home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 294 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 204468 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #105: 30 Nov 2016, 17:24 »

Fantastisk blog!! Keep it up
Dejligt at høre, mange tak Thumbs Up
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #106: 30 Nov 2016, 17:29 »

Spændende! men efter 4 år i tjenesten og en løn på 13.500 er der lang vej endnu xD!   keep up the good work Wink
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #107: 30 Nov 2016, 17:32 »

Spændende! men efter 4 år i tjenesten og en løn på 13.500 er der lang vej endnu xD!   keep up the good work Wink
Sandt! Men starten er altid den sværeste. Jeg er sikker på, at der nok skal ske væsentlige forbedringer på lønsiden snart Smiley
Logged

Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #108: 30 Nov 2016, 19:10 »

Hvilken taktik bruger du? den ser meget solid ud defensivt !
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #109: 30 Nov 2016, 19:58 »

Hvilken taktik bruger du? den ser meget solid ud defensivt !
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #110: 01 Dec 2016, 11:34 »

Udemærket i januar og februar, selvom de sidste 2 kampe har været skidt.

Jeg ser frem til næste update!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #111: 01 Dec 2016, 15:02 »

Marts 2020


7. marts 2020
Nordirske Pokalturnering kvartfinale


En lettelse at komme tilbage på sporet og få hævn over Glentoran, selvom det kun er en pokalkamp. Dempster og Edgar er endnu en gang på pletten. Et god sejr at tage med mod den afgørende del af sæsonen.

14. marts 2020
Danske Bank Premiership


Vi bliver bedre og bedre, når vi møder Ards. Der var heldigvis ingen problemer med bundholdet denne gang, da Dempster og Edgar spillede os tættere på mesterskabet.

23. marts 2020
Danske Bank Premiership


En lille skuffelse. Heldigvis tillader vores forspring, at vi taber point en gang imellem, og ét point er bedre end nul. Når man mister sejren på et straffespark til sidst, kan man dog ikke være andet end skuffet. Vi må rejse os hurtigst muligt.

Marts 2020
Danske Bank Premiership


Marts har været som stilheden før stormen. Vi har kun spillet tre kampe, og nu venter april, hvor resten af kampene skal spilles. Ligaen skal afgøres. Vi skal finde ud af, jeg kan vinde mit første mesterskab. Udbyttet efter marts siger fire point fra to kampe, og forspringet er fortsat på 11 point. Vi mangler ikke mange point for at kunne afgøre det hele.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #112: 01 Dec 2016, 15:57 »

April/Maj 2020


7. april 2020
Danske Bank Premiership


Sidste kamp inden, at ligaen opdeles, og vi møder de resterende mandskaber i top seks. Dempster og Edgar viser klassen for, jeg ved ikke hvilken gang. Den duo er simpelthen bare for suveræn.

11. april 2020
Nordirske Pokalturnering semifinale


Vi får godt nok spillet nogle kampe mod Linfield - og det er jo meget godt, for vi vinder næsten dem alle sammen. Sejren giver mig og klubben mulighed for at vinde tre trofæer i denne sæson. Det ville være helt sindssygt.

14. april 2020
Danske Bank Premiership


En anderledes nervøs præstation af spillerne. Josh McQuoid bringer værterne foran efter 19 minutter, men Cleary får udlignet efter en time. Få minutter før tid scorer Darren Murray dog, og vi ender med at tabe opgøret til rivalerne. På den positive side tabte Ballymena Utd også point.

21. april 2020
Danske Bank Premiership


Med Ballymenas pointtab kunne vi tage mesterskabet, da vi en uge senere mødte netop Ballymena. Vi spillede friskt til, og efter 71 minutter kunne Whyte bringe os foran med 3-0 mod en nervøs modstander. Først til sidst åbnede Ballymena op og begyndte at vise det niveau, de havde leveret på tidligere på sæsonen. Friels og McAllisters reduceringer var dog ikke nok, og med tre tilbageværende runder kunne vi derfor lade os hylde som vindere af Danske Bank Premiership. Det var meget overvældende for mig.

