home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:38:32 szukizek Blogkonkur... 8# Hjertet banker kun ...
I går kl. 21:49:39 warmon Blogkonkur... [28] Journeyman - Det ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23310
  1 Bruger, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132787 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aineirish
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 205185 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #90: 28 Nov 2016, 17:03 »

September 2019


3. september 2019
Liga Cup 2. runde


Coleraine volder os store problemer for anden gang på kort tid, da 2. runde-kampen må ud i forlænget spilletid for at finde sin afgørelse. Dempster netter for femte gang i sæsonen og sender os videre til 3. runde.

10. september 2019
Co. Antrim Cup kvartfinale


Kvartfinalen af Co. Antrim Cuppen bød på endnu et mandskab fra den næstbedste række, og så kunne vi lige pludselig cruise videre til turneringens semfinaler. Dempster og 17-årige Woods stod for målene mod P.S.N.I.

14. september 2019
Danske Bank Premiership


Endnu en præstation på højt niveau, hvor Edgar og højreback Paul tager tre point fra Warrenpoint. Jeg er endnu uden nederlag som manager for Crusaders, men jeg ved jo også hvor god en manager, jeg er. Helt overraskende er det vel ikke.

21. september 2019
Danske Bank Premiership


Endnu en kamp, hvor vi både er heldige og uheldige på samme tid. Vi har et enormt overtag, når man ser på spil og chancer og burde vinde kampen, men Edgar sætter udligningen ind efter to minutters overtid - og så endda på straffespark. Det kan næsten ikke blive mere heldigt.

24. september 2019
Danske Bank Premiership


Så kom nederlaget og ganske overraskende blev det mod bundproppen, Ards. Jeg har ingen forklaring på, hvorfor vi lige pludselig leverer sæsonens klart dårligste præstation mod rækkens måske dårligste hold. Jeg krydser bare fingre for, at det ikke sætter gang i en dårlig stime.

28. september 2019
Danske Bank Premiership


Tja, indtil videre har skuffelsen ikke fået nogle konsekvenser. Jeg var rasende, da Glackin udlignede efter 90 minutter, men mindst lige så lykkelig, da Braniff bragte os foran igen blot et minut senere. Vi tager en flot sejr ude over Glentoran.

September 2019
Danske Bank Premiership


September går på hæld, og jeg kan kigge tilbage på endnu en fremragende måned. I både Liga Cuppen og Co. Antrim Cuppen er vi videre, og vores forspring til nærmeste forfølger i ligaen, Glenavon, er udbygget til fire point. Der er intet negativt at sige om drengenes præstation - kun kampen mod Ards levede ikke op til forventningerne. Jeg ser nu frem mod oktober.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #91: 28 Nov 2016, 17:59 »

Oktober 2019


5. oktober 2019
Danske Bank Premiership


Fremragende sejr. Igen formår vi at tage alle tre point, selvom modstanderen udligner sent i kampen. Denne gang er det Conor Woods, der har fået chancen efter en række dårlige præstationer fra Cleary, som afgør kampen.

8. oktober 2019
Liga Cup 3. runde


Super præstation mod Dungannon, hvor vi spiller os videre i Liga Cuppen. Cleray er tilbage på banen og kvitterer med to scoringer. Edgar kommer også på måltavlen - denne gang for sjette gang i sæsonen. Imponerende af kantspilleren.

19. oktober 2019
Danske Bank Premiership


Efter 11 dages pause var vi tilbage på stadion, og tilskuerne på Seaview blev forkælet med endnu en sejr. Det autentiske stadion har for resten plads til knap 3.500 mennesker. Det er mindre end Finn Park.

22. oktober 2019
Co. Antrim Cup semifinale


En helt vild kamp, hvor vi allerede inden pausen får vendt kampen, selvom vi er bagud med 0-2 efter blot 13 minutter. Efter pausen udligninger Murray dog og fuldender dermed sit hattrick, og vi ender med at tabe på straffespark. Ganske ufortjent, hvis man kigger på skudstatistikken. Linfield har syv skud, tre inden for rammen. Vi har til sammenligning 25 afslutninger, hvoraf ni af dem er inden for rammen.

