home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 441 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 65542 gange)
Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #15: 31 Okt 2016, 21:08 »

Som højre angriber i en 4-4-2. Complete Forward attack med en False Nine support ved siden af.
Han havde godt nok en vild sæson.

Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #16: 31 Okt 2016, 21:40 »

DAMN!
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #17: 31 Okt 2016, 22:33 »

Jeg er da HELT pjattet med Ander Herrera som felt-til-felt heri...
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Fink
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #18: 01 Nov 2016, 15:55 »

Som højre angriber i en 4-4-2. Complete Forward attack med en False Nine support ved siden af.
Han havde godt nok en vild sæson.



Kan du fortælle lidt mere om din taktik? Alt hvad jeg prøver på fejler!
Logged

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #19: 01 Nov 2016, 16:09 »

Første sæson i FM17 færdigspillet, selvfølgelig med Manchester United :-)
Det blev til sejr i Premier League, 17 points foran Arsenal på andenpladsen. 29 V, 8 U, 1 T. 94-29 målscore.
EFL Cup røg jeg ud af i 3 runde, stillede med reserver og talenter. 1-4 nederlag til Chelsea.
FA Cup røg jeg ud i 6 runde. 0-1 nederlag til Bristol City.
Vandt Europa League efter 2-1 finalesejr over Lyon.

Zlatan var den absolutte stjerne med 50 mål og 22 assists i 46(7) kampe.
Martial gjorde det også ganske glimrende som venstre wing med 9 mål og 23 assists i 37(4) kampe.
Rooney er ikke helt over the hill med 20 mål og 13 assists i 34(12) kampe.
Rashford ligner en fast starter i forreste linje i mange sæsoner med 22 mål og 9 assists i 29(5) kampe.
Danilo var et rigtigt godt køb med 3 mål og 11 assists i 27(1) kampe.


Mest brugte taktik og opstilling :



Spiller Attacking eller Control mentality med Flexible shape eller Counter mentality med Fluid shape alt efter modstander og ude/hjemmebane

Planen er kun at købe til pladser hvor jeg sælger og ellers bringe unge talenter igennem.
Købte Danilo fra Real Madrid og Ryan Sessegnon fra Fulham for ialt 20 millioner pund.
Solgte Ashley Young, Daley Blind, A. Valencia og Bastian for ialt 42 millioner pund.

Timothy Fosu-Mensah fik masser af spilletid centralt på midtbanen.
I den kommende sæson skal Axel Tuanzebe og Ryan Sessegnon have så meget spilletid som muligt.



Logged

Fink
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #20: 01 Nov 2016, 16:14 »

Første sæson i FM17 færdigspillet, selvfølgelig med Manchester United :-)
Det blev til sejr i Premier League, 17 points foran Arsenal på andenpladsen. 29 V, 8 U, 1 T. 94-29 målscore.
EFL Cup røg jeg ud af i 3 runde, stillede med reserver og talenter. 1-4 nederlag til Chelsea.
FA Cup røg jeg ud i 6 runde. 0-1 nederlag til Bristol City.
Vandt Europa League efter 2-1 finalesejr over Lyon.

Zlatan var den absolutte stjerne med 50 mål og 22 assists i 46(7) kampe.
Martial gjorde det også ganske glimrende som venstre wing med 9 mål og 23 assists i 37(4) kampe.
Rooney er ikke helt over the hill med 20 mål og 13 assists i 34(12) kampe.
Rashford ligner en fast starter i forreste linje i mange sæsoner med 22 mål og 9 assists i 29(5) kampe.
Danilo var et rigtigt godt køb med 3 mål og 11 assists i 27(1) kampe.


Mest brugte taktik og opstilling :



Spiller Attacking eller Control mentality med Flexible shape eller Counter mentality med Fluid shape alt efter modstander og ude/hjemmebane

Planen er kun at købe til pladser hvor jeg sælger og ellers bringe unge talenter igennem.
Købte Danilo fra Real Madrid og Ryan Sessegnon fra Fulham for ialt 20 millioner pund.
Solgte Ashley Young, Daley Blind, A. Valencia og Bastian for ialt 42 millioner pund.