23. april 2020
Danske Bank Premiership


Blot to dage efter triumfen skulle vi allerede i kamp igen, og det var tydeligt, at tømmermændene ikke havde lagt sig endnu. Paul Mooney måtte også udskiftes undervejs. Han løb direkte ud i omklædningsrummet og brækkede sig. Sådan en ung knægt har tydeligvis ikke lært at drikke endnu. Heldigvis får nederlaget inden betydning.

25. april 2020
Danske Bank Premiership


Meget bedre så det ud, da vi skulle møde Glentoran, og spillerne fik bevidst, at de endnu ikke er gået på ferie. Vores defensiv så ikke alt for solid ud, men tre mål var heldigvis nok til yderligere tre point.

28. april 2020
Danske Bank Premiership


Kedelig og ærgerlig afslutning på ligaen Donnelly scorer sent, men jeg glemmer hurtigt nederlaget og kan fejre en fantastisk sæson med spillerne, staben og alle omkring klubben. Hvilken præstation det er for Crusaders efter nogle middelmådige sæsoner.

19. maj 2020
Nordirske Pokalturnering finale


Sæsonen var dog ikke helt slut. Finalen i den nordirske pokalturnering manglede, og det blev en mindeværdig aften for især én specifik herre. 17-årige Cleary scorede hattrick og sørgede ene mand for at sende sæsonens tredje trofæ til Crusaders. Jeg kunne ikke have ønsket mig mere, da jeg accepterede jobtilbuddet for et års tid siden.

April 2020
Danske Bank Premiership


Således sluttede 2019/20-udgaven af Danske Bank Premiership. Vi opnåede 80 point efter 38 kampe, otte point mere end Ballymena Utd, der måtte tage til takke med 72 point og en andenplads. Førstepladsen betyder naturligvis også, at der i næste sæson skal spilles Champions League-fodbold på Seaview. Det bliver en spændende udfordring for mig. Vi indtræder i anden kvalifikationsrunde, og det bliver nu spændende at finde ud, hvem vi kommer til at stå over for.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #113: 02 Dec 2016, 07:52 »

Stort tillykke med mesterskabet. Mega sejt, og mega flot.

Har du nogle stats på dine spillere, ratings, antal mål mv. Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #114: 02 Dec 2016, 10:07 »

Man får helt lyst til at spille fm Smiley Smiley

Spændende hvordan det kommer til at gå i chl kval, eller om der når at komme et interesant tilbud inden da.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


MaximTsigalko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #115: 02 Dec 2016, 10:08 »

Stæææærkt... Håber på et skifte, der skal profiteres på den sæson Wink
Logged

CM 01/02 aficionado..

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #116: 02 Dec 2016, 10:22 »

Jeg tror på et skifte til et hold ala Aberdeen, Roda eller Grasshoppers... Og når du har vundet mesterskabet i det land så kommer de store klubber frem...
Logged

Allstarxd
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #117: 02 Dec 2016, 10:56 »

Fed blog!!  Thumbs Up
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #118: 02 Dec 2016, 15:47 »

Stort tillykke med mesterskabet. Mega sejt, og mega flot.

Har du nogle stats på dine spillere, ratings, antal mål mv. Smiley
Mange tak, du. Jeg kan desværre ikke være behjælpelig med lidt stats, da jeg har spillet lidt længere frem i spillet. Jeg vil dog gerne forsøge at inkludere det efter hver sæson fremover.

Man får helt lyst til at spille fm Smiley Smiley

Spændende hvordan det kommer til at gå i chl kval, eller om der når at komme et interesant tilbud inden da.
Det glæder mig at høre, BlaZZo. Vi får at se i næste update Wink

Stæææærkt... Håber på et skifte, der skal profiteres på den sæson Wink
Sløret bliver løftet i næste update Wink

Jeg tror på et skifte til et hold ala Aberdeen, Roda eller Grasshoppers... Og når du har vundet mesterskabet i det land så kommer de store klubber frem...
Uden at afsløre for meget kan jeg sige, at så store klubber ikke har været interesseret...