26. oktober 2019
Danske Bank Premiership


Vores Liga Cup-exit var hurtigt glemt, og Ballinamallard blev knust fire dage senere. Kantspillerne brillerede nok en gang.

29. oktober 2019
Danske Bank Premiership


Selvtilliden hos spillerne er simpelthen bare for stor til, at en dårlig start kan slå dem ud. Efter 35 minutter er vi bagud 0-2 mod Ballymena, men klubben fra det nordøstlige Nordirland ender alligevel med at blive en walkover. Klassepræstation.

Oktober 2019
Danske Bank Premiership


Den tredje måned, der er tæt på det perfekte. Vores pokalexit var et lille slag, men vi gik igennem oktober som ubesejrede i ligaen og har nu fem point ned til Ballymena med én kamp i hånden. Sejrene er også begyndt at blive større her, hvor vi er tæt på at være halvvejs gennem sæsonen. Det kan blive et stort for Crusaders.
« Seneste Redigering: 28 Nov 2016, 18:04 af Roche » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #92: 29 Nov 2016, 07:36 »

Uha, for et skifte Smiley Men det går jo godt, og et mesterskab vil i den grad pynte, og få større klub til at kigge efter dig.

Er spændt på næste update Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #93: 29 Nov 2016, 07:48 »

Må jeg komme med et forslag, som ville glæde størsteparten af læserne..?

Hva med at du tog fri fra skole/arbejde de næste par dage og spillede et par sæsoner med løbende opdateringer...

Man bliver så glad når man kommer ind og ser at der er nogle nye opdateringer og trist igen når man har læst den sidste...

For satan hvor er det godt der her...

Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #94: 29 Nov 2016, 14:39 »

Uha, for et skifte Smiley Men det går jo godt, og et mesterskab vil i den grad pynte, og få større klub til at kigge efter dig.

Er spændt på næste update Smiley

Det går strygende, må man sige, og som du siger, ville et mesterskab pynte, så jeg håber virkelig på at kunne holde formen!

Må jeg komme med et forslag, som ville glæde størsteparten af læserne..?

Hva med at du tog fri fra skole/arbejde de næste par dage og spillede et par sæsoner med løbende opdateringer...

Man bliver så glad når man kommer ind og ser at der er nogle nye opdateringer og trist igen når man har læst den sidste...

For satan hvor er det godt der her...

Hahaha nej det ville ikke da ikke være så dårligt med et par fridage Wink Nej, mange tak for den flotte kommentar, den er jeg glad for!
« Seneste Redigering: 29 Nov 2016, 15:05 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #95: 29 Nov 2016, 15:35 »

November 2019


2. november 2019
Danske Bank Premiership


Colaraine har næsten været den perfekte modstander for os. De giver os kamp til stregen, men hver gang er det os, der ender med flest mål på tavlen. Jeg kan godt lide at vinde tætte kampe. Det skal ikke være for let.

5. november 2019
Danske Bank Premiership


Ny 2-1-sejr på udebane. Faktum er, at alt bare går vores vej. Havde Mitchell scoret på sit straffespark og udlignet til 1-1, var vi måske ikke endt som vindere af opgøret på Stangmore Park.

9. november 2019
Danske Bank Premiership


Skidt pointtab mod Warrenpoint, hvor der dog er to gode ting at tage med. Den ene ting er, at vi ikke taber kampens trods en dårlig præstation. Den anden er, at Cleary scorer for tredje kamp i træk.

12. november 2019
Liga Cup kvartfinaler


Endnu stille og rolig dag på kontoret, hvor Ballyclare sendes ud af Liga Cuppens kvartfinaler. Edgar og Whyte scorer på ny og fortsætter deres fantastiske målform. De har overrasket mig begge to.

30. november 2019
Danske Bank Premiership


November bød på sæsonens længste pause, og det var tydeligt, at spillerne havde lidt svært ved at komme op i omdrejningerne igen. Heldigvis var det også tilfældet for Linfield-spillerne, og mod slutningen blev det tydeligt, at begge mandskaber var tilfredse med det ene point. Det kan jeg godt leve med mod en svær modstander.

