STAAL
|
|
Jeg her startet et spil med Manchester United, som et sidste spil inden at Football Manager 2018 kommer på gaden.
Min taktik blev en gammel kending fra Football Manager 2016, nemlig en 4-1-2-2-1
GK - David de Gea DR - Antonio Valencia CD - Eric Bailly CD - Chris Smalling DL - Luke Shaw DM - Michael Carrick CM - Ander Herrera CM - Paul Pogba AMR - Henrikh Mkhitaryan AML - Anthony Martial ST - Marcus Rashford
Dette var det mest brugte start 11'er. Marcus Rashford er nok den spiller der skiller sig mest ud, men der blev rigtig meget brug for ham da Zlatan Ibrahimovic gik i stykker gang på gang, samlet set mistede Ibrahimovic 44% af alle vores kampe.
Da jeg syntes at første holds truppen var som den skulle være blev det kun til indkøb af ungdomsspillere i hele første sæson.
Overblik over indgående transfers:
Gaspar Campos-Ansó, CM fra Sporting Gijon - £1,2 Mil Matthijs de Ligt, CD fra Ajax - £1,9 Mil (£6 Mil) Joe Rankin-Costello, CM fra Blakburn Rovers - £2,5 Mil Andre Dozzell, CM fra Ipswich - £2,5 Mil (£5,75 Mil) Carles Aleñá, CM fra Barcelona - £5,25 Mil Kuki, Winger fra Malaga - £14,75 Mil
Carles Aleñá var den store overraskelse blev ny indkøbene, da han i løbet af sæsonen nåede at spille 16 kampe, score 4 samt få 2 Man of the Match med et gennemsnit på 7,10.
Overblik over udgående transfers:
Marcos Rojo til Guangzhou £18 Mil (£25 Mil)
Selv uden store ny indkøb vandt vi næsten alle turneringer vi del tog i.
Overblik over vundet turneringer:
Community Shield (vs. Leicester 1-0) EFL Cup (vs. Leeds 2-0) Premier League Europa League (vs. Inter 3-1)
EFL Cup:
I denne turnering stillede jeg op med så mange ungdomspillere som muligt, så den mest brugte opstilling så sådan her ud.
EFL cup Trup:
GK - Joel Pereira DR - Tyrell Warren CD - Axel Tuanzebe CD - Phil Jones DL - Daley Blind DM - Timothy Fosu-Mensah CM - Carles Aleñá CM - Marouane Fellaini AMR - Indy Boonen AML - Jesse Lingard ST - Marcus Rashford
Af andre ungdomspillere der fik spille tid i turneringen var, Callum Gribbin, Tosin Kehinde, Ethan Hamilton, Ro-Shaun Williams og Lee O'Connor.
FA Cup:
I FA Cup'en havde jeg planer om at det skulle være reserverne det skulle spille, så de også kunne få lidt spilletid i benene.
Mest brugte opstilling:
GK - Sergio Romero DR - Matteo Darmian CD - Phil Jones CD - Axel Tuanzebe DL - Daley Blind DM - Timothy Fosu-Mensah CM - Marouane Fellaini CM - Carles Aleñá AMR - Juan Mata AML - Jesse Lingard ST - Marcus Rashford
Desværre blev finalen tabt til Mancester City, det virkede meget som om at mine spillere var gået på ferie, dog hjalp det hellere ikke at vi fik et rødt kort i det 55 minut.
Premier League:
I Premier League var vi alle de andre hold overlegen, vi blev allerede den 19. Marts kåret som vinder, og vi gik ubesejret igennem med 34 sejre og 4 uafgjorte kampe, hvilket gav 106 point, 29 point mere ind Man City på anden pladsen.
Er lige kommet igennem træningskampene til anden sæson,
Overblik over indgående transfers:
Diego Llorente, CD fra Real Madrid - Free Fernando Torres, ST fra Atletico Madrid - Free Iker Muniain, Winger fra Athletic Bilbao - Free Miguel Ángel Moyà, GK fra Atletico Madrid - Free John McNicholl, Winger fra Glentoran £95K Stevie Love, CD fra Hamilton - £425K Ryszard Pietron, CM fra Wisla Karkow - £450K Joshua Crompton, Winger fra Crystal Palace - £775K Emerson, Winger fra Corinthians - £850K Danilo, DR fra Real Madrid - £10 Mil (£21 Mil) Theo Hernández, DL fra Atletico Madrid - £20,5 Mil Romelu Lukaku, ST fra Everton - £48 Mil (£58 Mil) Antoine Griezmann, Winger fra Atletico Madrid - £54 Mil (£65 Mil)
Overblik over udgående transfers:
Wayne Rooney til Houston - £750K Joe Riley til Bristol City - £1 Mil James Wilson til Cardiff - £2,5 Mil Joel Pereira til Leicester - £2,5 Mil Guillermo Varela til Crystal Palace - £4,7 Mil (£7,25 Mil) Zlatan Ibrahimovic til Juventus - £5 Mil Adnan Janizaj til Lyon - £10 Mil Daley Blind til PSG - £23,5 Mil (£31 Mil)
|