2028
EFL Cup 4. runde
Hughes var igen med fra start, og skarpskytten kvitterede med en kasse allerede efter fem minutter. Desværre blev han skadet efter 70 minutter og måtte udgå. Vi havde på dette tidspunkt brugt alle vores udskiftninger, og de sidste tyve minutter måtte derfor spilles med 10 mand. Da Paulo Rosa scorede til 2-2, så det derfor svært ud med udsigten til yderligere 30 minutter i undertal, men ud af det blå fik Babic kort efter bragt os foran igen, og så slap vi for flere hårde minutter. Den dårlige nyhed, vi modtog efter kampen, var dog, at Hughes havde skadet sin akillessene og måtte sidde ude i 3-4 måneder.
29. oktober 2028
Premier League
Så lykkedes det Swansea at få bugt med os. Vi havde været klart bedst i de seneste indbyrdes opgør, men Romein gav os den værst tænkelige start ved at score selvmål, og det formåede vi ikke at rejse os fra. Allan Saint-Maximin lukkede opgøret efter en times tid.
Oktober 2028
Premier League
Vi er tilbage, hvor vi sluttede i sidste sæson. På syvendepladsen. Jeg vil være ganske godt tilfreds, hvis vi også ligger her, når sæsonen er slut. Hvis jeg overhovedet er her, når sæsonen er slut. Måske forlader jeg Wales forinden... Vi får at se.
Oktober 2028
Europa League
Vores Europa League-gruppe er utrolig tæt, men vi fører, som det også var vores mål at gøre det. Feyenoord ligger overraskende sidst og har kun slået os, men det viser vel bare, at alt kan ske i den her gruppe. Indtil videre er vores europæiske eventyr dog godkendt.
«
Seneste Redigering: 01 Apr 2017, 22:28 af Roche
»
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #456:
03 Apr 2017, 12:57 »
En noget bedre oktober end September
Hvor mange mål har Hughes egentlig lavet i sin tid? Evt. screen?
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #457:
03 Apr 2017, 22:01 »
Citat af: b0nb0n 03 Apr 2017, 12:57
En noget bedre oktober end September
Hvor mange mål har Hughes egentlig lavet i sin tid? Evt. screen?
Hans stats i ligaen kan ses på billedet under. Desuden talte jeg mig frem til, at han har scoret 66 mål, mens jeg har været i Cardiff!
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #458:
04 Apr 2017, 07:28 »
Lækkert! Han er en rigtig Cardiff dreng
Og man må sige han først rigtig er blomstret under dig
Ser frem til næste update
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #459:
10 Apr 2017, 10:48 »
November 2028
2. november 2028
Europa League
Vi havde Oldra ude med en mindre skade, og hans afløser, Ian Fox, gjorde, hvad han skulle: han scorede et mål. Desværre gjorde resten af holdet ikke, hvad de skulle, og så tabte vi 1-2 på et propfyldt Swedbank Stadion. Karlsson og Engvall nettede for hjemmeholdet.
5. november 2028
Premier League
Virkelig flot måde at komme tilbage på. Føringen måtte vente lidt på sig, fordi Tiago Dias brændte et straffespark, men Ramspacher bragte os foran inden pausen, og Pedersen mere eller mindre lukkede opgøret efter lidt mere end en time.
17. november 2028
Premier League
Puha, det var en underlig oplevelse. Jeg blev vældig bekymret, da vi kom bagud allerede efter fem minutter, og vi mere end en halv time senere fortsat ikke havde udlignet. Goyoneches scoring lige inden pausen gav dog lidt ro, og efter pausen skruede vi bissen på - i hvert fald rent offensivt. Leon Maja brændte et straffespark for Q.P.R., og havde han ikke gjort det, havde vi spillet uafgjort. Det var absolut ikke nogen køn sejr.
23. november 2028
Europa League
En anderledes rolig sejr. Dias og Goyoneche gav os et perfekt udgangspunkt at gå til pausen med, og førstnævnte var også manden, der endegyldigt lukkede opgøret efter pausen. Det var alt i alt en imponerende præstation, og sejren sikrede os kvalifikation til knockoutrunderne med én kamp tilbage. Det var dejligt, at det første mål for turneringen nu var nået.
