home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 388 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 195990 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #480: 17 Apr 2017, 13:50 »

Du må håbe på han går på pension, den stiger vel kun i løbet af spillet også.. Hvordan ser det ud med top 3?
Den er faktisk ikke steget overhovedet. Han er bare den eneste, der har bevaret sit job siden starten. Update om top 3 kommer efter sæsonen.
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #481: 17 Apr 2017, 15:24 »

Utroligt flotte updates på det seneste, dejligt med de mange screenshots. Specielt skal du have ros for at den afrunding du lavede af tiden i det walisiske.

... Og så kan det ikke komme som en overraskelse for dig, at jeg synes det er dejligt at Hr. Ravn er blevet lidt pengegrisk igen trods den gode tid i Cardiff  Wink

Håber du kan holde motivationen! Følger stadig særdeles aktivt.
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #482: 17 Apr 2017, 21:04 »

Utroligt flotte updates på det seneste, dejligt med de mange screenshots. Specielt skal du have ros for at den afrunding du lavede af tiden i det walisiske.

... Og så kan det ikke komme som en overraskelse for dig, at jeg synes det er dejligt at Hr. Ravn er blevet lidt pengegrisk igen trods den gode tid i Cardiff  Wink

Håber du kan holde motivationen! Følger stadig særdeles aktivt.
Mange tak for den flotte kommentar, Robberman!

Jeg kunne godt mærke, at der generelt var stemning for, at han skulle være noget mere pengegrisk, og det har skam også altid været planen. Han kan ikke afvige fra konceptet, selvom det var fedt i Cardiff Wink

Det er slet ikke noget problem nu, og jeg tvivler på, at det bliver det. Grunden til, at der kan være lidt tid mellem opdateringerne, er, at jeg bare ikke har tid. Det hjælper en ferie altid på, men det betyder så også, at det næste stykke tid ikke bliver med 2-3 updates om dagen.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #483: 25 Apr 2017, 08:48 »

Fedt at komme tilbage fra ferie og læse en masse updates, og så super fede updates hvor der sker en masse endnu federe Smiley

Fedt med nyt job, og glæder mig til at følge tiden i Spanien Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #484: 25 Apr 2017, 16:12 »

Fedt at komme tilbage fra ferie og læse en masse updates, og så super fede updates hvor der sker en masse endnu federe Smiley

Fedt med nyt job, og glæder mig til at følge tiden i Spanien Smiley
Tak skal du have Thumbs Up

Glæder mig også til Malaga. Der skulle gerne blive tid til en ny update i aften eller i morgen
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #485: 26 Apr 2017, 09:29 »

April 2029


5. april 2029
La Liga


Opgøret mod Elche blev lidt mere nervepirrende, end jeg havde lige havde håbet på og regnet med. La Ligas bundprop fik Kyprianou udvist allerede efter 24, men det blev alligevel ikke til mere end Jedrzejczyks ene scoring... den var til gengæld også flot - et langskud fra 30 meter.

8. april 2029
La Liga


Det så væsentligt bedre ud tre dage senere, da vi gæstede et andet bundhold; Granada. Vores målfarlige midtbanespiller, Aleñá, scorede atter og denne gang efter blot 23 sekunder. Det vigtigste at tage med var dog, at Bubo Bassangue kom ind og afløste Emre Mor, der havde været førstevalg på den offensive midtbane de første kampe, efter en lille time, og han gjorde det fremragende. Jeg var klar til at give ham chancen igen.

14. april 2029
La Liga


En rigtig mandfolkepræstation . Atletico Madrid er det eneste hold, der har kunne udfordre Real Madrid i denne sæson, og vi kom fra deres hjemmebane med et point. Vi var på hælene næsten hele kampen, men vi kæmpede os tilbage de to gange, hvor vi kom bagud. Udligningen måtte vi vente på, men da Kiselev nettede til 2-2, var det i den grad en forløsning.

