home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 195973 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #510: 13 Maj 2017, 09:34 »

God start på din første hele sæson i Spanien, det tegner virkelig lovende.
Stadigvæk den absolut bedste blog, jeg har læst. Fortsæt det gode arbejde.

Der er en ting jeg simpelthen ikke kan lade være med at spørge om, Billederne af spillerne, er det standard grafik i FM2017? For hold nu fast hvor er det ringe, de ligner jo allesammen coneheads, med en død muldvarp på hovedet...  funny

Mange tak skal du have, Birkedahl, det er jeg glad for!

Jeps, det er helt standard grafik for FM17.
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #511: 13 Maj 2017, 15:42 »

Hvordan kan man dog gå fra FM2012 til 17, og lave det så meget ringere?

Her er et lille udpluk fra mit Juve hold anno 2020


Anyways, tilbage til det, det hele handler om: Malaga og deres tur mod tronen og Ravn mod de store penge.
Logged

Veni, vidi, vici

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #512: 14 Maj 2017, 22:18 »

Hvordan kan man dog gå fra FM2012 til 17, og lave det så meget ringere?

Her er et lille udpluk fra mit Juve hold anno 2020


Anyways, tilbage til det, det hele handler om: Malaga og deres tur mod tronen og Ravn mod de store penge.

HuhHuhHuh
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #513: 18 Maj 2017, 21:42 »

Oktober 2029


4. oktober 2029
Europa League


En skarp svensker var, hvad der skulle til for at besejre tyrkiske Galatasaray. Han havde bragt os foran med 2-0 allerede efter 11 minutter, og i overtiden fik han cementeret sejren. Seks point var facit efter de to første gruppekampe.

7. oktober 2029
La Liga


Sejren blev fuldt op af en lige så fin en af slagsen hjemme mod Valencia. Gómez fik scoret sit første mål, siden jeg tog over i klubben, og Souloganis fik scoret et af de utallige mål, han har sat ind, siden han blev hentet i sommer.

21. oktober 2029
La Liga


Vi spillede en utrolig dårlig kamp mod et hårdt kæmpende Granada-mandskab, og det var tydeligt at se, at spillerne var frustrerede. Vi fik mange gule kort, og spillet flød ikke. Det lignede længe, at vi skulle tabe kampen, og i endnu længere tid at vi skulle lide et pointtab, men vi formåede at slide os til tre point via scoringer af Qaba og Aleñá.

25. oktober 2029
Europa League


Hvor kom det lige fra? Det var ganske vidst en udebanekamp, men jeg havde ikke lige set, at vi skulle tabe til Hearts, som på papiret er gruppens klart dårligste hold. Måske tog jeg for let på opgaven. Godt var det i hvert fald ikke, og nu bliver vores vej til knockoutfaserne ikke helt lige så let, som jeg havde regnet med efter de første to kampe.

28. oktober 2029
La Liga


Vi var heldigvis tilbage på sporet ikke mange dage efter, da vi fik besøg af et Sevilla-mandskab, som ikke er, hvad det har været, men som stadig er et ganske fornuftigt fodboldhold. Vi lod dem ikke få et ben til jorden, og det endte med en overbevisende 4-0-sejr. Meget tilfredsstillende.

Oktober 2029
La Liga


Ikke meget har ændret sig for vores vedkommende i La Liga. Vi vandt, hvad der var at vinde i oktober, og vi holder trit med Madrid-klubberne samt Barcelona. Allerede nu begynder fire hold at skille sig ud.

Oktober 2029
Europa League


Det var ikke sjovt at tabe til Hearts, men det ser stadig rigtig fint ud. To af de sidste tre kampe er hjemmekampe, og med det niveau, vi har vist i La Liga, har jeg svært ved at se os blive overhalet af Hearts eller Swansea.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #514: 19 Maj 2017, 10:26 »

Solidt start på sæsonen, Roche Peace  Med en sejr i kampen du har i hånden er det en delt førsteplads, dog en noget dårligere målscore.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #515: 20 Maj 2017, 12:50 »

Solidt start på sæsonen, Roche Peace  Med en sejr i kampen du har i hånden er det en delt førsteplads, dog en noget dårligere målscore.

Rigtig god start, ja. Nu er der snart kampe mod Real og Barcelona, og så må vi se, hvordan vi kan klare os mod dem.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #516: 20 Maj 2017, 14:36 »

November 2029


1. november 2029
La Liga


Kun 3.364 tilskuere var mødt op på Los Pajaritos, men de fremmødte fik en virkelig underholdende kamp, der som tilskuer må have været en fornøjelse at overvære. Jeg var ikke selv lige så fornøjet - især ikke over defensiven. Vi lukkede tre mål ind mod et nedrykningstruet mandskab og mistede to point. Det var slet ikke godt nok.

4. november 2029
La Liga


Det var på ingen måde nogen pragtpræstation, men vi gjorde, hvad der var forventet af os. Souloganis kan afgøre tingene på egen hånd, når kollektivet ikke fungerer, og det gjorde han denne søndag eftermiddag. Vi fik de nødvendige tre point.

8. november 2029
Europa League


Vi fik vores hævn over Hearts. Det var virkelig, virkelig dejligt - og så fik Busciglio scoret sit første mål for klubben nogensinde. Det var også rigtig fint. Alt i alt var det bare rigtig god europæisk på La Rosaleda.

11. november 2029
La Liga


Celta Vigo gjorde livet svært for os, men vi kæmpede og arbejdede os til en sejr og tre point. Isak var tilbage på måltavlen, og så fik vi endda to svenskere på tavlen, da Linus Wahlqvist til sidst lavede selvmål for hjemmeholdet.

24. november 2029
La Liga


Det var sæsonens nok største test hidtil, og vi klarede det formidabelt. Begge mandskaber havde mulighederne til at vinde, men uafgjort var et fair resultat. Det gjorde det svært for os, at José Emiliano bragte Real foran lige inden pausen, men vi kom flot ud til anden halvleg, og Gómez sikrede os et flot point med sin tredje sæsonscoring.

29. november 2029
Europa League


Jeg havde forventet mere af Swansea, men det var bare fint, at vi kunne kvalificere os til 1/16-finalerne allerede inden den sidste gruppekamp. Nu bliver det ikke nervøst i Tyrkiet mod Galatasaray. Det kunne være blevet svært at spille en afgørende kamp foran nogle voldsomme fans. Gómez, Souloganis og Koné stod for målene.

November 2029
La Liga


Måneden startede skidt ud med spil, der var alt andet end prangende, men det blev bedre, efterhånden som måneden skred frem. Numancia-kampen var ringe, men vi sluttede af med en flot præstation mod et af verdens bedste hold i form af Real Madrid samt en suveræn sejr over Swansea. Vi holder stadig trit med Real Madrid og Atletico, og i næste kamp skal vi en tur til Camp Nou.

November 2029
Europa League


Vi er videre fra vores Europa League-gruppe, og det skete på ganske sikker vis, selvom nederlaget til Hearts skabte en smule tvivl. Spændingen er dog på ingen måde ovre i gruppen, og de tre resterende hold har alle mulighed for at spille sig videre endnu.
« Seneste Redigering: 20 Maj 2017, 14:38 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #517: 27 Maj 2017, 12:04 »

December 2029


2. december 2029
La Liga


I den måske allersværeste kamp i sæsonen valgte både John Qaba og Edvaldo at blive udvist. I mere end 20 minutter spillede vi 9 mod 11 mod et af verdens bedste hold. Alligevel fik vi arbejdet os til et point, og som kampen havde udviklet sig, kunne jeg jo ikke være utilfreds med det. Det irriterede mig dog alligevel en smule, for jeg tror, at vi kunne have taget fuldt udbytte, hvis bare Qaba og Edvaldo havde holdt hovederne kolde.

5. december 2029
Copa del Rey 4. runde


I Copa del Reys fjerde runde stod vi over for Segunda-holdet, Mirandes, men i den første af to kampe var vi på ingen måde overbevisende. Jeg stillede med et reservehold, men jeg havde forventet større dominans. Vi var bagud helt indtil det 71. minut. Det lignede dog alligevel, at vi ville spille os sikkert videre efter Isaks to scoringer til sidst.

9. december 2029
La Liga


Stille og rolig sejr over Oviedo, hvor Isak og Souloganis begge fik nettet to gange. Gæsterne fik også Cogrossi udvist efter 66 minutter. De havde haft det svært forinden, men de sidste 25 minutter var de nærmest ikke engang på bolden.

13. december 2029
Europa League


Koncentrationen manglede. Vi kom elendigt ud til at kampen og var bagud 0-2 efter 34 minutter, men et småtilfældigt mål af Isak inden pausen gav spillerne større lyst til at afslutte gruppespillet på en god måde. Efter pausen fik vi også udlignet og kom endda foran, men så blev vi straffet på personlige fejl og tabte 3-4. Heldigvis var førstepladsen i gruppen allerede i hus.

16. december 2029
La Liga


Det var derimod meget bedre mod Real Betis, hvis eneste højdepunkt i opgøret var en scoring af danske Mads Kallesøe Andersen. De var bagud allerede efter to minutter, og efter 90 minutter kunne vi tage hjem med en utrolig imponerende sejr - og så skal det da lige nævnes, at Souloganis scorede hattrick.

19. december 2029
Copa del Rey


Tilbage i Copa del Rey og denne gang på hjemmebane mod Mirandes. At vi havde La Rosaleda bag os ændrede dog ikke så meget, for igen var vi tæt på ikke at vinde. Spillerne så nervøse ud efter Eddie Nketiahs tidlige scoring, og vi måtte vente ind til det 57. minut, før der kom ro over tingene. I næste runde møder vi Real Zaragoza.

23. december 2029
La Liga


2029 blev afrundet på perfekt manér med en 4-1-sejr over Villarreal, hvor Koné udmærkede sig ved at score et hattrick for første gang i sin professionelle karriere. Souloganis kom selvfølgelig også på tavlen.

December 2029
La Liga


Vi gik ubesejret gennem december i La Liga, og derfor overvintrer vi på andenpladsen... men der er kun to point op til Real Madrid! Der er 19 kampe tilbage efter nytår - selvfølgelig kan de hentes. Jeg tror meget på det her Malaga-hold.

December 2029
Europa League


Vi vidste allerede, at vi var videre som gruppevindere, inden måneden gik i gang. Den sidste gruppekamp slog dog fast, at det bliver Swansea, som følger os videre i turneringen. Waliserne endte med nøjagtig samme målscore som Galatasaray, men de var bedre indbyrdes og kan derfor også kalde sig 1/16-finalister. Det samme kan schweiziske FC Wil, og netop dem møder vi i næste runde af turneringen.
« Seneste Redigering: 27 Maj 2017, 12:13 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #518: 28 Maj 2017, 22:53 »

17 kampe spillet og vi ligger nummer to i La Liga og er videre i Europa League. Skulle der være nogen grund til at ændre på holdet, der har opnået det?

Nej, det tænkte jeg heller ikke... men én større ændring blev jeg nødt til at lave. Garcia Hernandez ville væk, da der begyndte at komme bud efter ham fra større klubber, og er der noget, jeg ikke vil have på mine hold, så er det spillere, som ikke er fuldt engagerede i at levere for klubben. Wolfsburg blev destinationen for den spanske stopper. Julian Brandt forlod ligeledes klubben, da han tog til Espanyol på en lejeaftale. Jeg tror ikke, at han vender tilbage.



Brandt forsøgte jeg selv at komme af med, og han var derfor ikke en, der måtte erstattes. Det måtte Garcia Hernandez dog naturligvis, og det blev han med en lidt billigere løsning.



Fra: San Lorenzo
Pris: 30 millioner DKK


Først og fremmest blev den unge argentiner, Omar Luna, dog hentet til klubben. Luna blev hentet til allerede i løbet af efteråret, for han er et stort talent, som jeg har meget høje forventninger til. Han kan blive fast mand på højrebacken i mange år fremover. Jeg var meget tilfreds med at sikre mig Luna.



Fra: Dnipro
Pris: 132 millioner DKK


Andet og sidste indkøb denne vinter blev erstatningen for Garcia Hernandez. Ikke alle af de 285 millioner, vi fik for spanieren, gik direkte til transferbudgettet, og derfor måtte vi nøjes med den noget billigere Olexandr Yepik som afløser. Ukraineren er dog langt fra nogen dårlig spiller, og som nyslået ukrainsk landsholdsspiller tror jeg, at han kan gøre det ganske godt for os - og så er han stadig kun 23 år gammel. Det skal nok vise sig at blive et udmærket køb.
« Seneste Redigering: 28 Maj 2017, 22:55 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #519: 29 Maj 2017, 00:13 »

Januar 2030


6. januar 2030
La Liga


Et nyt kalenderår og måske nye tider? Unge og urutinerede Jaime Rodriguez begik et åndssvagt frispark og modtog direkte rødt efter pausen, og det udnyttede Zaragoza til fulde. Det var vores første nederlag i ligaen siden 2. september.

9. januar 2030
Copa del Rey 5. runde


Det viste sig dog senere, at Zaragoza er et mandskab, vi har det svært mod, selvom vi også er 11 mand på banen. Garcia Hernandez nåede at score selvmål, inden han blev solgt til Wolfsburg, men vi kom tilbage og vandt på en sen scoring af Souloganis. Den dårlige nyhed var, at Luna i sin debut for klubben pådrog sig en skade, der holder ham ude de næste tre måneder. Forhåbentlig kommer hans udvikling ikke til at tage for alvorlig skade.

12. januar 2030
La Liga


Endnu en ikke prangende præstation. Vores mål kom sent, men da Essifi scorede sit første mål for klubben til 2-0, troede jeg, at vi kunne ånde lettet op og tage tre point. Antonio Castro fik dog reduceret kort efter, og så skulle der alligevel være spænding til det sidste. Jeg var ikke imponeret.

16. januar 2030
Copa del Rey 5. runde


Et udvisning ville Garcia Hernandez da også lige have med - og det var lige ved at koste. Havde Kone ikke scoret mod slutningen, skulle kampen have fortsat i forlænget spilletid, og det er jeg ikke sikker på, at vi havde klaret 10 mod 11. I næste runde ventede Real Sociedad.

19. januar 2030
La Liga


Det var derimod noget bedre mod Deportivo, som vi ellers også har haft problemer med tidligere. Føringsmålet kom først efter 69 minutter, men derfra kom sejren sikkert i hus. Præstationen var langt fra perfekt, men vi fik en udmærket sejr til sidst.

23. januar 2030
Copa del Rey kvartfinale


Jeg havde egentlig været fint tilfreds med 1-1 på udebane, men når Luis Perez vil lave selvmål i overtiden, tager man glædeligt imod. Vi fik et godt udgangspunkt inden returkampen.

27. januar 2030
La Liga


Det var månedens uden tvivl bedste præstation. Vi fik vores tredje udvisning i syv kampe, men vi kæmpede, som det også var tilfældet mod Barcelona, og så vandt vi overbevisende over et ellers stærkt Bilbao-mandskab.

30. januar 2030
Copa del Rey kvartfinale


Uden de helt store problemer sluttede måneden med, at vi spillede os videre til semifinalen i Copa del Rey, hvor Real Betis i øvrigt venter. Vi spillede ikke op til vores bedste, men vi gjorde, hvad der var nødvendigt. Det var en fin aften på La Rosaleda.

Januar 2030
La Liga


Spillemæssigt har januar været den ringeste måned, vi har haft, mens jeg har været manager her. Jeg må dog rose mig selv og spillerne for, at vi alligevel får resultater. Ligakampen mod Zaragoza var den eneste svipser, og den kostede endda ikke det store, da Real Madrid også tabte to point undervejs. Kan vi fortsætte med at levere resultaterne, vil det være fint, men jeg tvivler på det, så jeg må arbejde på, at vi rammer vores tidligere niveau igen... men måske er det ikke engang muligt. Måske er trætheden over det tætte kampprogram begyndt at sætte sine spor.
« Seneste Redigering: 29 Maj 2017, 09:44 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #520: 29 Maj 2017, 10:36 »

Februar 2030


3. februar 2030
La Liga


Med det spil, vi har leveret den seneste tid, måtte det næsten ske. Atletico Madrid var flere niveauer over os og vandt fortjent med 1-3. Da de kom foran 0-3 ved Hugo Aguirre, overlod de spillet til os og cruisede sejren hjem, selvom vi fik reduceret ved Kone. Vi var aldrig i nærheden af at få noget med fra kampen.

6. februar 2030
Copa del Rey semifinale


Drengene svarede til gengæld flot igen mod Betis i Copa del Rey... men det var fuldstændigt åndssvagt, at kampen var lige ved at blive spændende. Vi var foran 3-0 efter en lille halv time, men derfra brændte vi et hav af chancer og var ikke koncentrerede nok i defensiven. Fares Garrault var lige ved at bringe hjemmeholdet tilbage i kampen på egen hånd, men det endte heldigvis med en 4-2-sejr til sidst.

10. februar 2030
La Liga


En stille og rolig sejr. Ikke så meget der. Gomez og Essifi har begge fået smag for at score mål, og det var med til at give os sejren over Real Sociedad denne søndag aften. Fin indsats.

13. februar 2030
Copa del Rey semifinale


Finalepladsen i Copa del Rey blev også kørt sikkert i land. Vi afventede Betis, og de havde ikke noget at komme med. I stedet udnyttede vi en af deres fejl, og Aleñá kunne omsætte straffesparket. Vi var klar til finalen mod Atletico Madrid.

17. februar 2030
La Liga


Igen en kamp hvor vi brændte alt for mange chancer. Sejren skulle have været større end 3-1. Souloganis er heller ikke i fremragende målform for tiden, og det kan måske spille en rolle. Vi fik heldigvis en sikker sejr alligevel.

21. februar 2030
Europa League 1/16-finale


Jeg havde efter lodtrækningen, som gav os FC Wil, undret mig lidt over, hvordan schweizerne kunne komme videre fra gruppespillet, men det fandt jeg i den grad ud af. Vi kom tidligt foran, men derfra var det hjemmeholdets kamp. Længe så det alligevel ud til, at vi skulle komme derfra med 2-2 i bagagen, men på to forsvarsfejl i overtiden gjorde de det til 2-4. Pludselig blev videre avancement en svær opgave.

24. februar 2030
La Liga


Jeg følte mig derfor nødsaget til at spare nogle af profilerne mod Espanyol. Jeg var bange for, at det ville komme til at koste, men de klarede det helt fantastisk. Vi tog tre sikre point og gik ind til returkampen med stor selvtillid...

28. februar 2030
Europa League 1/16-finale


... og det gav pote. Vi var det klart bedste mandskab, men igen manglede den sidste skarphed mod et defensivt FC Wil-mandskab. Efter 69 minutter kom 2-0-scoringen, og så havde de ikke noget modsvar. Indskiftede Bassangue cementerede sejren kort inden slutfløjt, og så var vi klar til 1/8-finalen mod Anderlecht.

Februar 2030
La Liga


Der har været utrolig mange kampe de sidste par måneder, men vi holder fast i toppen. Nederlaget mod Atletico Madrid koster, når konkurrenterne ikke smider point, men det er ikke afgjort endnu. Atletico Madrid ånder os i nakken, og Barcelona er heller ikke helt ude af det endnu. Det bliver en hård kamp.
« Seneste Redigering: 29 Maj 2017, 10:39 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #521: 30 Maj 2017, 13:09 »

Marts 2030


3. marts 2030
La Liga


En meget tæt kamp uden de store chancer falder desværre ud til Valencias fordel. Safouen Harbaoui blev matchvinder efter en tilfældighed. Det var utroligt skuffende, at vi intet kunne skabe.

6. marts 2030
La Liga


Vores præstation mod Granada var heller ikke just imponerende - langt fra. Vi kunne glæde os over, at den andalusiske klub var endnu ringere. Jedrzejczyk kom på tavlen, og Isak sparkede returen fra sit straffesparksforsøg i kassen.

10. marts 2030
La Liga


Hold nu op, hvor er vores offensiv pludselig blevet ringe. Vi skabte måske én halv chance i løbet af 90 minutter mod Sevilla, der slet ikke er, hvad de har været. De ligger og roder rundt i midten af tabellen. Det er simpelthen for dårligt.

14. marts 2030
Europa League 1/8-finale


Vi kan jo godt, forfanden. Anderlecht blev fuldstændig kørt over - og så endda i Belgien. Souloganis var flyvende med to mål og to assists, og det er på det niveau, jeg ønsker og forventer, at han er. Vi stod med mere end halvandet ben i kvartfinalen.

17. marts 2030
La Liga


Der er et eller andet galt med os i La Liga. Vi kunne ikke engang bryde et elendigt Numancia-forsvar op på hjemmebane. Hvordan kommer vi ud af det her? Jeg ved det ikke. Spillerne virker nervøse, når vi spiller ligakampe.

21. marts 2030
Europa League 1/8-finale


Kvartfinalepladsen blev helt som forventet kørt hjem i sikker stil i returkampen mod Anderlecht. Jedrzejczyk scorede tidligt, og derfra havde vi det fint med at stille os lidt tilbage og lade Anderlecht være på bolden. De gjorde de knap så godt, hvorfor vi var klar til kvartfinalen mod Espanyol, som vi kender særdeles godt.

30. marts 2030
La Liga


Jeg begynder efterhånden at tro, at der ligger en eller anden forbandelse over os i ligaen. I den måske kedeligste kamp, jeg nogensinde har set, spillede vi 0-0 med bundklubben Girona. Igen formåede vi at kreere nul og niks, og Girona var selvfølgelig tilfredse med et point. Det her kan komme os til at koste den direkte kvalifikation til Champions League.

Marts 2030
La Liga


Barcelona er nemlig ikke langt efter længere. Fem point kan smides så let som ingenting. Der er otte kampe tilbage, og vi mangler at møde netop Barca samt Real Madrid på Bernabeu. Det kan blive en grim afslutning på en ellers flot sæson, hvis vi ender som nummer fire. Femtepladsen er trods alt for langt væk.
« Seneste Redigering: 30 Maj 2017, 13:11 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #522: 30 Maj 2017, 13:39 »

April 2030


7. april 2030
La Liga


Man kunne vel næsten have forudset resultatet. Vores tredje 0-0-kamp i træk, og vi har nu scoret to mål de sidste seks ligakampe. Jeg arbejder med det til træning, men når dommeren fløjter op, er det som om, at spillerne har glemt det hele igen... men det er jo kun i La Liga. Desuden blev Aleñá skadet for resten af sæsonen. Amen altså.

11. april 2030
Europa League kvartfinale


I det mindste fortsætter vi ufortrødent i Europa League. Gomez og Kone sikrede os en 2-0-sejr ude over Espanyol, og nu begynder finalen i Sverige for alvor at nærme sig. Jeg var svært tilfreds med præstationen ovenpå vores ringe indsatser i ligaen.

14. april 2030
La Liga


Så skete der noget. Vi kom tidligt bagud, men vi arbejdede os tilbage og fik et enkelt, men utrolig vigtigt, point. Kone er manden, der holder os kørende lige nu. Den unge ivorianer har virkelig overrasket mig. Han skulle egentlig have været reserve for Isak, men han er uden tvivl førstevalg til pladsen ved siden af Souloganis lige nu.

18. april 2030
Europa League kvartfinale


Puha, det blev lidt mere nervepirrende, end jeg havde håbet på og nok også regnet med. Sergio Sanchez headede et hjørnespark i nettet midt i anden halvleg, men heldigvis klarede vi skærene de sidste 25-30 minutter. I semfinalen venter to utroligt spændende kampe mod Tottenham.

21. april 2030
La Liga


Real Madrid er bare mindst et niveau over os og resten af ligaen. De eneste, der har været i nærheden af at levere det samme mod os, var Atletico Madrid, men det her var langt bedre. De fik stjernespilleren Jose Emiliano skadet allerede efter fire minutter, men bredden på det hold er bare enorm. Vi kunne intet stille op. Til trods for nederlaget var det dog efter opgøret matematisk sikkert, at vi ender i top fire.

24. april 2030
La Liga


Var det virkelig det, der var brug for? At vi rent matematisk sikrede os en top fire-placering. Vi var tilbage på det niveau, vi har været gennem det meste af sæsonen, og det var en smal sag at besejre Oviedo. Indskiftede Bassangue gjorde det suverænt, og så kom begge vores angribere på tavlen. Dejligt. Det har jeg savnet.

28. april 2030
La Liga


Der skulle åbenbart bare ikke mere til, nej. Præstationen mod Oviedo var ikke en engangsforestilling . Betis blev også kørt over. Nu er humøret også højt igen. Det er skønt at være Malaga-træner.

April 2030
La Liga


Tredjepladsen er nemlig også ved at være i hus. Med et forspring på fem point med tre kampe tilbage, ser det ikke ud som om, at vi smider det - og tredjepladsen er jeg meget, meget tilfreds med. Atletico og Real er bedre end os lige nu, og Real er lidt bedre end Atletico. De vinder ligaen, og det er helt fortjent. I næste sæson kommer vi forhåbentlig tættere på.
« Seneste Redigering: 30 Maj 2017, 13:41 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #523: 30 Maj 2017, 14:28 »

Maj 2030


2. maj 2030
Europa League semifinale


Vi fortjente en større sejr, men når man scorer sejrsmålet to minutter inde i overtiden, kan man ikke være helt utilfreds. Vi kom tidligt bagud, men vi troede hele tiden på det, og så vandt vi 2-1 på scoringer af Bassangue og Kone. Alt var åbent inden returopgøret.

5. maj 2030
La Liga


Med flere reserver på banen kom tredjepladsen i hus. Barcelona spillede uafgjort med Athletic Bilbao senere på dagen, og derfor lød forspringet på syv point med to kampe tilbage. Jedrzejczyk og Kone scorede målene.

9. maj 2030
Europa League


Jeg stod tilbage med en utrolig flad fornemmelse efter returopgøret i London. Vi var ude af Europa League, fordi vi havde været uopmærksomme og for langsomme i tanke og handling de første 20 minutter... men derfra spillede vi noget af de flotteste fodbold, vi har spillet hele sæsonen. Souloganis gav os håb med sin scoring efter 33 minutter, og derfra stod der Malaga på det hele. Uheldigvis ville den anden scoring ikke ind, men vi kunne uden tvivl være stolte af vores præstation i kampen og over hele turneringen. Nu er vi klar til at prøve kræfter med storebror, Champions League.

12. maj 2030
La Liga


I en mere eller mindre ligegyldig kamp mod Villarreal startede vi med fuldt reservehold og tabte 0-1. Det hele handler om pokalfinalen mod Atletico Madrid nu. Der er ikke mere at spille om i ligaen.

19. maj 2030
La Liga


En flot La Liga-sæson blev afsluttet med en fin præstation foran fansene på La Rosaleda. Enkelte stamspillere fik spilletid for at holde kampformen ved lige, og blandt dem var Kone, som naturligvis fik scoret igen. Vi begyndte at blive fuldt udhvilede til Atletico.

25. maj 2030
Copa del Rey finale


Vi snublede igen lige før målstregen, men det var endnu en præstation, vi kunne være stolte af. Det kunne være gået begge veje. Selv efter Yepiks udvisning var det ikke sådan, at Atletico tog fuldstændig styring om opgøret. Det betød derimod, at vi måtte arbejde mere og hårdere, og det kostede nok i sidste end. Kuki scorede til 1-2 efter 88 minutter, og Jose Luis Padilla cementerede sejren i overtiden. Jeg var skuffet. Spillerne var skuffede. Men vi vidste godt, at vi havde leveret en af de bedste sæsoner i Malagas historie.

Maj 2030
La Liga


Vi ender sæsonen på tredjepladsen med 79 point. 17 point mere end i sidste sæson. Førstepladsen er 24 point væk, men jeg føler mig overbevist om, at springet til Real vil være mindre, når næste sæson er afsluttet. De har fortjent det, men vi forbedrer os hele tiden - og Atletico Madrid kommer heller ikke til at blive dårligere. Mon ikke, at Barcelona også kommer stærkere tilbage? Det kan blive virkelig interessant med fire hold på toppen. I den anden ende var Valladolid, Numancia og Oviedo langt fra på toppen og må en tur ned i Segunda Division.
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #524: 30 Maj 2017, 15:32 »

Lækkert med alle de updates Roche! Og ikke mindst spændende hvad der sker til sommer mht transfers (både spillere OG stab  Hævet Øjenbryn )
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010