26. november 2028
Premier League
Bum. Oldra afgjorde udekampen mod Bournemouth på egen hånd. Brasilianeren scorede efter 19, 40 og 65 minutter, og så kunne vi tage den fjerde sejr i træk. Hattricket må meget gerne være et tegn på, at Oldra får gang i målscoringen, for han har slet ikke scoret så mange mål, som jeg havde håbet eller forventet.
Kampen blev efterfulgt af den gode nyhed, at arbejdet på udvidelsen af vores stadion nu var færdiggjort. 8.684 siddepladser blev tilføjet til Cardiff City Stadium, der nu kunne rumme 42.000 tilskuere. Det nye stadion kunne allerede tages i brug fire dage senere, hvor Arsenal kom på besøg i EFL Cuppens kvartfinale ...
29. november 2028
EFL Cup kvarfinale
... og jeg ved ikke, om det var det udvidede stadion, der gjorde forskellen, men vi kørte i hvert fald Arsenal over. Okay, vi kørte dem måske ikke over, det var en ganske tæt kamp, men vi var bare det mest effektive hold. Det var utrolig tæt de første 45 minutter, selvom vi kunne gå til pausen med en 2-1-føring, men efter pausen gik det hele ind. Goyoneche gjorde det til 3-1, Dias nettede til 4-1, og til sidst fuldendte Goyoneche afklapsningen med sin scoring til 5-1. Det var uden tvivl den flotteste sejr, jeg har oplevet, mens jeg har været i Cardiff.
November 2028
Premier League
Wow, vi gør det godt. De sidste fem kampe har næsten været fuldstændig perfekte, og nu er vi pludselig at finde på femtepladsen - foran Swansea. Og Chelsea for den sags skyld. Det er flot. Det er rigtig flot. December bliver virkelig en måned, hvor vi skal bevise, om det her virkelig er vores niveau.
November 2028
Europa League
Vi har kun ni point, men vi er alligevel videre med en kamp tilbage. Det vidner om et tæt gruppe. Vi kan desværre ikke selv afgøre, om vi skal vinde gruppen, men vi må gøre vores job mod Deportivo, og så må vi håbe på, at Feyenoord kan tage point fra Malmö. Det virker slet ikke utænkeligt.
«
Seneste Redigering: 10 Apr 2017, 10:51 af Roche
»
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #460:
10 Apr 2017, 14:02 »
United på tredjepladsen, hvem er ellers foran?
Og kommer der snart et managerskifte?
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #461:
10 Apr 2017, 17:37 »
Citat af: Fresse94 10 Apr 2017, 14:02
United på tredjepladsen, hvem er ellers foran?
Og kommer der snart et managerskifte?
City og Arsenal - begge på 49 point
Jeg holder øje med jobmarkedet, men der er ikke dukket nogle jobs op endnu, hvor jeg vil kunne få en bedre løn. Jeg holder jer selvfølgelig opdateret, når jeg engang tager til jobsamtaler
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #462:
10 Apr 2017, 22:26 »
Citat af: Roche 10 Apr 2017, 17:37
City og Arsenal - begge på 49 point
Jeg holder øje med jobmarkedet, men der er ikke dukket nogle jobs op endnu, hvor jeg vil kunne få en bedre løn. Jeg holder jer selvfølgelig opdateret, når jeg engang tager til jobsamtaler
Begge på 49 point - så kan jeg nok regne ud, at du er lidt længere end lige nu
Og okay, så er der jo heller ingen grund til at skifte.
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #463:
10 Apr 2017, 23:07 »
Citat af: Fresse94 10 Apr 2017, 22:26
Begge på 49 point - så kan jeg nok regne ud, at du er lidt længere end lige nu
Og okay, så er der jo heller ingen grund til at skifte.