November 2019
Danske Bank Premiership


Nu begynder det her virkelig at ligne noget, der kan holde hele sæsonen. Fire måneder med gode præstationer er ikke tilfældigt. Vi har otte point ned Glentoran og en klart bedre målscore. December bliver en afgørende med hele otte kampe. Kommer vi succesfuldt igennem den, kan vi for alvor begynde at øjne mesterskabet. Indtil videre tør jeg ikke at drømme så stort.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #96: 29 Nov 2016, 17:23 »

December 2019


3. december 2019
Danske Bank Premiership


Egentlig en fornuftig start på måneden. En meget lige kamp mod Glenavon ender 1-1, og Dempster kommer atter på tavlen. Der er topscorerpotentiale i den knægt.

10. december 2019
Danske Bank Premiership


Sædvanligt udbytte af kampen, knap så sædvanlige målscorere. Den defensive midtbanespiller, Dougie Wilson, netter allerede efter seks minutter, mens stjernen, Paul Mooney, får headet et hjørnespark i mål. Der er stor interesse for unge Mooney, som har imponeret i indeværende sæson.

14. december 2019
Danske Bank Premiership


Vi har det åbenbart bare svært mod Ards, som endnu en gang volder os store problemer. Af flere omgange er vi ved at miste point mod bundholdet, men i overtiden lykkedes det heldigvis Edgar at sparke den afgørende kasse ind.

17. december 2019
Liga Cup semifinale


En af de dårligste præstationer, vi har leveret i et godt stykke tid. Declan Caddells udvisning lige inden pausen gør det selvfølgelig svært for os, men Bangor, der spiller i den næstbedste række, presser os fuldstændig i bund, og vi er ganske heldige med at vinde efter straffespark. Alle vores sparkere scorede denne gang.

21. december 2019
Danske Bank Premiership


Det her var til gengæld langt bedre. Dempster får netmaskerne til at blafre to gange, Wilson kommer på tavlen igen, og vi ender med at tage fjerde sejr ud af fem mulige indtil videre i december.

26. december 2019
Danske Bank Premiership


På den berømte Boxing Day var der også gang i den nordirske Danske Bank Premiership. Programmet er tæt, men det ser ikke ud til at give spillerne problemer, og specielt Edgar havde en god dag på denne traditionsrige fodbolddag.

28. december 2019
Danske Bank Premiership


Allerede to dage efter var der nemlig kamp igen, og denne gang var det Ballinamallard til at få ørerne i vores maskine. 3-0 lød den knusende sejr på, og vi kunne dermed tage endnu et skridt mod mesterskabet.

31. december 2019
Danske Bank Premiership


Inden jeg kunne begynde at fejre nytår og kigge tilbage på et fænomenalt år, skulle der spilles fodbold mod Coleraine. Klubben fra det nordlige Nordirland bød os endnu en gang op til dans, og vi måtte vente indtil det 89. minut, før indskiftede Conor Woods kunne sparke sejren til Crusaders.

December 2019
Danske Bank Premiership


Jeg kan simpelthen ikke holde op med at kigge på denne tabel! Jeg sagde inden månedens start, at en succesfuld måned ville give mig troen på mesterskabet, og en succesfuld måned har vi så sandelig haft. Vi har nu 16 point ned til Linfield. 16 POINT! Jeg forstår det slet ikke... men det er ikke afgjort endnu. 14 kampe resterer, og vi skal fortsætte det hårde arbejde. Det ville være suverænt at kunne vinde mit første mesterskab.
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #97: 29 Nov 2016, 17:44 »

Flotte resultater! Er der nogle klubber der haft følehornene ude endnu? Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #98: 29 Nov 2016, 19:55 »

Flotte resultater! Er der nogle klubber der haft følehornene ude endnu? Smiley

Ikke endnu desværre... Jeg skal nok nævne i mine updates, hvis der er interesse Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #99: 30 Nov 2016, 08:31 »

Fantastiske resultater. Er sikker på det holder Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #100: 30 Nov 2016, 08:57 »

Virkelig en fed blog. Og et fantastisk stykke arbejde du har gjort i Crusaders  Smiley
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #101: 30 Nov 2016, 12:33 »

Fantastiske resultater. Er sikker på det holder Smiley
Vi får at se Wink

Virkelig en fed blog. Og et fantastisk stykke arbejde du har gjort i Crusaders  Smiley
Mange tak Kozorevas - og ja, det går da ganske udmærket, hvis jeg selv skulle sige det Grin
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #102: 30 Nov 2016, 15:40 »

Januar 2020


4. januar 2020
Danske Bank Premiership


Vi er nået til 2020. Jeg har været manager i knap 3,5 år og er ikke længere helt ny på scenen. Jeg har fået erfaring, og det kan ses på resultaterne. 2020 kan blive mit hidtil vigtigste år som manager, og jeg kom godt fra land. Selvom vi kommer tidligt bagud, bliver det nemlig til en smal sejr over Dungannon.