Fed blog!!  Thumbs Up
Mange tak Thumbs Up
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #119: 02 Dec 2016, 16:38 »

Euforien var til at spore i den nordlige del af Belfast, da sæsonens sidste kamp var færdigspillet. Jeg, John Ravn, havde ført klubben til The Treble, og vi skulle for første gang siden 2016 spille Champions League igen. Bybilledet var fyldt med glade Crusaders-fans. Det vrimlede med dem overalt i gaderne. Hvor end jeg gik, blev jeg mødt med smil og glade tilråb. "Verdens bedste manager," lød det - og de var måske ikke helt forkert på den.


Jeg vandt nemlig Årets Manager. Igen. Denne gang i Nordirland. Jeg vandt 63% af 38 ligakampe. Det var suverænt. Mark Edgar blev desuden kåret til Årets Spiller. Også fuldt fortjent. Han var fantastisk, og jeg nød at træne ham. Jeg nød at være træner for Crusaders. Det føltes forkert. Jeg burde ikke udvise klubfølelse. Det var pengene, der talte.

Efterhånden som dagene gik, kom jeg mere og mere ned på jorden. Det blev hverdag for mig igen. Det blev hverdag for Belfast igen. Champions League-eventyret nærmede sig også. Jeg drog til Zürich, hvor vores modstander skulle findes. Jeg håbede inderligt på en god lodtrækning, men sådan skulle det ikke gå...


Tjekkiske Viktoria Plzen, der før har været med i turneringens gruppespil, kom op af bowlen. Det var ikke, hvad jeg havde håbet på, og klasseforskellen blev tydelig allerede fra første opgør hjemme på Seaview. Vi var foran efter første halvleg, men løb tør for kræfter efter pausen, og vores keeper dummede sig ved Plzens andet mål. Vi havde sikret os et skidt udgangspunkt. Det lignede en umulighed at avancere.

Imens Crusaders-fans og -spillere kunne se frem mod returopgøret, havde jeg masser at se til i kulissen. Interessen fra andre klubber havde stået på siden sæsonens afslutning. Jeg gik til flere jobsamtaler - uden held. Bundklubber fra østeuropæiske lande og den engelske Vanarama National League var jeg oftest på besøg hos. Oftest var det også med beskeden om, at man fandt en anden kandidat bedre egnet. Én klub endte dog med at byde sig til, da slovakiske FC Tatran Presov tilbød mig 24.000 DKK per måned. Jeg fortalte dem øjeblikkeligt, at jeg ville have lidt tid til at overveje tilbuddet. Kort forinden havde jeg nemlig været hos samtale i en anden klub...

... og jeg fik jobbet. Macclesfield Town tilbød mig 28.000 DKK per måned - min hidtil bedste kontrakt. Jeg kunne komme tilbage til England, og jeg tøvede ikke. Nu får jeg mulighed for at være manager i Vanarama National League, som jeg aldrig fik mulighed for med Boston. Jeg havde vel nok håbet på mere, på en større klub. Men faktum var bare, at en større klub ikke ville have mig - og så var tilfreds med at kunne skrive under på min største kontrakt nogensinde.

På den vigtige top tre var desuden sket en enkelt udskiftning siden sidst. Luis Enrique havde forladt FC Barcelona for at blive spansk landstræner, og så kunne Arsenals nye manager, Massimiliano Allegri, overtage tredjepladsen. Det var en meget fin nyhed. Jeg havde bevæget mig minimalt tættere på og kunne nu se frem til en spændende tid hos Macclesfield.
« Seneste Redigering: 02 Dec 2016, 16:41 af Roche » Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010