21. april 2029
La Liga


Jeg har aldrig oplevet noget lignende. End ikke 5-1-sejren over Arsenal kan måle sig med det her. Barcelona havde haft en rigtig dårlig sæson og var også inde i en forfærdelig periode, men 6-1? Det tog mig noget tid, før det rent faktisk gik op for mig, at vi havde slået Barcelona med fem mål. Alle leverede deres ypperste, og Bassangue viste igen, at han skulle have mere spilletid. Sikke en eftermiddag på La Rosaleda!

29. april 2029
La Liga


Vi kom dog ganske hurtigt ned på jorden igen. Isak gav os en god start med sin scoring efter 24 minutter, men Francisco Jesús udlignede små ti minutter efter pausen. Jeg var lidt irriteret over, at vi ikke kunne følge op på sejren over Barcelona. Måske var jeg også selv blevet lidt for selvtilfreds.

April 2029
La Liga


Champions League er pludselig blevet en mulighed! Vi er oppe på fjerdepladsen, og Barcelona er henvist til femtepladsen. Til trods for at kun to kampe resterer, kan alt dog ske endnu. Det er ualmindeligt tæt fra Valencia til Villarreal - og netop Villarreal møder vi i sæsonens sidste kamp...
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #486: 30 Apr 2017, 20:01 »

Maj 2029


7. maj 2029
La Liga


Hvor har Aleñá bare været god. Han har på ingen måde lignet en mand på over 30 år, og han har været den mest scorende spiller, mens jeg har været her. Vi holdt liv i drømmen om Champions League med den fine sejr over Valladolid.

20. maj 2029
La Liga


Så var han der igen, den gode Aleñá. Desværre var det ikke nok. Vi kunne selv afgøre det hjemme mod Villarreal 13 dage efter sejren over Valladolid, men vi fejlede. Gustavo Núñez udlignede med blot et kvarter tilbage, og så måtte vi nøjes med sjettepladsen. Jeg var godt sur lige efter kampen, men skuffelsen lagde sig dagen efter. Ingen, og ikke engang jeg selv, havde regnet med Champions League efter få måneder i det sydlige Spanien.

Maj 2029
La Liga


I kan selv se, hvor tæt det endte. Det kunne lige så godt have været os, der tog fjerdepladsen, eller tredjepladsen for den sags skyld, men sådan skulle det ikke gå. Tre hold endte á point, og fem hold endte inden for fire point. Det må virkelig have været spændende at overvære udefra. Jeg tror også, at der var brug for det, når nu der ingen spænding var om mesterskabet. Atletico Madrid var langt bedre end 18 af ligaens hold, men bysbørnene fra Real kunne de ikke helt ryste. Elche og Eibar rykkede lige så sikkert ned, mens Getafe tog den tredje nedrykningsplads på en dårligere målscore.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2017, 20:03 af Roche » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #487: 01 Maj 2017, 10:49 »

Stadigvæk fin start med Malaga Smiley Du kan du få sat dit eget præg på holdet, og det er heller ikke dumt.

Glæder mig til sæson nedtakt og optakt Smiley HEHE!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #488: 01 Maj 2017, 12:39 »

Spændende med Aleñá! Altid sjovt med en lidt ældre spiller der banker dem ind  Smiley Kan man logge et screenshot af ham ud af dig?
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #489: 01 Maj 2017, 22:51 »

Stadigvæk fin start med Malaga Smiley Du kan du få sat dit eget præg på holdet, og det er heller ikke dumt.

Glæder mig til sæson nedtakt og optakt Smiley HEHE!

Det er bestemt tilfredsstillende, og så skal sommeren netop bruges på at hente nogle enkelte forstærkninger, så vi kan kvalificere os til Champions League i næste sæson!

Spændende med Aleñá! Altid sjovt med en lidt ældre spiller der banker dem ind  Smiley Kan man logge et screenshot af ham ud af dig?
Han har virkelig overrasket! Som 31-årig er hans stats dog stadig virkelig gode. Du kan se ham her:
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #490: 01 Maj 2017, 23:19 »

Ovenpå en alt for spændende afslutning på La Liga-sæsonen retter jeg blikket mod resten af fodboldverden for at se, om der endelig er sket noget blandt de bedst betalte i England...