11. januar 2020
Nordirske Pokalturnering 5. runde


Næste kamp var vores første i den nordirske pokalturnering. Vi indtrådte i femte runde og kunne let spille os videre. Whyte, Cleary og Edgar scorede alle i sejren over Queens University.

18. januar 2020
Danske Bank Premiership


En utrolig chancefattig kamp, hvor vi er okay tjent med at hente et enkelt point. Ballymena United er nærmeste forfølger i ligaen og skal helst ikke nærme sig for meget mod slutningen af sæsonen.

25. januar 2020
Liga Cup finale


I januar fik jeg også mit første trofæ som Crusaders-manager, mit andet som manager. Linfield har ikke levet op til forventningerne i denne sæson og fik heller ikke et ben til jorden denne januaraften. Fire forskellige spillere kom på tavlen, og vi kunne således lade os hylde som vindere af Liga Cuppen. Fantastisk præstation.  

Januar 2020
Danske Bank Premiership

Jeg fik ikke taget et billede af Danske Bank Premiership-tabellen, men efter en måned med blot to ligakampe, er der ikke sket de store ændringer. Vi bevarer vores store forspring og styrer direkte mod klubbens første mesterskab siden 2016.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #103: 30 Nov 2016, 16:07 »

Februar 2020


4. februar 2020
Danske Bank Premiership


Warrenpoint har før givet os problemer, og denne gang lykkedes det os ikke engang at score. Afstanden til forfølgerne er fortsat fornuftig, men præstationer som denne skal der ikke blive for mange af.

8. februar 2020
Nordirske Pokalturnering 6. runde


På forunderlig vis blev det til den anden forfærdelige præstation i træk. Denne gang kunne vi ikke slå Ballyclare fra den næstebedste række, som vi også mødte tidligere på sæsonen. Udligningen faldt sent, men vi skal at præstere bedre nu.

12. februar 2020
Nordirske Pokalturnering 6. runde omkamp


Nå, omkampen på Seaview var heldigvis ikke noget problem. Dempster og Cleary nettede begge og skal nu forsøge at holde kadencen. Vi kommer til at få brug for deres mål.

17. februar 2020
Danske Bank Premiership


Vi formår at hente en fremragende sejr på Linfields bane, selvom Joe Burns bliver udvist allerede inden pausen. Edgar scorede to gange, og mod slutningen blev Callacher desuden tildelt sit andet gule kort. Vi kunne derfor tage alle tre point.

25. februar 2020
Danske Bank Premiership


Første nederlag i utrolig lang tid. Det var en helt underlig følelse. Vi svarer godt igen efter pausen og får reduceret ved Edgar, men det var ikke nok. Et lille håb til resten af klubberne i jagten på mesterskabet.

29. februar 2020
Danske Bank Premiership


Det her er til gengæld meget værre. Vi har ikke det store at byde på, og spillerne virker nervøse. Jeg håber ikke, at spillerne er begyndt at få gummiben. Det ville være lidt for tidligt.

Februar 2020
Danske Bank Premiership


Fire point i fire kampe blev det blot til i februar, og det betyder, at vores forspring er skrumpet en smule. Heldigvis har Linfield og Ballymena heller ikke været super gode, og 12 point med otte kampe tilbage er stadigvæk godt. Vores seneste to nederlag bekymrer mig, men vi kommer forhåbentlig tilbage på sporet i marts. Vi kan næsten ikke komme tættere på mesterskabet nu. Det ville være en skam, hvis missionen mislykkedes efter en suveræn sæson.
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #104: 30 Nov 2016, 17:10 »

Fantastisk blog!! Keep it up
Logged

Kolo Abib Touré

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010