home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 701 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 196244 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #465: 14 Apr 2017, 17:48 »

I jagten på top fire har jeg henover vinteren været ude og ændre en smule på truppen. To spillere har forladt klubben, to er kommet til. Den helt store nyhed må dog være, at jeg til sommer skal genforenes med en gammel kending...

Nå, det kommer vi til. Først og fremmest skal vi kigge på de to afgange, som er spillere, jeg forsøgte at komme af med allerede i sommer, hvor det nye system blev implementeret.



Hverken Stuart Devlin eller Ales Kucera har passet ind, selvom de begge gjorde det rigtig godt i den forgangne sæson. Devlin er blev solgt til kanariefuglene fra Norwich for 60 millioner kroner, mens Kucera udlejes portugisiske FC Porto for 1.7 millioner kroner om måneden. Det var en lettelse at se dem finde en ny klub, om end det for Kucera kun er for resten af sæsonen.

To var ligeledes antallet af spillere, som blev hentet ind - og indkøbene var begge forstærkninger til defensiven.



Fra: Tottenham
Pris: 155 millioner kroner


Første navn var den argentinske wingback, Franco Liendo. 27-årige Liendo har været mere eller mindre fast mand hos Tottenham de sidste to-og-en-halv sæson, men nu ønskede han en ny udfordring, og det ville jeg med glæde give ham. Vladan Kostic har ikke udviklet sig som håbet, og Liendo kommer til at blive vores nye førstevalg på den højre wingback.



Fra: Everton
Pris: 130 millioner kroner


En anden del af holdet, jeg ønskede at forstærke, var det centrale forsvar, og for 130 millioner kroner fik vi en ganske god spiller fra vores rivaler, Everton. Caden Glasspool har skuffet mig i denne sæson, og planen er, at Bilal Robert skal overtage den 28-årige stoppers plads. Robert har en enkelt landskamp for Frankrig, og med sine blot 22 år har han flere gode år foran sig. Jeg glæder mig til at se Robert sammen med Romein og Mercier i midterforsvaret.



Fra: Cagliari
Pris: Fri transfer


Den helt store nyhed fra transfervinduet var dog hverken købet af Liendo eller Robert, men derimod offentliggørelsen af købet af Joseph Birikwalira. Angriberen, som jeg kender fra min tid i AaB, har scoret mål på samlebånd for italienske Cagliari, siden han forlod Danmark, men han ville ikke fortsætte hos Serie A-klubben, og så kunne han hentes på en fri transfer ved kontraktudløb. Birikwalira afviste RB Leipzig og vores kommende Europa League-modstander, Mainz, for at arbejde sammen med mig igen. Jeg glæder mig til at se ham banke kasser ind i Premier League til næste sæson.
« Seneste Redigering: 14 Apr 2017, 17:50 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #466: 14 Apr 2017, 20:00 »

Januar 2029


1. januar 2029
Premier League


Første dag i det nye år, og så var der kamp mod Liverpool på programmet. Desværre blev det en skidt oplevelse, og vi måtte tage fra Anfield med et smalt nederlag i bagagen. Fares Garrault scorede målet.


6. januar 2029
FA Cup 3. runde


Vi fik besøg af Grimsby fra den fjerdebedste række i FA Cuppens 3. runde, og det gav anledning til at afprøve en række af reserverne. Ian Fox var blandt disse, og han kvitterede med en scoring og en god præstation. En mindre god dag på kontoret var det omvendt for gæsternes Ben Close, der først lavede selvmål og siden blev udvist.


10. januar 2029
EFL Cup semifinale


Vores fire mest offensive profiler kom alle på tavlen. Det hele var perfekt, og vi var så godt som kvalificeret til EFL Cuppens finale. Sjældent havde jeg set et af mine hold køre modstanderen så voldsomt over...

13. januar 2029
Premier League


... og sjældent havde jeg set et mine hold følge det op med en så elendig præstation. Manchester United er ikke så meget bedre. Ikke længere. Dele Alli, Ezequiel Rossi og Jadon Sancho sikrede United en 3-0-sejr, men vi skal kunne gøre det bedre.

