home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  0 Brugere, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 65543 gange)
byggenygge
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #105: 29 Jan 2017, 16:42 »

Nogle der har en vanvittig taktik, som de vil dele med os andre ? 😊
Logged

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #106: 29 Jan 2017, 19:18 »

Hvis der er en som kan give mig en hurtig guide i hvordan jeg smider billeder ind i tråden så vil jeg da meget gerne dele min egen taktik.
Ligger nr 1 efter 24 kampe(18/3/3). Har scoret flest mål og lukket færrest ind her i 2. sæson
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #107: 29 Jan 2017, 19:21 »

Hvis der er en som kan give mig en hurtig guide i hvordan jeg smider billeder ind i tråden så vil jeg da meget gerne dele min egen taktik.
Ligger nr 1 efter 24 kampe(18/3/3). Har scoret flest mål og lukket færrest ind her i 2. sæson

Du kan gøre det på flere måder, men jeg plejer, at tage et screenshot og så vedhæfte det som fil. Det gør du ved at åbne en ny besked i en tråd og klikke på "flere indstillinger". Derefter klikker du bare på "vælg fil" og vedhæfter det ønskede billede. Smiley
- Hvis du er i tvivl om noget, skriver du bare igen!

* Skærmbillede 2017-01-29 kl. 19.20.19.png (38,83 KB - hentet 502 gange.)
Logged

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #108: 29 Jan 2017, 19:23 »

Taktikken.
Der er også en del personlige spiller instrukser, hvis det skulle være noget Smiley

* Untitled.png (1262,38 KB - hentet 550 gange.)
« Seneste Redigering: 29 Jan 2017, 20:37 af DonJakobsen » Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #109: 30 Jan 2017, 21:13 »

Du kan gøre det på flere måder, men jeg plejer, at tage et screenshot og så vedhæfte det som fil. Det gør du ved at åbne en ny besked i en tråd og klikke på "flere indstillinger". Derefter klikker du bare på "vælg fil" og vedhæfter det ønskede billede. Smiley
- Hvis du er i tvivl om noget, skriver du bare igen!

hvad gør jeg så når jef har fundet filen, hvordan bliver den vist i teksten? Det skal siges, at jeg sidder med en MAC.
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #110: 30 Jan 2017, 21:54 »

hvad gør jeg så når jef har fundet filen, hvordan bliver den vist i teksten? Det skal siges, at jeg sidder med en MAC.

Du klikker først på "flere indstillinger" og trykker derefter på "vælg fil". Når du har vedhæftet din fil, klikker du bare på godkend, og så er dit billede uploadet på siden. Thumbs Up
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #111: 30 Jan 2017, 22:16 »

Ellers hent Lightshot (https://app.prntscr.com/en/index.html)
Tryk på printscreen, marker det du skal have kopieret, tryk prntscr.com (ctrl+D), åben -> link åbner sig, højreklik på billedet og vælg "kopier billedadresse" og indsæt i funktion
Kode:
[img] [/img]
eller hvad den hedder her på siden Smiley

Nemt og simpelt - også har man ikke alle mulige billeder til at ligge på computeren.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #112: 02 Feb 2017, 10:18 »

Sæsonen endte med en andenplads ét sølle point efter Arsenal som jeg endda bankede 4-0 i sidste kamp. Desværre havde jeg en uafgjort for meget et sted, da jeg ellers ville kunne have hentet dem, på trods af en helt forfærdelig start på sæsonen hvor vi rodede rundt som nummer 11.

Min taktikændring virkede som den skulle og vi begyndte at være mere sikre bagude og score flere mål fremad. Zlatan og Martial var rigtig målfarlige på toppen.

Nu er vi nået til transfervinduet, men jeg forventer ikke der sker de store transfers - jeg vil selv kun købe unge spillere medmindre der kommer en mulighed for at hente en engelsk klassespiller til spotpris. Generelt er jeg i dette save ligeglad med hvor spillerne kommer fra, men skal jeg indkøbe stjerner skal de være fra England.

Vi er kommet fint igennem træningskampene, hvor blandt andet Bayern er blevet sendt hjem til Tyskland med noget at tænke over (3-1 sejr), hvor især James Wilson Spillede helt fantastisk da han kom ind i anden halvleg og scorede to mål. Ligeledes har Rooney vist sog som en fremragende fremskudt angriber efter at Martial har fået en længere skade, så det tegner godt på angriberpladserne. Eneste handel til førsteholdet er Wallace fra Gremio, og det var egentlig mest med henblik på at leje ham ud en sæson og så måske sælge ham dyrt engang i fremtiden - har købt ham for 46 mio.kr. efter han var blevet utilfreds med et eller andet og kom på transferlisten.