Jeg tvivler efterhånden på, at listen ændrer sig, før en af de tre herrer går på pension. Ikke siden sæsonen 2020/21 er der blevet skiftet ud. Dengang tog Leonardo Jardim tredjepladsen fra Massimiliano Allegri.

Men man kan til dels forstå det. Jardim førte Arsenal til en andenplads i Premier League, sejr i Community Shield og sejr i Europa League. Jeg var sådan set med til at sørge for London-klubbens eneste store lavpunkt i sæsonen: kvartfinalenederlag et i EFL Cuppen på 1-5 til Cardiff. Min gamle klub klarede det i øvrigt ikke alt for godt, efter jeg forlod klubben. Det blev til en niendeplads i Premier League og et samlet 0-2-nederlag til Wolfsburg i Europa Leagues 1/8-finaler.

For Mourinhos standarder var sæsonen mere middelmådig. En tredjeplads i Premier League, sejr ved Klub VM og sejr i EFL Cuppen - også mod Cardiff - blev det til. Man tabte Community Shield, og man røg ud allerede efter 1/8-finalerne i Champions League. Man tabte samlet 3-4 (til Barcelona), og samme cifre røg Chelsea ud med. The Blues tabte til Dortmund - også i 1/8-finalerne. Det var ikke nogen god sæson for dem, og det bedste resultat var finalepladsen i FA Cuppen. Her tabte man 2-3 til Tottenham, og i Premier League blev det også kun til en fjerdeplads.

Jeg synes da sagtens, at Chelsea kunne fyre Simeone og ansætte mig!



Men jeg kommer nærmere og nærmere de portugisiske managere og den argentinske ditto alligevel. Min 13. sæson som manager sendte mig fra kolde Cardiff til solbeskinnede Malaga, og det har hjulpet på lønnen.

De første måneder har givet mig muligheden for at se en trup an, som virker utrolig spændende. Med de rigtige indkøb kan vi blive rigtig gode. Allerede i næste sæson... og jeg vil rigtig gerne skabe resultater med det samme, for jeg går lidt og leger med tanken, at det her skal være klubben, som baner vejen for et af de allerstørste managerjobs.
« Seneste Redigering: 01 Maj 2017, 23:22 af Roche » Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #491: 03 Maj 2017, 11:55 »

Jeg tænkte på om du muligvis kan vise hvad managerne i Spanien tjener.

Ligesom for at se hvordan du ligger i forhold til dem Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #492: 03 Maj 2017, 17:49 »

Jeg tænkte på om du muligvis kan vise hvad managerne i Spanien tjener.

Ligesom for at se hvordan du ligger i forhold til dem Smiley

Selvfølgelig må du det. Her er de ti bedst betalte i ligaen:

Thomas Tuchel (Real Madrid): 3.480.000
Marcel Gallardo (Atletico Madrid): 3.220.000
Luis Enrique (Barcelona): 2.160.000
John Ravn (Malaga): 1.190.000
Roger Machado (Valencia): 1.190.000
Bruno Génésio (Espanyol): 1.050.000
Gaizka Garitano (Sevilla): 900.000
José Luis Mendilbar (Valladolid): 720.000
Jagoba Arrasate (Deportivo): 700.000
Pablo Machín (Girona): 630.000
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #493: 03 Maj 2017, 21:08 »

Det er blevet en selvfølge, at der sker en stor udrensning i truppen, når jeg kommer til en ny klub. Malaga har på ingen måde været undtagelsen...

Det var en utrolig travl sommer. Hele tiden var der noget at lave, nogen at snakke med, nogen at forhandle med. Det var sjovt, men det var også krævende. Jeg er dog glad for, hvad der røg ud, og hvad der kom ind. Det skal nok blive en god sæson.