16. januar 2029
Premier League


Vi skal eksempelvis gøre, som vi gjorde mod Burnley tre dage senere. Goyoneche og Oldra bragte os tidligt foran, og selvom spændingen var intakt til anden halvleg efter Nick Thackers scoring, formåede Pedersen at lukke opgøret efter 73 minutter. Det mindre gode at tage med fra kampen var, at Fox blev skadet og ville være ude de næste tre måneder.

20. januar 2029
Premier League


Goyoneche er simpelthen flyvende. West Bromwich er ikke nogen let modstander, og især ikke på The Hawthorns, men peruaneren var skarp, og det var nok til en sikker sejr. Goyoneche er en meget interessant spiller.


24. januar 2029
EFL Cup semifinale


Selvom jeg for alt i verden gerne ville nå finalen, turde jeg godt bruge en række reserver i returopgøret mod Derby ovenpå nedsablingen på Pride Park Stadium. Det var alligevel cruise control gennem det meste af opgøret, og efter Pedersens sene frisparksscoring så vi også ud til at skulle tage en ny sejr. Billy Ross ville det dog anderledes, og selvom det ikke ændrede noget som helst på det samlede resultat, irriterede nederlaget mig en smule. Vi skulle have holdt koncentrationen de sidste ti minutter.

27. januar 2029
FA Cup 4. runde


Vi fik, hvad vi kom efter, men det var bestemt ikke prangende. Vi afhænger måske lidt for meget af Goyoneche for tiden, og det vil jeg gerne se ændret den kommende tid. I 5. runde møder vi Newcastle på udebane.


30. januar 2029
Premier League


Mercier fik scoret sit første mål for klubben, og franskmanden valgte at gøre det på det helt rigtige tidspunkt. Vi var ikke gode, men vi var lige præcis gode og heldige nok til at tage et point hjemme mod Tottenham, og det var jeg, efter kampens forløb, godt tilfreds med. Vi havde ikke fortjent mere.

Januar 2029
Premier League


Januar var en rigtig hård måned med svære kampe - og masser af dem... men faktum er, at vi fortsat er med i alle turneringer. Okay, vi kan nok ikke vinde Premier League, men top fire er inden for rækkevidde. Det vil også være nok til at tilfredsstille mig. I Europa League og FA Cuppen kæmper vi stadig med, og snart er der EFL Cup-finale mod Manchester United. Februar bliver en afgørende måned.
« Seneste Redigering: 14 Apr 2017, 20:03 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #467: 14 Apr 2017, 22:30 »

Februar 2029


2. februar 2029
Premier League


Vi skrabede en smal sejr hjem på en tidlig scoring af Tiago Dias. Kampen var meget åben efter portugiserens scoring - vi kunne have scoret til 2-0, de kunne have udlignet. Alt i alt var vi dog en smule bedre, og jeg fandt sejren fortjent. Vi fortjente det i hvert fald mere end Leicester.

12. februar 2029
Premier League


Stoke lå under nedrykningsstregen, da vi mødte dem den 12. februar, men det var bestemt ikke sådan, at The Potters ikke kunne byde os op til dans af den grund. De havde en farlig offensiv, og vi måtte prise os lykkelige over, at vores var endnu farligere. Liendo fik scoret sit første mål for klubben, Oldra nettede to gange, og Ramspacher var sidste mand på måltavlen.

15. februar 2029
Europa League 1/16-finale


Offensiven fortsatte de gode takter, defensiven fortsatte de dårlige takter. Mainz var længe foran, men på to hurtige scoringer af Goyoneche mod slutningen af opgøret var vi pludselig foran. Forsvaret var dog endnu en gang uopmærksomt til sidst, og så kunne Patricio Ramos fuldende sit hattrick. Det så svært ud inden returopgøret i Tyskland.

18. februar 2029
FA Cup 5. runde


Vi tabte 1-2 til Newcastle, og FA Cuppen var således den første turnering, som vi måtte se os slået ud af. Campbell gav os en god start, men The Magpies kom tilbage. Jeg skal dog ikke ligge skjul på, at kampen også var nedprioriteret inden returopgøret mod Mainz.



