home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 961 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 241593 gange)
QuesT
Reserveholdsspiller

Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #495: 04 Maj 2017, 10:58 »

Så tjener du da meget godt i Spanien.

Så er næste hop jo ikke så længe væk, fortsætter du det niveau du er på nu, så skal det nok blive godt Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #496: 04 Maj 2017, 14:17 »

Edvaldo, er han midt?
Men ellers nogle gode og billige indkøb ser det ud til, hvor selv Pacos de Ferreira ser rimelig spændende ud. Eneste minus er dog højden.

Edvaldo er midt, ja. Jeg skal vidst lige have tilføjet spillernes positionerne i teksten. Havde glemt at man ikke kan se det på screenshotsene...

Lindo hedder han Wink og ja, han er ikke den højeste centrale forsvarsspiller, men jeg håber da, at jeg kan få lidt ud af ham alligevel

Så tjener du da meget godt i Spanien.

Så er næste hop jo ikke så længe væk, fortsætter du det niveau du er på nu, så skal det nok blive godt Smiley
Netop, jeg troede faktisk heller ikke selv, at jeg var den næste i køen bag de tre store. Malaga har uden tvivl været fint skridt indtil videre, og så vil jeg rigtig gerne til en af de helt store næste gang!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #497: 05 Maj 2017, 08:40 »

Ham tyskeren ligner godt nok noget af et kup.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #498: 05 Maj 2017, 14:03 »

Ham tyskeren ligner godt nok noget af et kup.
Det tror jeg også, at han bliver! Han er jo kun 20 år, så han kan stadig blive meget, meget bedre

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #499: 08 Maj 2017, 13:09 »

August 2029

2. august 2029
Europa League 3. kvalrunde

Midt i forberedelserne til den nye sæson trådte vi ind i Europa League-kvalifikationen. Lodtrækningen var heldigvis god ved os, da ungarske Gyirmót kom op af bowlen, og så kunne kampene om ikke andet bruges som træningskampe... for meget havde de ikke at komme med. Vi lagde ud med at komme bagud, og Aleñá brændte et straffespark, men siden blev det til fem scoringer, og Aleña fik også selv taget revanche. Vi var så godt som videre.

9. august 2029
Europa League 3. kvalrunde

Returkampen på det intime Alcufer Stadion med plads til 4.000 tilskuere blev heller ikke sværere. Edvaldo og Souloganis kom begge på tavlen igen, og så fik Koné samtidig chancen i stedet for Isak og slog til med to flotte scoringer. Hajduk ventede nu i playoff-runden.

23. august 2029
Europa League playoff

Det kroatiske mandskab formåede dog heller ikke at yde væsentligt mere modstand end Gyirmót. Tre af dem, som jeg forventer mange mål af, kom alle på tavlen, og så var vi igen så godt som videre allerede inden returkampen.

26. august 2029
La Liga

Selv i La Liga fik vi en overbevisende start. Isak var droppet efter Konés to fantastiske kampe, og han har lignet en, der skal udgøre frontduoen sammen med Souloganis. Jeg ville gerne starte med en sejr, og jeg skal ærligt indrømme, at jeg også var en smule lettet efter opgøret. Europa League-kampene kunne ikke rigtigt bruges til at sige noget om vores niveau.

30. august 2029
Europa League playoff

Måneden blev afsluttet med returopgøret i Kroatien, hvor vi stillede med mere end et halvt reservehold... og så kunne Hajduk pludselig godt være med. Det var en ganske lige kamp, men vi havde den bedste spiller, og han gjorde forskellen med to mål. Vi var sikkert videre til gruppespillet.

Modstanderne blev fundet ikke mange dage efter. Vi endte i gruppe F med Galatasaray, Swansea samt skotske Hearts. En overkommelig, men også udfordrende, gruppe. Jeg var godt tilfreds - og der bliver i den grad noget at se frem til, når jeg vender tilbage til Wales for at møde Cardiffs rivaler fra Swansea.

August 2029
La Liga

Vi vandt sæsonens første kamp og ligger nummer syv, men det er ikke noget, der er værd at fokusere på endnu. Af de hold, som har spillet en kamp, ligger kun de tre store over os. Resten har allerede spillet to kampe. Real Madrid, Atletico Madrid og Barcelona er dem, vi kigger efter, og skal holde trit med, og kan vi endda udfordre dem yderligere, vil det være en perfekt sæson. September kommer til at fortælle os meget om, hvad vi skal sigte efter.
« Seneste Redigering: 08 Maj 2017, 13:11 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #500: 11 Maj 2017, 14:11 »

September 2029

2. september 2029
La Liga

Rent pointmæssigt fik vi absolut intet ud af kampen, men jeg synes godt, at vi kan være vores indsats bekendt. Det var en lige kamp. Vi skabte store chancer på en svær udebane. Matías Romos scoring blev desværre kampens eneste.

15. september 2029
La Liga

Souloganis havde scoret hattrick for Tyskland i en sejr over Belgien få dage forinden, men angriberen hvilede på ingen måde på laurbærrene. Han åbnede scoringen efter blot ni minutter, og senere kom vores resterende angribere også på tavlen. Det var en meget flot sejr over et stærkt Bilbao-mandskab.

20. september 2029
Europa League

Præstationen var måske ikke helt til det, men vi endte med en utrolig imponerende sejr i gruppespillets måske sværeste kamp. Swansea er nok en tand bedre end Galatasaray. Adamou bragte waliserne foran efter en time, men vi kom lynhurtigt tilbage, og til sidst var vi skarpe på vores kontraangreb. Uafgjort havde nok været et fair resultat, men jeg tager gerne tre point.