Hov, det var faktisk bare en skrivefejl. Jeg mente 29 point
Nej, og truppen her er også ved at være ganske spændende. Det bliver lidt ærgerligt at forlade det, når tiden kommer.
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #464:
14 Apr 2017, 11:15 »
December 2028
2. december 2028
Premier League
Vi lignede på dette tidspunkt et hold, der ikke kunne slås. 5-1 over Arsenal og nu 1-0 over Manchester City. Det så forrygende ud, og Goyoneche var igen begyndt at score kontinuerligt efter en skidt sidste halvdel af sidste sæson.
7. december 2028
Europa League
Vi kom dog hurtigt ned på jorden igen. Vi var foran to gange mod Deportivo, men to gange formåede vi at smide føringen, og så endte det med en skuffende afslutning på Europa League-gruppespillet. Malmö spillede ellers kun 0-0 med Feyenoord.
13. december 2028
Premier League
Igen smed vi to føringer. Field var kommet på tavlen igen, men James Mills udlignede. Davies bragte os så foran igen kort efter, men minsandten om vi ikke skulle begå et straffespark tre minutter før tid og smide endnu en føring. Davide Paderni sikrede Arsenal et point, og jeg var meget skuffet.
16. december 2028
Premier League
Knap så skuffet var jeg efter kampen tre dage senere. West Ham fik Jorge Meré udvist allerede efter 24 minutter, men vi kunne alligevel intet stille op og blev kørt ud af banen. Jugoslav Babic' udvisning gjorde ikke opgaven lettere, men West Ham var, heldigvis, tilfredse med 2-0, og så blev afklapsningen i det mindste ikke helt enorm.
23. december 2028
Premier League
Virkelig, virkelig flot sejr hjemme på Cardiff City Stadium over Chelsea, som bestemt ikke har haft deres bedste sæson. The Blues lå under os i tabellen inden opgøret, og det samme var gældende efter de 90 minutter. Oldra og Goyoneche var mændene bag sejren.
27. december 2028
Premier League
Endelig var det blevet vores tur til at levere et comeback. Det tidligere Tottenham-talent, Harry Winks, bragte Newcastle foran efter bare 11 minutter, men Oldra fik udlignet lige inden pausen, og det gav fornyet selvtillid. Vi kom godt ud til anden halvleg, men først efter små 80 minutter ville bolden ind. Det gjorde dog ikke sejren mindre fantastisk, og vi tog yderligere tre point i toppen af tabellen.
30. december 2028
Premier League
Nyt comeback! Situationen var helt vendt på hovedet. Vi havde ikke præsteret specielt godt indtil Paul Yearwoods føringsmål, men det var som om, at hans scoring var med til at vække mine spillere. Pedersen udlignede kort efter, og Ramspacher bragte os foran næsten lige så kort efter, og så endte det atter med tre point. Jeg var godt tilfreds, selvom Hull ikke er den skarpeste modstander.
December 2028
Premier League
Premier League-tabellen ser bestemt fornuftig ud fra vores synsvinkel. Vi ligger nummer fem, to point efter West Ham på fjerdepladsen, men vi har to kampe i hånden. Skal det mon blive til næste sæson, at Cardiff skal spille Champions League? Det ser bestemt ud til at være muligt.
December 2028
Europa League
Vi tabte, som bekendt, 2-3 til Deportivo La Coruña, mens Malmö og Feyenoord delte i porten, og derfor endte Europa Leagues Gruppe E med at se utrolig tæt ud. Vi kunne have taget førstepladsen med en sejr over spanierne, men sådan skulle det ikke gå. Lodtrækningen til 1/16-finalerne har siden givet os Mainz, som havde været en god lodtrækning, da jeg startede min karriere. Mange ting er dog siden sket hos den tyske klub, og sidste år endte man rent faktisk som vinder af Bundesligaen. Mainz blev kun nummer tre i deres Champions League-gruppe, men det kan vise sig at blive en rigtig svær modstander for os.
«
Seneste Redigering: 14 Apr 2017, 11:17 af Roche
»
Sider:
1
...
29
30
[
31
]
32
33
...
41
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »