home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 65474 gange)
Zinqo
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #30: 03 Nov 2016, 16:10 »

Har også startet et United save for en gangs skyld

Ind er kommet: Danilo, Romagnoli, Thiago Maia

Ud er gået: Darmian, Rojo, Herrera, Carrick

Lejet ud: Depay (Celta Vigo)

26 kampe indtil videre, positiv målscore indtil videre. Bailly og Romagnoli er uovervindelige i det forsvar Opstemt


Vandt alle kampene i gruppespillet i Europa League og skal nu møde Salzburg.

Zlatan har ikke været specielt skarp for mig, så det har været Rashford der har taget pladsen med tiden og har været vildt god. Rooney har ikke haft en eneste starter i ligaen, her har jeg brugt Lingard mere som også har været god. Rashford, Lingard og Martial har været perfekt. Har kørt lidt et rotationssystem med de tre og så Mata og Zlatan som også får spilletid.

Forsøgte egentligt at hente Adrien Silva fra Sporting som jeg opdagede, og som virkelig har gode stats, ikke helt ung længere(27 år), men skide god. Han var dog lidt for dyr selvom han gerne ville til klubben og var rasende på Sporting. Så jeg hentede Thiago Maia istedet, han er til gengæld også bedre til fremtiden.

Efter sæsonen skal der nok to nye offensive spillere til klubben da Rooney, Zlatan og formentligt også Depay ryger.



Det ser da vildt godt ud. Er det muligt at du kan smide en taktik op? For 12 mål i 26 kampe er ganske pænt  Tunge
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #31: 03 Nov 2016, 17:12 »

ZINGO ?  side 2 har jeg lige smidt taktikker ud    min målscore er 46-10 efter 14 kampe..     han har 56 12 efter 26 kampe

https://gyazo.com/3c3edddfd9cbbb07fd4ed8aa45f4d8ba
https://gyazo.com/1163f9d03c3a3515fc1d2b6b29fe7892

 
« Seneste Redigering: 03 Nov 2016, 17:14 af lundo88 » Logged

runge95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #32: 04 Nov 2016, 18:13 »

Hvilken vanvittig sæson det har været...

Premier League blev sluttet af med at slå forskellige rekorder, statistikkerne har hellere ikke været helt ringe!

Det skal lige siges, at mine tre nederlag i ligaen har alle været 1-0 nederlag hvor vi to af kampene har lavet selvmål, så helt skidt er det ikke, så længe det ikke er noget holdet bliver ved med at gøre Opstemt



Alt der kunne vindes, blev vundet - PRL, Europa League, EFL, FA Cup og Charity Shield, så nu bliver der fokuseret på Champions League i næste sæson.



Har hørt en fugl synge om, at United er ude efter Dybala? Den handel skal bare ske nu!

« Seneste Redigering: 04 Nov 2016, 18:25 af runge95 » Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #33: 04 Nov 2016, 19:59 »

Hvilken vanvittig sæson det har været...

Premier League blev sluttet af med at slå forskellige rekorder, statistikkerne har hellere ikke været helt ringe!

Det skal lige siges, at mine tre nederlag i ligaen har alle været 1-0 nederlag hvor vi to af kampene har lavet selvmål, så helt skidt er det ikke, så længe det ikke er noget holdet bliver ved med at gøre Opstemt



Alt der kunne vindes, blev vundet - PRL, Europa League, EFL, FA Cup og Charity Shield, så nu bliver der fokuseret på Champions League i næste sæson.



Har hørt en fugl synge om, at United er ude efter Dybala? Den handel skal bare ske nu!



Hvilken taktik bruger du? Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

jakobsalo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #34: 04 Nov 2016, 21:37 »

Ja, det gad jeg også godt vide
Logged

runge95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #35: 06 Nov 2016, 17:25 »

Sorry for ikke at have svaret! Kan se der er en del som vil have jeg deler taktikken, har også fået en del privat beskeder.

http://www.filedropper.com/dybtliggendetaktik1dcaa8be9-a009-403a-971f-f8c97c69f243, her er taktikken. Download-siden kan godt se lidt fishy ud, men det burde fungere fint.

En lille redigering til taktikken - jeg har glemt at nævne de modstanderinstrukti oner jeg bruger. Her er de; https://gyazo.com/4952dd5bc70921b95e87076997ef94bb
« Seneste Redigering: 07 Nov 2016, 16:20 af runge95 » Logged

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #36: 06 Nov 2016, 22:33 »

Så blev 2 sæson med Manchester United spillet færdig. Ren hygge-afslapningssøndag med FM og masser af fodbold i tv :-)

Turneringsresultate r :



Mest brugte taktik og opstilling :



Transfers :


Kasper Dolberg brækkede desværre benet nærmest lige efter han var ankommet, så ikke meget spilletid til ham endnu.

Timothy Fosu-Mensah er blevet fast mand på den defensive midtbane og Axel Tuanzebe samt Ryan Sessegnon fik masser af spilletid. Det tegner lovende med dem.
I næste sæson skal Angel Gomes have en del spilletid på venstre wing pladsen og Luke Kelly en del på højre wing.
Zlatan skal udfases. Han kunne slet ikke leve op til sin fantastiske første sæson og er nok ved at være for gammel.
Mkhitaryan og Depay skal nok også snart videre.
Ingen store indkøb planlagt.
Danilo ville pludselig væk til PSG og tjene penge, så han blev solgt for 30 millioner pund.
Derfor bliver Darmian førstevalg på højre back næste sæson og 17-årige Mark Robertson bliver rykket op i førsteholdstruppen et år før planlagt og bliver andetvalg på højre back.
Det er mange unge spillere efterhånden. Måske for mange og derfor bliver indkøb måske nødvendige.
« Seneste Redigering: 06 Nov 2016, 23:33 af Khaine » Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #37: 07 Nov 2016, 17:39 »

Fejlfri første halvdel af 2017/2018 sæsonen!



« Seneste Redigering: 07 Nov 2016, 18:51 af Robberman » Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #38: 07 Nov 2016, 18:07 »

Robberman, hvad har du lige af taktik!  Peace

Derudover, så kommer der snart et mindre hårdt program i PRL uden Europa League....
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #39: 07 Nov 2016, 18:34 »

Haha har allerede fået en besked om jeg ikke ville lægge den op  Cool

Skal nok dele billeder af den så snart jeg får lidt hjælp til hvordan jeg får mine billeder her i forummet til at se normale ud? Kan ikke rigtigt finde ud af at få dem rigtigt frem, og manualen til det her på siden hjalp mig ikke meget  Forlegen

(det der med at poste et link ind i [img][/img] - uden at man skal klikke på dem for at billedet kommet frem)
« Seneste Redigering: 07 Nov 2016, 18:38 af Robberman » Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #40: 07 Nov 2016, 18:48 »

Haha har allerede fået en besked om jeg ikke ville lægge den op  Cool

Skal nok dele billeder af den så snart jeg får lidt hjælp til hvordan jeg får mine billeder her i forummet til at se normale ud? Kan ikke rigtigt finde ud af at få dem rigtigt frem, og manualen til det her på siden hjalp mig ikke meget  Forlegen

(det der med at poste et link ind i [img ][/img] - uden at man skal klikke på dem for at billedet kommet frem)

Mellemrummet efter img i den første boks skulle gerne hjælpe Smiley Hvilken side ligger du billederne op på?

Kode:
[img ]ditlink.dk/her.png[/img]


Kunne være en mulighed
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #41: 07 Nov 2016, 18:52 »

Mellemrummet efter img i den første boks skulle gerne hjælpe Smiley Hvilken side ligger du billederne op på?

Kode:
[img ]ditlink.dk/her.png[/img]


Kunne være en mulighed

Succes tak! Sender dem nu

Det skal dog nævnes at Arsenal stoppede stimen da jeg tamte 1-3 på Emirates Skuffet
« Seneste Redigering: 07 Nov 2016, 18:55 af Robberman » Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #42: 07 Nov 2016, 19:02 »

Der er ikke uploadet nogle billeder.
Se lige pb.
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #43: 07 Nov 2016, 19:09 »

Fandt en hjemmeside hvor jeg ikke skulle oprette mig først, så den burde være der nu  Smiley

Taktikken & instrukser:





Det er en taktik som stammer fra SteamWorkshop, dog har jeg ændret en del ved det defensive aspekt. Taktikken hedder "Ultimate - Great success since closed BETA" på steam, hvis nogle skulle være interesserede i den UDEN mine ændringer.

Det jeg har ændret er:

- Ændret målmand fra "Sweeper Målmand" til "Målmand." De Gea lavede mange mærkelige udflugter som Sweeper Målmand appelerede til, så det indkasserede jeg en del på.

- Ændret den ene midterforsvar fra "Boldspillende Forsvarspiller Forsvar" til "Boldspillende Forsvarspiller Opbakker". Hvis mine modstandere kørte lange stikninger, blev jeg tit fanget for langt oppe i banen, hvilket gjorde mig meget sårbar overfor specielt kontraangreb, tror hurtige forsvarsspillere.

- Af samme årsag som ovenstående har jeg ændret den defensive forsvarslinje til mindre høj.


Det lyder måske ikke at så meget, men efter jeg ændrede på det i sommerpausen er forskellen på antallet af inkasserede mål alligevel ret stor  Smiley
« Seneste Redigering: 07 Nov 2016, 19:26 af Robberman » Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #44: 07 Nov 2016, 21:46 »

Hvor fantastisk det er spil end kan være, lige så lamt og åndsvagt kan det dælme også være!
Slår Arsenal ude i PL 4-0, så 1-1 hjemme i FA og så taber jeg 6-1 ude, på ca. en månede i spillet.. 😅
De har brugt samme taktik, kun byttet rundt på Walcott og Giroud som forreste, og jeg har også spillet med præcis samme  taktik!
I don't get it
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010