Timothy Fosu-Mensah fik masser af spilletid centralt på midtbanen.
I den kommende sæson skal Axel Tuanzebe og Ryan Sessegnon have så meget spilletid som muligt.





Imponerende - jeg kan ikke få noget til at fungere, men nu prøver jeg noget i den her retning. Hvordan er dine holdinstruktioner?
Logged

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #21: 01 Nov 2016, 16:21 »

Jeg har kun en. Work ball into box. Den fjerner jeg dog når jeg spiller Counter Mentality.
Box to Box midtbanespilleren har Shoot less often og Close down More instruktioner.
Det er alt :-)
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #22: 01 Nov 2016, 17:09 »

Efter en stabil start, hvor jeg bl.a. fik en præstation for 10 kampe uden at tabe (dog med en del uafgjorte kampe) er jeg lidt begyndt at halte efter topholdene. Jeg vandt på udebane over City, men det kan jo være lige meget, hvis man ikke kan vinde over Watford og Everton. Jeg er begyndt at have en del utilfredshed blandt de centrale midtbanespillere. Carrick, Schneiderlin og Schweinsteiger vil alle være faste, men det er ikke let at gøre dem tilfredse, når man også har Pogba og Herrera. Dog er Schneiderlin begyndt at spille mere i stedet for Herrera. Væk er Fellaini, selvom jeg egentlig gerne ville have brugt ham - Er helt pjattet med manden, som alle elsker at hade. Også Valencia har skiftet United-trøjen ud - Han tog til Kina for at tjene til pensionen.

Af gode historier kan jeg fortælle, at Gribbin, Rashford og Fosu-Mensah alle ser ud til at være stærke spillere til fremtiden - Dertil kommer det, at jeg nærmest udelukkende har investeret i ungdomsspillere med mindst tre stjerner i spejderrapporterne. Jones ser stærk ud og roterer med Bailly, mens Smalling er bedste forsvarsspiller. Dog er forsvaret ikke noget at råbe hurra for endnu - Der er ét eller andet, der ikke helt fungerer kæderne imellem - Jeg bliver nødt til at nulstille nogle taktikker, tror jeg.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #23: 01 Nov 2016, 18:43 »

Hvordan er Memphis i spillet? Han var for sindssyg for mig i 16'eren. Men er han faldet lidt, ligesom i virkeligheden?
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #24: 01 Nov 2016, 19:31 »

Han brækkede benet for mig allerede i opstarten, så jeg har ingen fyldestgørende analyse af ham. Men hans rapport viser, at han er bedre end Martial.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #25: 01 Nov 2016, 20:22 »

Depay er okey. Men jeg har ikke valgt og satse på ham. Bruger Martial og Rashford Smiley

og Depay er ikke bedre  end Martial i analyse wtf?   Martial er et af de bedste talenter i spillet Smiley
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #26: 01 Nov 2016, 20:26 »

Første sæson i FM17 færdigspillet, selvfølgelig med Manchester United :-)
Det blev til sejr i Premier League, 17 points foran Arsenal på andenpladsen. 29 V, 8 U, 1 T. 94-29 målscore.
EFL Cup røg jeg ud af i 3 runde, stillede med reserver og talenter. 1-4 nederlag til Chelsea.
FA Cup røg jeg ud i 6 runde. 0-1 nederlag til Bristol City.
Vandt Europa League efter 2-1 finalesejr over Lyon.

Zlatan var den absolutte stjerne med 50 mål og 22 assists i 46(7) kampe.
Martial gjorde det også ganske glimrende som venstre wing med 9 mål og 23 assists i 37(4) kampe.
Rooney er ikke helt over the hill med 20 mål og 13 assists i 34(12) kampe.
Rashford ligner en fast starter i forreste linje i mange sæsoner med 22 mål og 9 assists i 29(5) kampe.
Danilo var et rigtigt godt køb med 3 mål og 11 assists i 27(1) kampe.