Jeg var lynhurtig om at skille mig af med Ernest Kamga og David Mena. Specielt Kamga er en god spiller, men de passer bare ikke ind i mit system. 180 millioner kroner for de to var nok til mig. Det samme var de 110 millioner kroner, vi tjente på Fernando López. Det var ikke planen at sælge Lopez, som er en fin angriber, men muligheden for at hente en bedre målscorer ind opstod, og så måtte det gå udover en anden - og det blev Lopez.

Resten er mere eller mindre uinteressante. De er bare ikke gode nok til det her niveau. Francisco Miguel Grande kan dog blive det. Han er en 17-årig midtbanespiller, der er utrolig talentfuld, men han skal have noget førsteholdsfodbold. Belgiske Eupen blev destinationen for ham, og jeg forventer at se meget mere til Grande i fremtiden.



Den anden vej var der overhovedet ikke lige så meget aktivitet. Malaga havde i forvejen en fornuftig trup. En god målmand og en stærk defensiv var så godt som på plads allerede. Størstedelen af indkøbene blev således hentet ind til at styrke offensiven.



Fra: Bayer Leverkusen
Pris: Fri transfer


Det første indkøb stod jeg ikke selv for. Julian Brandts kontrakt med Leverkusen stod til at udløbe denne sommer, og det udnyttede den tidligere manager til at skrive kontrakt med den offensive midtbanespiller. Brandt er en rutineret herre med sine 33 år, men jeg er ret sikker på, at han kan komme til at spille en rolle i den kommende sæson - og måske også sæsonen efter.



Fra: Santos
Pris: 90 millioner DKK


Edvaldo. Husk navnet! Vi har fået os en ægte diament. Nøj, hvor er jeg allerede glad for den 20-årige midtbanespiller, som blev hentet for 90 millioner kroner + fremtidige klausuler hos Santos. Manden har allerede spillet otte landskampe for Brasilien! Jeg kan slet ikke komme ned på jorden over, at det lykkedes mig at hente ham ind... han bliver svær at holde på, medmindre vi begynder at spille med om mesterskabet her i Spanien.



Fra: Leixões
Pris: 1.7 millioner DKK


Endnu et indkøb jeg er meget tilfreds med. Stéphane Koné er lige den spiller, jeg har brug for til at udfordre mine to startende angribere. Vi måtte blot slippe mindre end 2 millioner kroner for ham, men jeg tror, at han kan blive rigtig god. Det vidner de syv landskampe for Elfenbenskysten som 19-årig også om.



Fra: Bayern München
Pris: 170 millioner DKK


Sommerens andet store indkøb. Han lyder måske ikke som en tysker, men Antonis Souloganis er en fantastisk en af slagsen. Han er allerede en stjerne, og han kan blive meget, meget bedre. 15 landskampe og syv landskampsmål for en 20-årig er sindssygt imponerende, men Bayern kunne ikke bruge ham, og derfor var jeg nødt til at skille mig af med Fernando Lopez. Jeg beklager Lopez, men Souloganis er bare noget specielt.



Fra: Pacos de Ferreira
Pris: 2.25 millioner DKK


Sommerens sidste indkøb havde jeg ikke den store indflydelse på. Jesus Ruiz, der er leder af ungdomsudviklingen i klubben, anbefalede portugisiske Lindo, og med en pris på bare 2.25 millioner kroner er det fint med mig at give det et skud med den centrale forsvarsspiller. Han kommer ikke til at få meget spilletid for førsteholdet i næste sæson, men måske kan han komme til at spille en rolle om nogle år. Fremtiden er lidt uvis for U/19-landsspilleren.
« Seneste Redigering: 04 Maj 2017, 14:18 af Roche » Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #494: 03 Maj 2017, 23:32 »

Edvaldo, er han midt?
Men ellers nogle gode og billige indkøb ser det ud til, hvor selv Pacos de Ferreira ser rimelig spændende ud. Eneste minus er dog højden.
Logged

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010