Af unge spillere der helt sikkert skal holdes øje med i fremtiden - også i andre saves - er Andre Dozzell som virkelig begynder at ligne et monster! Jeg har lejet ham ud til Ipswich (mener jeg) for at han kan få en sæson med fast spilletid, men i næste sæson regner jeg med at han skal være en fast del af førsteholdet, og jeg sælger nok en eller to centrale offensive midtbanespillere (Miki, Mata, Lingard) for at gøre plads. Derudover har Kristoffer Ajer virkelig gjort en forskel og tabet af Carrick og Schweini har langt fra været et problem.

Jeg satser på at fortsætte med den nuværende opstilling, bare for at se hvor lang tid jeg kan få den til at fungere - jeg ændrer meget lidt fra kamp til kamp (også i kampene), og det er stort set kun mentaliteten, alt efter hvem vi skal møde.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #113: 02 Feb 2017, 18:51 »

Er det bare mig eller er lingard meget overvurderet ( tænker især på hans meget høje stats)
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #114: 06 Feb 2017, 12:44 »

Så er vi kommet til marts og det er ved at være tid til en lille status synes jeg, selvom jeg ikke har rundet en hel sæson endnu.

PL: Nummer 1 (som hele sæsonen) med 1 point til Southampton på en overraskende anden plads. Der er 10 point til Tottenham på tredjepladsen. Vi har i de sidste tre kampe smidt ni point til Liverpoo, Shitty og 4rsenal, så vi havde før disse altså ti point til Southampton. Jeg føler mig dog stadig overbevist om at vi fortsat er favoritter, da vi nu har mødt alle de store hold for anden gang.

EFL Cuppen: blev vundet over 4rsenal, hvorfor første titel er i hus.

FA-Cuppen: vi er i sjette runde mod Burnley som fører Championship suverænt med 11 point til nummer to.

CL: Vi kom i gruppe med CSKA Moskva, Sporting Lissabon og FC Barcelona. Vi endte som nummer 1 med 16 point og kun en uafgjort mod Sporting gjorde at vi ikke fik maksimum point. Det betød også at Barcelona ikke kom videre fra gruppen, da Sporting endte med 1 point mere end dem - FRYYYYD!! Opstemt

Taktikken er stadig den samme 4-4-2 diamant som jeg tidligere har nævnt og jeg er stadig tilfreds. Af mindeværdige resultater vil jeg nævne 7-1 mod West Ham i FA-Cuppen, hvor de blev savet midt over, blandt andet med en vanvidspræstation af Pogba med 4 mål og en assist som resultat! De stillede i deres stærkeste opstilling, så det var jeg meget tilfreds med!

Af transfers har jeg ikke rigtig foretaget nogen nævneværdige udover Kurt Zouma fra Chelsea, som havde sat ham til salg for 127 mio. kr. - så slår jeg altså til - han kvitterede med at score og blive kampens spiller mod netop Chelsea! Peace - jeg har derudover hentet en del unge spillere til U23 og U18-holdet, og ellers ikke nogen man kender. Jeg har dog købt Moussa Dembele fra Celtic, som dog først kommer efter sæsonen - han er PT topscorer i Skotland.

Nu vi er ved Skotland, så har vi fået nye samarbejdsklubber - Charleroi, Sparta Rotterdam, og så den jeg er bedst tilfreds med - Glasgow Rangers! Jeg har allerede hentet to større talenter fra dem, så jeg håber dette bliver meget givtigt.. Smiley

Ellers går jeg og håber på at Jack Wilshere ikke skriver under på en ny kontrakt med 4rsenal, da hans kontrakt udløber til sommer - han er på nuværende tidspunkt til salg til 195 mio. kr. men det gider jeg altså ikke give, hvis jeg kan få ham gratis til sommer - jeg håber ikke der er andre klubber der får samme ide, men nu må vi se! Jeg ved han tit er skadet, men han er den absolut eneste spiller fra det hold som jeg kan lide, men han har bare den energi og arbejdsiver jeg er helt tosset med - og så er han englænder! Opstemt

Rooney er gået lidt i stå, Rashford er lejet ud og Martial har været langtidsskadet igen, så det har primært været Depay der har spillet ved siden af Zlatan, men det har til gengæld også fungeret rigtig fint! Tilsammen er de på 37 scoringer, så det kan jeg ikke klage over. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #115: 08 Feb 2017, 08:01 »

Lidt videre i mit save:

Burnley blev sendt hjem med et 3-0 nederlag - jeg stillede med 11 reserver og de leverede varen. Målene blev sat ind af to hårdt placerede Memphis-mål, samt et langt indkast fra Callum Paterson, som Rojo kom før målmanden til, og dermed scorede han, hvad speakerne sagde var hans første mål for klubben (jeg har ikke undersøgt det nærmere). Mange rynker nok på panden over Paterson i United, men hans lange indkast og hans fysiske egenskaber krydret med arbejdsstyrke og indlæg (der er bedre end Valencias), så er jeg fortsat meget sikker på at jeg har gjort en god handel! Opstemt Nu venter Stoke i FA-Cup semifinalen.