22. februar 2029
Europa League 1/16-finale


Den kamp havde det hele! Vi var foran 2-0 ved pausen, og det hele så perfekt ud. Det lignede sikkert avancement. Efter en time fik Mathias Matte dog reduceret, og så begyndte nervøsiteten af indfinde sig. Vi holdt længe stand, men på blot to minutter havde værterne til sidst bragt sig foran 2-3 på scoringer af Christofileas og Ivan. Pludselig var det hele vendt på hovedet... De sidste minutter smed vi alt frem i jagten på en udligning, og minsandten om det ikke lykkedes. Efter klumpspil i feltet endte bolden hos Jugoslav Babic, og serberen kunne sparke udligningen ind. Kampen skulle i forlænget spilletid, men heller ikke her lykkedes det at finde en vinder til trods for store chancer til begge mandskaber. Straffesparkskonkur rencen skulle finde vinderen, og her trak vi det længste strå. Vi var, efter en episk kamp, videre til 1/8-finalen, hvor endnu en tysk modstander venter - Wolfsburg.


25. februar 2029
EFL Cup finale


Vi fik den bedst tænkelige start. Der blev begået straffespark på Peter Campbell efter to minutter, og Tiago Dias omsatte sparket fra ellevemeterpletten. Uheldigvis sad Mainz-kampen så tungt i benene på spillerne, at Uniteds pres efterfølgende blev for meget. Vi tabte 1-2, men jeg var ikke sur på spillerne. Det var næsten en umulig opgave efter midtugens marathonkamp.



Februar 2029
Premier League


Så sluttede det engelske eventyr for denne gang. Jeg pakker nu kufferten og flyver til det sydlige Spanien. Malaga venter... Jeg synes selv, at jeg efterlader Cardiff i en respektabel tilstand. De ligger nummer seks og kan avancere til fjerdepladsen med en sejr i næste runde. De er stadig med i Europa League. Og holdet har også masser af unge, talentfulde spillere. Jeg frygter ikke, at det går galt. Jeg frygter kun, at jeg kommer til at savne klubben for meget. Argh okay, Malaga vil give mig en bedre løn.

Farvel og tak Cardiff.
« Seneste Redigering: 14 Apr 2017, 22:54 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #468: 15 Apr 2017, 12:21 »



Farvel England! Farvel Wales!

Min tid hos Cardiff er ovre, og det er nu blevet tid til at drage længere sydpå. Om to dage venter min første kamp for Malaga mod mægtige Real Madrid, men først er der lige tid til at kigge tilbage på, hvad jeg har opnået hos The Bluebirds.

2025/26
Premier League




Jeg overtog Cardiff tilbage i marts 2026. På det tidspunkt var det så godt som umuligt at redde klubben fra nedrykning. Man havde 16 point efter 29 kampe, og så var mine otte point de sidste ni kampe ikke nok. Vi måtte en tur ned i Championship, men der var uden tvivl dele af holdet, som allerede dengang havde niveau til den bedste række.

2026/27
Championship




Sæsonen efter var en så godt som perfekt en af slagsen. Ført an af topscorer Sion Hughes var vi ganske imponerende i Championship og vendte direkte tilbage til Premier League, ligesom vi leverede en fin præstation i FA Cuppen. Jeg formåede at revolutionere truppen inden sæsonen, og det blev kun bedre den efterfølgende sommer, hvor vi gjorde os klar til vores tilbagevenden til Premier League.

2027/28
Premier League




Min første hele sæson i Premier League var en succesrig en af slagsen. Jeg havde på ingen måde troet på, at vi skulle kvalificere os til Europa, men det var tilfældet efter sæsonens 38 kampe. Vi havde samlet 59 point sammen, og det var lige nøjagtigt nok til at slutte over Tottenham. 3. runde blev endestationen i FA Cuppen, men det var underordnet, for jeg havde samlet et godt hold, som nu skulle spille europæisk fodbold for første gang i lang tid.

2028/29
Premier League




... og sådan sluttede det hele så. Med en foreløbig sjetteplads i Premier League, en plads i Europa Leagues 1/8-finaler efter to utrolige kampe mod de tyske mestre fra Mainz og en plads i EFL Cup-finalen. Det var i sandhed ved at blive en stor sæson - og flere store resultater havde uden tvivl ventet, hvis jeg havde fortsat i klubben.

En topklub var under opbygning, men det var tid til at komme videre. Tid til at opleve et andet land. Tid til at opleve en større løncheck.

Spanien skal se, hvad jeg kan. Malaga skal udfordre de store. Barcelona, Real Madrid og Atletico Madrid skal af tronen, for jeg vil være verdens bedst betalte manager. Så simpelt er det. Jeg glæder mig til at komme i gang med arbejdet.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #469: 15 Apr 2017, 13:43 »



Fra regnfulde Cardiff til solbeskinnede Malaga.

Efter knap tre år i det sydlige Wales med regn og lave temperaturer er det endelig blevet tid til varmere himmelstrøg. Jeg bevæger mig 1640 kilometer længere ned i Europa og skal som minimum nyde den spanske sydkyst de næste to år. Jeg kommer for alvor væk fra lille Danmark.

Der er dog ikke tid til at have hjemve.



Jeg har fået en flot kontrakt her i Malaga.

Min løn når nye højder. Jeg når for første gang i karrieren en månedsløn over 1 million danske kroner. Spørgsmålet er så, hvad man får for den løn? Lad os kigge på det.




Det er ikke helt skidt. Holdet har slået Atletico Madrid og fået uafgjort med fra Camp Nou. Det er lovende... og i det mindste overtager jeg ikke et hold under nedrykningsstregen.

La Liga er utrolig tæt med 11-12 kampe tilbage. Real Sociedad, Zaragoza og Espanyol ånder os i nakken, men vi ånder i den grad også Deportivo og Villarreal i nakken. Det ville specielt være rart at tage hævn over Coruña-klubben.

José Juan Romero blev fyret efter mindre end et år på posten, selvom han havde ført klubben til en fornuftig syvendeplads, så en ting ligger fast: presset er stort, og forventningerne er høje.

Nu er det tid til at vise, at jeg kan håndtere det!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #470: 15 Apr 2017, 16:13 »




målmænd
1 // amar hukic
13 // federico burguez

På målmandsposten er vi ganske godt besat. Den bosniske keeper, Amar Hukic, blev hentet til klubben ganske billigt fra Juventus for nogle år tilbage, og han har udviklet sig fænomenalt siden da. Hukic har fået 43 landskampe for Bosnien og er nu også begyndt at tiltrække sig interesse fra andre klubber. Tottenham meldes blandt disse.

Som backup kan vi også være meget tilfredse med 22-årige Federico Burguez, som ganske vist ikke er på niveau med Hukic, men som stadig er en rigtig god målmand. Burguez har endda syv landskampe for Uruguay, og spørgsmålet er, om han vil stille sig tilfreds med en reserverolle. Jeg tvivler.



Med otte både unge og mere erfarne forsvarsspillere er vi også her ganske godt dækket ind. Den helt store stjerne er belgiske Frederic Grégoire, og det eneste ærgerlige ved det er, at han er udlejet fra Real Madrid. Han har allerede som 22-årig 37 belgiske landskampe, men de sidste par sæsoner har han været udlejet, og vi må bare nyde ham så længe, vi har ham. I det centrale forsvar har han Garcia Hernandez ved sin side, og med sine 22 år er han ligeledes en, der har mange gode år foran sig. Hernandez er en rigtig dygtig stopper, og jeg håber blot på at kunne holde på ham i lang tid.

I mangel på wingbacks er planen, at jeg går tilbage til et firmandsforsvar, og det er blandt andet for at spille Ricardo Busciglio på sin vanlige plads. Argentineren er endnu en af vores unge forsvarsspillere, som har en stor fremtid foran sig, og jeg tror sagtens, at han kan være med hele vejen mod toppen. På den anden back har vi den mere rutinerede John Qaba, der i en alder af 28 år har mere end 100 landskampe for Sydafrika. Qaba er bundsolid og er den fjerde og sidste mand til at udgøre en stærk bagkæde.

I det centrale forsvar udgør David Costas og Jairo Riedewald en rutineret backupduo, mens Emeric Ikhadalléne og Juan Jesus Serrano tilføjer yderligere ungdommeligt gåpåmod til vores backs. Alt i alt er jeg meget tilfreds med holdets defensiv.



På midten ser det omvendt mindre godt ud. Josep Carmona havde været en ung og talentfuld spiller at bygge holdet op omkring, men han er kun lejet, og derfor har jeg ikke gjort plads til kantspillere i min idealopstilling. Den centrale midtbane udgøres i stedet af hele tre spillere, og her er polske Andrzej Jedrzejczyk iblandt. Polakken har ikke spillet meget for holdet i denne sæson og var sat til salg af den tidligere manager, men på en tremandsmidtbane kan jeg godt bruge ham. Jedrzejczyk kan løbe solen sort, og jeg tror sagtens, at han kan komme til at spille en rolle de næste par år.

Ved siden af Jedrzejczyk finder vi den noget yngre Zaur Jamarauli. Jamarauli skal være den mest defensive af de tre centrale, og den rolle tror jeg, at han kan udfylde mere end tilstrækkeligt. Med sine blot 21 år er der samtidig masser af plads til udvikling, og kan han få lagt noget på i opbygningsspillet, ser fremtiden for ham rigtig fin ud. Jeg glæder mig til at følge den unge georgier.

Sidste mand blandt de tre er rutinerede Carles Aleñá. Spanieren fik aldrig sit gennembrud i FC Barcelona, men hos os kan han spille en vigtig rolle. Han har et fantastisk touch, et suverænt overblik og et udmærket spark, og selvom alderen snart vil begynde at trykke sig på, kan Aleñá blive en vigtig mand de næste to-tre år.

Pladsen på den offensive midtbane er derimod mere åben. Aldrende Emre Mor, som er en spiller, jeg har kendt til gennem lang tid, skal kæmpe om pladsen med den yngre Bubo Bassangue. Jeg har endnu ikke besluttet mig for, hvem der skal starte på pladsen mod Real Madrid, og hvem der i øvrigt skal spille pladsen resten af sæsonen, men der er ingen tvivl om, at Bassangue er den langsigtede løsning af de to. Om han har niveauet til at føre holdet helt til tops, er jeg dog ikke sikker på endnu.

Manu Morlanes og Pedro Hernandez er backups til den centrale midtbane. Josep Carmona kan også godt bruges her. For den ellers talentfulde Marek Mucha ser det sværere ud, og det samme gælder David Mena samt Ernest Kamga. Jeg får bare ikke brug for kantspillerne, som nok skal finde sig nye klubber til sommer.



Angrebet er et sted på holdet, som jeg også ser forstærket inden for de kommende år. I år har vi lejet den stærke russer, Pavel Kiselev, hos Spartak Moskva, men det betyder også, at det er en stakket frist. Alexander Isak er lige nu Kiselevs makker, og svenskeren er en fin angriber... men han er 29 år. Fernando Lopez er også en fin backup, men til sommer, når Kiselev vender tilbage til Moskva, er han vores næstbedste angriber - og jeg vil gerne have en bedre angrebsduo end Isak og Lopez.

Heller ikke Vit Hutka og Santiago Prados, der vender tilbage fra udlån, kan udfylde denne rolle. Vi skal have fundet mindst en ny angriber, men spørgsmålet er, om pengene både er til en ny angriber og en ny central forsvarsspiller. Økonomien er slet ikke den samme som i England, hvorfor jeg nok kommer til at stå over for et dilemma til sommer.
« Seneste Redigering: 15 Apr 2017, 17:19 af Roche » Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #471: 15 Apr 2017, 20:01 »

Så skete der noget, spændende med Malaga. Sjovt at Liverpool henter Klopp tilbage også.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #472: 16 Apr 2017, 02:00 »

Så skete der noget, spændende med Malaga. Sjovt at Liverpool henter Klopp tilbage også.

Bestemt, glæder mig også til at komme lidt væk fra England, selvom jeg nok skal tilbage for at få de bedste lønninger på et tidspunkt.

Jeg studsede også over det med Klopp. Det er en lidt sjov historie. Han blev fyret i marts 2017 og har været manager for Bayern München, West Ham og Barcelona i mellemtiden.
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #473: 16 Apr 2017, 08:01 »

Du må ærgre dig lidt over, at du nåede at signe ham din gamle flamme fra aab tiden mens du var i Cardiff..

Og tillykke med dit nye job.! Det er en fed blog du har gang i..
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #474: 16 Apr 2017, 10:40 »

Du må ærgre dig lidt over, at du nåede at signe ham din gamle flamme fra aab tiden mens du var i Cardiff..

Og tillykke med dit nye job.! Det er en fed blog du har gang i..

Ja, det gør jeg også... men det var jo ikke til at vide, at Malaga-jobbet ville dukke op. Jeg må prøve at genforenes med ham senere.

Mange tak mvinding, det hjælper som altid meget på motivationen til at fortsætte!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #475: 16 Apr 2017, 14:31 »

Februar 2029


28. februar 2029
La Liga


Så begyndte en ny æra. Et nyt eventyr. Jeg kom ikke helt fra land, som jeg havde håbet på, men hvad kan man forvente mod et hold som Real Madrid? Kongeklubben har kørt alt modstand over i indeværende La Liga-sæson. Vi havde heller ikke meget at komme med denne sene onsdag aften, da den erfarne kroat, Nikola Vlasic, og den italienske bomber, Luca Di Giacomo, sparkede Real Madrid et skridt tættere på mesterskabet.

Februar 2029
La Liga


Resultatet var naturligvis ikke det bedste i kampen om europæisk fodbold, men heldigvis er der 11 kampe tilbage endnu. Espanyol og Zaragoza kan overhale os med en sejr torsdag, men det ændrer ikke på så meget - uanset hvordan de kommer til at gøre det. Vi skal vinde nogle kampe, og det kan vi passende begynde på i starten af næste måned, hvor vi møder Athletic Bilbao, der ikke har haft den bedste sæson.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #476: 16 Apr 2017, 15:46 »

Marts 2029


4. marts 2029
La Liga


Virkelig en klassekamp. San Mamés er et utrolig fedt stadion, og vi kom derfra med tre point i bagagen. Hernández fik scoret sit første mål i sæsonen, ligesom Aleñá nettede på et forrygende langskud. Muñoz fik reduceret til sidst, men det var ikke nok for det baskiske mandskab, som også fik Fernandez udvist til sidst. Det var en lettelse at få åbnet pointkontoen.

10. marts 2029
La Liga


Puha, det var lidt for nervepirrende. Girona er et hold, vi skal slå, men Kiselevs scoring faldt først i overtiden. Jeg ville gerne have sikret de tre point før. Måden, vi vandt på, var ikke helt tilfredsstillende nok til mig.

17. marts 2029
La Liga


Dårlig, dårlig præstation mod et af de hold, jeg allerhelst vil slå. Aleñá fik scoret endnu en gang, da han udlignede Adílsons føringsmål, men Cristian Salina fik bragt gæsterne foran igen inden pausen. Vores anden halvleg var ikke bedre, og jeg må bare erkende, at Deportivo fortjente sejren denne lørdag eftermiddag på La Rosaleda.

31. marts 2029
La Liga


Vi kom perfekt tilbage fra landskampspausen. Grégoire fik scoret sit første mål for klubben, Aleñá har scoret de sidste tre af fire kampe, og så blev det også til en kasse for López, som erstattede Isak, der var blevet småskadet under en landskamp for Sverige. Præstationen var alt i alt rigtig fin, og pointene var vigtige.

Marts 2029
La Liga


Vi står lige nu til at trække det korteste strå i kampen om europæisk fodbold, men det er så tæt, at jeg ikke lader mig slå ud. Der resterer nu syv kampe af sæsonen, og hverken Espanyol, Villarreal eller Deportivo kommer til at vinde alle deres kampe. Andet kan jeg ikke tro. Vi slutter også sæsonen af mod netop Villarreal, så optimismen har jeg med mig endnu.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #477: 17 Apr 2017, 07:42 »

Spændende med Malaga, og sikke en løn!
Logged


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #478: 17 Apr 2017, 11:52 »

Spændende med Malaga, og sikke en løn!
Bestemt, bestemt! Der er dog et stykke vej til Mourinhos mere end 8 millioner endnu Wink
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #479: 17 Apr 2017, 12:52 »

Bestemt, bestemt! Der er dog et stykke vej til Mourinhos mere end 8 millioner endnu Wink
Du må håbe på han går på pension, den stiger vel kun i løbet af spillet også.. Hvordan ser det ud med top 3?
Logged


Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010