23. september 2029
La Liga

Billedet var det samme nogle dage efter mod Real Sociedad. Baskerne var faktisk det bedste hold, men for en gangs skyld var vi skarpe på vores chancer. Isak havde fået chancen i stedet for en skadet Koné, og den udnyttede svenskeren til fulde. Brandt fik lukket opgøret i overtiden, og så tikkede endnu tre point ind på kontoen.

26. september 2029
La Liga

Det var langt mere overbevisende mod Espanyol, men vi var derimod tilbage ved ikke at kunne udnytte vores chancer. Vi måtte vente helt indtil det 88. minut med at afgøre kampen, da Isak scorede et ganske fint mål fra kanten af feltet.

29. september 2029
La Liga

Puha, denne gang var det endnu tættere på at gå helt galt. Vi fik den perfekte start med en tidlig scoring af Koné, men efterfølgende ville bolden ikke ind trods vores enorme overtag i boldbesiddelse. Jedrzejczyk sikrede en smal sejr efter 66 minutter, men det var ikke langt fra, at vi smed point mod rækkens bundprop.

September 2029
La Liga

I La Liga ser det rigtig, rigtig fornuftigt ud efter seks kampe. Sejrene har ikke altid været lige overbevisende, men faktum er, at vi indtager tredjepladsen og har blot et enkelt point op til Atletico Madrid. Jeg tror på en rigtig god sæson i det spanske.

September 2029
Europa League

Intet er afgjort i Europa League, men vi har alle muligheder for at gå videre efter sejren over Swansea. Galatasaray bankede ganske vidst Hearts, men det siger ikke så meget. Vi bør kunne tage mindst fire point i de to kampe mod dem. Jeg vil ikke skyde for højt, når der kun er spillet én kamp, men jeg går med et lille mål om at vinde hele lortet. Jeg tror, at vi har holdet til det. Tiden vil vise, om jeg tager fejl.
« Seneste Redigering: 11 Maj 2017, 14:14 af Roche » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #501: 11 Maj 2017, 14:56 »

God sæson start! Lækkert lækkert!

Som altid er det altså bare en fornøjelse at læse de her updates! Årets blog!

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #502: 11 Maj 2017, 15:28 »

Har du et billede af vores svenske broder, Alexander Isak? Det er i forhold til hans udvikling, for jeg synes ikke at han var spillet lovende til at starte med fra november 2016 "patch/indhold/spillerstats". Så det er imponerende at han bomber som han gør i Malaga.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #503: 11 Maj 2017, 15:46 »

God sæson start! Lækkert lækkert!

Som altid er det altså bare en fornøjelse at læse de her updates! Årets blog!
Det er virkelig lækkert Wink

Endnu en gang mange tak for de utroligt flotte ord!

Har du et billede af vores svenske broder, Alexander Isak? Det er i forhold til hans udvikling, for jeg synes ikke at han var spillet lovende til at starte med fra november 2016 "patch/indhold/spillerstats". Så det er imponerende at han bomber som han gør i Malaga.

Der er et billede af ham på side 32, hvor jeg gennemgår truppen. Der er ikke sket så meget med hans stats på de få måneder siden da Smiley

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #504: 11 Maj 2017, 15:50 »

Årets blog!

Hvis det kan gøre det. Den her blog er i min top 3 over blogs der nogensinde har været på FMFreaks (siden min ankomst i 2008), nok kun overgået af SirToby's blogs om United for nogle år tilbage.

Fremragende arbejde, fornøjelse som altid at følge.

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #505: 11 Maj 2017, 17:13 »

Det er virkelig lækkert Wink

Endnu en gang mange tak for de utroligt flotte ord!

Der er et billede af ham på side 32, hvor jeg gennemgår truppen. Der er ikke sket så meget med hans stats på de få måneder siden da Smiley

Nej det tænker jeg heller ikke de er Smiley Men utroligt at han bliver ved med at bombe, da han ikke har de bedste evner.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #506: 12 Maj 2017, 08:56 »

Hvis det kan gøre det. Den her blog er i min top 3 over blogs der nogensinde har været på FMFreaks (siden min ankomst i 2008), nok kun overgået af SirToby's blogs om United for nogle år tilbage.

Fremragende arbejde, fornøjelse som altid at følge.

Waow for en kommentar. Det er virkeligt store ord, Robberman. Der har godt nok været mange gode blogs siden 2008, så at den er på din top 3 er bare stort. Det er jeg meget glad for!

Nej det tænker jeg heller ikke de er Smiley Men utroligt at han bliver ved med at bombe, da han ikke har de bedste evner.

Han spiller vel bare på et godt fodboldhold Wink

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #507: 12 Maj 2017, 14:49 »

Isak har den fordel at han er en fuldstændig komplet angriber, han er en glimrende targetman, der samtidig også er hurtig og kan afslutte og drible. Han bomber også løs fra dag #1 i mit Monaco save.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #508: 12 Maj 2017, 18:35 »

Isak har den fordel at han er en fuldstændig komplet angriber, han er en glimrende targetman, der samtidig også er hurtig og kan afslutte og drible. Han bomber også løs fra dag #1 i mit Monaco save.

Det kan der være noget om. Han kan i hvert fald noget foran mål Smiley

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #509: 12 Maj 2017, 19:57 »

God start på din første hele sæson i Spanien, det tegner virkelig lovende.
Stadigvæk den absolut bedste blog, jeg har læst. Fortsæt det gode arbejde.

Der er en ting jeg simpelthen ikke kan lade være med at spørge om, Billederne af spillerne, er det standard grafik i FM2017? For hold nu fast hvor er det ringe, de ligner jo allesammen coneheads, med en død muldvarp på hovedet...  funny

Veni, vidi, vici

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010