Derudover har vi mødt Feyenoord i to kampe i CL - ude blev det til en 2-1 sejr til os - Zlatan og Rooney scorede en hver - hjemme blev det til en 3-1 sejr efter vi var kommet bagud 1-0 efter fire minutter, men holdet viste god moral og vente resultatet. Vi er nu trukket ud sammen med den sværest mulige modstander - Real Madrid - i kvartfinalen.

Vi har siden sidst ikke spillet nogen kampe i PL.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #116: 09 Feb 2017, 08:19 »

Jeg nåede lige et par kampe i går aftes og dem skal i da ikke snydes for! Smiley

Først og fremmest er vi i FA Cup Finalen efter at have sendt Stoke ud med en 3-0 sejr. Vi skal møde Southampton, som vi også kæmper med om PL-titlen, hvor vi pt ligger på 72 point hver, hvor vi desværre er dårligere indbyrdes og på målforskel, så med tre kampe tilbage, skal der ske et eller andet for Southampton.

I CL skulle vi møde Real Madrid - første kamp ude, hvor jeg frygtede det værste, da det er et solidt hold uden en masse udskiftning. Heldigvis har de en hjernedød forsvarsspiller i Sergio Ramos, der valgte at gøre det nemmere for os ved at lave en tofodstackling på Zlatan, hvorefter dommeren var tvunget til at sende ham af banen efter 30 minutter. Vi formåede dog ikke at hive tre point hjem af den grund, men jeg var tilfreds med 2-2 på udebane på trods af at Morata scorede til 2-2 da der var tre minutter tilbage af kampen.

Med to udebanemål i kassen, kunne vi nøjes med at spille uafgjort så længe det ikke blev mere end 1-1, men vi gjorde det fra starten af svært for os selv, og allerede efter et kvarters spil var Real foran 1-0. Op af bakke! Heldigvis har Rooney fundet storformen og har i øvrigt fået tangeret Bobby Charltons klubrekord, og han bragte os tilbage på sporet med 1-1 kort før pausen. Så ville Memphis også være med og fik gjort det til 2-1 og fortsatte hans vilde stime - han kan blive den spiller i Uniteds historie med flest gange kampens spiller i PL næste gang han får den kåring! Sidst men ikke mindst ville Zlatan også være med og kampen endte derfor 3-1 og vi var videre til semifinalen i CL.

De øvrige hold videre blev Manchester City, Tottenham og Sporting Lissabon fra vores egen gruppe, så der er garanti for engelsk deltagelse i finalen i år. Vi trak Sporting, hvilket nok var den bedst mulige lodtrækning, da vi allerede har overtaget i denne sæson. Den første kamp blev da også en ensidig affære på hele 5-0 på udebane, så jeg tør godt garantere at vi er i finalen, da det ikke må kunne lade sig gøre at tabe 5-0 eller mere på Old Trafford!

Vi skrives ved når sæsonen er slut! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #117: 13 Feb 2017, 09:21 »

Sidste opdatering for denne sæson:

FA-Cup: Finalesejr på 2-0 og vi kan løfte vores andet trofæ i denne sæson
- Jeg kan ikke huske målscorerne men der var aldrig tvivl om at vi ville vinde

PL: Vi skulle vinde vores tre resterende kampe for at have mulighed for at blive mestre og så var det stadig op til Southampton om vi ville blive etter eller toer. De havde 4rsenal ude, Everton hjemme, og Hull hjemme i deres tre sidste kampe, så et program hvor der burde være mulighed for at de kunne miste point i to kampe, alt imens vi havde overkommelige modstandere i Hull, Bournemouth og Middlesbrough.

4rsenal viste dog at de ikke var bedre end Southampton, og i en sæson hvor Shane Long bare sparker alt ind, så slap Southampton med en sejr på 1-0 i første kamp. Hull var ingen sag for os og vi vandt sikkert 3-0.