Mest brugte taktik og opstilling :



Spiller Attacking eller Control mentality med Flexible shape eller Counter mentality med Fluid shape alt efter modstander og ude/hjemmebane

Planen er kun at købe til pladser hvor jeg sælger og ellers bringe unge talenter igennem.
Købte Danilo fra Real Madrid og Ryan Sessegnon fra Fulham for ialt 20 millioner pund.
Solgte Ashley Young, Daley Blind, A. Valencia og Bastian for ialt 42 millioner pund.

Timothy Fosu-Mensah fik masser af spilletid centralt på midtbanen.
I den kommende sæson skal Axel Tuanzebe og Ryan Sessegnon have så meget spilletid som muligt.






Useriøst  du kan vinde så meget i første sæson med samme taktik (skift mellem kontra  kontrol   offensiv ) og kun 1 instruktion WTF?    Huh Forseglede Læber       der må stadig være nogle rettelser til den kommende udgave Smiley               
 
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #27: 03 Nov 2016, 09:12 »

Hold nu kæft, hvor er jeg bare pisse træt af mit forsvar... Jeg lukker mål ind i stort set alle kampe. Dog faktisk ofte med undtagelse af, når jeg spiller mod de store hold - Senest blev Liverpool besejret 2-0. Men så taber jeg så kampen ude mod Bournemouth 1-2. Og det er bare typisk min sæson so far... Fandme irriterende Skuffet
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #28: 03 Nov 2016, 11:56 »

Hold nu kæft, hvor er jeg bare pisse træt af mit forsvar... Jeg lukker mål ind i stort set alle kampe. Dog faktisk ofte med undtagelse af, når jeg spiller mod de store hold - Senest blev Liverpool besejret 2-0. Men så taber jeg så kampen ude mod Bournemouth 1-2. Og det er bare typisk min sæson so far... Fandme irriterende Skuffet

I gang med 2.sæson og det køre forrygende godt!   mine taktikker


https://gyazo.com/d7c5de6eca509dec45f63a50902685fe   Skifter mellem Fremskudt ang ( hvis Icardi spiller ) og komplet Angrib/support for Lewandowski
https://gyazo.com/342fe55c046b88d4ebe4263ce8d14a98  Instruktion

https://gyazo.com/39dd2c7903e0649f23218e4331c7f5fb   Taktik
https://gyazo.com/ea57dde132e64c1449035de32d5b03fc instruktion

https://gyazo.com/9676086bec901bb90165cee6e9969397 Taktik   Offensiv 
https://gyazo.com/0e5f787e34f3e76197c8668967d53d1e Instruktion


Håber det kan hjælpe

Icardi har bombet 19 kasser ind i 14 kampe    har en målscore på 46-10    14 kampe spillet.   
Phil Jones og Chris Smalling gør det vildt godt i forsvaret.



« Seneste Redigering: 03 Nov 2016, 12:02 af lundo88 » Logged

runge95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #29: 03 Nov 2016, 15:34 »

Har også startet et United save for en gangs skyld

Ind er kommet: Danilo, Romagnoli, Thiago Maia

Ud er gået: Darmian, Rojo, Herrera, Carrick

Lejet ud: Depay (Celta Vigo)

26 kampe indtil videre, positiv målscore indtil videre. Bailly og Romagnoli er uovervindelige i det forsvar Opstemt


Vandt alle kampene i gruppespillet i Europa League og skal nu møde Salzburg.

Zlatan har ikke været specielt skarp for mig, så det har været Rashford der har taget pladsen med tiden og har været vildt god. Rooney har ikke haft en eneste starter i ligaen, her har jeg brugt Lingard mere som også har været god. Rashford, Lingard og Martial har været perfekt. Har kørt lidt et rotationssystem med de tre og så Mata og Zlatan som også får spilletid.

Forsøgte egentligt at hente Adrien Silva fra Sporting som jeg opdagede, og som virkelig har gode stats, ikke helt ung længere(27 år), men skide god. Han var dog lidt for dyr selvom han gerne ville til klubben og var rasende på Sporting. Så jeg hentede Thiago Maia istedet, han er til gengæld også bedre til fremtiden.

Efter sæsonen skal der nok to nye offensive spillere til klubben da Rooney, Zlatan og formentligt også Depay ryger.

Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010