Heldigvis for os var Everton bedre end 4rsenal og fik en 1-1'er hjem på trods af at Shane Long endnu engang var på pletten - han blev topscorer med 27 mål. Det resultat betyder at vi var nummer et med én kamp tilbage , da Bournemouth blev banket eftertrykkeligt med 5-1 på deres bane.

Jeg forventede mig ikke meget af Hull, så det var op til os selv at slå Middlesbrough. Hvad jeg ikke vidste var dog at Hull lige ville have indflydelse på topstriden inden de rykkede ud af PL, og de gik hen og gjorde hvad både Everton og 4rsenal ikke kunne, og vandt 1-0 over Southampton! Vi var altså mestre uden overhovedet at kigge på vores kamp. Vi gjorde dog også hvad vi skulle og Middlesbrough måtte følge Hull ned med et nederlag på 3-0 i sidste runde.

CL: Jeg efterlod jeg sidst med en rimelig sikker finaleplads, og der var da heller ingen slinger i valsen med den anden semifinale. Vi spillede uafgjort 2-2 og skulle i finalen møde Manchester City, som slog Tottenham ud samlet 3-2, efter en uafgjort 1-1 på White Hart Lane i første kamp.

Den ordinære kamp endte 2-2 efter Agüero havde bragt City på 1-0 efter 15 minutter, og Rooney havde bragt balance i regnskabet inden pausen (han har virkelig været god i denne sæson!). Anden halvleg var lidt på samme måde med et føringsmål af City - denne gang Sane, inden Memphis fik udlignet med ti minutter igen. Kampen måtte i straffesparkskonkur rence for at finde en vinder.

Heldigvis har vi en målmand der kan tage med hænder og City har Claudio Bravo, så efter at De Gea havde reddet to af de tre første, spark var det en let opgave for Zlatan at sparke bolden ind til 4-1 (vi startede med at sparke), og vi havde derfor vundet alt hvad der var at vinde for os i denne sæson! Opstemt

Nu ser jeg frem til næste sæson hvor vi skal deltage i Community Shield mod Southampton, og selvfølgelig også VM for klubhold!

Af handler der er indgået på nuværende tidspunkt (har spillet til midt i juli), så kan jeg fortælle at vi har købt Hirving Lozano for 160 mio. kr. og jeg håber jeg kan have held med at omskole ham til wingback, så jeg forsat har to til denne plads, den dag Valencia ikke længere er god nok (sælger Varela). Derudover har jeg haft held til at lokke Jack Wilshere til klubben, hvilket betyder at jeg også skal have solgt en enkelt midtbanespiller eller to. I første omgang blev det Miki, som røg til AC Milan for 270 mio. kr. (230 nu og 40 efter 24 måneder). Det er hans værdi så jeg er tilfreds taget i betragtning af at jeg ikke brugte ham ret meget til sidst og han efterhånden har nået en alder (29) hvor jeg ikke kan bruge ham mere. Jeg bebudede også sidste år at en eller to af de offensive midtbanespillere skulle væk, så det passer mig godt at han kunne blive sendt videre. Jeg er fortsat i tvivl om jeg vil sælge Mata eller Lingard, og om jeg skal udleje en eller flere af mine angribere, når jeg ligger inde med så mange (Rooney, Zlatan, Memphis, Martial, Rashford, J. Wilson). De har alle vist at dehar hvad der skal til, så det er nok her min største udfordring ligger lige nu.

Derudover er Bailly utilfreds over manglende spilletid, og vil videre, men med Phil Jones, Smalling, Zouma, Rojo og Tuanzebe som jeg skal have vurderet i forhold til eventuel udlejning, så mener jeg at vi er dækket ind. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Giggs
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #118: 15 Feb 2017, 12:02 »

Spændende læsning, Broen13.
Hvis jeg må komme med et forslag, så burde du droppe de der øgenavne for vores rivaler. Det ødelægger ihvertfald lidt af "oplevelsen" for mig. Ellers så glæder jeg mig til at følge dit og andres save herinde✊️
Logged

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #119: 19 Mar 2017, 11:41 »

Laaaang pause fra FM 17..
4 sæson med Man United færdigspillet.
Lidt billeder:
Tekst kommer måske senere.

Mest brugte taktik og opstilling:



Turnerings-oversigt:



Premier Division spiller-oversigt:



Transfers:



Players Team of the Year:
Lidt sjovt at Eriksen, Mahrez, Ozil, Karius, Bellerin  og Stones stadig er at finde i de samme klubber i 2020.



SUK!!

« Seneste Redigering: 19 Mar 2017, 13:08 af Khaine » Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010